In 1997 bestonden de XBox en PS3 immers nog niet.quote:Op maandag 6 september 2010 18:59 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
De pc versie is de hoofdversie. Xbox en ps3 versies zijn de port.
GT5.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Was volgens mij een sarcastische vraag.
Dat zeiden ze dus ook met DNFquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Was volgens mij een sarcastische vraag. Nee, GT5 komt echt in november nu.
Hebben ze ooit een datum genoemd bij GT5?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Was volgens mij een sarcastische vraag. Nee, GT5 komt echt in november nu.
Al minstens twee keer, waarvan de laatste 3 november is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hebben ze ooit een datum genoemd bij GT5?
Volgens mij niet namelijk.
Op de GamesCom is bekend geworden dat GT5 op 3 november in Europa uitkomt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hebben ze ooit een datum genoemd bij GT5?
Volgens mij niet namelijk.
ik ga serieus kijken of ik erheen kanquote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef errrbek het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)er-op-firstlook.html
Als het speelbaar is zal ik het ook serieus overwegen, maar de firstlook is verder niet het meest boeiende evenement ooit.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik ga serieus kijken of ik erheen kan
Het zelfde bedrijf waar ik al 10 jaar werkquote:Op donderdag 9 september 2010 20:18 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben nieuwsgierig, mag ik vragen met welk bedrijf?
Dat filmen was ook een beetje misluktquote:Op donderdag 9 september 2010 20:21 schreef Gamer_V het volgende:
Oh, en even als indicatie hoe leuk de first-look was. Vorig jaar was ik met FOK!games aanwezig om tijdschriften uit te delen en wat footage te filmen, wat bijna driekwart dag duurde, en in die kwart overgebleven dag heb ik de beurs toch ruim drie keer kunnen doorkruizen en weinig interessants gezien. Toch jammer, de PU-gameplay was wel echt een tof evenement.
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat filmen was ook een beetje mislukt
Understatement is een stijlvormquote:
ik neem aan van wel, daarom ga ik erheenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als het speelbaar is zal ik het ook serieus overwegen, maar de firstlook is verder niet het meest boeiende evenement ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |