Hey! Welkom terug.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo! kaas en ik zijn terug van vakantie! We zijn lekker de hele vakantie op Elba gebleven, het was zó heerlijk daar![]()
Oh, en sinds 2 dagen ben ik officieel 25 jaar oud dus jullie mogen allemaal een stukje http://img162.imageshack.us/img162/5124/birthdaycakerf9.jpg&t=1]taart
Hihi slanke den is het nog niet, maar gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:33 schreef Bluezz het volgende:
Tof @ SunSlanke den
![]()
En tnxx voor het vragen van het kaasje. Zó lekker pittig
Oh en je zou kaas met fenegriek ook eens moeten proberen!
Denk niet dat ik de 90 minuten vol ga houden. Gelukkig vandaag een stapel DVD's gescoord, dus alternatieven genoegquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:38 schreef golfer het volgende:
Even een belangrijke voetbalwedstrijd tegen een grootmacht bekijken.
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik de 90 minuten vol ga houden. Gelukkig vandaag een stapel DVD's gescoord, dus alternatieven genoeg
Ik denk dan gelijk terug aan de TVM-affaire en doping.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:41 schreef Sarabi het volgende:
[Vuelta] Masseur Team Sky (38) overleden
Hmm best freaky
Nja weet niet hoor.. maar een 'wedstrijd tegen de plaatselijke bakker van San Marino' zoals TAV het net zelf verwoordde vind ik nu niet echt het toppunt van een mooie tv-avondquote:
Kan ik even niet herinnerenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dan gelijk terug aan de TVM-affaire en doping.
Ben je iets te jong voor vrees ikquote:
ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja weet niet hoor.. maar een 'wedstrijd tegen de plaatselijke bakker van San Marino' zoals TAV het net zelf verwoordde vind ik nu niet echt het toppunt van een mooie tv-avond![]()
![]()
goed idee, ik ga ook eens een wijntje inschenken en zo meteen lekker stokbrood met allemaal lekkere dingetjes eropquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga geloof ik mijn merlootje maar eens aanbreken
Ja, dusquote:Op woensdag 1 september 2010 09:56 schreef latislos het volgende:
+ feli Lein
(leest ze dit uberhaupt?)
Die bedoelde ik uiteraard ook. De PDM-ploeg met hun vervuilde Intralipid.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:46 schreef TAV74 het volgende:
Ben je iets te jong voor vrees ikIk denk meer aan de PDM affaire trouwens.
1 hele leuke op de passagiersstoel is genoeg hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 12:49 schreef PdeHoog het volgende:Laat Kaas er alsjeblieft een paar in de achterbak stoppen
Ja dankuquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:47 schreef Aure het volgende:
Welcome back @ Lein en KaasEn Lein, nog gefeliciteerd met je verjaardag
ben je gekquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
hmm ik kan hem niet op bol vinden anders had ik hem wel besteld
ik wil best meebetalen als je hem gaat halen bij de MM
Deze bedoel je toch:quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ben je gekals ik em zie koop ik em, zo duur kan ie niet zijn
Zal best, maar hij stinkt mij te veel.quote:
Het is wel zweetvoetenkaas jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal best, maar hij stinkt mij te veel.![]()
Ik heb ook eigenlijk een pesthekel aanquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
welkom terug Lein en Kaas!
Lein; hopelijk heb je je echt vermaakt en niet alleen gekampeerd. we maakten ons een beetje zorgen om je omdat je het echt niet leuk vind maar ik hoop dat je hebt genoten van het eiland en leuke dingen hebt gedaan met Kaas. ik zie graag je verhalen tegemoet
A long, long, long time agoquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
en zelfs PdeHoog heb ik wel 's gezien
Heb ik al bekeken, ga ze zo met Kaas bekijken!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef golfer het volgende:
Er zitten ook foto's in de PM-box van Lein van ons.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch:
http://www.amazon.com/Wil(...)id=1283540656&sr=1-1
Ja, absoluut. Alleen niet nu. Vooral de foto's van de eerste nacht gaan jullie leuk vinden!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef DarkElf het volgende:
wb lein en kaas
komen er nog foto's online van Elba? ben wel benieuwd.
Leinquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Alleen niet nu. Vooral de foto's van de eerste nacht gaan jullie leuk vinden!
Slapen in een tent zonder haringen op een lek luchtbed lijkt mij ook een feest.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, absoluut. Alleen niet nu. Vooral de foto's van de eerste nacht gaan jullie leuk vinden!
dat stond al onder het filmpje, gelukkig maar. ¤ 5000,- is wel een beetje weinig he qua boete.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:06 schreef Bluezz het volgende:
FF : het meisje van die puppy's is opgepakt :
http://www.nu.nl/buitenla(...)ouden-in-bosnie.html
Jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
1 hele leuke op de passagiersstoel is genoeg hoor
De tent is wel vast gezet hoor, alleen niet met haringenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:36 schreef golfer het volgende:
Slapen in een tent zonder haringen op een lek luchtbed lijkt mij ook een feest.
*grinnquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Zo, ons hele huis gepost in K&W
Waar een vbl wedstrijd niet goed voor is
Ik moest van Lein op de ansichtkaart ook al volgend jaar naar Elba omdat ik daar leuke exemplaren kon uitzoeken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
Dus ik had gehoopt dat kaas er eentje uit zou zoeken voor me en die verstoppen in de achterbak
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moest van Lein op de ansichtkaart ook al volgend jaar naar Elba omdat ik daar leuke exemplaren kon uitzoeken.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef DarkElf het volgende:
wb lein en kaas
komen er nog foto's online van Elba? ben wel benieuwd.
*filmpje kijken gaat
Haal jij die streep es ff heul gauw weg, vriendquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Maar jij hebt toch al een lekker ding leuk exemplaar
Zal ik dan maar naar Elba gaan?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haal jij die streep es ff heul gauw weg, vriend
Dat stukje van jullie reis nemen wij dan maar vanaf dinsdag van jullie over.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
Verder hadden we nog plannen om in Toscane rond te gaan rijden, maar vanwege de hitte en het heerlijke ontspannen verblijf op de camping (op steenworp afstand van het strand op Elba) hebben we dat maar geskipped.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Bluezz en Golfer wat doen die vlekken in die slaapkamers?
De eerste paar dagen vakantie drink ik altijd koffie die kaas zet. Die maakt espresso in een perculator, als je dat zonder melk drinkt, brandt je een gat in je maag. Maar je gaat er wel van poepen als een malle. En normaal gesproken wil een sigaretje ook nog wel helpenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Lein; klinkt al met al als een echte vakantie! lekker eten, rust en prachtig weer! heb je ook dat als je thuiskomt je ineens erg moet poepen? haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooh is dat hetquote:
Ja. B. Heeft de attributen en katrollen aan het plafond gelukkig niet op de foto gezet evenals de verborgen kelder.quote:
Pfoe ik zou er gekke ideeën van krijgen tenslottequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. B. Heeft de attributen en katrollen aan het plafond gelukkig niet op de foto gezet evenals de verborgen kelder.
Ja....zoietsquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
toen ik nog op Scheveningen woonde! en de koningin langs kwam!
Als je het zeker weetquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben je gekals ik em zie koop ik em, zo duur kan ie niet zijn
Spannendquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:08 schreef flying-dutchman het volgende:
Goedenavond allemaal. Morgen weer naar mijn nieuwe huisje en dan daar blijven voor een paar dagen![]()
![]()
(voor het eerst)
ook op zoek naar een huisje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Spannenden superleuk
Ik ben jaloers
Limoncelloquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Verhalen? Toen we met onze kontjes op Elba zaten, strakblauwe zee en lucht, 30-35 graden, is ons huis ondergelopen
En ik ga even dringend terug lezen. Als de limoncello op is
nee die zijn ______quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zit je?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:12 schreef flying-dutchman het volgende:
Morgen nog maar even vroeg strijken. aangezien mijn strijk equipment nog niet in mijn nieuwe huisje staat. Schoenen wel weer gepoetst
@sarabi kom je me toch gezelschap houden ipv jaloers zijn
Nee dat hoeft niet, dat moet ik al doen voordat ik er heen ga. Maar in Utrecht is de nieuwe cribquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar zit je?
Ik doe veel maar ga niet strijken voor je
Dan is het goed, heb je ook wijn?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, dat moet ik al doen voordat ik er heen ga. Maar in Utrecht is de nieuwe crib
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nee die zijn ______SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Limoncelloquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:13 schreef AnneX het volgende:
Limoncello![]()
onder water : minder![]()
Welkom terug.
wat is dat nou weer voor een vraag die naar alcoholisme neigt.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een vraag die naar alcoholisme neigt.HeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is er mis mee
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heywat is er mis mee
nog niet, maar moet morgen daar toch nog boodschappen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:18 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nog niet, maar moet morgen daar toch nog boodschappen doenhoelaat heb je boodschappen gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanavond iets nieuws van ah: een zak spitskool om te wokken en erbij rozijnen en kerriesaus.
+ 2 duitse tartaars - beiden -/- 35 %.
Ugh, stom hé : ik heb rozijnen in huis en versie surinaamse kerrie.
Dus had ik het ook allemaal zelf kunnen maken. Nouja. gemaks voe r na een 3e dag sleutelen.
En voor de sier : SUNNY : pinda's erop ! jaja![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
hoelaat heb je boodschappen gedaan?
geen idee, moet morgen eerst daar heen, maar zal wel tegen uur of 3 zijn. maar moet ook alweer vroeg weg. Zondag ben ik wel de hele dag thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
spitskool wokkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:20 schreef AnneX het volgende:
Vanavond iets nieuws van ah: een zak spitskool om te wokken en erbij rozijnen en kerriesaus.
+ 2 duitse tartaars - beiden -/- 35 %.
Ugh, stom hé : ik heb rozijnen in huis en versie surinaamse kerrie.
Dus had ik het ook allemaal zelf kunnen maken. Nouja. gemaks voe r na een 3e dag sleutelen.
En voor de sier : SUNNY : pinda's erop ! jaja
![]()
![]()
Hmm jammer, zondag ga ik naar de verjaardag van mijn lievelingsneefjequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
geen idee, moet morgen eerst daar heen, maar zal wel tegen uur of 3 zijn. maar moet ook alweer vroeg weg. Zondag ben ik wel de hele dag thuis![]()
Alleen heeft hij zijn haar kort gekniptdus iets minder lievelings, ik hou van jongens met lang haar
![]()
En Lein ? hoe hebben jullie het opgelost dan zóndr haringen ?
Jarengeleden kwamen vrienden bij de 1e overnachting erachter dat zij de tent STOKKEN waren vergeten.
Al ruzieënd in het hotel, boden mensen die op de terugweg waren, hun tent aan ! Lief hé.![]()
ach weekend daarna gaat de grote verhuizing gebeuren en daarna ben ik er best vaak in het weekendquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm jammer, zondag ga ik naar de verjaardag van mijn lievelingsneefje![]()
Alleen heeft hij zijn haar kort gekniptdus iets minder lievelings, ik hou van jongens met lang haar
![]()
![]()
Komt er nog een CUL housewarming?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ach weekend daarna gaat de grote verhuizing gebeuren en daarna ben ik er best vaak in het weekend![]()
![]()
We hadden geen haringen maar welquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:23 schreef AnneX het volgende:
En Lein ? hoe hebben jullie het opgelost dan zóndr haringen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij ons. Foto's volgen morgen. Zoals jullie begrijpen was het een bijzonder culinaire reis![]()
![]()
zonder haringen kom je met een koepeltent en gebrek aan wind nog wel 'n eindquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:23 schreef AnneX het volgende:
En Lein ? hoe hebben jullie het opgelost dan zóndr haringen ?
Jarengeleden kwamen vrienden bij de 1e overnachting erachter dat zij de tent STOKKEN waren vergeten.
Al ruzieënd in het hotel, boden mensen die op de terugweg waren, hun tent aan ! Lief hé.![]()
maar als wind, dan moet je echt goed blijven liggen, mèt al je bagage in de tent!
Ja doei.![]()
Dacht jij : een besheiden cul afvaardiging is geweest, nou laat ik K&W meegenieten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Zo, ons hele huis gepost in K&W
Waar een vbl wedstrijd niet goed voor is
Het is in ieder geval niét strak-strak-strak ! haha
En warm en persoonlijk.
Iedere keer als ik de loper op de eettafel zie op een pic, word ik er vrolijk van.
En echte kunst in da house: bijzonder.
De kunst hiero is oa. van mijn zwager: beeld - litho en nog zoiets.![]()
Leukquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:25 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
er komt vast wel een CUL keelsmeersessieik zorg wel voor de pizza's
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We hadden geen haringen maar welmet haringen kan je ook bomen om hakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij ons. Foto's volgen morgen. Zoals jullie begrijpen was het een bijzonder culinaire reis
![]()
![]()
ni!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
met haringen kan je ook bomen om hakkenJa doei.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We hadden geen haringen maar welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij ons. Foto's volgen morgen. Zoals jullie begrijpen was het een bijzonder culinaire reis![]()
![]()
![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Ik vind het mooi geweestIk ga nog wat olijfjes pakken en dan lekker nog ff bankhangen met CSI
Laatste disc S4 en dan ben ik door CSI: Las Vegas heen
Kan ik hem morgen mooi met mijn zusje meegeven
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Sachertorte, whiskybrownies en appelkaneelmuffins of zo?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
oeh! of gewoon iedereen een paar dingetjes meenemen
what is your favourite color?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ecky-Ecky-Ecky-Ptang-Zoop-Boing!
![]()
de 14e pas. nog een week thuis en een lege agenda.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Limoncello![]()
Wanneer gaan jullie nou ook alweer, ik vergeet het steeds
En is er al een nieuwe printer
Lastig ontstapelen: de waarnemer al 2 x een mailtje gestuurd. Twas écht van belang, to my defense.
De printer heb ik al uitgezocht. Mr. X nog niet !
Oh ja en morgen is-t-ie schipperen, dus niet naar Office Center.
Misschien maandag.![]()
Dat klinkt wel het bestequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
oeh! of gewoon iedereen een paar dingetjes meenemen
Hopelijk kan ik snel ook zo'n meet in mijn huisje geven met leuke mensen van hier(als Aure en FF zich gedragen tijdens de meet)
![]()
alleen maar toetjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sachertorte, whiskybrownies en appelkaneelmuffins of zo?
![]()
![]()
![]()
Zet even een danspaal neer en FF zorgt voor entertainmentquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klinkt wel het beste
Hopelijk kan ik snel ook zo'n meet in mijn huisje geven met leuke mensen van hier(als Aure en FF zich gedragen tijdens de meet)
![]()
![]()
Straks nodigt ie je ieder weekend uitquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sachertorte, whiskybrownies en appelkaneelmuffins of zo?![]()
![]()
waar staat je nieuwe crib?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klinkt wel het beste
![]()
Oja, FF kan je dat tijdens onze pyamaparty nog leren?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:31 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Zet even een danspaal neer en FF zorgt voor entertainment
Lijkt me cool
Moet ik mijn buikdansoutfit meenemen![]()
echt niet. Lift mag maar 450KG inquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Straks nodigt ie je ieder weekend uit
![]()
![]()
bluequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:30 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
what is your favourite color?![]()
-->quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:32 schreef AnneX het volgende:
En wat zien ik ?
Het aantal mod's neemt toe in de Cul Sc...Ja doei.![]()
Voorlopig nog nergensquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:32 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
waar staat je nieuwe crib?over een half jaartje in het dorp waar ik nu woon maar hopelijk vind ik iets eerder en misschien in de buurt van nijmegen
![]()
daar woon ik nu nog iets dichterbijquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voorlopig nog nergensover een half jaartje in het dorp waar ik nu woon maar hopelijk vind ik iets eerder en misschien in de buurt van nijmegen
of niet
lijkt eigenlijk niet veel uit te maken![]()
Neuh vlak na onze verhuizing heb ik ook al eens wat gepostquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:26 schreef AnneX het volgende:
Dacht jij : een besheiden cul afvaardiging is geweest, nou laat ik K&W meegenieten?
Het is in ieder geval niét strak-strak-strak ! haha
En warm en persoonlijk.
Iedere keer als ik de loper op de eettafel zie op een pic, word ik er vrolijk van.
En echte kunst in da house: bijzonder.
De kunst hiero is oa. van mijn zwager: beeld - litho en nog zoiets.
Ja de kunst is veel erfstukken, maar ook e.e.a. gewoon van onszelf zoals de broodjes her en der![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
daar woon ik nu nog iets dichterbij
of niet
lijkt eigenlijk niet veel uit te maken
Ach hoever kan iets in NL zijn zolang het geen limburg of friesland is![]()
als je geen auto hebt best een eindquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach hoever kan iets in NL zijn zolang het geen limburg of friesland is
![]()
Dat kan kloppenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:36 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
als je geen auto hebt best een eind
Maar ik heb een auto en OV en ben gewend veel te moeten reizen![]()
![]()
Maar goed dat ik gestopt ben met roken. Salaris is net voor de vakantie gestort maar tis nu al opEn het duurt nog ongeveer tot de 24e voordat de zilvervloot weer langs komt. Wil er iemand 95 Zwitserse Franc omruilen voor euro's?
![]()
![]()
waarom moeten we ons gedragen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klinkt wel het beste
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
nouja gedragen hoeft niet persequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom moeten we ons gedragen?![]()
![]()
Maar hey, we hebben wél nog kilo's pasta en 2 kilo pancetta, dus doodgaan zullen we niet. En paps en mams zijn naar Cuba tot de 19e, die hebben vast nog iets eetbaars in de vriezer liggen![]()
![]()
wat ik het vooral het nadeel vind van OV is overstap tijden. Tijdens de zomerperiode mocht ik steeds 25 min op station wachten aangezien de bus maar eens in het half uur gingquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat kan kloppen
Maar ik heb een auto en OV en ben gewend veel te moeten reizen
![]()
vergeet de weckpotten in de voorraadkast nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar hey, we hebben wél nog kilo's pasta en 2 kilo pancetta, dus doodgaan zullen we niet. En paps en mams zijn naar Cuba tot de 19e, die hebben vast nog iets eetbaars in de vriezer liggen
![]()
Yep, dat is het meest vervelende aan het OVquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wat ik het vooral het nadeel vind van OV is overstap tijden. Tijdens de zomerperiode mocht ik steeds 25 min op station wachten aangezien de bus maar eens in het half uur ging
De auto staat er wel altijd maar is een stuk duurder![]()
ik kan niet palenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:31 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Zet even een danspaal neer en FF zorgt voor entertainment
quote:
dat gaat nog spannend wordenWild Thing
![]()
leuk leuk! ik kan wel wat showy of sexy moves aanleren?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja, FF kan je dat tijdens onze pyamaparty nog leren?
Lijkt me cool
Moet ik mijn buikdansoutfit meenemen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk leuk! ik kan wel wat showy of sexy moves aanleren?cool, Aure wil je ook mee doen met de worksnhop "sexy moves"?
![]()
![]()
@P jij wil zeker dan ook wel een demonstratie van de aangeleerde kunsten tijdens de housewarming?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]cool, Aure wil je ook mee doen met de worksnhop "sexy moves"?
![]()
![]()
Jij wilt ons niet zien dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:45 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
@P jij wil zeker dan ook wel een demonstratie van de aangeleerde kunsten tijdens de housewarming?![]()
![]()
jij niet?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:45 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
@P jij wil zeker dan ook wel een demonstratie van de aangeleerde kunsten tijdens de housewarming?
ook hoi, trouwensquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:32 schreef AnneX het volgende:
En wat zien ik ?
Het aantal mod's neemt toe in de Cul Sc...![]()
Ja doei.![]()
Als jullie een keer mee willen eten is dat geen probleem hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar hey, we hebben wél nog kilo's pasta en 2 kilo pancetta, dus doodgaan zullen we niet. En paps en mams zijn naar Cuba tot de 19e, die hebben vast nog iets eetbaars in de vriezer liggenWel minimaal een dag van te voren aankondigen
Dat was een leuke clipquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:51 schreef flying-dutchman het volgende:
Waarom schiet nu toch dit nummer nu door me hoofd:
En omdat we zo lekker gaan dansen op onze meidenmeet![]()
![]()
Ja, duhquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:45 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
@P jij wil zeker dan ook wel een demonstratie van de aangeleerde kunsten tijdens de housewarming?
pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat was een leuke clip
En omdat we zo lekker gaan dansen op onze meidenmeet
![]()
![]()
![]()
P die sachtertorte is natuurlijk wel een beetje leuk van vorm?
http://www.zie.nl/video/overige/Sexy-gebak/m1dzpt2f465u![]()
Dit is natuurlijk leuk voor wat slow dancingquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:51 schreef flying-dutchman het volgende:
Waarom schiet nu toch dit nummer nu door me hoofd:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
Als jullie een keer mee willen eten is dat geen probleem hoorWel minimaal een dag van te voren aankondigen
Lief!
Ik ga douchen en slapen, hopen dat kaas meegaat. Morgen ziet het er vast beter uit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
P
Meer keren mag ook, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes danquote:
Laatste Knevel & v.d. Brink van het seizoen bekijken en daarna nog de allerlaatste DVD van The Killing.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
have funquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
Laatste Knevel & v.d. Brink van het seizoen bekijken en daarna nog de allerlaatste DVD van The Killing.
![]()
Hoe errug was de schade van het water ? Lein , Kaas ?
Het lijkt mij naar om zo thuis te komen na een heerlijke vakantie.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
P
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dan maar zohey P! mag ik nu ook eens de aandacht
![]()
Ik ga slapen, sweet dreams iedereen![]()
![]()
truste en een nachtquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]hey P! mag ik nu ook eens de aandacht
![]()
Ik ga slapen, sweet dreams iedereen
![]()
![]()
hier ook, alleen is de reis naar Nijmegen dan wellicht weer wat duurquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Lief!
Ik ga douchen en slapen, hopen dat kaas meegaat. Morgen ziet het er vast beter uit!
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:04 schreef Sarabi het volgende:
hey P! mag ik nu ook eens de aandacht
![]()
![]()
Heb heerlijke sparerips gegeten.. Onbeperkt sparerips voor 12,50
. 4 van die 'racks' naar binnen gewerkt
.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
4??quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:10 schreef borisz het volgende:
Heb heerlijke sparerips gegeten.. Onbeperkt sparerips voor 12,50
. 4 van die 'racks' naar binnen gewerkt
.
Ja doei.![]()
Het was het restaurant naast een restaurant waar we begin dit jaar hadden gegeten.. Dit vleeshuis was zo veel keer beter dan de buren. Kort verslagje volgt.
ik zit na één al volquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
vind ik nog wel mee vallen
maar dan echt alleen als ze heel goed zijnals het echt zo'n grote is en het onderdeel is van een fatsoenlijk hoofdgerecht met groenten en frietjes en zulks
Ja doei.![]()
Nijmegen is vast geen fietsafstand vanaf Den Haag ZW heh?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
hier ook, alleen is de reis naar Nijmegen dan wellicht weer wat duur!
![]()
![]()
Ik vind bijna alles lekker. En als ik bij iemand anders eet, eet ik het ALTIJD zonder te mopperen opquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
Meer keren mag ook, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes dan
Maar ik had nog meer cash in m'n portemonnee dan ik dacht, en ik heb ook nog een hoopje Zwitsers monopoly-geld dus dat ga ik proberen te ruilen voor echt geld voordat ik 3 weken brood met pindakaas en macaroni met ketchup eet hoor
Maar je bent een engel
![]()
![]()
onbeperkt spare-rbis is meestal zonder groenvoer en aardappelproductenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zit na één al volals het echt zo'n grote is en het onderdeel is van een fatsoenlijk hoofdgerecht met groenten en frietjes en zulks
![]()
Jawel een bordje patat en een paar slablaadjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
onbeperkt spare-rbis is meestal zonder groenvoer en aardappelproducten
.
maar eet je die dan ook opquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Jawel een bordje patat en een paar slablaadjes.
of is het enkel voor de sier
![]()
Die patat was ook nog erg lekkerquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maar eet je die dan ook opof is het enkel voor de sier
.
ik eet nooit onbeperkt spare-ribsquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
onbeperkt spare-rbis is meestal zonder groenvoer en aardappelproducten
Ja doei.![]()
Nee, inderdaad. Dat gekluif! En vaak zijn ze vettig, ik zit dan de rest van de avond vettige zure boertjes te latenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik een uberhaupt nooit spare-ribs.. echt, snap niet wat men er aan vindt..
![]()
En nu ga ik eindelijk douchen en slapen![]()
![]()
![]()
kluiven
![]()
alleen voor een zeer mals piepkuiken maak ik een uitzondering.. al valt er dan vaak niets te kluiven omdat het vlees zo van het bot valt![]()
![]()
Borisz, denk je dat Alexander alweer klaar staat om te gaan onderhandelen?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik kluif niet.quote:
behalve mijn nagelsThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik eet het eigenlijk ook nooit. Wellicht mijn tweede of derde keer dat ik sparerips eetquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik eet uberhaupt nooit spare-ribs.. echt, snap niet wat men er aan vindt..
Echte ribs yummie
http://thetasteoflife.tv/(...)eribs-memphis-style/
probeer eens die
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10099053 is verrekt handige braadslede daarvoor vanwege dat rooster![]()
als alles kluifbaar zou zijn, zou ik 't heul niet erg vinden
spare ribs kluiven! En dan helemaal onder zitten in je gezicht, met marinade! en je handen ook, en dan wil je even voorzichtig met de bovenkant van je hand (want die is nog 'schoon') aan je neus krabben omdat je jeuk hebt, en dat mislukt dan, en dan zit je nog meer onder![]()
Ja doei.![]()
Alleen in een kabinet waarin je fatsoenlijk mee kan doen en niet als extra'tje om de PVDA een dienst te bewijzen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
Borisz, denk je dat Alexander alweer klaar staat om te gaan onderhandelen?
Geef mij maar gewoon die Ribeye die we vandaag hadden
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
en dan de marinade van je wederhelft aflikken/kussen? met gevolg dat het nog erger word?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:28 schreef motorbloempje het volgende:
als alles kluifbaar zou zijn, zou ik 't heul niet erg vinden
spare ribs kluiven! En dan helemaal onder zitten in je gezicht, met marinade! en je handen ook, en dan wil je even voorzichtig met de bovenkant van je hand (want die is nog 'schoon') aan je neus krabben omdat je jeuk hebt, en dat mislukt dan, en dan zit je nog meer onder![]()
![]()
dat hoeft dan weer nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:29 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en dan de marinade van je wederhelft aflikken/kussen? met gevolg dat het nog erger word?
Ja doei.![]()
wij halen ons plezier uit samen op de bank zitten met twee laptops en allebei FOK!ken met een glaasje wijn.. of gewoon een potje ouderwets 'kezen'
Ja doei.![]()
oh, noemen ze die zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:33 schreef flying-dutchman het volgende:
* flying-dutchman duwt er nog even een burn notice in
Ja doei.![]()
wat is die?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, noemen ze die zo tegenwoordig?
![]()
klinkt kinkyquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:37 schreef motorbloempje het volgende:
ah, mijn perverse gedachten, never mind
nu wil ik het weten ook![]()
![]()
ben trouwens nog gewond geraakt bij het shoppen vanavondlevens gevaarlijk zo'n kledingzaak!!
(haalde mijn ringvinger aan 2 kanten open aan de klem van een broekhanger. is echt een hap uit aan één kant en een stuk vel aan de andere kant.. en nu doet het nog pijn)
![]()
anal beads gemaakt van die hippe jaren 90 fire-ballen, ofzoquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
klinkt kinky
nu wil ik het weten ook
Ja doei.![]()
die gebruik ik toch echt niet op mijzelf, jij?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
anal beads gemaakt van die hippe jaren 90 fire-ballen, ofzo
![]()
nee, ik vind ze niet zo lekkerquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
die gebruik ik toch echt niet op mijzelf, jij?
Ja doei.![]()
wat dan wel?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik vind ze niet zo lekker
![]()
schiet niet op hequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
hubba bubba kauwgom aardbei banaan, maar dat heeft dan ook weer niets met seks te maken
![]()
![]()
dus...
zo 't laatste restje wijn maar 's nemen en op bed.. hopen dat de griep morgen weer weg is!
Ja doei.![]()
Auwquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:40 schreef Sunnythesun het volgende:
ben trouwens nog gewond geraakt bij het shoppen vanavondlevens gevaarlijk zo'n kledingzaak!!
(haalde mijn ringvinger aan 2 kanten open aan de klem van een broekhanger. is echt een hap uit aan één kant en een stuk vel aan de andere kant.. en nu doet het nog pijn)
![]()
![]()
Terug gelezen
Lein + Kaas wb. Lein gefeliciteerd
Aan alle zieken beterschap
Kreeften mini-croquette voor mij en kaas mini-croquette voor B.![]()
En dan nu laatste aflevering van Forbrydelsen kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Shoppen is evil en gevaarlijk. En dit is het bewijsquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Overigens Sun, jij bent toch zo allergisch voor muggen? Ik heb in Italië een zalfje gekocht ( ze hebben daar monstermuggen ie enorme bulten achterlaten), en die zalf werkt als een tierelier. Hij is nog zeker half vol, hebben? 't Is een anti histamine creme![]()
![]()
Ondanks dat hier weinig voetbaliefhebbers is dit toch de moeite waard om te bekijken
Lucky.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:13 schreef borisz het volgende:
Ondanks dat hier weinig voetbaliefhebbers is dit toch de moeite waard om te bekijken
Lukt eens in de 100x.
Vraag Marco maar over 1988 finale.
*boem*quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:13 schreef borisz het volgende:
*ffffiiiiiiieeesh*
*goal*Confidence through competence![]()
Ah, Bosniëquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat stond al onder het filmpje, gelukkig maar. ¤ 5000,- is wel een beetje weinig he qua boete.
maar als die ouders dat meisje laten betalen wel genoeg, kan ze jaaaaren sparen
M'n Russisch is niet wat het geweest was
Confidence through competence![]()
Oh en Leinplenk, welkom thuis.Lein nog gefeliciteerd met je verjaardag, en bedankt voor het kaartje
Confidence through competence![]()
pfoeh.. niet voor niks de frituurpan schoongemaakt dusquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef golfer het volgende:
en gemarineerde spareribs waar de marinade vanaf druipt en het vlees bijna van het bot valt![]()
gemarineerde kipkluifjes (karbonades, minipootjes- en vleugeltjes)![]()
echt wel mijn favo vlees!
daarna gewoon handen en gezicht wassen in warm water met beetje zeep en je bent weer schoon
Mogguh
Nog aan het werk?quote:Op zaterdag 4 september 2010 08:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goedemorgen back
Ik wil naar huis"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Oh dat klinkt heerlijk zegquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef golfer het volgende:
![]()
![]()
Begonnen om 6.15 en moet tot 18.30quote:
Morgen ook zelfde en dan 3 normale diensten[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Oh menquote:Op zaterdag 4 september 2010 08:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Begonnen om 6.15 en moet tot 18.30
Morgen ook zelfde en dan 3 normale dienstenDas niet tof
Werk ze
Mogguh DEquote:
En de rest ook btw
Ik wil eigenlijk om 11 uur ff richting Den Haag om een fototentoonstelling te kijkenMaar dan moet ik nu echt als een gek aan de slag in het huishouden....en ik heb geen motivatie
Joh, effe de schouders er onder! Zo gepiept, even kwaad maken en je huisje is weer een paleisjequote:Op zaterdag 4 september 2010 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil eigenlijk om 11 uur ff richting Den Haag om een fototentoonstelling te kijkenMaar dan moet ik nu echt als een gek aan de slag in het huishouden....en ik heb geen motivatie
![]()
![]()
goeiemorgen!
poeh sterkte Hobje!
P.; ik ben van 16u tot 19.30u in Den Haagwat moet je fotograferen?
weer om 8u wakker geworden en wil nog ff slapen maar lukt echt niet jammergenoeg
en je was midden in de nacht ook alweer wakker?quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:37 schreef FutureFairytale het volgende:
weer om 8u wakker geworden en wil nog ff slapen maar lukt echt niet jammergenoeg
Ik was ook te vroeg wakker maar kruip straks weer terug![]()
vandaag nog wel even sporten en pizza maken maar verder lekker lui doen
(we vergeten voor het gemak dat ik eigenlijk alweer huiswerk moet maken)![]()
ja van 3u tot 5u wakker geweest. straks boodschappen doen, ontbijten en naar de stad cadeau kopen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
en je was midden in de nacht ook alweer wakker?
Ik was ook te vroeg wakker maar kruip straks weer terug![]()
vandaag nog wel even sporten en pizza maken maar verder lekker lui doen
(we vergeten voor het gemak dat ik eigenlijk alweer huiswerk moet maken)
hahah ja je moet weer even in schoolritme zien te komen
veel plezier met pizza bakken!Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Ha! gezellie, ben er niet heurquote:Op zaterdag 4 september 2010 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
Zo weer naar MeMo en Hobje country
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Ben al bezigquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:08 schreef DarkElf het volgende:
komop ff uurtje kwaad maken en je hebt een schoon huisHet kost twee uurtjes want ik ruim ook gelijk weer op
Vanavond pizza a la Gino btwWel een tikkie aangepast
Tussen beide 'Mogge's ' zat slechts 1 andere post ergens op fok![]()
Oh en gisteravond kwamen de recepten van Rudolph van Veen binnen inclusief verschillende dressings. Bijvoorbeeld de boederijdressing was ook zo lekker. Mayonaise als basis en daarbij karnemelk(verhouding karnemelk & mayo is 1:1), oregano, lenteuitjes, peterselie en knoflook. Zelf had ik zo´n combo niet zo snel verzonnen maar dat was
En waar wordt die dressing voor gebruikt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:20 schreef borisz het volgende:
Tussen beide 'Mogge's ' zat slechts 1 andere post ergens op fok![]()
Oh en gisteravond kwamen de recepten van Rudolph van Veen binnen inclusief verschillende dressings. Bijvoorbeeld de boederijdressing was ook zo lekker. Mayonaise als basis en daarbij karnemelk(verhouding karnemelk & mayo is 1:1), oregano, lenteuitjes, peterselie en knoflook. Zelf had ik zo´n combo niet zo snel verzonnen maar dat was
Straks ff dit gaan kijken: http://magazine.nationalgeographic.nl/wildwonders/Nog aanwezig tot 12 september.
ehh ja dat is een goede vraag. Zou wel kunnen bij simpele salades met sla/komkommer/tomaat/etc denk ik. Deze dressing maakte hij klaar en werd in het midden gezet met wat komkommerreepjes om te proeven. Verder niet echt verder gebruikt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En waar wordt die dressing voor gebruikt?
Andere dressings werden wel gebruikt voor de saladeswinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Gino......dat lees ik nu al een paar keer hierquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond pizza a la Gino btwWel een tikkie aangepast
Wie/wat/waar is Gino?![]()
is de karnemelk overheersend of niet? ik vind karnemelk namelijk echt viesquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:43 schreef borisz het volgende:
[..]
ehh ja dat is een goede vraag. Zou wel kunnen bij simpele salades met sla/komkommer/tomaat/etc denk ik. Deze dressing maakte hij klaar en werd in het midden gezet met wat komkommerreepjes om te proeven. Verder niet echt verder gebruikt.
Andere dressings werden wel gebruikt voor de salades
Ja doei.![]()
Gino:quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gino......dat lees ik nu al een paar keer hier
Wie/wat/waar is Gino?
![]()
![]()
Ik heb een keer dit boek aangeschaft : The Italian Dietquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
en wat is er zo speciaal aan zijn pizze?Ander deeg of ander beleg?
Das van Gino, beetje zoals Ainsley zeg maaren dat bevalt prima hier in de sc. CF heeft hem ook nu en P dus ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Lekker rustig wakker geworden, t zonnetje schijnt, gedoucht, leuke kleertjes aan, straks lekker neuzen in winkeltjes in Rotterdam, ergens samen lunchen: oh oh wat hebben we het weer slecht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Vond ik wel meevallen. Gaf juist een lekkere frisheid. Oh en karnemelkquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is de karnemelk overheersend of niet? ik vind karnemelk namelijk echt vies
Klinkt als een erg vervelende dag inderdaadquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:00 schreef DarkElf het volgende:
Lekker rustig wakker geworden, t zonnetje schijnt, gedoucht, leuke kleertjes aan, straks lekker neuzen in winkeltjes in Rotterdam, ergens samen lunchen: oh oh wat hebben we het weer slecht![]()
![]()
Het is best een lekker hapjequote:Op zaterdag 4 september 2010 11:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ZO! Gino mag mij the morning after best een ontbijtje op bed komen brengen zeg![]()
![]()
die dude kijkt een beetje engquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb een keer dit boek aangeschaft : The Italian Diet
Das van Gino, beetje zoals Ainsley zeg maaren dat bevalt prima hier in de sc. CF heeft hem ook nu en P dus ook
maar
Ainsley
al ik weer een baan heb en salaris
dan ga ik zeker 's kijken! thanks!
Ja doei.![]()
Wordt weer een zware dag zo te horenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:00 schreef DarkElf het volgende:
Lekker rustig wakker geworden, t zonnetje schijnt, gedoucht, leuke kleertjes aan, straks lekker neuzen in winkeltjes in Rotterdam, ergens samen lunchen: oh oh wat hebben we het weer slecht
.
Zusquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
is de karnemelk overheersend of niet? ik vind karnemelk namelijk echt vies
had laatst een soort aardbeienpudding met karnemelk van de Allerhande gemaakt, die was ook érg ok
![]()
![]()
Klinkt weer echt heel vervelendquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:00 schreef DarkElf het volgende:
Lekker rustig wakker geworden, t zonnetje schijnt, gedoucht, leuke kleertjes aan, straks lekker neuzen in winkeltjes in Rotterdam, ergens samen lunchen: oh oh wat hebben we het weer slecht![]()
Nou Kaas, daar kun je het mee doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ZO! Gino mag mij the morning after best een ontbijtje op bed komen brengen zeg
Oops op mijn vrije maandagmiddag mag ik weer lekker achter de kassa dus vandaag toch maar eens aan huiswerk beginnen
Verder is het niet zo erg want het verdient toch stiekem erg lekker (op deze leeftijd), straks eens online shoppen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:00 schreef DarkElf het volgende:
Heb je eigenlijk wel eens bloemen van Zomers gehad/gekocht? Ze zitten op de van Oldebarneveltstraat (5 minuutjes van de koopgoot vandaan) en ze maken echt fantastische boeketten
Wel een tikkie aan de prijs, maar de bloemen die oma voor d'r verjaardag kreeg, hebben 3 weken gestaan!
![]()
Net een stofzuiger door het huis gehaald. Katten helemaal in paniekEn ze lopen nu het huis weer te besnuffelen
Willen ze er nog niet achteraan gaan jagen? Dat doet een van onze kattenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
Net een stofzuiger door het huis gehaald. Katten helemaal in paniekEn ze lopen nu het huis weer te besnuffelen
de andere rent ook altijd hard weg
![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kaas? Nee, ik had het over Gino hoorGino kan ook goed koken btw
![]()
Nope. Als de dood zijn ze. Die ogen worden al groot als ze dat ding zien. Behalve als-ie in de slaapkamer staat opgeborgen. Dan spelen ze ermeequote:Op zaterdag 4 september 2010 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Willen ze er nog niet achteraan gaan jagen? Dat doet een van onze kattende andere rent ook altijd hard weg
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Als de dood zijn ze. Die ogen worden al groot als ze dat ding zien. Behalve als-ie in de slaapkamer staat opgeborgen. Dan spelen ze ermeerare beesten (maarja dat zijn alle katten)
![]()
Als m'n moeder de sleutel van de kast waar de stofzuiger in staat omdraait, dan zit de kat al buitenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Als de dood zijn ze. Die ogen worden al groot als ze dat ding zien. Behalve als-ie in de slaapkamer staat opgeborgen. Dan spelen ze ermee
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als m'n moeder de sleutel van de kast waar de stofzuiger in staat omdraait, dan zit de kat al buiten![]()
Gelukkig ... dan zijn die twee van mij iig niet de enige
nee? maar tnx voor de tipquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Heb je eigenlijk wel eens bloemen van Zomers gehad/gekocht? Ze zitten op de van Oldebarneveltstraat (5 minuutjes van de koopgoot vandaan) en ze maken echt fantastische boeketten
Wel een tikkie aan de prijs, maar de bloemen die oma voor d'r verjaardag kreeg, hebben 3 weken gestaan!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
![]()
![]()
Is er een ontwerp en een offerte goedgekeurd voor posters van een gerenoveerd pand terwijl er een oude foto is gebruikt.![]()
en jij houdt ook niet van karnemelk?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zushad laatst een soort aardbeienpudding met karnemelk van de Allerhande gemaakt, die was ook érg ok
Ja doei.![]()
Slimquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:35 schreef LieLie het volgende:
![]()
Is er een ontwerp en een offerte goedgekeurd voor posters van een gerenoveerd pand terwijl er een oude foto is gebruikt.Nu ff snel sop door het huis heen halen
En dan richting Den Haag: ff langs de foto-expo, dan de nespresso-shop en dan ff langs bij vrienden met platenzaak
![]()
Oh. Nee, ik hou van (dikke volle vette boerenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
en jij houdt ook niet van karnemelk?
)karnemelk
![]()
![]()
en ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb een keer dit boek aangeschaft : The Italian Diet
![]()
![]()
jemigquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:48 schreef Memento-Mori het volgende:
gister zelfmoord gepleegd hier op de uithof, meisje van flat hier tegenover gesprongen
Ja doei.![]()
Oh dat is lief van je dat je daar aan denkt. Moet zeggen dat 9 van de 10 bulten bij mij 'normaal' zijn en als ik een reactie krijg alleen inwendige anti-histamine lijkt te werken. Ik heb ook wel eens zalfjes uit Frankrijk en Italië gehad (op doktersvoorschrift zelfs), maar zelfs de meest enge zalfjes leken niet zo goed te helpen als pilletjes en geduldquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Shoppen is evil en gevaarlijk. En dit is het bewijs
Overigens Sun, jij bent toch zo allergisch voor muggen? Ik heb in Italië een zalfje gekocht ( ze hebben daar monstermuggen ie enorme bulten achterlaten), en die zalf werkt als een tierelier. Hij is nog zeker half vol, hebben? 't Is een anti histamine creme
![]()
Maar.. ik ben bereid alles te proberen![]()
![]()
Waaaaaaa! Kippenhok in de trein, allemaal grietjes op weg naar bluezedaal en om half 12 al aan de baco. Gelukkig zijn ze uit gestapt bij amersfoort.
Wat een rust ineens![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: