Maakt inderdaad top foto's, zou trouwens nog ff een link plaatsen met wat specsquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:28 schreef Virus3000 het volgende:
Leuke telefoon welke echt wel goede foto's maakt. Heb hem ook ;-)
Heb de prijs al aangepastquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:39 schreef The6thgate het volgende:
300?Sorry, maar lijkt me erg sterk dat je dat ervoor kan krijgen. Heb 'm zelf ook gehad, mooi scherm heeft ie iig
gewoon even mailen naar forum@fok.nl dan komt het wel goedquote:Op zondag 5 september 2010 17:58 schreef Thongkamma het volgende:
[..]
Ja, wachtwoord vergeten en aangezien me mail gehackt is kan ik die dus ook niet veranderen
Bedankt voor de tip maar heb nu toch al dit account aangemaakt, maar mocht het nog een keerquote:Op maandag 6 september 2010 10:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon even mailen naar forum@fok.nl dan komt het wel goed
Bericht gestuurd maar nog steeds geen antwoord dus de telefoon is nog steeds te koop of te ruil !!quote:
Zal erover nadenkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:58 schreef The6thgate het volgende:
Wellicht maar eens aan prijsverlagingen denken? Heb die van mij uiteindelijk voor 180 verkocht, wou er gewoon vanaf.
Nee bedankt heb geen intresse in de N95.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:19 schreef betting het volgende:
ruilen tegen een n95 8 gb met bijbetaling
Nee bedankt daar heb ik geen intresse in.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:54 schreef peijpenburg het volgende:
Ruilen tegen [TK/TR] Nokia 6760?
Nee bedankt, me zusje heeft een Jet en dat is niet echt mijn type telefoonquote:Op woensdag 29 september 2010 23:15 schreef Jetfly het volgende:
Ruilen tegen Samsung Jet met bijbetaling?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |