Idd. Om recht te doen aan de uitslag horen VVD en PVV er sws in...quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:11 schreef joers1 het volgende:
er is geen enkele coalitie mogelijk, die nu nog een BEETJE geloofwaardig is....
Alsof VVD en PvdA nog vertrouwen in CDA hebben. En alsof CDA nog vertrouwen in zichzelf heeft dat ze regeringswaardig zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de enige resterende mogelijkheid
In welk opzicht dan, in deze?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:15 schreef Sicstus het volgende:
Wat een afgrijselijke huichelaar is die Wilders toch
Noem maar eens een andere werkbare meerderheidscoalitie dan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:13 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Alsof VVD en PvdA nog vertrouwen in CDA hebben. En alsof CDA nog vertrouwen in zichzelf heeft dat ze regeringswaardig zijn.
Je kan er ook van overtuigd zijn dat het bestaan of niet bestaan van welk ander wezen dan ook niet te bewijzen valt. Maar dan blijf je bezig. Iets wat niet bestaat kan eenmaal nooit bewezen worden, maar ook het niet-bestaan kan niet worden aangetoond. Ik vind het persoonlijk nogal een aparte stroming, je neigt toch meestal wel één kant op. Of je moet je er helemaal niet in willen verdiepen, dan snap ik die onverschilligheid wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt er van overtuigd zijn dat het bestaan of niet bestaan van God niet te bewijzen valt, toch?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:15 schreef Sicstus het volgende:
Wat een afgrijselijke huichelaar is die Wilders toch...wanneer zien de PVV-kiezers hier nu eens doorheen??
Zoals gezegd (lezen aub): die is er niet, dit worden verkiezingen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Noem maar eens een andere werkbare meerderheidscoalitie dan.
...dat denk ik ook....en zou ook meest verstandig zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:17 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zoals gezegd (lezen aub): die is er niet, dit worden verkiezingen.
Net zolang tot er een alternatief is. Niemand weet wanneer de volgende demagoog opstaat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:15 schreef Sicstus het volgende:
Wat een afgrijselijke huichelaar is die Wilders toch...wanneer zien de PVV-kiezers hier nu eens doorheen??
Het is toch glashelder dat de PVV dit aangrijpt als excuus om de stekker eruit te trekken. Het verzet van Klink en de anderen komt als een geschenk uit de hemel voor Wilders.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijkt me niet onredelijk om enige zekerheid te krijgen voordat je verder onderhandelt. Anders heeft 't geen zin.Zeker na die brief van Klink.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:19 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Het is toch glashelder dat de PVV dit aangrijpt als excuus om de stekker eruit te trekken. Het verzet van Klink en de anderen komt als een geschenk uit de hemel voor Wilders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |