quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is wel een zeer valide argument dat we meer users in dit forum krijgen als we de enige zijn met een ''live ER volgen'' topic.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ja! CBML was ik alweer vergeten.
De enige bewoner die ik mij nog herinner is Ribas.
Je kán er dood aan gaan dus is het wel degelijk een doodsbedreigingquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's niet per se een doodsbedreiging hè.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is wel een zeer valide argument dat we meer users in dit forum krijgen als we de enige zijn met een ''live ER volgen'' topic.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
CBML / RIBAS
![]()
en je was zelfs lid van de fanclub...![]()
[Bewoners] Koning Ribas deel 3
Op Zondag 16 november 2008 @ 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sta niet in de fanclub lijst, en hoewel ik niet meer kijk: Ribas
En volgens mij is het de enige bewoner met een 3e topic deel!
================================================================
Op Zondag 16 november 2008 @ 03:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Je staat erbij !
Ledenlijst;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
==========================================================
en WJ werd onze voorzitter![]()
en hier kwam Rieb met zijn foto![]()
[ link | afbeelding ]
toen had ik nog gewoon lol
Da's bullshit en dat weet je zelf ook!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kán er dood aan gaan dus is het wel degelijk een doodsbedreiging![]()
Ah zo, nou dan heb ik over die post van Remlof heen gelezen, compleet gemistquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heeft gert niet gesloten hoor....heks mocht openen van remlof terwijl on topic hier door gert werd gezegd dat het niet nodig was omdat er al 2 topics elders lopen en nu is gert een beetje minder blij
Waar zit die 2e dan? Het origineel begrijpelijk in TV, wie heeft er dan nog één behalve wij?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Maar er zitten inmiddels al een paar andere users in het topic van heksje.
Het programma wordt goed gevolgd, vind het jammer dat de discussies zich dan op 3 plaatsen afspelen.
Anders zijn het twee topics en deze SCquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Maar er zitten inmiddels al een paar andere users in het topic van heksje.
Het programma wordt goed gevolgd, vind het jammer dat de discussies zich dan op 3 plaatsen afspelen.
Ik ben pas onder de indruk als NeemMijNietSerieus terug komtquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:58 schreef remlof het volgende:
Hey FANN is terug in een eerdere incarnatie
Dat is niet overleggen, dat is achteraf vertellen waarom je dit (zonder overleg) toegestaan hebt!!quote:
Ja dat was leuk want verder vond iedereen Ribas maar stomquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
CBML / RIBAS
![]()
en je was zelfs lid van de fanclub...![]()
Op Zondag 16 november 2008 @ 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sta niet in de fanclub lijst, en hoewel ik niet meer kijk: Ribas
En volgens mij is het de enige bewoner met een 3e topic deel!
================================================================
Op Zondag 16 november 2008 @ 03:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Je staat erbij !
Ledenlijst;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
liesje1979
==========================================================
en WJ werd onze voorzitter![]()
en hier kwam Rieb met zijn foto![]()
[ link | afbeelding ]
Maar dat was ook erg leuk. Vond ik dan, samen met nog 3 anderen ofzoquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
SHO.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar zit die 2e dan? Het origineel begrijpelijk in TV, wie heeft er dan nog één behalve wij?
Ik heb niet gekeken want het 6e zintuig kwam zowel in duppie op zn kant (quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:58 schreef Marrije het volgende:
whehehe
[..]
Ah zo, nou dan heb ik over die post van Remlof heen gelezen, compleet gemist
Maar ik las net in de een na laatste post van het vorige topic dat Remlof zoiets had van liever een apart topic dan alles vol in de sc ermee. Daarop inhakend, we hebben ook ons eigen politiek topic gehad om die reden. Maar ja, die hebben dan ook echt streams![]()
Ach, eerlijk gezegd: t maakt me geen donder uit, al miste ik in TV gisteren wel wat mensen van hier, maar ja, zo gaat dat dan he.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben zojuist met de dood bedreigd![]()
Er belde een Engels sprekende meneer die doorverbonden wilde worden met de directeur, dus ik vroeg waarover hij belde, maar dat wilde hij niet zeggen, waarop ik zei dat ik hem niet door kon verbinden als hij niet wilt zeggen waar het over gaat. Zegt hij: "I will hit you on your head with a hammer if you don't put me through".
Hey jongens, lief spelen. Even serieus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is niet overleggen, dat is achteraf vertellen waarom je dit (zonder overleg) toegestaan hebt!!
Als er meer users naar RLS moeten komen, gooi dan een van de al bestaande topics hierheen.
En "de hele SC" zal heus niet de hele week vol ER "gebrabbel" staan, er is nét een uitzending geweest en er is maar één nieuwe per week.
Toon dan ballen als FA, ipv nog een dérde ER-topic te openen.
En je TT vind ik op dit moment ook nét niet leuk. Maar het zal wel enorm grappig bedoeld zijn, net als die grappige note laatst.
Of je schopt die uit SHO hierheen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders zijn het twee topics en deze SC
Dit mag ook achter de schermen Gert,quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is niet overleggen, dat is achteraf vertellen waarom je dit (zonder overleg) toegestaan hebt!!
Als er meer users naar RLS moeten komen, gooi dan een van de al bestaande topics hierheen.
En "de hele SC" zal heus niet de hele week vol ER "gebrabbel" staan, er is nét een uitzending geweest en er is maar één nieuwe per week.
Toon dan ballen als FA, ipv nog een dérde ER-topic te openen.
En je TT vind ik op dit moment ook nét niet leuk. Maar het zal wel enorm grappig bedoeld zijn, net als die grappige note laatst.
