abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86017996
Mijn eerder geopende topic over ons extreem hoge jaarverbruik van 15.ooo kwh was ineens gesloten. Reden onbekend.
Toch wil ik nog even laten weten dat na veel heen (en helaas geen weer) gebel naar Stedin wij over precies 2 weken een nieuwe meter krijgen. Yes!
Omdat de meter op de lijst van Verispect staat, en dit probleem vaker voorkomt, wordt dit kosteloos gedaan. Bedankt voor het attent maken op deze lijst, jongens! Jullie tips hebben goed geholpen.
w/
Ben benieuwd of de kosteloze vervanging van de meter de enige schadeloosstelling is die gegeven wordt. Ik ga deze vraag direct maar even stellen bij wgr elders in dit forum.
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:48:08 #2
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_86018152
Dat is erg veel, 15000.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_86018180
Mooi! w/
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:48:54 #4
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_86018183
Hij werd niet opeens gesloten door een mod, topics sluiten automatisch na 300 reacties.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_86018367
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:48 schreef Trollface. het volgende:
Hij werd niet opeens gesloten door een mod, topics sluiten automatisch na 300 reacties.
Dit dus :) een topic is eindig, na 300 posts sluit hij.

Stond al op het punt om een nieuwe te openen (thnx AnneX!) maar dat heb je zelf al gedaan.
Hoop dat het opgelost gaat worden!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_86018690
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:48 schreef Trollface. het volgende:
Aha. Weet ik dat ook weer. ;)
pi_86020926
Ik ben wel benieuwd hoe het met die schadeloosstelling zit...
Hoor (lees) het graag, net zoals de andere personen die jouw topic met interesse gevolgd hebben!

Gr. Ries.
pi_86033373
Heb je wel aangegeven dat je een ijking wilt van je oude meter!!!
Indien je dit nog niet hebt gedaan bel daar dan nog even over, voor je het weet is je oude meter vernietigd en kun je er geen aanspraak meer op maken.

Je moet om een ijking vragen van je oude meter, hiervoor wordt je meter dan uitgewisseld.
En dat is wat anders dan vervangen omdat deze op de lijst staat om vervangen te worden.

En je baalt natuurlijk als je dalijk niets terug krijgt omdat de gegevens niet meer te achterhalen cq te controleren zijn.
pi_86033600
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:51 schreef klipper het volgende:
Indien je dit nog niet hebt gedaan bel daar dan nog even over, voor je het weet is je oude meter vernietigd en kun je er geen aanspraak meer op maken.

Je moet om een ijking vragen van je oude meter, hiervoor wordt je meter dan uitgewisseld.
En dat is wat anders dan vervangen omdat deze op de lijst staat om vervangen te worden.

En je baalt natuurlijk als je dalijk niets terug krijgt omdat de gegevens niet meer te achterhalen cq te controleren zijn.
Dit kon wel eens de meest geldbesparende tip van K&W zijn die ik gezien heb de laatste jaren :)
-
pi_86034279
quote:

Ik pm hem even door.. het is zo'n goed tip!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_86044233
quote:

Heel goede tip, groenlampje van rgw hamerde hier ook op. Ik ga hier volgende week zeker voor bellen.
pi_86044289
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

wat ga je doen (pm) ? :?
pi_86044603
personal message
het kleine envelopje in de balk bovenaan in beeld
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_86047689
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik had hem ook al eerder gegeven in haar eerste topic, blijkbaar heeft ze er toch niet meer aan gedacht.
Zonder ijking is het echter einde verhaal en zal ze ook geen geld terug kunnen krijgen.
Dus TS zwart op wit vastleggen dat je een ijking wilt en noteer alle gegevens goed zodat je kan controleren of ze wel de juiste gegevens hebben en geven.
  zaterdag 4 september 2010 @ 00:22:24 #15
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_86047867
ff voor de beeldvorming,

wat moet je doen om 15000 kwh te verstoken als particulier?

Aan de plantjes? of zijn er andere manieren?
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_86047945
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 00:22 schreef klusfoobje het volgende:
ff voor de beeldvorming,

Voor veel mensen hetzelfde als nu alleen dat 3 tot 5 keer, zelf ben ik met twee keer hetgeen klaar.

Of een defecte meter, dan doet die dat voor jou heb je erzelf geen omkijken naar. :+
pi_86048254
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 00:22 schreef klusfoobje het volgende:
ff voor de beeldvorming,

Bovenop mormaal huishoudelijk verbruik moet je nog zo'n 11500 kWh wegwerken.
Bijvoorbeeld door:
De combimagnetron permanent aan te laten staan
of
elke dag tussen zonsondergang en zonopkomst 300 spaarlampen aan te zetten
of
15 computers permanent aan te hebben staan
-
pi_86187204
En hoe staat het? Is je meter al geijkt?
New in town
  woensdag 15 september 2010 @ 12:45:22 #19
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_86456994
Nog iets gebeurd?
pi_86489043
Inmiddels de offerte/ toestemmingsformulier voor ijking teruggestuurd. Word binnenkort gebeld voor een agspraak om de meter te laten wisselen.
Gaat allemaal niet heel snel maar maak zo in ieder geval kans op een correctie van de afgelopen periode waarin we hoogstwaarschijnlijk veel te veel betaald hebben.
  Moderator donderdag 16 september 2010 @ 10:06:22 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_86489219
Vééls te veel denk ik. Wij kregen van de week de meterstandenkaart, en we kwamen nog niet eens aan 3.000kwu
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 16 september 2010 @ 10:06:42 #22
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_86489227
Is er een linkje naar het vorige topic, voordat de helft van de mensen zich suf zoekt?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_87052355
Ik wacht nog altijd op een telefoontje om een afspraak te maken voor de meterwisseling voor de ijking. "De desbetreffende afdeling heeft uw aanvraag in behandeling genomen. Binnen 2 weken kunt u een telefoontje verwachten..." :O
pi_87053797
Wat duurt dat toch altijd lang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')