abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held vrijdag 3 september 2010 @ 20:08:33 #226
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_86036787
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

2 miljard minder is nauwelijks het probleem op de lange termijn schuiven te noemen.
Tussen VVD en PvdA bijvoorbeeld zit een verschil van 9 miljard.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_86037807
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Tussen VVD en PvdA bijvoorbeeld zit een verschil van 9 miljard.
En het verschil tussen doen en niks kunnen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 20:39:48 #228
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_86038061
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, en daar zet ik dan Krugman tegenover. Kortom, voor beide visies is ondersteuning te vinden.

Het ging mij erom dat bezuinigen als een 'rechtse' keuze werd opgevoerd, dat is dus onzin, alle partijen steunen de bezuinigingen, de mate waarin is het enige verschil.
Leuke is dat PvdA-econoom Vd Ploeg zijn eigen partij diskwalificeerde op economisch gebied. Heeft hij het ook verkeerd gezien? En de mate, tsjah. Ik vind een verschil van 10 miljard euro geen nuanceverschilletje.
pi_86038257
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja en? Links heeft daar ook goede economische argumenten voor aangedragen namelijk dat teveel bezuinigen de net herstellende economie schade toe zal brengen, een argument dat door vooraantstaande economen wordt bevestigd.

Zie voor onderbouwing oa Paul Krugman.
De Keynesiaanse theorie is ook niet onfeilbaar. Wil je dan de staatsschuld maar op laten lopen? Daarnaast kun je je afvragen hoeveel vertraging er steeds is tussen momenten dat de economie het echt nodig heeft en het moment waarop de overheid ingrijpt.

Nogmaals, ik zie het snijden in onnodige uitgaves wel als een belangrijk punt en op dat gebied voldoet de PvdA zeer zeker niet. Daarom mag ik ook hopen dat we geen kabinet met teveel linkse partijen krijgen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:03:58 #231
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_86039108
Natuurlijk is Cohen blij met het mislukken....de huichelaar
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  zaterdag 4 september 2010 @ 00:56:54 #232
177242 Irien
Innit though
pi_86049227
Ik vrees een zielloos, kleurloos middenkabinet (VVD, PvdA, CDA) met partijen die elkaar in de wurggreep houden en saai en slecht beleid doorvoeren. Jammer van premierschap Rutte.

Hoop eigenlijk op Paars plus.

Bizar maar begrijpelijk hoe het met die brief van Klink is geklapt... Snap Wilders' en Verhagens boosheid. Iemand waarmee je weken aan tafel hebt gezeten!!? Frits Wester en Jos Heymans opperden dat Klink misschien niet de manier begreep waarop Rutte, Verhagen en Wilders met elkaar omgingen, humor, bravoure etc.. "jullie zullen rode wangen krijgen, moeten maar even de andere kant opkijken" . Is het allemaal één pijnlijk misverstand?
Between the click of the light and the start of the dream
  Moderator zaterdag 4 september 2010 @ 01:00:52 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_86049345
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoor eens schattebout, paars plus bestaat uit zowel VVD als PvdA. Daarnaast moeten we met z'n allen bezuinigen, dus of je het nu wil of niet, elk kabinet zal "rechtse" beslissingen moeten nemen. Daarom is het ook gewoon gevaarlijk voor Nederland als Cohen verkeerde beslissingen gaat nemen om zo de linkse subsidiemachine draaiende te houden.

En politiek journalist? Dus? Johan Derksen is voetbaljournalist en dacht dat Excelsior 0 wedstrijden zou winnen. Net of journalisten de wijsheid in pacht hebben. Nee, schatje, nee.
je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel dat rutte zijn linkse profiel meer moet tonen door te onderhandelen met linkse partijen en niet zo krampachtig naar rechts te kijken, hij is immers een vrij linkse vvder maar lijkt dit niet te willen toegeven om zo geen.gezichtsverlies bij de kiezers te leiden.

En ik heb meer dan genoeg ervaring met de politiek om daar wat uitspraken over te kunnen doen. Tuurlijk kan ik ernaast zitten, ik geef alleen aan wat ik denk :)
5 - 28 februari Thailand O+
  zaterdag 4 september 2010 @ 01:07:50 #234
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_86049551
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 01:00 schreef MaJo het volgende:
En ik heb meer dan genoeg ervaring met de politiek om daar wat uitspraken over te kunnen doen
Want je schrijft al jaaaaaaren voor het plaatselijk suffertje. Face it, dat stelt geen reet voor.
pi_86049896
quote:
_O_

Cohen is aan zet wat mij betreft. Feit is dat het nu zo goed als zeker is dat de PvdA in het komende kabinet zal zitten. En dat is goed nieuws.... voor Nederland ^O^
pi_86049939
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Bezuinigen is niet leuk, maar wel nodig. Links schuift de problemen op de lange termijn.
Links heeft door dat we net een zware crisis hebben gehad en dat vooral de mensen die het minder breed hebben daar de dupe van zijn. En daarom is dit niet het moment om een gigantische bezuinigingsactie te starten. Heel goed gezien van de PvdA, in tegenstelling tot de VVD. Die heeft schijt aan mensen die het zwaar hebben.
  zaterdag 4 september 2010 @ 01:23:40 #237
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_86049955
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 01:22 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Links heeft door dat we net een zware crisis hebben gehad en dat vooral de mensen die het minder breed hebben daar de dupe van zijn. En daarom is dit niet het moment om een gigantische bezuinigingsactie te starten. Heel goed gezien van de PvdA, in tegenstelling tot de VVD. Die heeft schijt aan mensen die het zwaar hebben.
Prachtig stukje links populisme. Dit is niet het moment om te bezuinigen? 100 miljoen euro staatsschuld erbij, per dag!
pi_86050009
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 01:20 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

_O_

Cohen is aan zet wat mij betreft.
Feit is dat het nu zo goed als zeker is dat de PvdA in het komende kabinet zal zitten. En dat is goed nieuws.... voor Nederland ^O^
Hij stond al buitenspel en heeft zichzelf van de kaart geveegd. Meneer Cohen speelt met de wonden van de bevolking. Zelf idioten hebben dat nog door.
pi_86050053
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 01:26 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Hij stond al buitenspel en heeft zichzelf van de kaart geveegd. Meneer Cohen speelt met de wonden van de bevolking. Zelf idioten hebben dat nog door.
Dat zullen we zien de komende weken _O- Oh wijze nitwit...

PvdA in de regering en de VVD zal erg moeten inbinden w/ w/

Het gaat weer goed met Nederland. En al die gefrustreerde rechtse egoisten op FOK is een hele prettige bonus :Y

Rechts heeft zichzelf nu buitenspel gezet *O* Veel plezier nog in dit topic.... heerlijk al die frustraties :D
  zaterdag 4 september 2010 @ 01:30:18 #240
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_86050096
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 01:28 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Het gaat weer goed met Nederland. En al die gefrustreerde rechtse egoisten op FOK is een hele prettige bonus :Y
Jij snapt er niks van, geloof ik. Cohen aan zet? Hoe bedoel je dat?

Weet je uberhaupt iets af van het (in)formatieproces?
pi_86050097
quote:

[..]

Rechts heeft zichzelf nu buitenspel gezet *O* Veel plezier nog in dit topic.... heerlijk al die frustraties :D
Lol. Verstand heb je er niet van, een grote onderbuik wel. Geniet er nog maar ff van. ;)
pi_86052860
Misschien lukt het met de VVD, PvdA en het CDA; met die drie partijen wordt het land wel geregeerd door de grootste groep Nederlanders en als ze nou meteen ook eens wat duidelijker worden over allochtonenbeleid en subsidies ( financieel aanpakken, stoppen met gedogen en geen geld meer naar allerlei achterlijke projectjes om maar een paar voorbeeldjes te noemen) nemen ze meteen Wilders ook de wind uit de zeilen. Zijn we daar ook vanaf. :)
pi_86053104
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 01:23 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Prachtig stukje links populisme. Dit is niet het moment om te bezuinigen? 100 miljoen euro staatsschuld erbij, per dag!
Hoezo populisme? Hij meent elk woord.
  zaterdag 4 september 2010 @ 09:13:57 #244
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_86053300
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 01:20 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

_O_

Cohen is aan zet wat mij betreft. F
...dit regeltje laat zien dat je werkelijk NIETS weet van politiek. Cohen IS niet aan zet...hij heeft niks "te zetten" namelijk. Het is puur aan Rutte
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  Moderator zaterdag 4 september 2010 @ 10:51:44 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_86054473
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 01:07 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Want je schrijft al jaaaaaaren voor het plaatselijk suffertje. Face it, dat stelt geen reet voor.
dat doe ik al jaren niet meer, laatste jaren alleen nog op nationaal niveau :* leuk die aannames, siert je echt!
5 - 28 februari Thailand O+
pi_86054712
quote:

[..]

Als er iemand gefrustreerd overkomt, met je scheldpartijen bijvoorbeeld :D
  zaterdag 4 september 2010 @ 11:14:29 #247
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_86054867
Ik ben zo ontzettend blij dat het mislukt is. Zelfs mijn nieren en lever vieren mee in de blijdschap, een soort van gelukzalig gevoel om en nabij deze bodyparts speelt zich af. En dat is fijn kan ik je vertellen. :{

Random woord: spachtelputz

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_86055144
spachtelputz heb je al een keer gebruikt.
  zaterdag 4 september 2010 @ 11:35:53 #249
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_86055306
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

dat doe ik al jaren niet meer, laatste jaren alleen nog op nationaal niveau :* leuk die aannames, siert je echt!
Dat is dan aan het niveau van je posts niet te merken. Voor welk periodiek schrijf je?

Overigens zijn journalisten er om feiten weer te geven, niet om zichzelf voor de borst te slaan hoeveel ze ervan weten allemaal. Komt echt heeeel zielig over.
  zaterdag 4 september 2010 @ 11:36:55 #250
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_86055340
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 08:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo populisme? Hij meent elk woord.
Het is pure kretologie. Niet onderbouwd en feitelijk vaak onjuist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')