Nah... we hadden best een flinke ''fanclub''quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dat was ook erg leuk. Vond ik dan, samen met nog 3 anderen ofzo
---------------------------------------------quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:01 schreef Noek het volgende:
Ja, ho es. Dat kan toch geen argument zijn, dat het anders hier over ER gaat. Nou nou, wat afschuwelijk in een sc. Leef er maar mee. En anders zie ik graag eerst eens wat agendapunten in de pm verschijnen.
Omdat het real life is, dat was een argument geweest. 2 jaar geleden al.
En ik stuur Gert nergens heen. Die gaat uit zichzelf wel.
ik ga straks het 6e zintuig ff online kijkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken want het 6e zintuig kwam zowel in duppie op zn kant () als op plaats delict, maar ik vond er niet zoveel aan dus vw ga ik eens ER kijken
Ja geprobeerd, was ook kansloos. Een dag later ging die uit zichzelf.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoogstens de Eerste Hulp na een ninjamove
Dat heb je met Dolfjes, die hebben een sterk eigen willetjequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja geprobeerd, was ook kansloos. Een dag later ging die uit zichzelf.
Ik en mijn natuurlijke overwicht.
Wat een half tamme streep.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
---------------------------------------------
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:58 schreef remlof het volgende:
Hey FANN is terug in een eerdere incarnatie
tja, ik vind het niet zo raar dat er 1 in TV en 1 in SHO staat, beide topics zullen ook een andere groep users hebben en die topics gaan op de avond van uitzending ook zo giga snel dat je dat ook niet samen moet willen voegen. Denk ik. Dan lult iedereen helemaal langs elkaar heen en kan men beter een blog beginnen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of je schopt die uit SHO hierheen.
Je snapt toch wel dat dit helemaal niet om jou gaat?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:03 schreef Toverheks het volgende:
ik open nooit maar dan ook NOOIT meer een nieuw Topic, wat een gezeik zeg en sorry voor de overlast
Dan ben je tegen Dolf!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik weet niet wat er loos is maar ik ben vóór team Remmy
Tis niet jou schuld mopsquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:03 schreef Toverheks het volgende:
ik open nooit maar dan ook NOOIT meer een nieuw Topic, wat een gezeik zeg en sorry voor de overlast
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wacht op de reply van Remlof.
Is niet jouw schuld, Haksquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:03 schreef Toverheks het volgende:ik open nooit maar dan ook NOOIT meer een nieuw Topic, wat een gezeik zeg en sorry voor de overlast
Marrije ik weet niet eens waar SHO ligt echt ik ga niet heel FOK afspeuren om in een bepaald topic gezellig mee te kunnen posten, elke keer die kutafkortingen echt waar het allemaal zit kan me worst wezen ik zit hier en blijf hier en dan maar niet over ER, maar dacht gewoon en ook omdat Ian er wat over zei, waarom niet hier een topic erover, we volgen het bijna met zijn alle, en volgen we het niet meer dan bloed het wel dood.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
tja, ik vind het niet zo raar dat er 1 in TV en 1 in SHO staat, beide topics zullen ook een andere groep users hebben en die topics gaan op de avond van uitzending ook zo giga snel dat je dat ook niet samen moet willen voegen. Denk ik. Dan lult iedereen helemaal langs elkaar heen en kan men beter een blog beginnen.
Meraquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:07 schreef remlof het volgende:
Er is hier iemand echt aan vakantie toe geloof ik.
jawel Liesje, ik had eerst Remlof pm gestuurd of het mocht, hoorde ff niks dus ging Gert pm sturen, ondertussen kreeg ik weer PM van Remlof die zei ja, en ik opende hem gewoon zonder Gert zijn antwoord af te wachten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dit helemaal niet om jou gaat?
Niemand neemt jou iets kwalijk.
Het was ook een grapjequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's bullshit en dat weet je zelf ook!
Omdat remlof zei dat het mocht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel Liesje, ik had eerst Remlof pm gestuurd of het mocht, hoorde ff niks dus ging Gert pm sturen, ondertussen kreeg ik weer PM van Remlof die zei ja, en ik opende hem gewoon zonder Gert zijn anmtwoord af te wachten.
Ja, maar daar is niets mis mee gezien Remlof een FA is en Gert een modje. Je had toestemming dus niets verkeerds aan. Het gaat erover dat er even overleg had moeten plaatsvinden voor je die "ja" kreeg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel Liesje, ik had eerst Remlof pm gestuurd of het mocht, hoorde ff niks dus ging Gert pm sturen, ondertussen kreeg ik weer PM van Remlof die zei ja, en ik opende hem gewoon zonder Gert zijn antwoord af te wachten.
Of houden jullie niet meer van me!?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik voel me als een kindje wiens ouders ruzie hebben![]()
Kunnen Remlof en Gert niet gewoon weer vriendjes worden?
Noem je me nou Aliquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap er geen moer van, maar al die troep over series die ik toch niet volg, mag in een ander topic! Dit waren de mededelingen van vandaag!
Miranda Kassa 5
Sjoukje Kassa 12
Ali gangpad 1
Aan het werk!
Al die buitenlanders heten hetzelfde!quote:
nee dat snap ik ook wel, maar vind het kut dat die 2 nu zo doen, pppfftttt laat ook maar denk dat jij niet snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat remlof zei dat het mocht.
Je hebt niets fout gedaan en daar gaat de hele discussie ook niet over.
Daar zit ergens een foutje, wat ik van Remlof begreep is dat je het kan negerenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:11 schreef Noek het volgende:
Wat is er met de pm aan de hand? Ik wil Stefan net een lekker recept pm-en maar hij huilt over malware.
Ik vind het ook kutquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat snap ik ook wel, maar vind het kut dat die 2 nu zo doen, pppfftttt laat ook maar denk dat jij niet snapt wat ik bedoel.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al die buitenlanders heten hetzelfde!
oke, maar in godsnaam wat is nu weer FA, echt daar krijg ik zo de tering in al die afkortingen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar daar is niets mis mee gezien Remlof een FA is en Gert een modje. Je had toestemming dus niets verkeerds aan. Het gaat erover dat er even overleg had moeten plaatsvinden voor je die "ja" kreeg.
Jij hebt niets verkeerd gedaan
Forum Adminquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar in godsnaam wat is nu weer FA, echt daar krijg ik zo de tering in al die afkortingen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar in godsnaam wat is nu weer FA, echt daar krijg ik zo de tering in al die afkortingen.
Remlof > Gert qua rank!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat ben ik, FlutAdmin, Maar jou valt niks te verwijten Heksie, zoals hier al gezegd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat doe ik maar ik zie net dat Stefan het berichtje heeft ontvangen ivm een gele envelop maar ik kan het bedankje niet openen. Dus ik negeer het echt heel goed maar dat ding mij ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zit ergens een foutje, wat ik van Remlof begreep is dat je het kan negeren
In FB staat een topic over dat gelul, daar staat ook een oplossing om toch bij je pm te kunnenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat doe ik maar ik zie net dat Stefan het berichtje heeft ontvangen ivm een gele envelop maar ik kan het bedankje niet openen. Dus ik negeer het echt heel goed maar dat ding mij ook.
Hoi Dees !quote:
ja echt wel, stom hequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
heks....FA staat voor forum admin...Staat in tagjes achter remlof zn naam.....maak je niet zo druk over die afkortingen joh
papadobbellos al naar huis?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoi Dees !![]()
ben er niet veel geweest maar het meeste wel gelezen en nah... jeweetwelwatikbedoel
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja echt wel, stom hemaar elke dag zie ik wel een paar afkortingen staan en denk waar hebben ze het nou weer over en waar kan je dat dan weer vinden.
oke ik ga ff wat anders doen want de wespenman moet nog komen tussen 12 en 4 uur nou laat ze maar komen in hun witte pakken met maskers en uitrokersspul.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pff, dat moet je ook maar wétenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:18 schreef Noek het volgende:
Oh, gewoon doorgaan kon ik aanklikken.
[ afbeelding ]
Fijn dat je hier weer terug bengtquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
yep![]()
die zit weer op zijn akropolis
oke top, nou scheelt weer maar als je een bakkie wilt komen halen altijd goed hequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Heksie![]()
we hebben de koffiepads trouwens bij de Blokker gevonden![]()
die Luizige Luie Kut Grieken kenne gewoon niet goed kijken
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
was niet de bedoeling
![]()
was rijd om te stoppen op mijn dieptepunt vond ik![]()
dus Fann heb ik het nieuwe paswoord naar een niet bestaand email adres laten sturen
daar kan ik niet meer bij...
maar ik zag Ribas staan en toen bedacht ik dat ik dit account nog had
en toen moest ik wel effe
Zonder haar durf ik sowieso niet naar buiten, daar zijn allemaal ménsenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag en neem mera ook maar mee hoor
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
was niet de bedoeling
![]()
was tijd om te stoppen op mijn dieptepunt vond ik![]()
dus Fann heb ik het nieuwe paswoord naar een niet bestaand email adres laten sturen
daar kan ik niet meer bij...
maar ik zag Ribas staan en toen bedacht ik dat ik dit account nog had
en toen moest ik wel effe
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je was echt weg
???????????????????????/
Doe eens niet zo raar
Jij gaat helemaal nergens ....jij blijft ons gewoon verblijden met je gezelschapquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik hou deze nog wel effe voor nood
Ian, de huismanquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, wasje draaien en zometeen even boodskapjes doen
Juistquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist![]()
En hoe! Drie kwartier naar de vaatwasser staan staren omdat ik geen idee had waar het wasmiddelblokje in moest
Daar heb ik ook gewoon aan gedacht hoor, of gewoon los d'r in keilen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
je kan het altijd in het bestekmandje proppen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga er van uit dat Gert en Rem weer vriendjes zijn, ondertussen?
Die maakt een punt.quote:
Volgens mij doet die Neger juist die Blanke proberen te kalmeren door hem een knuffel te geven.quote:
Stomme vraag misschien, maar waarom zijn er 2 topics dan, of zijn die anders van opzet ofzoquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef Gert het volgende:
In overleg weer dicht.
Er zijn al twee topics over ER, namelijk in TV en in SHO
Er wordt nogsteeds meer dan genoeg mooie muziek gemaakt, je moet alleen véél beter zoeken tegenwoordig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:52 schreef Toverheks het volgende:
gewoon om dat het kan, hoorde deze net mooi nummertje blijft het, mooie ouwe soul ach die tijden toen wisten ze nog om mooie muziek te maken.
ouwe klundertnaar, ikke wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje!Jij vindt me nog wél lief toch!?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ouwe klundertnaar, ikke wel.
Dat is geen stomme vraag, maar ik heb er niet echt een goed antwoord op. Het is "zo gegroeid", en SHO en TV willen 'm beide houden. Nou ja, da's mijn pakkie an niet en kan ik mee leven, alleen om er dan nóg eentje hier te openen leek me wat overdreven. Die andere topics zijn gezellig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar waarom zijn er 2 topics dan, of zijn die anders van opzet ofzo
nou er is de laatste tijd niet echt een liedje waar van ik denk jottum die wil ik hebben, nee hou van soul muziek met name alles van Marvin Gaye, dacht met John Legend ach dat klinkt wel in die richting maar toch ook die John mist de echte oude soul.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er wordt nogsteeds meer dan genoeg mooie muziek gemaakt, je moet alleen véél beter zoeken tegenwoordig.
zal ik ze straks doorsturen naar jou zit nog steeds te wachten op de GG&GD hier, maar ja ze hebben de we komen tussen 12 en 4 uur nog niet overschreden dus blijf ik braaf wachten.quote:
Ik zit eerlijk gezegd gewoon voor de TV als ER bezig is, maar daarna even buurten in TV is zo gek nog niet, denk ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
Dus op donderdagavond gaan we lekker buurten in TV?
Okee, ik had ze al even gescreend en ze komen op hetzelfde neer inderdaad, dus dat is dan gewoon een kwestie van kiezen. Nog eentje lijkt me inderdaad wat overdreven dan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is geen stomme vraag, maar ik heb er niet echt een goed antwoord op. Het is "zo gegroeid", en SHO en TV willen 'm beide houden. Nou ja, da's mijn pakkie an niet en kan ik mee leven, alleen om er dan nóg eentje hier te openen leek me wat overdreven. Die andere topics zijn gezellig.
Lang leve de laptop, ik kan het tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit eerlijk gezegd gewoon voor de TV als ER bezig is, maar daarna even buurten in TV is zo gek nog niet, denk ik
Momentje...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lang leve de laptop, ik kan het tegelijkertijd.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lang leve de laptop, ik kan het tegelijkertijd.
Ja, prima, dat zijn covers. Ik neem aan dat er genoeg hedendaagse soulartiesten zijn die geweldig eigen materiaal hebben, die krijgen alleen geen aandacht in de media omdat het niet aan de grote massa's kan worden verkocht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:03 schreef Toverheks het volgende:
Zeg nou eerlijk Ian, Hall en oats of Marvin en Diana, is orgineel en klinkt toch echt een stuk beter dan hall en oats hun versie, vind ik ook niet echt mooi hoor blanke medemensen die proberen een oud soulnummer te zingen, dat moet je gewoon overlaten aan onze donkere medemens.
Dat ziet eruit als een prima werkplekquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan het ook héél goed tegelijkZiet u wel?
Maar lekker met Mera op de bank hangen vind ik fijnerKan ik ook beter opletten
En schoon! Zo meteen weg!quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een prima werkplek
Thanx Bob! Lekker m'n spaargeldje er doorheen jassen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
Alvast goede reis gewenst Gert!
![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht je even modern een goede reis te wensen per sms maar ik heb je nummer heul niet... Dus als jij nou dit even uit wil printen en dat vóór het schermpje van je telefoon zou willen houden:quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Thanx Bob! Lekker m'n spaageldje er doorheen jassen!
Jij lijkt me wel een typ dat daar al eens geweest is. Nog tips?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht je even modern een goede reis te wensen per sms maar ik heb je nummer heul niet... Dus als jij nou dit even uit wil printen en dat vóór het schermpje van je telefoon zou willen houden:
"Yo Dolfje! Ik wens je heul veul plezier en zeer weinig plain crashes! xxx -Jouw Ian"
Ik schrok me de pleuris toen 'ie binnen kwam, hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeg Ian, zo'n grote monitor is qua nieuws lezen / internetten / FOK!'en / vrijwel alles toch verticaal veul hendiger? Nog nooit gesnapt waarom alle monitoren horizontaal zo groot zijn, terwijl je op sites van boven naar beneden scrollt....?
Da's mooi! Nou nog even uitvogelen hoe ik in 's hemelsnaam weer normaal op mijn Twitter kan komen zonder oneindig vaak mijn wachtwoord in te hoeven vullenquote:
Dat is toch om schermpjes náást elkaar te plaatsen tbv snelle workflow?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeg Ian, zo'n grote monitor is qua nieuws lezen / internetten / FOK!'en / vrijwel alles toch verticaal veul hendiger? Nog nooit gesnapt waarom alle monitoren horizontaal zo groot zijn, terwijl je op sites van boven naar beneden scrollt....?
Maar doe je dat dan ook echt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is toch om schermpjes náást elkaar te plaatsen tbv snelle workflow?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:09 schreef Gert het volgende:
Thanx Bob! Lekker m'n spaargeldje er doorheen jassen!
Jij lijkt me wel een typ dat daar al eens geweest is. Nog tips?
Ja, werkt als een tiet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar doe je dat dan ook echt?
Ik wel iig, hier op de zaak.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar doe je dat dan ook echt?
pulloverquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe heet zo'n trui-achtig, mouwloos kledingstuk dat je óver een overhemd aantrekt?
Spencer? En nee, die zijn niet cool?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe heet zo'n trui-achtig, mouwloos kledingstuk dat je óver een overhemd aantrekt?
Zou zomaar kunnen. Ik werd spontaan kotsmisselijk van de adrenalinerush die ik kreeg toen ik een inbreker in mijn schuur betrapte. Moest een kwartier bijkomenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kun je trouwens spontaan knallende koppijn krijgen door een schrikreactie?
Ik heb er 2quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Spencer? En nee, die zijn niet cool?![]()
Ow gatver.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ik werd spontaan kotsmisselijk van de adrenalinerush die ik kreeg toen ik een inbreker in mijn schuur betrapte. Moest een kwartier bijkomen.
Wtfquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ik werd spontaan kotsmisselijk van de adrenalinerush die ik kreeg toen ik een inbreker in mijn schuur betrapte. Moest een kwartier bijkomen.
Dat weet ik nog, door het raam van de achterdeur toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar liggen ze prima!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er 2Ik kan ze alleen niet vinden dus ik denk dat die nog in Duitsland liggen
![]()
Had hij iets gestolen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Was vorig jaar. Moest midden in de nacht naar de wc en die is beneden, in de bijkeuken. Toen ik daar in enkel slipje in het donker aankwam, dacht ik licht in mijn schuur te zien. Dus ik een paar seconden wachten en net toen ik dacht dat ik het me had verbeeld, komt er zo een gozer uitlopen, met een kratje vol spul in zijn handen.
Ik:en in een reflex heel hard op het raam bonzen. Omdat ik in het donker stond, zag hij me niet. Waarschijnlijk dacht ie dat ik een flinke vent was en hij zette het op een lopen, voor een verschrikte vrouw in slip
.
Toen werd ik dus echt kotsmisselijk en heb een kwartier op de bank gezeten, met mijn hoofd tussen mijn benen.
De dag erop heb ik meteen een goede schutting, met poort met werkend slot geregeld via de woningbouw.
Vind het een raar verhaal. Cookies? Heb je hetzelfde euvel ook op meertjes pjoeter?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's mooi! Nou nog even uitvogelen hoe ik in 's hemelsnaam weer normaal op mijn Twitter kan komen zonder oneindig vaak mijn wachtwoord in te hoeven vullen
Doe je dat met twitter zelf of een applicatie? Twitter heeft de oude mogelijkheden om in te loggen opgeheven dus het kan zijn dat je daarom niet kan twitteren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's mooi! Nou nog even uitvogelen hoe ik in 's hemelsnaam weer normaal op mijn Twitter kan komen zonder oneindig vaak mijn wachtwoord in te hoeven vullen
zo he heftigquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Was vorig jaar. Moest midden in de nacht naar de wc en die is beneden, in de bijkeuken. Toen ik daar in enkel slipje in het donker aankwam, dacht ik licht in mijn schuur te zien. Dus ik een paar seconden wachten en net toen ik dacht dat ik het me had verbeeld, komt er zo een gozer uitlopen, met een kratje vol spul in zijn handen.
Ik:en in een reflex heel hard op het raam bonzen. Omdat ik in het donker stond, zag hij me niet. Waarschijnlijk dacht ie dat ik een flinke vent was en hij zette het op een lopen, voor een verschrikte vrouw in slip
.
Toen werd ik dus echt kotsmisselijk en heb een kwartier op de bank gezeten, met mijn hoofd tussen mijn benen.
De dag erop heb ik meteen een goede schutting, met poort met werkend slot geregeld via de woningbouw.
Da's dan mooi kut, dan heb je een slímme wespenplaag.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:38 schreef Toverheks het volgende:
de wespenmeneer is erhij gaat nu eerst kijken buiten want lijkt wel of de wespen het ruiken je ziet er nu geen 1 meer.
Het schijnt een known problem te zijn. Nu heb ik nergens last van... we wachten in spanning af...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind het een raar verhaal. Cookies? Heb je hetzelfde euvel ook op meertjes pjoeter?
Misschien toch wachtword laten resetten?
Wat een onschuldige diefstalquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:37 schreef Copycat het volgende:
Allemaal meuk: van dat Action tuingereedschap dat al uit elkaar valt als je ernaar kijkt. En hij had geprobeerd het verlengsnoer van mijn grasmaaier mee te nemen. Die vond ik de volgende dag als een slang uitgerold in mijn achtertuin.
ja echt he, of ze het ruiken nu ff afwachten zal die man eerst even koffie aanbieden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's dan mooi kut, dan heb je een slímme wespenplaag.
Mensen voor wie die opbrengst wel een hoop is?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een onschuldige diefstalWie doet er nou zoveel moeite en loopt zoveel risico voor die opbrengst
Ik ben zó gelukkig dat ik dat nog nooit heb meegemaakt, klop klop...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:41 schreef Gert het volgende:
Dat tikt zóveel heftiger aan dan je je vooraf voor kunt stellen hè, als iemand jouw 'veilige' thuishaventje binnendringt. Zelfs als je het pas achteraf merkt, heeft het écht impact.
Voordeel van betrappen is dat je weet hoe ie eruit ziet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb toen echt een paar nachten slecht geslapen. Misschien was het minder eng geweest als ik er later was achtergekomen. In plaats van hem op heterdaad betrapt te hebben, omdat ik toen net moest plassen. Dat hoefde ik trouwens daarna ook helemaal niet meer. Wel poepen. Veelkleurig.
Maar dan was ik er trouwens veel later achtergekomen. Als ik weer eens in de tuin wilde 'werken', iets wat ik twee keer per jaar wil. En doe.
Maar ik blijf ook fijn ER-lullen hier hoor!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
Dus op donderdagavond gaan we lekker buurten in TV?
Je ziet verdomd weinig in het donker. Het licht flitste nl net uit toen ik de bijkeuken binnenkwam en is daarna niet meer aangegaan. Ik wilde net de wc inlopen toen er een klein, smal mannetje in een baggy broek uit de schuur kwam.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:06 schreef Marrije het volgende:
Voordeel van betrappen is dat je weet hoe ie eruit ziet.
Ik bèn een witte bangmaker!quote:
Dat onthoud je echt niet door de schok, denk ik. Weet ik, eigenlijk. Ik niet iig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voordeel van betrappen is dat je weet hoe ie eruit ziet.
Ben je toch ietsje minder bang dan dat je een boom van een vent zag. Maar ja, die was dan waarschijnlijk ook gewoon even naar dat raampje gelopen om te kijken wie er zo zat te bonzenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ziet verdomd weinig in het donker. Het licht flitste nl net uit toen ik de bijkeuken binnenkwam en is daarna niet meer aangegaan. Ik wilde net de wc inlopen toen er een klein, smal mannetje in een baggy broek uit de schuur kwam.
Ik zie hier in de buurt wel eens een wannabe gangsta lopen die aan dit vage profiel voldoet. Die kijk ik wel altijd vuil aan, just in case.
Echt hè, lang leve de bureaucratie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:12 schreef Toverheks het volgende:
wespenmeneer is weg, het nest zit bij de buren maar soms vergissen ze zich ( de wespen) en zoeken dan een ingang hier om smorgens weer uit te vliegen, zoiets was het.
nou inmiddels buuv gebeld die is er ook niet blij mee maar zij moet nieuwe afspraak maken en dan komen ze want er is toestemming nodig al zeggen buuv en ik doe het maar maar moet weer eerst gebled worden naar de woningbouw die moet weer de GG&GD inschakelen en al die dingen meer, dus nog een paar dagen mag huppeldepup puberkind ze doodmeppen, was aardige man en hij vond me koffie lekker.
Ik geloof dat dat op dat moment niet uitmaakt. Al was er een Benidorm Bastard uitgekomen, dan was ik me nog rotgeschrokken. Het is de gebeurtenis, niet zozeer de grootte/breedte van de persoon.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:12 schreef Marrije het volgende:
Ben je toch ietsje minder bang dan dat je een boom van een vent zag. Maar ja, die was dan waarschijnlijk ook gewoon even naar dat raampje gelopen om te kijken wie er zo zat te bonzen
ja he, en was aardige man klom het dak op, liep over het dakkapel heen en weer dacht ff verder kijken zit op haar dakapel dus, inmiddels weet ze het ook en hoop dat ze heel gauw belt maar dat doet ze wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt hè, lang leve de bureaucratie.
Kon wespenmeneer de uitvlieggaten van die wespen in de kamer van je puberkind niet even dichtkitten dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:12 schreef Toverheks het volgende:
wespenmeneer is weg, het nest zit bij de buren maar soms vergissen ze zich ( de wespen) en zoeken dan een ingang hier om smorgens weer uit te vliegen, zoiets was het.
nou inmiddels buuv gebeld die is er ook niet blij mee maar zij moet nieuwe afspraak maken en dan komen ze want er is toestemming nodig al zeggen buuv en ik doe het maar maar moet weer eerst gebled worden naar de woningbouw die moet weer de GG&GD inschakelen en al die dingen meer, dus nog een paar dagen mag huppeldepup puberkind ze doodmeppen, was aardige man en hij vond me koffie lekker.
Als het gaten in de muur zijn kan dat helpen. Als het echt een gedeelte van het nest is schiet dat niet op want ze knabbelen zo lang tot er een nieuw gaatje is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Kon wespenmeneer de uitvlieggaten van die wespen in de kamer van je puberkind niet even dichtkitten dan?
denk niet dat hij daarvoor aangenomen is, jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Kon wespenmeneer de uitvlieggaten van die wespen in de kamer van je puberkind niet even dichtkitten dan?
nou hoop dat hij ze allemaal dood de volgende week, hij legde ook uit, het is een warme zomer geweest en nu zo afgekoeld zodra het zonnetje schijnt worden ze weer aktief en gaan dan hun extra werkdrift aanboren zoiets, nou heb overal de kriebels nu ik wil regen hagel storm en wind dan blijven die wespen gewoon zitten waar ze zitten, en kijk nu naar buiten het is prachtig weer in Amsterdam met een lekker zonnetjequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het gaten in de muur zijn kan dat helpen. Als het echt een gedeelte van het nest is schiet dat niet op want ze knabbelen zo lang tot er een nieuw gaatje is.
Bij de vrouwtjes uit de buurt blijven, dan komt alles goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hoop dat hij ze allemaal dood de volgende week, hij legde ook uit, het is een warme zomer geweest en nu zo afgekoeld zodra het zonnetje schijnt worden ze weer aktief en gaan dan hun extra werkdrift aanboren zoiets, nou heb overal de kriebels nu ik wil regen hagel storm en wind dan blijven die wespen gewoon zitten waar ze zitten, en kijk nu naar buiten het is prachtig weer in Amsterdam met een lekker zonnetje
Ik dacht dat je het tegen mij hadquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij de vrouwtjes uit de buurt blijven, dan komt alles goed
Daar valt ook het één en ander voor te zeggenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het tegen mij had
oh daar ben jij geweest he, voor die zanger hoe heten die ook alweerquote:
Gigi d'Agostino, is een DJquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh daar ben jij geweest he, voor die zanger hoe heten die ook alweer
ja dat was het rimini,quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gigi d'Agostino, is een DJEn San Marino ligt vlak naast Rimini, waar ik op het hoogtepunt 6x per jaar naartoe vloog om Gigi te zien.
en is het wat, moet goed bekeken gisteren wezenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:08 schreef Noek het volgende:
Ik ben Oh Oh Cherso aan het kijken.Ik wist niet eens dat Cherso..sos bestond.
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a1.xmlquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en is het wat, moet goed bekeken gisteren wezen
Dat heb ik gisteren gekeken, maar er was een CHozaahtjuh (?) dat continu strak en speedy omhoog keek, met een stijve nek en schouders die vast leken te zitten ter hoogte van zijn oren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:14 schreef Noek het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a1.xml
Niveau CBML maar dan echt met tieten.
