Afgrijselijk kreng waarvan ik hoop dat ze er als één van de eerste uit vliegt, samen met Nienke Römer.quote:
Nope, dit is de eerste keer volgens mijquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:39 schreef Deisyy het volgende:
`Nou heb ik nog nooit ER gevolgd, maar voorheen deden er toch geen (wannabe) BN-ers mee?
Nee, best jammer maar het schijnt toch echt wel tof te zijn met veel irritante types. En daar doen we het dan maar weer voor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:39 schreef Deisyy het volgende:
`Nou heb ik nog nooit ER gevolgd, maar voorheen deden er toch geen (wannabe) BN-ers mee?
Jup; En daarmee is in 1 klap de serie waardeloos gewordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:39 schreef Deisyy het volgende:
Bij die zonder "celebs" zaten ook genoeg irritante fuckers!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, best jammer maar het schijnt toch echt wel tof te zijn met veel irritante types. En daar doen we het dan maar weer voor.
Ik bedoel het dan ook andersom, ik vind de onbekende Nederlanders leuker want die zijn nóg irritanter, die zitten nog niet een media-rol.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij die zonder "celebs" zaten ook genoeg irritante fuckers!
Maar ook een hoop toffe mensen, hoe heette die soort van Kabouter ook alweer? Klein oud belgje met een baard die in zijn eentje stápels hout stond te hakken?
Douwe!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
Tofste deelnemer ooit is nog steeds Douwe
[ afbeelding ]
Café de Stee, in Ljouwertquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
Tofste deelnemer ooit is nog steeds Douwe
[ afbeelding ]
Meest irritante is die chinees die de hele tijd uit haar dagboek voorlas. Dat seizoen met die drol in de zee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |