Hey! Welkom terug.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo! kaas en ik zijn terug van vakantie! We zijn lekker de hele vakantie op Elba gebleven, het was zó heerlijk daar![]()
Oh, en sinds 2 dagen ben ik officieel 25 jaar oud dus jullie mogen allemaal een stukje http://img162.imageshack.us/img162/5124/birthdaycakerf9.jpg&t=1]taart
Hihi slanke den is het nog niet, maar gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:33 schreef Bluezz het volgende:
Tof @ SunSlanke den
![]()
En tnxx voor het vragen van het kaasje. Zó lekker pittig
Oh en je zou kaas met fenegriek ook eens moeten proberen!
Denk niet dat ik de 90 minuten vol ga houden. Gelukkig vandaag een stapel DVD's gescoord, dus alternatieven genoegquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:38 schreef golfer het volgende:
Even een belangrijke voetbalwedstrijd tegen een grootmacht bekijken.
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik de 90 minuten vol ga houden. Gelukkig vandaag een stapel DVD's gescoord, dus alternatieven genoeg
Ik denk dan gelijk terug aan de TVM-affaire en doping.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:41 schreef Sarabi het volgende:
[Vuelta] Masseur Team Sky (38) overleden
Hmm best freaky
Nja weet niet hoor.. maar een 'wedstrijd tegen de plaatselijke bakker van San Marino' zoals TAV het net zelf verwoordde vind ik nu niet echt het toppunt van een mooie tv-avondquote:
Kan ik even niet herinnerenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dan gelijk terug aan de TVM-affaire en doping.
Ben je iets te jong voor vrees ikquote:
ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja weet niet hoor.. maar een 'wedstrijd tegen de plaatselijke bakker van San Marino' zoals TAV het net zelf verwoordde vind ik nu niet echt het toppunt van een mooie tv-avond![]()
![]()
goed idee, ik ga ook eens een wijntje inschenken en zo meteen lekker stokbrood met allemaal lekkere dingetjes eropquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga geloof ik mijn merlootje maar eens aanbreken
Ja, dusquote:Op woensdag 1 september 2010 09:56 schreef latislos het volgende:
+ feli Lein
(leest ze dit uberhaupt?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |