Exact...zo is het gewoon.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Wilders heeft natuurlijk groot gelijk. 76 is de kleinst mogelijke meerderheid. Er mag dan geen enkele opstandeling in de coalitie zijn.
Hoezo moet er een verwijt worden gemaakt? Deze coalitie werkte blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:20 schreef joers1 het volgende:
Wilders valt in deze niets te verwijten.....CDA is de club die hier de plank totaal heeft mis geslagen. Of nee...Klink en consorten.
..heeft niks met slecht verliezer te maken..Wilders heeft in deze gewoon gelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:21 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Slechte verliezer zeg, die Wilders. Brengt het CDA op ingenieuze wijze een labiele counterweight in stelling tegen de 'gedoogpositie' van Wilders, trekt 'ie zich terug...
Verwijt kun je in deze zeker maken omdat het duidelijk is dat alleen door die drie dissidenten het geklapt is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hoezo moet er een verwijt worden gemaakt? Deze coalitie werkte blijkbaar niet.
...en dus legt Wilders dat verwijt ook juist bij die drie neer....en in mijn ogen terechtquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verwijt kun je in deze zeker maken omdat het duidelijk is dat alleen door die drie dissidenten het geklapt is.
Oja, daarom wilden ze ook zo graag in het kabinet plaatsnemen. Oh nee, zelfs dat wilden ze nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:20 schreef Omnifacer het volgende:
[..]![]()
wat een totale onzin.
PVV heeft altijd gezegd dat ze willen regeren
Psies.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:23 schreef joers1 het volgende:
[..]
...en dus legt Wilders dat verwijt ook juist bij die drie neer....en in mijn ogen terecht
Succes in je verdere leven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:23 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Oja, daarom wilden ze ook zo graag in het kabinet plaatsnemen. Oh nee, zelfs dat wilden ze niet![]()
'gedoogsteun'
Dat lijkt me overduidelijk jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Klink is wel gewoon een onbetrouwbare lul, maar goed.
Het CDA blijft een middenpartij. Je kon vanaf het begin zien aankomen dat dit niet zonder slag of stoot zou gaan verlopen. Wel sneu voor het CDA-electoraat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verwijt kun je in deze zeker maken omdat het duidelijk is dat alleen door die drie dissidenten het geklapt is.
Hij is pislink op Klink. Helemaal terecht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef fratsman het volgende:
Volgens mij zat er wekenlang iemand naast Geert. Hij heeft het nou al 3 keer gezegd.
Meer dan terecht inderdaad....quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij is pislink op Klink. Helemaal terecht.
Je merkt het ja, hij is echt laaiend.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij is pislink op Klink. Helemaal terecht.
Jammer vooral, aangezien ik op Rutte gestemd had. Erger me vooral aan jouw kortzichtigheid als het om PVV/Geert gaat. Je bent het kennelijk met hem eens, dus veroordeel je ALLES wat hij doet, ook als dingen buiten zijn schuld liggen. Dat is treurig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Goed argument![]()
ben je erg teleurgesteld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |