quote:Op maandag 6 september 2010 00:11 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
ikea stof? OMG, ik moet weer eens daar kijken.
*want, need, NEED!*
Die heb ik allemaal nódig hoor!quote:Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef Bluezz het volgende:
Heel leuk huis Huup Huup! Lekker sfeertje en ik vind je keukenzw/wit erg leuk !!!
Nu de buitenkant nog
Oh en bij jou zie ik ook wat ik bij zoveel vrienden/familie in hun huizen zie in de badkamer :
Die enOrme voorraad shampoo, bodyl. badschuim e.d. zeep flessen
Ik heb uiteindelijk, toen ik een nieuwe keuken kreeg, de oude keukenkastjes in de badkamer gehangen, ook dus omdat die dicht konden en je dan de enorme zooi an flessen en tubes niet zagquote:Op maandag 6 september 2010 00:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal nódig hoor!![]()
![]()
ik zei het laatst nog tegen iemand, eigenlijk wil ik een dichte kast want het oogt gelijk zo rommelig.
Die noemen we onze "superbest friends".quote:Op zondag 5 september 2010 22:15 schreef huuphuup het volgende:
Diepe kleuren inderdaad, mooi maar toch rustig. Ik vind je kastje met verschillende religieuze beelden geweldig![]()
Daar moest ik ook erg om lachen.quote:Op zondag 5 september 2010 22:43 schreef huuphuup het volgende:
oh en Bluezz, ik moest ontzettend lachen om je vloerkleed-met-haarverf-vlekken![]()
De stoel is ontzettend fijn! Ik heb alleen geen flauw idee wat voor stoel het is. We zagen hem bij toeval in het magazijn van Decennia Design en het was het enige exemplaar dat ze hadden. We hebben hem meteen meegenomen.quote:Op zondag 5 september 2010 22:29 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gave stoel. Ik vind de kleurencombinatie ontzettend lelijk maar de stoel zelf is gaaf. Lijkt me ook erg fijn zitten.
Wat is het en waar haal je het?
Het is een jaren '50 stoel die vroeger in een hotel stond. Er zit inderdaad een asbak in, goed gezien! We roken er niet in, hoor.quote:Op maandag 6 september 2010 00:03 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Claudia, wat een netjes huis inderdaad. Wat voor soort stoel is dat in je slaapkamer? Zit er een asbak ingebouwd oid?
Ja, het is bijna altijd zo opgeruimd (behalve als ons zoontje aan het spelen is). Ik heb alleen de werkplek van mijn vriend strategisch weggelaten.quote:Op zondag 5 september 2010 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Is het altijd zo enorm opgeruimd?
Er ligt echt niets op de grond of een tafel of zo
Dat viel me meteen op.
Mijn slaapkamer is ook Azuurst.. gave kleur hequote:Op zondag 5 september 2010 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is Azuurst van Flexa! Ik ben dol op de kleur,
Foto!quote:Op maandag 6 september 2010 09:03 schreef wendy79 het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is ook Azuurst.. gave kleur he
Wij zijn heul niet zo kritisch hoor, post awayquote:Op maandag 6 september 2010 08:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Leuk topic om een voorstelling te kunnen maken hoe fokkers wonen.
Maar als ik de foto's aanschouw zal ik foto's van onze woning zowel van buiten als binnen maar niet posten.
Geen probleem met kritiek alleen wil ik geen stempel van opschepper opgeplakt krijgen.quote:Op maandag 6 september 2010 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zijn heul niet zo kritisch hoor, post away
binnenkortquote:
oh ik ben gek op grote mooie huizen met mooie inrichting.. dus please laat maar zien hoor... ik gun het iedereen van harte.. er zal wel hard voor gewerkt zijnquote:Op maandag 6 september 2010 10:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Geen probleem met kritiek alleen wil ik geen stempel van opschepper opgeplakt krijgen.
m-maar lees ik nou in je fobo dat je in Hongarije woont? Dan wil ik het júist zien!!quote:Op maandag 6 september 2010 10:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Geen probleem met kritiek alleen wil ik geen stempel van opschepper opgeplakt krijgen.
ja... later als ik groot benquote:Op maandag 6 september 2010 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Lief huisje huup, en de baby is gorgeous
Ik had ook nooit veel privacy toen ik nog in Utreg woonde, boven op elkaar dus, en hier in Bdaal heb ik dat wel. Heerlijk
Dus mss ooit gaat dat jou ook nog lukken
We hebben toch ook de picture-perfect interieurs nodig waar wij onze inrichting met een kleiner budget naar proberen te modelleren?quote:Op maandag 6 september 2010 10:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jaaa, dat is echt een SC-interieur! Ik had alleen meer kleuraccenten verwacht.quote:Op maandag 6 september 2010 11:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh en m'n douchegordijn
[ afbeelding ]
Je hebt daar ook speciale verf voor, hè? Ik geloof dat je bijvoorbeeld een laag magnetenverf erop kunt doen er daar overheen een laag schoolbordverf. Maar ik heb dat nog nooit zelf gedaan.quote:Op maandag 6 september 2010 11:14 schreef huuphuup het volgende:
Leuk SC! Strak maar wel mooi. Is je ene keukenkastje nou ook met magneten of heb je die recepten er gewoon opgeplakt met plakband ofzo? Wel een goed idee, ik kom altijd ruimte tekort op mn aanrecht als k van een recept kook, geen plek voor een kookboekstandaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |