Tussen VVD en PvdA bijvoorbeeld zit een verschil van 9 miljard.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
2 miljard minder is nauwelijks het probleem op de lange termijn schuiven te noemen.
En het verschil tussen doen en niks kunnen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Tussen VVD en PvdA bijvoorbeeld zit een verschil van 9 miljard.
Leuke is dat PvdA-econoom Vd Ploeg zijn eigen partij diskwalificeerde op economisch gebied. Heeft hij het ook verkeerd gezien? En de mate, tsjah. Ik vind een verschil van 10 miljard euro geen nuanceverschilletje.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en daar zet ik dan Krugman tegenover. Kortom, voor beide visies is ondersteuning te vinden.
Het ging mij erom dat bezuinigen als een 'rechtse' keuze werd opgevoerd, dat is dus onzin, alle partijen steunen de bezuinigingen, de mate waarin is het enige verschil.
De Keynesiaanse theorie is ook niet onfeilbaar. Wil je dan de staatsschuld maar op laten lopen? Daarnaast kun je je afvragen hoeveel vertraging er steeds is tussen momenten dat de economie het echt nodig heeft en het moment waarop de overheid ingrijpt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja en? Links heeft daar ook goede economische argumenten voor aangedragen namelijk dat teveel bezuinigen de net herstellende economie schade toe zal brengen, een argument dat door vooraantstaande economen wordt bevestigd.
Zie voor onderbouwing oa Paul Krugman.
je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel dat rutte zijn linkse profiel meer moet tonen door te onderhandelen met linkse partijen en niet zo krampachtig naar rechts te kijken, hij is immers een vrij linkse vvder maar lijkt dit niet te willen toegeven om zo geen.gezichtsverlies bij de kiezers te leiden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoor eens schattebout, paars plus bestaat uit zowel VVD als PvdA. Daarnaast moeten we met z'n allen bezuinigen, dus of je het nu wil of niet, elk kabinet zal "rechtse" beslissingen moeten nemen. Daarom is het ook gewoon gevaarlijk voor Nederland als Cohen verkeerde beslissingen gaat nemen om zo de linkse subsidiemachine draaiende te houden.
En politiek journalist? Dus? Johan Derksen is voetbaljournalist en dacht dat Excelsior 0 wedstrijden zou winnen. Net of journalisten de wijsheid in pacht hebben. Nee, schatje, nee.
Want je schrijft al jaaaaaaren voor het plaatselijk suffertje. Face it, dat stelt geen reet voor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:00 schreef MaJo het volgende:
En ik heb meer dan genoeg ervaring met de politiek om daar wat uitspraken over te kunnen doen
quote:
Links heeft door dat we net een zware crisis hebben gehad en dat vooral de mensen die het minder breed hebben daar de dupe van zijn. En daarom is dit niet het moment om een gigantische bezuinigingsactie te starten. Heel goed gezien van de PvdA, in tegenstelling tot de VVD. Die heeft schijt aan mensen die het zwaar hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Bezuinigen is niet leuk, maar wel nodig. Links schuift de problemen op de lange termijn.
Prachtig stukje links populisme. Dit is niet het moment om te bezuinigen? 100 miljoen euro staatsschuld erbij, per dag!quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:22 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Links heeft door dat we net een zware crisis hebben gehad en dat vooral de mensen die het minder breed hebben daar de dupe van zijn. En daarom is dit niet het moment om een gigantische bezuinigingsactie te starten. Heel goed gezien van de PvdA, in tegenstelling tot de VVD. Die heeft schijt aan mensen die het zwaar hebben.
Hij stond al buitenspel en heeft zichzelf van de kaart geveegd. Meneer Cohen speelt met de wonden van de bevolking. Zelf idioten hebben dat nog door.quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:20 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Cohen is aan zet wat mij betreft. Feit is dat het nu zo goed als zeker is dat de PvdA in het komende kabinet zal zitten. En dat is goed nieuws.... voor Nederland
Dat zullen we zien de komende wekenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:26 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hij stond al buitenspel en heeft zichzelf van de kaart geveegd. Meneer Cohen speelt met de wonden van de bevolking. Zelf idioten hebben dat nog door.
Jij snapt er niks van, geloof ik. Cohen aan zet? Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:28 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Dat zullen we zien de komende wekenOh wijze nitwit...
PvdA in de regering en de VVD zal erg moeten inbinden![]()
![]()
Het gaat weer goed met Nederland. En al die gefrustreerde rechtse egoisten op FOK is een hele prettige bonus
Lol. Verstand heb je er niet van, een grote onderbuik wel. Geniet er nog maar ff van.quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:28 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
![]()
Het gaat weer goed met Nederland. En al die gefrustreerde rechtse egoisten op FOK is een hele prettige bonus
Rechts heeft zichzelf nu buitenspel gezetVeel plezier nog in dit topic.... heerlijk al die frustraties
Hoezo populisme? Hij meent elk woord.quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Prachtig stukje links populisme. Dit is niet het moment om te bezuinigen? 100 miljoen euro staatsschuld erbij, per dag!
...dit regeltje laat zien dat je werkelijk NIETS weet van politiek. Cohen IS niet aan zet...hij heeft niks "te zetten" namelijk. Het is puur aan Ruttequote:Op zaterdag 4 september 2010 01:20 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Cohen is aan zet wat mij betreft. F
dat doe ik al jaren niet meer, laatste jaren alleen nog op nationaal niveauquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:07 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Want je schrijft al jaaaaaaren voor het plaatselijk suffertje. Face it, dat stelt geen reet voor.
Als er iemand gefrustreerd overkomt, met je scheldpartijen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:28 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
![]()
Rechts heeft zichzelf nu buitenspel gezetVeel plezier nog in dit topic.... heerlijk al die frustraties
Dat is dan aan het niveau van je posts niet te merken. Voor welk periodiek schrijf je?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat doe ik al jaren niet meer, laatste jaren alleen nog op nationaal niveauleuk die aannames, siert je echt!
Het is pure kretologie. Niet onderbouwd en feitelijk vaak onjuist.quote:Op zaterdag 4 september 2010 08:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo populisme? Hij meent elk woord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |