abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:11:50 #151
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86156500
Ze vallen gewoon 'normaal' 'k vind ze net als van de H&M.

Ik vind 't jammer dat bruintinten heel slecht staan bij Isa.
Maargoed verder van pastel geel tot goud staat alles goed.
'k Pas tegenwoordig het meeste, lekker met zo'n kleine wurm in de paskamer.
Ze vind 't leuk, komt ze de paskamer uit & gaat dansen enzo :P
pi_86159832
Ik ben ook nog flink aan het babyshoppen O+
Ik wil geen 14 lusjes 19 knopen en 4 ritsen in 1 broek :{w en dat maakt het wel moeilijker vind ik. :Y
pi_86161241
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:19 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben ook nog flink aan het babyshoppen O+
Ik wil geen 14 lusjes 19 knopen en 4 ritsen in 1 broek :{w en dat maakt het wel moeilijker vind ik. :Y
:o
foto van de broek? :+

nee is ook hoor, het ziet er vaak erg leuk uit "stoer" spul voor baby jongens, maar in de praktijk valt het erg tegen met comfort enzo.

SC dat lijkt me ook leuk ja, dat ze zelf gaan winkelen en passen enzo!
Zul je zien, vindt ze er niks aan straks :')

Mn kledingpakket is binnen en t is echt superleuk spul!! *O*
bijna alles is nog zo goed als nieuw, alleen t spijkerbroekje heeft een slijtgaatje op de knie -O- beetje jammer, maar goed die kan dan wel voor buitenspelen, heb gelijk bij Hema maar een nieuw broekje gehaald in 80, ze breekt haar nek over die opgerolde pijpen steeds.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86161348
Leuk huup! Je had het pakket toch ook juist voor het broekje gekocht? Balen zeg!
pi_86161484
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:13 schreef Stiemie het volgende:
Leuk huup! Je had het pakket toch ook juist voor het broekje gekocht? Balen zeg!
Nee B. had het uitgezocht! :D
maar ik was blij dat er iig 1 broekje bij zat, spijkerbroekje dan. Want die heeft ze niet in 80.

Maar goed, er zit wel een andere broek bij, die groenige die is van prenatal, daar hing het kaartje nog aan :o en die is echt heel erg leuk. Dat roze setje met blouse/vest is van Noppies en die is echt als nieuw nog. En spijkerjurkje van Villa Happ is ook als nieuw, die had ze te klein gekocht dus is maar 1 keer gedragen.

Oh en ik heb nu rompers in maat 80/86 :D
jeuh!
t zijn niet de mooiste rompers maar boeiend. Is gelijk mn romperprobleem van 74/80 naar 86/92 opgelost hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86161547
die rompers zijn trouwens ook nog nieuw, ik denk dat zij ook niet zo gecharmeerd was van die print :') :D
maar goed, voor nu maakt het even niet uit, ik heb genoeg leuks in 86/92 dus die twee overleef ik wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86161613
Oh dat klinkt dan wel als een superaankoop!

Ik vind dat zo verschillen he? De ene keer koop je iets en dat ziet er uit als nieuw en de andere keer is iets echt gewoon afgedragen en dan nog best veel ervoor vragen...
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:24:44 #158
298315 SacreCoeur
pi_86161741
Kun je geen patch over 't plekje van 't broekje doen?
Staat nog leuk ook :D
Wel beter dat 't pakketje leuk is, dat is toch altijd maar afwachten.

Trouwens die beige jas die erbij zit he..
met zo'n wit randje, die zie ik vaak! maar nog nooit in de winkel gezien.
Vind 'm leuk!

Bij de Zara hadden ze een stoere broek voor een jongetje..
Maar je moet er wel van houden.

En met maar 1 knoop! :')
pi_86162057
Meh ik ben heel kritisch met patches, ik vind lang niet alles leuk eigenlijk. Het kan ook wel, maar als ze weer gaat kruipen in dat broekje dan hangt vervolgens die patch ook na een week aan een draadje dus hm..
Even kijken, ik heb op zich nog wel iets liggen, zo'n matroesjka-geval patch. Misschien is dat wat.

Die beige jas komt aan het labeltje te zien van de zeeman, gok ik, maar t zou ook wat anders kunnen zijn hoor. Het staat haar best leuk :D

@Stiemie nou inderdaad! Ik was echt aangenaam verrast over hoe mooi het eruit zag, gewoon met recht 'als nieuw'. Afgezien van die broek dan maar goed, das ook mn eigen fout, als ik daar zeker van had willen zijn dan had k het moeten vragen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:37:02 #160
298315 SacreCoeur
pi_86162120
Ik vind 't echt zo'n hippie jasje.. onwijs leuk.
Ze hebben op 't moment ook zo'n jasje bij H&M in Isa's maat.. maar donkerbruin :{w
pi_86162228
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:37 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind 't echt zo'n hippie jasje.. onwijs leuk.
Ze hebben op 't moment ook zo'n jasje bij H&M in Isa's maat.. maar donkerbruin :{w
hahaha het doet mij altijd een beetje denken aan zo'n afghaanse jas uit de jaren '70.
Ik vind ze leuk maar ik vind ook dat er een heel dunne lijn is met die jassen tussen leuk en tacky.
Mn nichtje had zoiets in het roze en dat vind k echt helemaal niets. Zelfde verhaal met bepaalde broeken of schoenen eronder of muts/sjaal erbij en dan vind k het weer niets. T is een jas met gebruiksaanwijzing voor mij geloof ik :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86162417
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:35 schreef huuphuup het volgende:
Die beige jas komt aan het labeltje te zien van de zeeman, gok ik, maar t zou ook wat anders kunnen zijn hoor. Het staat haar best leuk :D
Die is inderdaad van Zeeman. Daar hingen ze vorig jaar / twee jaar geleden. :Y
pi_86162632
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:47 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Die is inderdaad van Zeeman. Daar hingen ze vorig jaar / twee jaar geleden. :Y
ha!
kijk aan. Ken uw labels :7 had ik het toch goed gezien.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86163971
Even foto's gemaakt, because I can :7

de jasjes, die linker lijkt me erg prettig voor buitenspelen. Hij s lekker dik en kan tegen een drupje water. ^O^

winterspul! Ik ben gelijk klaar qua mutsen en wanten enzo haha. Slofjes zijn ook prettig, ze is bijna uit die aapies alweer. :X t groeit maar door ook...

voor op een stoere spijkerbroek, links vest en shirt noppies, rechts h&m

die rechterbroek is wat groener in t echt, met zo'n strikband bovenaan en een klein geborduurd bloemdingiets aan de pijp onderaan. Op de spijkerbroek zie je op de linkerknie dus t gaatje, minimaal maar t is wel echt helemaal door al.

vestjes :Y)
die linker had k al maar niet in deze maat en ik vind hem zo leuk :D

En het spul waarvan ik denk meh... :{

die rompers gaan gewoon in de kast voor straks, dat zie je toch niet, scheelt weer bijkopen. Dat shirtje gaat op de stapel voor onder jurkjes en dergelijke en die bodywarmer weet ik gewoon niet wat ik ervan moet vinden.
T is sowieso niet zo mijn ding maar ik vind de kleur ook gewoon heel gek. Misschien moet k het gewoon aanzien op een toffe broek ofzo.

Oh en t streepjesshirt en spijkerjurkje heeft ze nu aan, maar ze ligt in bed :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86168028
leuke spullen huup!
duidelijk van een kindje generatie lieke :)
dat spijkerbroekje had ze, ook die stippen muts en wanten, maar in het rose. en dat streepjes shirt had ze ook. grappig :)
pi_86169086
leuk dat spul van Noppies !! Het groeit inderdaad maar door (als nou de bankrekening mee ging groeien, maar nee ho maar). }:|
pi_86169717
Mijn tante heeft een truitje gebreid voor Niels O+

Ik vrees alleen dat hij het niet heel lang kan dragen, de romp is in verhouding erg kort terwijl de mouwen flink omgerold moeten worden.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86170284
Wat lief Twinkly! O+ en in dat geval, leve de tuinbroekjes inderdaad ;)

Mooi pakket Huups, leuk!! You did gooooooooooooood B!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86170483
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:57 schreef Poppedein het volgende:
Wat lief Twinkly! O+ en in dat geval, leve de tuinbroekjes inderdaad ;)
haha precies ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86172021
Ik vind het een erg leuke trui Twink!
pi_86172975
Ooooh wat een scheetje die trui Twinkly! O+

Kan je tante niet eventueel nog een paar banen breien en daarna aan de romp vastmazen? Of zeg ik nu iets heel stoms :') Of inderdaad alleen met een tuinbroekje :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86181603
huup wat een leuk pakket. de rompers gaan idd lekker eronder.

Vandaag had de h&m 5 euro korting op de spijkerbroeke, dus een gehaald straks een fotootje.
De bodywarmer heeft wel wat grappigs, als je van tuttig houdt is ie super. misschien levert ie wat op mp.
pi_86181803
oh damn!
die denimdays was ik helemaal vergeten -O- heb ik helemaal bij Hema spijkerbroeken gehaald terwijl ik die van H&M eigk beter vind zitten :')
Nouja goed, ik kon het mn arme paps ook niet aandoen om ook nog bij de H&M te gaan kijken :P

ben benieuwd wat je gehaald hebt!

En die bodywarmer ja och, hij gaat gewoon de kast in, wellicht voor in het voorjaar om in buiten te spelen ofzo. En anders schuift ie door I guess. Soms heb k zo'n bui en dan zet ik alle kleding die hier los door t huis slingert die ik niet leuk vond op foto's om te verkopen, andere keren denk k weer van meh en dan gaat het in de kledingbak of dan geef ik het weg :P

Mn buurmeisje krijgt ook een meisje, misschien wil zij volgend jaar wel een tas doorschuivers hebben, wie weet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:38:43 #174
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_86182187
ik vind de herfst/winter collectie voor jongens best wel tegenvallen helaas.
Heb nog weinig leuks gezien.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_86183365
Heb maar even wat foto's gemaakt van het jurkje in combinatie met broek, vind het minder leuk dan in gedachte. Vestje gaat terug (dat jurkje is toch leuker met bolero)
de bobel achter bij het jurkje is de veels te grote broek hahah. Ik heb de elastiekjes bijna op de max moeten verstellen

Huup maak zo een foto van het broekje. En zoals jullie zien, ziet er na 1 minuut al een vlekje op het jurkje :')

Ik kan ook geen normale foto's schieten of ze rent weg of ze pakt de lens vast..

[ Bericht 8% gewijzigd door Sandous op 08-09-2010 11:26:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')