Ik wilde nog gaan kijken, gewoon om hard te lachen maar na fel protest van Ian toch maar weggezapped...quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en is het wat, moet goed bekeken gisteren wezen
Echt veel te vertellen had hij niet, hij kletste vooral veel. Dus je hebt niets gemistquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gekeken, maar er was een CHozaahtjuh (?) dat continu strak en speedy omhoog keek, met een stijve nek en schouders die vast leken te zitten ter hoogte van zijn oren.
En die kon ik met de beste wil van de wereld niet verstaan. Terwijl ie best veel te vertellen had.
Ik versta hem prima. Da's niet best hè.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gekeken, maar er was een CHozaahtjuh (?) dat continu strak en speedy omhoog keek, met een stijve nek en schouders die vast leken te zitten ter hoogte van zijn oren.
En die kon ik met de beste wil van de wereld niet verstaan. Terwijl ie best veel te vertellen had.
oke, nee dan hoef ik niet te kijken heb 2half keer naar dat CBML gekeken en toen had ik dat wel gezien.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ian!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wilde nog gaan kijken, gewoon om hard te lachen maar na fel protest van Ian toch maar weggezapped...
Ga hem toch nog maar eens terugkijken denk ik vanavond, om maar niets te missen van de hype![]()
Die quotes in het topic zijn echt hilarisch
En da's een hól joh, dat hele dorp! Alleen maar dronken sjonnies en anita's! Nederlands bastion.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:08 schreef Noek het volgende:
Ik ben Oh Oh Cherso aan het kijken.Ik wist niet eens dat Cherso..sos bestond.
Het klinkt als Lloret maar dan nog veel erger.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
En da's een hól joh, dat hele dorp! Alleen maar dronken sjonnies en anita's! Nederlands bastion.
Ernaast ligt Dalia. Dat is nóg een paar graden erger, want daar bezatten de Engelsen zich. En die doen dat nóg veel heftiger en schaamtelozer. We zijn daar een avond aapjes wezen kijken, en daar liggen de dronken vrouwen in miniskirt echt wijdbeens in coma op straat. Vlak erlangs scheuren van die 4 wheel scooters, bedoeld voor 2 personen maar er hangen dan 5 dronken gasten aan met één arm, bier in de andere hand.
Ik las in de krant dat één van die Oh Oh cherso dames vertelt dat ze "geen vlees eet, alleen frikadellen en kroketten", dat ze valt op mannen "van het type anabool". en dat ze geen enkele avond nuchter is. Ik zeg: gegadigde voor de anitaward!
* Marrijezoekt even het bijbehorende topic opquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
En da's een hól joh, dat hele dorp! Alleen maar dronken sjonnies en anita's! Nederlands bastion.
Ernaast ligt Dalia. Dat is nóg een paar graden erger, want daar bezatten de Engelsen zich. En die doen dat nóg veel heftiger en schaamtelozer. We zijn daar een avond aapjes wezen kijken, en daar liggen de dronken vrouwen in miniskirt echt wijdbeens in coma op straat. Vlak erlangs scheuren van die 4 wheel scooters, bedoeld voor 2 personen maar er hangen dan 5 dronken gasten aan met één arm, bier in de andere hand.
Ik las in de krant dat één van die Oh Oh cherso dames vertelt dat ze "geen vlees eet, alleen frikadellen en kroketten", dat ze valt op mannen "van het type anabool". en dat ze geen enkele avond nuchter is. Ik zeg: gegadigde voor de anitaward!
Ow ja, foebal. Maar ik ben pas om half negen thuis, omdat meteen voor de tv foebal te gaan zitten kijken... Ik zet het wel aan en kijk met een half oog.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:48 schreef Toverheks het volgende:
EK 2012 kwalificatie San Marino - Nederland, SBS 6, 20:25 uur
als je maar juigt als er een mooi goaltje valt voor ons, ik zeg 7-0quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, foebal. Maar ik ben pas om half negen thuis, omdat meteen voor de tv foebal te gaan zitten kijken... Ik zet het wel aan en kijk met een half oog.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:41 schreef Marrije het volgende:
* Marrijezoekt even het bijbehorende topic op![]()
Speelt Van Nistelrooij alweer mee?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je maar juigt als er een mooi goaltje valt voor ons, ik zeg 7-0
Ik hou niet van vlees. Ik hou alleen van kroketten en frikadellen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:14 schreef Noek het volgende:
Queen of pulp, leuk is het hè? En volgende week flikkert het dus zonder slip van de bar. Yay!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:49 schreef beequeen het volgende:
Ik hou niet van vlees. Ik hou alleen van kroketten en frikadellen.
Vlees in je frikandel!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou niet van vlees. Ik hou alleen van kroketten en frikadellen.
Bedankt voor de link.![]()
Die hard Queen, ik zit nog steeds te kijken. Hilarischquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:51 schreef Noek het volgende:
Queen of pulp, leuk is het hè? En volgende flikkert het dus zonder slip van de bar. Yay!
Trutquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
* Marrijezoekt even het bijbehorende topic op![]()
Ja daar is geen hol an.Loop gewoon de winkel binnen en zeg dat je er eentje van Sony wil!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Het klinkt als Lloret maar dan nog veel erger.Alhoewel Costa Brava.
![]()
Blij dat ik niet in Chersobladievlassos werkte. Dat is niks voor mijn seaurt mensen.
Ja, leuk programma. Die gaat ook op de disk na ER. Eerst nog een disk kopen. Wann saai jedoe zajj.
Heb ik gehad toen mijn man met 1 of ander electrisch zaaggeval bezig was een gat in een muur te maken. Die zaag schoot uit en in zijn arm. Op dat moment heb ik gedaan wat gedaan moest worden, verbinden etc. Maar na die tijd...............barstende koppijn en trillende knietjes, niet normaal!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
.
En barby wilde zoenen met het vriendje van haar vriendin.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:50 schreef Laysa het volgende:
Ik heb alleen gezien dat ze barbie naar haar lange noeste arbeid in het water flikkerden
[ afbeelding ]
ik had alleen dat stukje gezien met dat zwembadquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En barby wilde zoenen met het vriendje van haar vriendin.
Heb stukjes gezien, want ik was ondertussen druk aan het huishouden.
Dus weer naar de stembusquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:56 schreef remlof het volgende:
Geweldig begin van het weekend: rariteitenkabinet VVD-CDA-PVV van de baan
Nee natuurlijk niet, in NL zijn nog nooit nieuwe verkiezingen uitgeschreven voordat er eerst een nieuw kabinet is geïnstalleerd.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, in NL zijn nog nooit nieuwe verkiezingen uitgeschreven voordat er eerst een nieuw kabinet is geïnstalleerd.
ja heb ff in dat topic gekeken maar vond daar bijzonder weinig caps, misschien moet ik ff naar het topic in ONZ kijken, daar misschien meerquote:
Nee, nieuwe verkiezingen gaat echt niet gebeuren, trust me.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor alles is een eerste keer Remlof...Voor alles!!!!!!
Ik heb weinig verstand van politiek maar verwacht ook niet dat er nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, nieuwe verkiezingen gaat echt niet gebeuren, trust me.
Ja!quote:
Ik ga eens tijdens de afwas nadenken of remlof mij verkeerd heeft gelezenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja!
Maar of je het gelooft of niet: zo was ie niet bedoeld![]()
Logisch dat je t zo las, na Noek's reactie bedacht ik me tijdens de afwas dat zij het waarschijnlijk zo opvatte en na jouw reactie denk ik 'ja, zo kon je het inderdaad ook lezen'.
Maar het was bedoeld als 'daar wil ik meer over lezen' (zoekt ff bijbehorend topic op), triest figuur dat ik ben ()
Dus dat
Wij eten ook pasta.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:23 schreef Copycat het volgende:
De prefab Spritz is te doen, maar ik denk dat de zelfgemixte zo toch beter smaakt. Ik mis ook een chipje als appetizer. Dan zo maar pasta.
Nicequote:
Jij faalt toch nooitquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het voordeel van zoveel falen is dat je extra blij bent als het wél goed gaat![]()
Die wil ik op een tegeltje
Hij is bij mij juist behoorlijk in achting gestegenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:24 schreef Dementor het volgende:
Oh en Ab Klink is een klootzak maar dat was al langer bekend.
en de solevita nectar de pomme et de banane?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:23 schreef Copycat het volgende:
De prefab Spritz is te doen, maar ik denk dat de zelfgemixte zo toch beter smaakt. Ik mis ook een chipje als appetizer. Dan zo maar pasta.
Dat dacht ik al!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is bij mij juist behoorlijk in achting gestegen
bij mij ook welquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is bij mij juist behoorlijk in achting gestegen
Mijn nieuwe sigquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het voordeel van zoveel falen is dat je extra blij bent als het wél goed gaat![]()
Die wil ik op een tegeltje
Ik ga morgen Lidlshoppen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:32 schreef Marrije het volgende:
en de solevita nectar de pomme et de banane?
Verhagen heeft wel iets aandoenlijksquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een korte stilte tijdens je betoog ok, maar Verhagen maakt er echt een sport van.
ben benieuwdquote:
Wie?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:40 schreef Copycat het volgende:
Jokáhtjuh komt zo bij blvd! Laif!!!
Misschien versta ik m zo wel!
Het staat niet bij de gekoelde zuivel?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:40 schreef Marrije het volgende:
ben benieuwd
De rode variant staat hier in de gangkast, heb ik nog niet geprobeerd, kan eigenlijk alleen maar tegenvallen in vergelijking met deze
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie?
Mag ik trouwens een keer langskomen om met jouw iPad te spelen?
Na een kwartier in mijn handen te zijn geweest mag dat ding alweer aan de lader.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:43 schreef Copycat het volgende:
Jij altijd. Maar niet langer dan een kwartier per run. Dan wil ik weer!
Klopt, het staat bij alle pakken drinken. Ik weet niet of alle Lidle's hetzelfde zijn ingedeeld, maar bij de onze is het vrijwel meteen aan je linkerhand als je binnen komt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het staat niet bij de gekoelde zuivel?
Ik ga het ook eens uitproberenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt, het staat bij alle pakken drinken. Ik weet niet of alle Lidle's hetzelfde zijn ingedeeld, maar bij de onze is het vrijwel meteen aan je linkerhand als je binnen komt.
Het zijn gewoonquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:46 schreef Copycat het volgende:
Valt reuze mee. De batterij gaat lang mee. Ik begon vanochtend op 100% en zit nu op 90. Maar vandaag heb ik er ook nog weinig mee gespeeld.
Ja geweldig hè, en dan die WIlders lekker verontwaardigd zitten doen dat hij schriftelijke garanties van de dissidenten had willen hebbenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:56 schreef remlof het volgende:
Geweldig begin van het weekend: rariteitenkabinet VVD-CDA-PVV van de baan
ik loldequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja geweldig hè, en dan die WIlders lekker verontwaardigd zitten doen dat hij schriftelijke garanties van de dissidenten had willen hebben![]()
![]()
Ze hadden het eigenlijk moeten doen, zulke garanties waren net zoveel waard geweest als een Fiat Panda uit 1986.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |