dat is een oud 3DRealms screenshot.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:09 schreef Jimmy333333 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nooit te oud voor Duke Nukem, sinds ik mijn eerste Duke Nukem kochtte...
De screenshots zien er MEGAVET uit!!!!![]()
![]()
Spel was behoorlijk ver in devlopment, it's the same deal.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dat is een oud 3DRealms screenshot.
Een fucking FPS? Het is verdomme de duke!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:51 schreef Reuzelbek het volgende:
2k Games zou ook eigenlijk wel gek zijn dit niet uit te brengen, gezien de enorme kosten en tijd besteed aan een f*cking FPS.
quote:What you need to know:
Gearbox President and CEO Randy Pitchford told fans that because he got his start with Duke Nukem, he couldn’t let it die. His mantra: “Always bet on Duke.”
2K and Gearbox say the game is for the PlayStation 3, Xbox 360, and PC.
Duke Nukem Forever is completely unapologetic about its adult humor. In the trailer I saw before playing the game, Duke punched aliens in the groin, and upon coming across a building-sized alien sporting three exposed breasts, Duke proclaimed, “Hell, I’d still hit it.” My demo began with Duke standing in front of a urinal and an onscreen button prompt labeled “Piss.”
I played Duke Nukem Forever on an Xbox controller, and the layout fell in line with current console-FPS standards: “X” to reload, left trigger to aim, right trigger to fire, click left analog stick to sprint, etc.
The first demo level opened with several first-person cinematics of soldiers fighting (and suffering horrible deaths from) alien invaders. Humorous dialog peppered many of these moments. At the end of this level, I fought a giant rocket-spouting alien on a football field. After killing the one-eyed extraterrestrial, Duke kicked its eye through the goal posts before delivering yet another one-liner.
The second demo level involved driving a monster truck -- complete with nitro for boosting across aliens and ravines -- through a canyon until the gas ran out. After vacating the dead vehicle, I hoofed it to the back of the canyon and killed several aliens with shrink rays, shotguns, and pistols before manning a mounted turret and mowing down a horde of alien invaders.
At the end of the second demo level, an alien spaceship flew in and blasted Duke off the mounted turret. Before passing out, he raised his hand. I thought he was doing the classic, dramatic “reaching for survival” move -- but I was wrong. Duke simply flipped off the alien spaceship.
At the end of the demo, things became quite "meta" when the screen pulled back to reveal that Duke had been playing his own game. He starts grunting and groaning with approval before it's revealed that, well, two scantily clad women were, ahem, "performing" on Duke.
I don't see how this game isn't going to receive an M rating.
Idd.. maar je weet nu dat het ook nut heeftquote:
Als het zo wordt is het tof dat er weer eens een keer lekker politiek incorrect gedaan wordt.quote:
Totdat ook dit spel niet goed genoeg wordt geacht en langer in productie gaatquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd.. maar je weet nu dat het ook nut heeftdat je ergens op wacht
Inderdaad. Het enige waar ik nog een klein beetje bang voor was is hiermee weggenomenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als het zo wordt is het tof dat er weer eens een keer lekker politiek incorrect gedaan wordt.
jammergenoeg net niet waar wordt, als het een Q1 2011 launch wordt.quote:"What are you waiting for, Christmas?"
Er zit nou een competent bedrijf op de productie.quote:Op maandag 6 september 2010 15:18 schreef msnk het volgende:
Maak je niet druk, in 2011 heb je ook nog Kerstmis
In 1997 bestonden de XBox en PS3 immers nog niet.quote:Op maandag 6 september 2010 18:59 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
De pc versie is de hoofdversie. Xbox en ps3 versies zijn de port.
GT5.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Was volgens mij een sarcastische vraag.
Dat zeiden ze dus ook met DNFquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Was volgens mij een sarcastische vraag. Nee, GT5 komt echt in november nu.
Hebben ze ooit een datum genoemd bij GT5?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Was volgens mij een sarcastische vraag. Nee, GT5 komt echt in november nu.
Al minstens twee keer, waarvan de laatste 3 november is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hebben ze ooit een datum genoemd bij GT5?
Volgens mij niet namelijk.
Op de GamesCom is bekend geworden dat GT5 op 3 november in Europa uitkomt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hebben ze ooit een datum genoemd bij GT5?
Volgens mij niet namelijk.
ik ga serieus kijken of ik erheen kanquote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef errrbek het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)er-op-firstlook.html
Als het speelbaar is zal ik het ook serieus overwegen, maar de firstlook is verder niet het meest boeiende evenement ooit.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik ga serieus kijken of ik erheen kan
Het zelfde bedrijf waar ik al 10 jaar werkquote:Op donderdag 9 september 2010 20:18 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben nieuwsgierig, mag ik vragen met welk bedrijf?
Dat filmen was ook een beetje misluktquote:Op donderdag 9 september 2010 20:21 schreef Gamer_V het volgende:
Oh, en even als indicatie hoe leuk de first-look was. Vorig jaar was ik met FOK!games aanwezig om tijdschriften uit te delen en wat footage te filmen, wat bijna driekwart dag duurde, en in die kwart overgebleven dag heb ik de beurs toch ruim drie keer kunnen doorkruizen en weinig interessants gezien. Toch jammer, de PU-gameplay was wel echt een tof evenement.
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat filmen was ook een beetje mislukt
Understatement is een stijlvormquote:
ik neem aan van wel, daarom ga ik erheenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als het speelbaar is zal ik het ook serieus overwegen, maar de firstlook is verder niet het meest boeiende evenement ooit.
Lekker 1,5 uur in de rij staan om een paar minuten DNF te spelen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik neem aan van wel, daarom ga ik erheen
We wachten nu al ruim 10 jaar.. dan kunnen die 1,5 uur er ook nog wel bijquote:Op maandag 20 september 2010 08:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Lekker 1,5 uur in de rij staan om een paar minuten DNF te spelen?
Heb je dit echt zelf verzonnen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:32 schreef LangeJan het volgende:
Wel ironisch dat DNF in de autosport staat voor Did Not Finish.
Ja, maar er zijn 5 miljard andere mensen op de wereld die het evt. ook verzonnen zouden kunnen hebben.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb je dit echt zelf verzonnen?
Die "grap" wordt al sinds 1999 gemaakt en is inmiddels niet meer zo heel grappig...quote:
Die hebben het 11 jaar geleden al verzonnen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:45 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn 5 miljard andere mensen op de wereld die het evt. ook verzonnen zouden kunnen hebben.
Daar ben ik dan lekker laat mee. Maar goed. Ga maar verder,.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Die hebben het 11 jaar geleden al verzonnen.
quote:Dear Customer,
We are pleased to inform you that 'Duke Nukem Forever' is now available to order. Click on the link below to pre-order now!
http://www.play.com/play2(...)17249366&source=9316
If you have any further queries please visit our helpdesk http://www.play.com/helpdesk
Kind regards,
The Play.com Team
Na Dodenherdenking en Bevrijdingsdag, de Dag van Duke!!!!!!! 06-05-11quote:Het wachten is bijna voorbij. Duke Nukem Forever zal hier eindelijk uitkomen op 6 mei, in de Verenigde Staten al op 3 mei. Game Informer heeft de datum via bronnen weten te achterhalen, waarop de president van Gearbox, Randy Pitchford, het nieuws bevestigde. Let's Rock!
06-05-11 is precies 9 jaar nadat Fortuyn neer werd geschoten!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Launchdatum Duke Nukem Forever bekendgemaakt
[..]
Na Dodenherdenking en Bevrijdingsdag, de Dag van Duke!!!!!!! 06-05-11
Hey, 6+5 = 11? Toeval?????
WTF?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef karton het volgende:
06-05-11 is precies 9 jaar nadat Fortuyn neer werd geschoten!
6+5=11
9/11!!!!
3d realms zat achter 9/11, het was dus wél een inside job!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
WTF?! Schopje naar BNW/TRU?
Get with the program man, onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ho wacht ff, wat heb ik gemist? Die hele zooi was toch failliet en nu komt het opeens dit jaar uit???
oh my fucking god!quote:
Gearbox Software heeft de hele zooi over genomen en maakt 't spel af.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ho wacht ff, wat heb ik gemist? Die hele zooi was toch failliet en nu komt het opeens dit jaar uit???
Geef eens een samenvatting dan!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Get with the program man, onder welke steen heb jij gelegen?
Ah, okquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:33 schreef Acryl het volgende:
[..]
Gearbox Software heeft de hele zooi over genomen en maakt 't spel af.
Eerst was er DN1 en toen DN2 en toen DN3D en toen wat andere kleinschalige DN games (DN64 en Manhatten Project) en nu zo'n 12 jaar na DN3D komt er DNF.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eerst was er DN3D en binnenkort komt DNF uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |