Hier zit hetzelfde riedeltje in, ik weet niet of je daar specifiek naar op zoek was?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:00 schreef VeX- het volgende:
Hallo, ik zoek een dancenummer met een trompet erin. Het lijkt een beetje op en zou iets vaan toomp ofzo moeten heten.
Ik denk dat je deze zelf wel bedacht zou hebben, maar toch:quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:00 schreef VeX- het volgende:
Hallo, ik zoek een dancenummer met een trompet erin. Het lijkt een beetje op en zou iets vaan toomp ofzo moeten heten.
?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:00 schreef VeX- het volgende:
Staat ook gewoon in de comments.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:38 schreef bukkieboy het volgende:
Hoe heet dit lied op 2:20
http://www.dumpert.nl/mediabase/1110881/830183e6/index.html
Je bent geweldig!! ik heb vet lang gezocht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in de comments.
Gok :quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:37 schreef mcf het volgende:
Deze vraag is dus moeilijk omdat ik maar heel weinig informatie heb.
Ik zoek dus een nummer, het is een oud nummer volgens mij rond the 70's of 80's.
Het woordje love kwam er volgens mij meerdere malen in voor. (refrein, maar dat weet ik niet zeker)
Ik weet geen naam van een band of het nummer of wat dan ook.
Dit nummer werd gedraaid tussen 06:00 en 07:10 op 1 of 2 september op VH1 Classic.
De clip ging volgens mij over iets met een bruiloft en de zanger had zo'n beetje de hoofdrol in de clip.
Dit liedje had een heel catchy beat en ik vond het echt een vet nummer, maar ik kan hem nu nergens terug vinden
uhm,
volgens mij was het een britse band
en ik weet niet zeker maar volgens mij kwam er dit in voor.
love love love, (hier een zinnetje van ongeveer 5 woorden en dan weer:)
love love love,
(ik weet niet of het nou love love love is)
Het was een beetje een vlot liedje.
Deze dan:quote:
En t voor de hand liggende is al genoemd in een ander topic.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:57 schreef Paul-89 het volgende:
Gelukkig zijn er nog maar een kleine 1.000 kandidaten over.
toch niet iets van de Beatles ofzo hequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:03 schreef mcf het volgende:
Het is een (volgens mij) britse band.
Een beetje in dit soort genre
Ik ken eigenlijk geen band die lijkt op die band die ik zoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |