abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 2010 @ 18:26:30 #276
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_88372966
Lijkt wel of ik rijk ben nu. :D

Weet niet waar de 'beperkte middelen' vandaan komen, maar ik woon alweer ruim 10 jaar in Londen dus heb wat kunnen verzamelen. Heb zelfs teveel troep.
reset
pi_88375436
Foei! Je hebt nooit troep maar spúllen te veel .
Als het troep was had je het al lang weggegooid :P
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_88375491
...en met teveel spullen kan je iemand altijd nog blij maken, met troep niet
jaha, ik ben nog wakker hoor :W
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_88400215
@ ewelina. Krapjes, maar erg sfeervol zeg! en ook nog eens een mooie kat ;)

@ individual. wauw, mooi. ziet er idd sjiek uit. eens even kijken naar je buitenkant!
~ Bonito La Risa ~
pi_88400363
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 14:19 schreef Mixende_match het volgende:
@ ewelina. Krapjes, maar erg sfeervol zeg! en ook nog eens een mooie kat ;)
Dank je! Ik heb zelfs 2 mooie katten (de ander ligt half verscholen op de boekenkast naast de tv...) ;)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_88400693
ewelina, k heb direct je hele topic ff doorgekeken. mooi om te zien hoe je zoveel kan met zo'n kleine ruimte.
jou inrichting spreekt mij ook aan(ikea zwart/bruin O+ ). alleen wil ik als accentkleur rood ipv blauw.
ik heb nu blauw en dat bevalt toch niet. het is een lekker rustige kleur voor een slaapkamer maar voor een woon/slaapkamer vind ik het te kille kleur.
plannen genoeg hier, nu nog een studiotje waar ik me met al deze plannen kan uitleven.
  Moderator zaterdag 4 december 2010 @ 12:03:31 #282
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_89512078
Mag ik u presenteren ? Vonkie's hok O-)

Even wat privacy gerelateerde zaken weggepaint

Mijn hobby; mijn aquarium :)

Verder niet een bijster geweldige inrichting, het is in ieder geval functioneel ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 12:11:49 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89512377
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 12:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Mag ik u presenteren ? Vonkie's hok O-)

Verder niet een bijster geweldige inrichting, het is in ieder geval functioneel ;)
Als je pc niet meewerkt sla je er gewoon met een hamer op :o *bang wegrent van Vonkenboer*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator zaterdag 4 december 2010 @ 12:56:17 #284
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  zaterdag 4 december 2010 @ 14:26:26 #285
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_89516507
Verveelde me en heb net m'n felgele muur zitten pimpen :')

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_89518478
Ang wat leuk je vlinders!!

hoe maak je die? (of gekocht :o )
pi_89527391
Oh da's leuk O+
Hoe heb je die bevestigd?
  zaterdag 4 december 2010 @ 20:44:46 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_89529696
Ik heb gewoon een halve vlinder getekend op papier, dubbelgevouwen en toen uitgeknipt. Zo zijn beide zijden van de vlinder gelijk en als je flink vouwt blijven de vleugels ook openstaan (en zit de zijde van de pentekening aan de onderkant).

Daarna een klein stukje ductape afknippen en een rondje van maken zodat het ana beide zijden plakt... en HOPLA! tegen de muur aan :D Ben benieuwd hoe lang ze blijven zitten.

Ik zag het idee op een designsite ergens, en daar waren ze qua patroon op de vleugels wel heel mooi... maar 45 USD! En je moest ze dan moet pinnn vastprikken (zoals mensen ook echte dode vlinders vastprikken) :{ Ik dacht: dat kan ik best zelf!
L'Amour menaçant:
pi_89529942
leuk idee Ang3l. die ga ik onthouden.
bij behang kan je het misschien ook met een speld vastzetten. dat blijft langer en beter zitten.
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:36:58 #290
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_89531532
Ja dat denk ik ook wel. Misschien op m'n slaapkamer. Daar heb ik behang. En dan alleen witte vlinders.

Heb ook zitten denken ze uit boeken te knippen zodat ze letters en patronen hebben.
L'Amour menaçant:
pi_89532800
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat denk ik ook wel. Misschien op m'n slaapkamer. Daar heb ik behang. En dan alleen witte vlinders.

Heb ook zitten denken ze uit boeken te knippen zodat ze letters en patronen hebben.
Dát vind ik écht een vet idee. Die vlinders vond ik al gaaf, ik zat zelf een beetje te denken aan papier met een of ander patroontje erop ofzo. Maar met letters had ik nog niet aan gedacht.
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:25:22 #292
243274 zuluman
www.indlu.nl
pi_89533285
wat random pics van ons interieur wat aan verandering onderhevig is aan het moment. we zijn nog aan t sparen voor nieuwe bank. de oude is alweer bijna 15 jaar oud. hij is nog goed maar je wil wel eens wat anders...

woonkamer en serre:

uitbreiding 2e verdieping:

"A man can do all things if he but wills them."
Leon Battista Alberti
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:43:41 #293
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_89533994
Mooi strak zuluman :) heel mooi.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_89534027
Sodeju, Zuluman volgens mij ben jij een makelaar van beroep die foto's:) Wat een prachtig interieur complimenten.:)
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_89534247
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 12:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Kijk eens goed ? Het is namelijk een bieropener ;)
Dat is altijd handig:) Maar Vonk vertel eens is jou bureau altijd zo netjes of heb je er net even een doekje overheen gehaald? Die van mij ziet er altijd uit als een warzone:)
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:05:31 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_89534835
@Zuluman: Mooi licht overal!
L'Amour menaçant:
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:14:33 #297
3185 Adelante
To let it go now
pi_89535181

Over vlinders gesproken: de nieuwe muurstickers van IKEA zijn ook erg gaaf en nog makkelijker dan dat geknip en geplak :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:39:46 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_89536220
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:14 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Over vlinders gesproken: de nieuwe muurstickers van IKEA zijn ook erg gaaf en nog makkelijker dan dat geknip en geplak :P
Jamaar die van mij zijn 3D met schaduwen en zo nu :P
L'Amour menaçant:
pi_89538194
Zuluman, mooi! Maar hee, die deur met dat bovenlicht zou ik vervangen door een volle hoogte (mat)glasdeur. Ja, dat eerst. Die bank kan nog wel even.
“I don’t hate people. I just feel better when they’re not around.”
  zondag 5 december 2010 @ 15:31:27 #300
243274 zuluman
www.indlu.nl
pi_89552222
dank u allen voor de complimeten. en nee ik ben geen makelaar. ik heb een passie voor ontwerpen en vormgeving. en fotograferen vindt ik ook leuk.

quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 00:25 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Zuluman, mooi! Maar hee, die deur met dat bovenlicht zou ik vervangen door een volle hoogte (mat)glasdeur. Ja, dat eerst. Die bank kan nog wel even.
ja, klopt. staat ook op het lijstje. maar als ik die deur doe moet ik de deur van de onder de trapkast ook doen en ook van de deur van de wc in de gang. en ik wil voor de trap een glazen schuifdeur. ik wil wel het karakter van een opentrap behouden maar warmte en geluid beneden houden. dezelfde glazen schuifdeur wil ik op de 2e verdieping. een vast deel waar nu een balustrade is en dan een schuivend deel.

dan wil ik nog een verlaagd plafond maken (ca. 5 cm) want ik wil spots en op sommige plekken een eenvoudige vorm uitsnijden. tevens moet het plafond vrij van de wanden zijn. (ca. 10 cm) met een koof met dimbare verlichting zodat je strijklicht langs de wanden krijgt. en zo zijn er nog meer dingen. een daarvan is de tuin.

en ja dat is een badje. 3,6 m x 1,5m x 1,2 diep. 40cm steekt boven het maaiveld uit. het bad kan dicht. de houten dekken aan beide kanten schuiven over het water heen. veilig en praktisch. kan je ook op het zwembad zitten. onder het houten dek in de schuur 1,8x1,5 zit de techniek. (warmtepomp, filters, etc) onder de dame komt een ondiep gedeelte. waarschijnlijk een jacuzzi van 1,8 x 1,5. aan de lang wand komt beplating. zo ziet t er nu uit.
"A man can do all things if he but wills them."
Leon Battista Alberti
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')