Hey! Welkom terug.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo! kaas en ik zijn terug van vakantie! We zijn lekker de hele vakantie op Elba gebleven, het was zó heerlijk daar![]()
Oh, en sinds 2 dagen ben ik officieel 25 jaar oud dus jullie mogen allemaal een stukje http://img162.imageshack.us/img162/5124/birthdaycakerf9.jpg&t=1]taart
Hihi slanke den is het nog niet, maar gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:33 schreef Bluezz het volgende:
Tof @ SunSlanke den
![]()
En tnxx voor het vragen van het kaasje. Zó lekker pittig
Oh en je zou kaas met fenegriek ook eens moeten proberen!
Denk niet dat ik de 90 minuten vol ga houden. Gelukkig vandaag een stapel DVD's gescoord, dus alternatieven genoegquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:38 schreef golfer het volgende:
Even een belangrijke voetbalwedstrijd tegen een grootmacht bekijken.
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik de 90 minuten vol ga houden. Gelukkig vandaag een stapel DVD's gescoord, dus alternatieven genoeg
Ik denk dan gelijk terug aan de TVM-affaire en doping.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:41 schreef Sarabi het volgende:
[Vuelta] Masseur Team Sky (38) overleden
Hmm best freaky
Nja weet niet hoor.. maar een 'wedstrijd tegen de plaatselijke bakker van San Marino' zoals TAV het net zelf verwoordde vind ik nu niet echt het toppunt van een mooie tv-avondquote:
Kan ik even niet herinnerenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dan gelijk terug aan de TVM-affaire en doping.
Ben je iets te jong voor vrees ikquote:
ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja weet niet hoor.. maar een 'wedstrijd tegen de plaatselijke bakker van San Marino' zoals TAV het net zelf verwoordde vind ik nu niet echt het toppunt van een mooie tv-avond![]()
![]()
goed idee, ik ga ook eens een wijntje inschenken en zo meteen lekker stokbrood met allemaal lekkere dingetjes eropquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga geloof ik mijn merlootje maar eens aanbreken
Ja, dusquote:Op woensdag 1 september 2010 09:56 schreef latislos het volgende:
+ feli Lein
(leest ze dit uberhaupt?)
Die bedoelde ik uiteraard ook. De PDM-ploeg met hun vervuilde Intralipid.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:46 schreef TAV74 het volgende:
Ben je iets te jong voor vrees ikIk denk meer aan de PDM affaire trouwens.
1 hele leuke op de passagiersstoel is genoeg hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 12:49 schreef PdeHoog het volgende:Laat Kaas er alsjeblieft een paar in de achterbak stoppen
Ja dankuquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:47 schreef Aure het volgende:
Welcome back @ Lein en KaasEn Lein, nog gefeliciteerd met je verjaardag
ben je gekquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
hmm ik kan hem niet op bol vinden anders had ik hem wel besteld
ik wil best meebetalen als je hem gaat halen bij de MM
Deze bedoel je toch:quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ben je gekals ik em zie koop ik em, zo duur kan ie niet zijn
Zal best, maar hij stinkt mij te veel.quote:
Het is wel zweetvoetenkaas jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal best, maar hij stinkt mij te veel.![]()
Ik heb ook eigenlijk een pesthekel aanquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
welkom terug Lein en Kaas!
Lein; hopelijk heb je je echt vermaakt en niet alleen gekampeerd. we maakten ons een beetje zorgen om je omdat je het echt niet leuk vind maar ik hoop dat je hebt genoten van het eiland en leuke dingen hebt gedaan met Kaas. ik zie graag je verhalen tegemoet
A long, long, long time agoquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
en zelfs PdeHoog heb ik wel 's gezien
Heb ik al bekeken, ga ze zo met Kaas bekijken!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef golfer het volgende:
Er zitten ook foto's in de PM-box van Lein van ons.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch:
http://www.amazon.com/Wil(...)id=1283540656&sr=1-1
Ja, absoluut. Alleen niet nu. Vooral de foto's van de eerste nacht gaan jullie leuk vinden!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef DarkElf het volgende:
wb lein en kaas
komen er nog foto's online van Elba? ben wel benieuwd.
Leinquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Alleen niet nu. Vooral de foto's van de eerste nacht gaan jullie leuk vinden!
Slapen in een tent zonder haringen op een lek luchtbed lijkt mij ook een feest.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, absoluut. Alleen niet nu. Vooral de foto's van de eerste nacht gaan jullie leuk vinden!
dat stond al onder het filmpje, gelukkig maar. ¤ 5000,- is wel een beetje weinig he qua boete.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:06 schreef Bluezz het volgende:
FF : het meisje van die puppy's is opgepakt :
http://www.nu.nl/buitenla(...)ouden-in-bosnie.html
Jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
1 hele leuke op de passagiersstoel is genoeg hoor
De tent is wel vast gezet hoor, alleen niet met haringenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:36 schreef golfer het volgende:
Slapen in een tent zonder haringen op een lek luchtbed lijkt mij ook een feest.
*grinnquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Zo, ons hele huis gepost in K&W
Waar een vbl wedstrijd niet goed voor is
Ik moest van Lein op de ansichtkaart ook al volgend jaar naar Elba omdat ik daar leuke exemplaren kon uitzoeken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
Dus ik had gehoopt dat kaas er eentje uit zou zoeken voor me en die verstoppen in de achterbak
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moest van Lein op de ansichtkaart ook al volgend jaar naar Elba omdat ik daar leuke exemplaren kon uitzoeken.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef DarkElf het volgende:
wb lein en kaas
komen er nog foto's online van Elba? ben wel benieuwd.
*filmpje kijken gaat
Haal jij die streep es ff heul gauw weg, vriendquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Maar jij hebt toch al een lekker ding leuk exemplaar
Zal ik dan maar naar Elba gaan?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haal jij die streep es ff heul gauw weg, vriend
Dat stukje van jullie reis nemen wij dan maar vanaf dinsdag van jullie over.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
Verder hadden we nog plannen om in Toscane rond te gaan rijden, maar vanwege de hitte en het heerlijke ontspannen verblijf op de camping (op steenworp afstand van het strand op Elba) hebben we dat maar geskipped.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Bluezz en Golfer wat doen die vlekken in die slaapkamers?
De eerste paar dagen vakantie drink ik altijd koffie die kaas zet. Die maakt espresso in een perculator, als je dat zonder melk drinkt, brandt je een gat in je maag. Maar je gaat er wel van poepen als een malle. En normaal gesproken wil een sigaretje ook nog wel helpenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Lein; klinkt al met al als een echte vakantie! lekker eten, rust en prachtig weer! heb je ook dat als je thuiskomt je ineens erg moet poepen? haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooh is dat hetquote:
Ja. B. Heeft de attributen en katrollen aan het plafond gelukkig niet op de foto gezet evenals de verborgen kelder.quote:
Pfoe ik zou er gekke ideeën van krijgen tenslottequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. B. Heeft de attributen en katrollen aan het plafond gelukkig niet op de foto gezet evenals de verborgen kelder.
Ja....zoietsquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
toen ik nog op Scheveningen woonde! en de koningin langs kwam!
Als je het zeker weetquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben je gekals ik em zie koop ik em, zo duur kan ie niet zijn
Spannendquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:08 schreef flying-dutchman het volgende:
Goedenavond allemaal. Morgen weer naar mijn nieuwe huisje en dan daar blijven voor een paar dagen![]()
![]()
(voor het eerst)
ook op zoek naar een huisje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Spannenden superleuk
Ik ben jaloers
Limoncelloquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Verhalen? Toen we met onze kontjes op Elba zaten, strakblauwe zee en lucht, 30-35 graden, is ons huis ondergelopen
En ik ga even dringend terug lezen. Als de limoncello op is
nee die zijn ______quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zit je?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:12 schreef flying-dutchman het volgende:
Morgen nog maar even vroeg strijken. aangezien mijn strijk equipment nog niet in mijn nieuwe huisje staat. Schoenen wel weer gepoetst
@sarabi kom je me toch gezelschap houden ipv jaloers zijn
Nee dat hoeft niet, dat moet ik al doen voordat ik er heen ga. Maar in Utrecht is de nieuwe cribquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar zit je?
Ik doe veel maar ga niet strijken voor je
Dan is het goed, heb je ook wijn?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, dat moet ik al doen voordat ik er heen ga. Maar in Utrecht is de nieuwe crib
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nee die zijn ______SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Limoncelloquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:13 schreef AnneX het volgende:
Limoncello![]()
onder water : minder![]()
Welkom terug.
wat is dat nou weer voor een vraag die naar alcoholisme neigt.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een vraag die naar alcoholisme neigt.HeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is er mis mee
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heywat is er mis mee
nog niet, maar moet morgen daar toch nog boodschappen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:18 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nog niet, maar moet morgen daar toch nog boodschappen doenhoelaat heb je boodschappen gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanavond iets nieuws van ah: een zak spitskool om te wokken en erbij rozijnen en kerriesaus.
+ 2 duitse tartaars - beiden -/- 35 %.
Ugh, stom hé : ik heb rozijnen in huis en versie surinaamse kerrie.
Dus had ik het ook allemaal zelf kunnen maken. Nouja. gemaks voe r na een 3e dag sleutelen.
En voor de sier : SUNNY : pinda's erop ! jaja![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
hoelaat heb je boodschappen gedaan?
geen idee, moet morgen eerst daar heen, maar zal wel tegen uur of 3 zijn. maar moet ook alweer vroeg weg. Zondag ben ik wel de hele dag thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
spitskool wokkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:20 schreef AnneX het volgende:
Vanavond iets nieuws van ah: een zak spitskool om te wokken en erbij rozijnen en kerriesaus.
+ 2 duitse tartaars - beiden -/- 35 %.
Ugh, stom hé : ik heb rozijnen in huis en versie surinaamse kerrie.
Dus had ik het ook allemaal zelf kunnen maken. Nouja. gemaks voe r na een 3e dag sleutelen.
En voor de sier : SUNNY : pinda's erop ! jaja
![]()
![]()
Hmm jammer, zondag ga ik naar de verjaardag van mijn lievelingsneefjequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
geen idee, moet morgen eerst daar heen, maar zal wel tegen uur of 3 zijn. maar moet ook alweer vroeg weg. Zondag ben ik wel de hele dag thuis![]()
Alleen heeft hij zijn haar kort gekniptdus iets minder lievelings, ik hou van jongens met lang haar
![]()
En Lein ? hoe hebben jullie het opgelost dan zóndr haringen ?
Jarengeleden kwamen vrienden bij de 1e overnachting erachter dat zij de tent STOKKEN waren vergeten.
Al ruzieënd in het hotel, boden mensen die op de terugweg waren, hun tent aan ! Lief hé.![]()
ach weekend daarna gaat de grote verhuizing gebeuren en daarna ben ik er best vaak in het weekendquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm jammer, zondag ga ik naar de verjaardag van mijn lievelingsneefje![]()
Alleen heeft hij zijn haar kort gekniptdus iets minder lievelings, ik hou van jongens met lang haar
![]()
![]()
Komt er nog een CUL housewarming?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ach weekend daarna gaat de grote verhuizing gebeuren en daarna ben ik er best vaak in het weekend![]()
![]()
We hadden geen haringen maar welquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:23 schreef AnneX het volgende:
En Lein ? hoe hebben jullie het opgelost dan zóndr haringen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij ons. Foto's volgen morgen. Zoals jullie begrijpen was het een bijzonder culinaire reis![]()
![]()
zonder haringen kom je met een koepeltent en gebrek aan wind nog wel 'n eindquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:23 schreef AnneX het volgende:
En Lein ? hoe hebben jullie het opgelost dan zóndr haringen ?
Jarengeleden kwamen vrienden bij de 1e overnachting erachter dat zij de tent STOKKEN waren vergeten.
Al ruzieënd in het hotel, boden mensen die op de terugweg waren, hun tent aan ! Lief hé.![]()
maar als wind, dan moet je echt goed blijven liggen, mèt al je bagage in de tent!
Ja doei.![]()
Dacht jij : een besheiden cul afvaardiging is geweest, nou laat ik K&W meegenieten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Zo, ons hele huis gepost in K&W
Waar een vbl wedstrijd niet goed voor is
Het is in ieder geval niét strak-strak-strak ! haha
En warm en persoonlijk.
Iedere keer als ik de loper op de eettafel zie op een pic, word ik er vrolijk van.
En echte kunst in da house: bijzonder.
De kunst hiero is oa. van mijn zwager: beeld - litho en nog zoiets.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: