0 goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:18 schreef tomtomaat het volgende:
Poznan en Warschau allebei fout denk ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga jeweetwellen
Creationists eagerly seek a gap in present-day knowledge or understanding. If an apparent gap is found, it is assumed that God, by default, must fill it
Had dat nou gewoon open laten staan, die wist ik allebei..quote:
Je kan de vraag teruglezen, echt heel ver hoef je niet naar boven te scrollenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:36 schreef Aalbers het volgende:
ik weet de vraag niet, maar je ondertitel klopt niet carolyne.. Rookworst zonder R is ookwost.
Dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. staat er al, dus een hint lijkt me overbodig.
Creationists eagerly seek a gap in present-day knowledge or understanding. If an apparent gap is found, it is assumed that God, by default, must fill it
We zijn 12 uur verder, niemand die het weet. Zodra je in de spoiler kijkt doe je niet meer mee.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:36 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
De spoiler staat er al, dus een hint lijkt me overbodig.
Ik doe wel een nieuwe vraag en dan parkeren we die van jouw. Als er dan iemand langs komt die het weet geeft die het juiste antwoord en krijgt van jou een punt. Dan kunnen we hier verderquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef Carolyne1575 het volgende:
Nou dan kijk je in de spoiler, dan ga ik mijn honden uitlaten.
Stand dit deelquote:
Helaas.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:37 schreef Flitspaal het volgende:
Indurain
Merckx
Contador
Hinault
Anquetil
Inderdaad. Indurain won vreemd genoeg nooit de Vueltaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |