ik vond haar erg klinken als Björkquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:55 schreef Case4 het volgende:
[..]
All Hail!
Blijkbaar is het in samenwerking met Fever Ray. De zangeres die een soloproject heeft naast The Knife
quote:"This Must Be It" is the third single from the album, including vocals from Swedish singer Karin Dreijer Andersson of The Knife and Fever Ray.[41]
Deze?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef Krivas het volgende:
Beste muziekliefhebbers,
Nu zoek ik al jaren een bepaald nummer. Hopelijk kunnen jullie mij helpen....
Het betreft een rap / R&B nummer uit eind de jaren 90 of begin 2000. Het is een heel erg zwoel nummer. Het was af en toe te zien op MTV, maar meestal laat, omdat het nogal heftige teksten waren. De omschrijving; De clip is helemaal "zwart" uitgevoerd. Enkele zeer mooie meisjes liggen te kronkelen op hele dure zwarte auto's. En de rappers, die meer zachtjes praten, bijna fluisteren, zijn ook helemaal in het zwart gekleed. En een heel heet nummer vind ik zelf. Maar ik heb het al jaren niet meer gehoord en wil het zo graag terugvinden. Wie kan me helpen!!!??!?!?!?!
aaargh! Ik weet welke je bedoelt maar kan niet op de naam komen! Een lange dunne en een wat kortere iets gezettere zwarte man he? Als ik me goed herinner hebben ze allebei een wandelstok in de hand. Als het die is, dan is hij wel iets recenter. 2004 ofzo dacht ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef Krivas het volgende:
Beste muziekliefhebbers,
Nu zoek ik al jaren een bepaald nummer. Hopelijk kunnen jullie mij helpen....
Het betreft een rap / R&B nummer uit eind de jaren 90 of begin 2000. Het is een heel erg zwoel nummer. Het was af en toe te zien op MTV, maar meestal laat, omdat het nogal heftige teksten waren. De omschrijving; De clip is helemaal "zwart" uitgevoerd. Enkele zeer mooie meisjes liggen te kronkelen op hele dure zwarte auto's. En de rappers, die meer zachtjes praten, bijna fluisteren, zijn ook helemaal in het zwart gekleed. En een heel heet nummer vind ik zelf. Maar ik heb het al jaren niet meer gehoord en wil het zo graag terugvinden. Wie kan me helpen!!!??!?!?!?!
Helaas niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:16 schreef Spittie het volgende:
[..]
Ik ken de reclame niet, maar is dit hem?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:11 schreef dirkmeister het volgende:
ligt op het puntje van mn tong, maar kom er maar niet achter. iemand?
http://vocaroo.com/?media=v7tca7tdLPNzuwYrh
Deze?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:38 schreef Nitzer het volgende:
Ik zoek een dance nummer. Volgens mij kan je het onder techno scharen. Het nummer heeft een hele mooie piano intro en is geloof ik in april uitgebracht. Meer info heb ik even niet helaas
iemand...?
Ik denk dat je deze bedoelt:quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:38 schreef Nitzer het volgende:
Ik zoek een dance nummer. Volgens mij kan je het onder techno scharen. Het nummer heeft een hele mooie piano intro en is geloof ik in april uitgebracht. Meer info heb ik even niet helaas
iemand...?
't is geen top40 dance, en echt een klassieke piano introquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:03 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze bedoelt:
Hij komt ongeveer uit april en heeft een piano intro
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:55 schreef Case4 het volgende:
[..]
All Hail!
Blijkbaar is het in samenwerking met Fever Ray. De zangeres die een soloproject heeft naast The Knife
ikke....da's het intro van Cold case, genaamd Nara door E.S. Posthumusquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:24 schreef Jeroen_S. het volgende:
kan iemand ff helpen. op de site www.tvgids.nl staat rechts welke films vandaag komen. bovenaan staat vanity fair, als je daar op klikt kun je de trailer bekijken.
wie weet van welke muziek het fragmentje dat begint op 1:23 is?
bij voorbaat dank,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |