dank u allen voor de complimeten. en nee ik ben geen makelaar. ik heb een passie voor ontwerpen en vormgeving. en fotograferen vindt ik ook leuk.
quote:
Op zondag 5 december 2010 00:25 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:Zuluman, mooi! Maar hee, die deur met dat bovenlicht zou ik vervangen door een volle hoogte (mat)glasdeur. Ja, dat eerst. Die bank kan nog wel even.
ja, klopt. staat ook op het lijstje. maar als ik die deur doe moet ik de deur van de onder de trapkast ook doen en ook van de deur van de wc in de gang. en ik wil voor de trap een glazen schuifdeur. ik wil wel het karakter van een opentrap behouden maar warmte en geluid beneden houden. dezelfde glazen schuifdeur wil ik op de 2e verdieping. een vast deel waar nu een balustrade is en dan een schuivend deel.
![390283254_5_oP9F.jpg]()
dan wil ik nog een verlaagd plafond maken (ca. 5 cm) want ik wil spots en op sommige plekken een eenvoudige vorm uitsnijden. tevens moet het plafond vrij van de wanden zijn. (ca. 10 cm) met een koof met dimbare verlichting zodat je strijklicht langs de wanden krijgt. en zo zijn er nog meer dingen. een daarvan is de tuin.
![untitled.jpg]()
en ja dat is een badje. 3,6 m x 1,5m x 1,2 diep. 40cm steekt boven het maaiveld uit. het bad kan dicht. de houten dekken aan beide kanten schuiven over het water heen. veilig en praktisch. kan je ook op het zwembad zitten. onder het houten dek in de schuur 1,8x1,5 zit de techniek. (warmtepomp, filters, etc) onder de dame komt een ondiep gedeelte. waarschijnlijk een jacuzzi van 1,8 x 1,5. aan de lang wand komt beplating. zo ziet t er nu uit.