mja zou kunnen, maar wat ik eerder verwacht is dat alle verwachtingen voor duke nukem forever te hoog gespannen zijn en dat 'ie tegenvalt en dat dit de merknaam te veel schade berokkentquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat we nu elke jaar een duke nukem krijgen
Dat denk ik niet. De mensen die al zoveel jaren wachten zijn niet de mensen die alleen maar voor eyecandy gaan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:52 schreef errrbek het volgende:
[..]
mja zou kunnen, maar wat ik eerder verwacht is dat alle verwachtingen voor duke nukem forever te hoog gespannen zijn en dat 'ie tegenvalt en dat dit de merknaam te veel schade berokkent
Dat zeiden ze 4 uur geleden ook inderdaad. Is de stream nog steeds bezig danquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
wat ik net hoor op de stream:
maximaal 2 wapens tegelijk
je health komt vanzelf terug (ala gears of war)
Oh aan het eind zeiden ze dat het herhaald werd. Waarschijnlijk zat ik al naar de herhaling te kijken danquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat zeiden ze 4 uur geleden ook inderdaad. Is de stream nog steeds bezig dan
Die heb ik ook net zitten downloaden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:19 schreef DiRadical het volgende:
Ik ga die 32 bits versie van duke3d maar weer eens ga spelen.
Kan ik er alvast weer een beetje inkomen.
Shake it baby![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrij zeker dat dat ook al stond in de gelekte storyboards van een jaartje geleden...quote:Op zaterdag 4 september 2010 08:45 schreef Pheno het volgende:
Zelfspot en een dikke vinger naar 3D Realms
dude, die consoles zijn praktisch hetzelfdequote:Op zaterdag 4 september 2010 09:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Swets ik zou voor een 360 gaan, betere online gameplay, standaard headsetje, ergonomisch verantwoorde controller en dezelfde of betere graphics met multiplatform spellen... tenzij je blueray wil natuurlijk...
dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:50 schreef errrbek het volgende:
[..]
dude, die consoles zijn praktisch hetzelfdealleen heeft de PS3 Blu-ray en gratis online spelen, maar misschien een kleinere online userbase
Je kan natuurlijk ook gewoon weer Duke Nukem 3D spelenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:08 schreef appelsientje het volgende:
Nu wordt het de dagen aftellen tot het zo ver ishopelijk komt er nog een demo om te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |