FOK!forum / Klaagbaak / Kutklant
Pianoplayervrijdag 3 september 2010 @ 14:50
Vandaag weer lekker werken dacht ik. Mooi niet dus.

Ik werk bij een klantenservice ( :Y )en daar moet ik vragen van klanten beantwoorden. Komt er dus zo'n klant , gaat-ie me een half uur lang allemaal verschillende vragen lopen stellen. Oké, fair, daar ben ik voor aangenomen.

Wat ik dan weer níét snap, is dat zo'n klant het nodig vindt om in discussie te gaan. Als je dan toch denkt dat je het beter weet: VRAAG HET ME DAN GVD NIET!

Zoooo, phew, mijn hart is weer gelucht! Dank voor het lezen, lieve mensen!

[ Bericht 19% gewijzigd door Pianoplayer op 03-09-2010 15:13:18 ]
Sinnievrijdag 3 september 2010 @ 14:51
En je hebt die kut van de klant toch wel gegeven mag ik hopen?
n0irvrijdag 3 september 2010 @ 14:51
Oke, op welke website kunnen we met je chatten?
#ANONIEMvrijdag 3 september 2010 @ 14:51
Jij maakt wat mee.
Pianoplayervrijdag 3 september 2010 @ 14:51
Ehm... ik ben een vrouw. Niet dat dat wat uitmaakt, maar toch.
Stirnervrijdag 3 september 2010 @ 14:51
Link naar de chat?
L-ascorbinezuurvrijdag 3 september 2010 @ 14:51
Maar ik mocht het toch wel gewoon vragen? ;(
Seamvrijdag 3 september 2010 @ 14:52
keeeenker man
Pianoplayervrijdag 3 september 2010 @ 14:52
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:51 schreef n0ir het volgende:
Oke, op welke website kunnen we met je chatten?
Ja, doei!
opgebaardevrijdag 3 september 2010 @ 14:52
Geen paint?
Kaviaarvrijdag 3 september 2010 @ 14:52
Do you ship to the Netherlands?
ThaTimvrijdag 3 september 2010 @ 14:53
Klacht ongegrond.
Ciske-vrijdag 3 september 2010 @ 14:53
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:52 schreef Kaviaar het volgende:
Do you ship to the Netherlands?
_O-
Pharkusvrijdag 3 september 2010 @ 14:54
Hij wilde je versieren...
incognitoomuchvrijdag 3 september 2010 @ 14:54
TS is alcoholist/coke snuiver en heeft daarom geen geduld met klanten.
Rapaillevrijdag 3 september 2010 @ 14:55
TS werkt volgens mij bij Vodafone (aan haar posthistory te zien).

edit: daar is geen chat te zien.
zaans_boefjevrijdag 3 september 2010 @ 14:57
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:50 schreef Pianoplayer het volgende:
Vandaag weer lekker werken dacht ik. Mooi niet dus.

Ik werk bij een klantenservice ( :Y) en daar moet ik vragen van klanten via e-mail en chat beantwoorden. Komt er dus zo'n klant binnen in de chat, gaat-ie me een half uur lang allemaal verschillende vragen lopen stellen. Oké, fair, daar ben ik voor aangenomen.

Wat ik dan weer níét snap, is dat zo'n klant het nodig vindt om in discussie te gaan. Als ik zeg dat er een storing is, dan is er een storing. En als ik zeg dat-ie in je dorp EN omgeving is, denk dan niet dat die storing TOCH alleen in jouw dorp is. Als je dan toch denkt dat je het beter weet: VRAAG HET ME DAN GVD NIET!

Zoooo, phew, mijn hart is weer gelucht! Dank voor het lezen, lieve mensen!

Disclaimer: iedere gelijkenis met een fokker berust op louter toeval!
quote:
En als ik zeg dat-ie in je dorp EN omgeving is,
En toen een duitser in 1940 vertelde dat alle joden slecht waren...... :X
Ik bedoel, iets moet waar zijn omdat jij het zegt? ;(
Pianoplayervrijdag 3 september 2010 @ 14:57
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:55 schreef Rapaille het volgende:
TS werkt volgens mij bij Vodafone (aan haar posthistory te zien).

edit: daar is geen chat te zien.
dan kun je dus je conclusie trekken...mensen kunnen van baan wisselen, weetjewel. :W
Pianoplayervrijdag 3 september 2010 @ 14:58
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:57 schreef zaans_boefje het volgende:

[..]


[..]

En toen een duitser in 1940 vertelde dat alle joden slecht waren...... :X
Ik bedoel, iets moet waar zijn omdat jij het zegt? ;(
omdat ik dat zie staan. en ik moet zeggen wat ik zie. en niet wat ik vind.
gebrokenglasvrijdag 3 september 2010 @ 14:58
Volg een cursus Anger management.
Stirnervrijdag 3 september 2010 @ 14:59
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:57 schreef Pianoplayer het volgende:

[..]

dan kun je dus je conclusie trekken...mensen kunnen van baan wisselen, weetjewel. :W
Waarom zou je het ene onbeduidende baantje, voor het andere inwisselen?

Waarom de moeite nemen voor zoiets onbenulligs?
2NutZvrijdag 3 september 2010 @ 15:01
Delete gewoon alles met ctrl+a en dan de del knop.
zaans_boefjevrijdag 3 september 2010 @ 15:01
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef Pianoplayer het volgende:

[..]

omdat ik dat zie staan. en ik moet zeggen wat ik zie. en niet wat ik vind.
Maar de klant vond je ongeloofwaardig, dus waarom kon jij jezelf niet geloofwaardig maken?
En de klant is een kutklant omdat er niet zomaar word geloofd wat je zegt?
Is het gebrek aan overtuigingskracht niet de oorzaak van aantasten geloofwaardigheid, en betrouwbaarheid naar de klant toe?

Echt, ik ben zelf helpdeskmanager geweest, en dit vind ik nachtmerrie's, omdat de klant een klacht heeft en niet tevreden is, is het een kutklant?
Wie is je werkgever? want misschien ben ik daar ook wel klant, en daar zou ik graag mee stoppen voordat het personeel mij persoonlijk onterecht kwalificeert op klagende wijze.
:P
Mr.Noodlevrijdag 3 september 2010 @ 15:02
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:52 schreef Kaviaar het volgende:
Do you ship to the Netherlands?
Dit.
gebrokenglasvrijdag 3 september 2010 @ 15:03
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:01 schreef zaans_boefje het volgende:
Wie is je werkgever? want misschien ben ik daar ook wel klant, en daar zou ik graag mee stoppen voordat het personeel mij persoonlijk onterecht kwalificeert op klagende wijze.
Chef, kun je even komen, we hebben een probleem bij de balie staan.
HugoBaasvrijdag 3 september 2010 @ 15:04
Kut baan heb je dan ook zeg. :')
zaans_boefjevrijdag 3 september 2010 @ 15:07
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:04 schreef HugoBaas het volgende:
Kut baan heb je dan ook zeg. :')
Alles wat je slecht uitvoert, dat kan nooit leuk zijn.
Heb ik je nu gelijk gegeven? O-)
Lange_Lansvrijdag 3 september 2010 @ 15:07
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:50 schreef Pianoplayer het volgende:
Vandaag weer lekker werken dacht ik. Mooi niet dus.

Ik werk bij een klantenservice ( :Y) en daar moet ik vragen van klanten via e-mail en chat beantwoorden. Komt er dus zo'n klant binnen in de chat, gaat-ie me een half uur lang allemaal verschillende vragen lopen stellen. Oké, fair, daar ben ik voor aangenomen.

Wat ik dan weer níét snap, is dat zo'n klant het nodig vindt om in discussie te gaan. Als ik zeg dat er een storing is, dan is er een storing. En als ik zeg dat-ie in je dorp EN omgeving is, denk dan niet dat die storing TOCH alleen in jouw dorp is. Als je dan toch denkt dat je het beter weet: VRAAG HET ME DAN GVD NIET!

Zoooo, phew, mijn hart is weer gelucht! Dank voor het lezen, lieve mensen!

Disclaimer: iedere gelijkenis met een fokker berust op louter toeval!
Waar doe je haakje sluiten?
pleeborstelvrijdag 3 september 2010 @ 15:23
Zonder die klant had jij de baan niet.
zaans_boefjevrijdag 3 september 2010 @ 15:34
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef pleeborstel het volgende:
Zonder die klant had jij de baan niet.
Hahahaha nooit de hand bijten die jouw voedt? wat een nostalgie.

Doordat het corporate Fascisme hoogtij viert, dankzij normen en waarden van Christen Democratische Afschuwelijkheid, moet je dankbaar zijn als klant toegelaten te worden.
Wat kan je nou nog als klant? welke invloed kan jij als afnemer op een leverancier uitoefenen?

Antwoord is geen.
Het intereseert niemand ene flikker hoe er gerotzooid wordt door personeel.
Zoalng de directie zijn mega salaris, auto vd zaak etc. blijft ontvangen.
Zolang managers de werkelijke informatie betreffende realistische problemen zien als een diskwalificatie van eigen fucntioneren, en daarom de doofpot verkeizen boven het informeren van de directie.
Waarbij de directie het strategische besluitniveau vertegenwoordigd, waarbij de juistheid van de besluiten afhankelijk is van de volledigheid van informatie, die opzettelijk door lagere management niveau wordt gemanipuleerd door onvolledigheid.

Zie hier, iedereen belazert iedereen, en zolang de klant ontevreden is, en geen mogeijkehden bezit is ogenschijnlijk iedereen content.
Hadden we als klant maar mogelijkheden.
Wettelijke rechten hebben we al, maar dat is slechts een papieren afspraak die niet nageleefd word.
-O-
Blauwebaretvrijdag 3 september 2010 @ 15:50
- nee -

[ Bericht 92% gewijzigd door o.us op 03-09-2010 16:21:43 ]
epicbeardmanvrijdag 3 september 2010 @ 15:52
ik had eens een klant die geen internet meer had en het eindigde dat ze begon te huilen en mij vertelde dat ze kanker had

en ik geloofde het ook nog niet eens :/
MrMancunianvrijdag 3 september 2010 @ 15:53
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:52 schreef epicbeardman het volgende:
ik had eens een klant die geen internet meer had en het eindigde dat ze begon te huilen en mij vertelde dat ze kanker had

en ik geloofde het ook nog niet eens :/
Je hebt 'r aangeraden een andere virusscanner te nemen?
gebrokenglasvrijdag 3 september 2010 @ 15:56
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:53 schreef MrMancunian het volgende:
Je hebt 'r aangeraden een andere virusscanner te nemen?
:') Je zou zoiets dan tegen zo'n klant zeggen. Waarschijnlijk komt zoiets niet eens door.
Beetlebumvrijdag 3 september 2010 @ 16:00
Misschien dat de volgende website je wat verder kan helpen:

http://www.directiesecret(...)_lastige_klanten.php

en dan vooral het gedeelte van de betweter in jouw geval
(http://www.directiesecret(...)klanten_betweter.php)

Keep your cool en bedenk dat deze mensen voor de nodige afwisseling zorgen op je (misschien saaie) werk.
En tevens zorgen ze ervoor dat je weer een topic hier kon aanmaken.

Succes verder.
MrMancunianvrijdag 3 september 2010 @ 16:18
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:00 schreef Beetlebum het volgende:
Misschien dat de volgende website je wat verder kan helpen:

http://www.directiesecret(...)_lastige_klanten.php

en dan vooral het gedeelte van de betweter in jouw geval
(http://www.directiesecret(...)klanten_betweter.php)

Keep your cool en bedenk dat deze mensen voor de nodige afwisseling zorgen op je (misschien saaie) werk.
En tevens zorgen ze ervoor dat je weer een topic hier kon aanmaken.

Succes verder.
Deze reactie werd mede mogelijk gemaakt door de ChristenUnie, SGP en Postbus 51.
Beetlebumvrijdag 3 september 2010 @ 16:44
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:18 schreef MrMancunian het volgende:

[..]

Deze reactie werd mede mogelijk gemaakt door de ChristenUnie, SGP en Postbus 51.
en Warchild.
Masturbaasvrijdag 3 september 2010 @ 16:48
TS is gebeld door een zogenoemde Mystery Guest die de kwaliteit van de klantenservice moest testen, en TS wordt binnenkort ontslagen :D
MrMancunianvrijdag 3 september 2010 @ 16:51
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:44 schreef Beetlebum het volgende:

[..]

en Warchild.
Touché!
cvboervrijdag 3 september 2010 @ 22:06
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:51 schreef Sinnie het volgende:
En je hebt die kut van de klant toch wel gegeven mag ik hopen?
Denk wel dat TS advies heeft gegeven
#ANONIEMzaterdag 4 september 2010 @ 15:12
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:53 schreef Ciske- het volgende:

[..]

_O-
Leppasaaniszaterdag 4 september 2010 @ 20:39
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:50 schreef Pianoplayer het volgende:
Vandaag weer lekker werken dacht ik. Mooi niet dus.

Ik werk bij een klantenservice ( :Y )en daar moet ik vragen van klanten beantwoorden. Komt er dus zo'n klant , gaat-ie me een half uur lang allemaal verschillende vragen lopen stellen. Oké, fair, daar ben ik voor aangenomen.

Wat ik dan weer níét snap, is dat zo'n klant het nodig vindt om in discussie te gaan. Als je dan toch denkt dat je het beter weet: VRAAG HET ME DAN GVD NIET!

Zoooo, phew, mijn hart is weer gelucht! Dank voor het lezen, lieve mensen!
Geen dank, trouwens waarover ging hij in discussie?
kalejapiezaterdag 4 september 2010 @ 20:43
Nouja sorrie hoor , maar als het de klantenservice van Ziggo is kan ik het me wel voorstellen dat de klant het idée heeft dat ie het beter weet *)
Het achterwerk van een dood nijlpaard heeft er nog meer verstand van dan sommige "ingehuurde"medewerkers :+
cvboerzaterdag 4 september 2010 @ 20:56
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:43 schreef kalejapie het volgende:
Nouja sorrie hoor , maar als het de klantenservice van Ziggo is kan ik het me wel voorstellen dat de klant het idée heeft dat ie het beter weet *)
Het achterwerk van een dood nijlpaard heeft er nog meer verstand van dan sommige "ingehuurde"medewerkers :+
Waarom bellen die klanten dan, als ze het beter denken te weten.
Zo'n soort klant heb ik er ook tussen, denkt dat hij alles beter weet en overal een oplossing voor weet. Waarom die vent mij dan belt voor zijn probleem is mij een raadsel.
Dealer90zaterdag 4 september 2010 @ 21:27
Volgende x gewoon weglopen bij de klant. Werkt altijd goed :)
r3gi3boyzaterdag 4 september 2010 @ 21:30
Jij werkt zeker bij die klantenservice van XS4ALL, waar je alles mag vragen!!!

En dat mag ook wel als je een 6 Mbit verbinding bij ze hebt van 74,95 per maand!!!! HAHAHAHAHAHA
cvboerzaterdag 4 september 2010 @ 21:39
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:27 schreef Dealer90 het volgende:
Volgende x gewoon weglopen bij de klant. Werkt altijd goed :)
Nee, bij echt lastige klanten ga ik creatief boekhouden, in mijn voordeel natuurlijk. stukje financiële genoegdoening.
Symphoniczaterdag 4 september 2010 @ 23:17
Wat een topic -O-
Ik ga nog even nadenken wat ik hier mee ga doen..
xenobinolmaandag 13 september 2010 @ 21:02
De klant is koning :7
zaans_boefjemaandag 13 september 2010 @ 21:03
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Wat een topic -O-
Ik ga nog even nadenken wat ik hier mee ga doen..
Weet je het al? :+
Aliceymaandag 13 september 2010 @ 21:04
De klant had nu eenmaal gehoopt dat een expert zijn idee zou bevestigen. :')

Maargoed, die klant betaalt wel je salaris. :)
Aliceymaandag 13 september 2010 @ 21:06
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Chef, kun je even komen, we hebben een probleem bij de balie staan.
Nederlandse Spoorwegen. O+
Aliceymaandag 13 september 2010 @ 21:08
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef zaans_boefje het volgende:

Hadden we als klant maar mogelijkheden.
Een andere leverancier zoeken lijkt mij een prima mogelijkheid.
vogeltjesdansmaandag 13 september 2010 @ 21:11
Maar nu de belangrijkste vraag: wat had je aan, TS?