Dit dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:48 schreef Trollface. het volgende:
Hij werd niet opeens gesloten door een mod, topics sluiten automatisch na 300 reacties.
Aha. Weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:48 schreef Trollface. het volgende:
Hij werd niet opeens gesloten door een mod, topics sluiten automatisch na 300 reacties.
Dit kon wel eens de meest geldbesparende tip van K&W zijn die ik gezien heb de laatste jarenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:51 schreef klipper het volgende:
Heb je wel aangegeven dat je een ijking wilt van je oude meter!!!
Indien je dit nog niet hebt gedaan bel daar dan nog even over, voor je het weet is je oude meter vernietigd en kun je er geen aanspraak meer op maken.
Je moet om een ijking vragen van je oude meter, hiervoor wordt je meter dan uitgewisseld.
En dat is wat anders dan vervangen omdat deze op de lijst staat om vervangen te worden.
En je baalt natuurlijk als je dalijk niets terug krijgt omdat de gegevens niet meer te achterhalen cq te controleren zijn.
Ik pm hem even door.. het is zo'n goed tip!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:51 schreef klipper het volgende:
Indien je dit nog niet hebt gedaan bel daar dan nog even over, voor je het weet is je oude meter vernietigd en kun je er geen aanspraak meer op maken.
Je moet om een ijking vragen van je oude meter, hiervoor wordt je meter dan uitgewisseld.
En dat is wat anders dan vervangen omdat deze op de lijst staat om vervangen te worden.
En je baalt natuurlijk als je dalijk niets terug krijgt omdat de gegevens niet meer te achterhalen cq te controleren zijn.
Heel goede tip, groenlampje van rgw hamerde hier ook op. Ik ga hier volgende week zeker voor bellen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:51 schreef klipper het volgende:
wat ga je doen (pm) ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik pm hem even door.. het is zo'n goed tip!
Ik had hem ook al eerder gegeven in haar eerste topic, blijkbaar heeft ze er toch niet meer aan gedacht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik pm hem even door.. het is zo'n goed tip!
Voor veel mensen hetzelfde als nu alleen dat 3 tot 5 keer, zelf ben ik met twee keer hetgeen klaar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:22 schreef klusfoobje het volgende:
ff voor de beeldvorming,
wat moet je doen om 15000 kwh te verstoken als particulier?
Aan de plantjes? of zijn er andere manieren?
Bovenop mormaal huishoudelijk verbruik moet je nog zo'n 11500 kWh wegwerken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:22 schreef klusfoobje het volgende:
ff voor de beeldvorming,
wat moet je doen om 15000 kwh te verstoken als particulier?
Aan de plantjes? of zijn er andere manieren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |