Oh das lief, en dan met zo'n los regenhoedjequote:Op woensdag 8 september 2010 15:37 schreef oeke het volgende:
Het liefst zou ik zo'n gele hebben, als die bij het regenjasje hoort dat Sserpente hier laatst postte. Zo'n precies zoals het hoort ouderwets zeilpak.![]()
Bij mij is 't ooit aan de deur gehangen toen ik harde muziek op had staanquote:Op woensdag 8 september 2010 15:40 schreef snoopy het volgende:
Maakt niks uit. Hier gooit de postbode het gewoon over het hek. Althans, dat heeft hij geprobeerd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:40 schreef snoopy het volgende:
Maakt niks uit. Hier gooit de postbode het gewoon over het hek. Althans, dat heeft hij geprobeerd
[ afbeelding ]
Bij ons heeft de postbode het een keer door een open bovenraampje zo de keuken in gegooidquote:Op woensdag 8 september 2010 15:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat een aso postbode. Zo had ik een keer een pakje voor mn voordeur staan op de gallerij (woon in flat) toen ik thuiskwam. Er had wel ikweetnietwat in kunnen zitten, ik was echt kwaad.
Of wat meer dan 1x voor is gekomen dat ik beneden een briefje in de bus heb met dat ik niet thuis was en het op moet halen op postkantoor, terwijl ik geen seconde de deur uitgeweest ben...
nee, ik zie niksquote:Op woensdag 8 september 2010 15:44 schreef Twinkly het volgende:
He? Zien jullie de plaatjes wel?De linkjes staan er echt!
euh goh.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:34 schreef SacreCoeur het volgende:
Huup wat voor schoenmaatje heeft Amélie?
Dankje! en volgens mij heb ik precies hetzelfde poppetje op dat donkere (het is bruin,lijkt zwart op foto) broekje zitten als dat Niels op dat leuke jasje heeft!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef Twinkly het volgende:
Wat enorm leuk al die Wolf-kleertjes Poppejans!! <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |