fotootjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een vette foto hebben.
Ben jij nieuw hier of kom ik gewoon te weinig?quote:
Ik ben verre van nieuwquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ben jij nieuw hier of kom ik gewoon te weinig?
Als ie nou sportschoenen had gehad dan was hij een stuk sneller geweestquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:19 schreef IrishBastard het volgende:
Dan ben je wel vrij lang onderweg geweest, waar heb je ze wel niet gehaald
Nee, alsnog PaarsPlusquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:34 schreef Swine het volgende:
Wat een prutsers![]()
NIeuwe verkiezingen...pleeeeeeeaassse!!
Leeft dat nog? De laatste keer toen ik daar was zag het eruit alsof het een gelopen en verloren race was.quote:
Volgens mij loopt het onder Doornroosje management vrij goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Leeft dat nog? De laatste keer toen ik daar was zag het eruit alsof het een gelopen en verloren race was.
Geen idee, want zo vaak kwam ik er dus niet meer. Het werd steeds leger, de bandjes steeds slechter.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij loopt het onder Doornroosje management vrij goed.
Sterkte! Ik hoop dat het niet al te pijnlijk gaat worden (in de portemonnee)!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja, de kogel is door de kerk... Ik mis een snijtand, die is nooit aangemaakt. Zit nu een brug tussen mijn rechter voorsnijtand en de rechter hoektand in de bovenkaak. Dit omdat mijn kaak nog niet volgroeid was na het dragen vd beugel. Zit er nu toch een kleine 4 5 jaar in ofzo, ik dacht laat ik eens informeren hoe het nou zit met een implantaat.
Vorige maand gesprek gehad bij paradontologie aan de st.anna. Afgelopen week kwam goedkeuring binnen van de zorgverzekering. Bijkomende kosten +- 200 euro voor mezelf, leert een telefoontje mij. Aankomende dinsdag zou ik langs kunnen komen voor een meer verhelderend gesprek wat me precies te wachten staat, maar ik kon ook meteen een afspraak maken voor woensdag om een implantaat te laten plaatsen. Moest ik binnen een half uur beslissen![]()
Anders pas 12 oktober een plek vrij, en per 1 jan veranderen de vergoedingen van de zorgverzekering weer... Rationeel gezien is het beter om meteen woensdag te laten plaatsen, grootste tijd om te laten genezen en beste kans op grote vergoeding. Ook qua studie maakt het niet zo veel uit, kan beter nu een dagje missen dan verderop in het jaar.
Maar ik heb eigenlijk totaal geen zin in al dat gebeun aan mijn hoofdAchja.. Heb wat telefoontjes met familie gepleegd en toch maar besloten de afspraak te maken
![]()
Dank je.. Ik heb eigenlijk hélemaal geen zin in al dat gehak geboor en gedoe in mijn kaak. Moet ook een stukje bot weefsel getransplanteerd worden omdat de kaak op die plek iets dunner is. Hoop dat het redelijk snel genezen gaat...quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sterkte! Ik hoop dat het niet al te pijnlijk gaat worden (in de portemonnee)!
En die implantaat is dat niet veel minder hak en trek werk dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dank je.. Ik heb eigenlijk hélemaal geen zin in al dat gehak geboor en gedoe in mijn kaak. Moet ook een stukje bot weefsel getransplanteerd worden omdat de kaak op die plek iets dunner is. Hoop dat het redelijk snel genezen gaat...
En de bijkomende kosten inderdaad niet te veel zijn! Ach, het kan alleen maar duurder worden als ik het niet nu laat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |