Gaat u niks aan toch, ik wilde ze aan u verkopen, maar uw bod was gewoon te laag. Verder mensen het is gewoon nog te koop. PM me bij interesse.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:06 schreef HellRaver het volgende:
Goh ga je ze nou toch weer verkopen? Succes met topic nummero 4...
25 euro geboden![]()
Pff...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Huh? Zijn de schoenen gegroeid? Hier zijn ze nog maat 42:
[TK] Meindl wandelschoenen te koop maat 42
En nu ineens maat 43.
Voor de duidelijkheid het is maat 43 maar ik had maat 42 ze paste toen, ik had wollenkausen aan gehad, vandaar dat ik maat 42 schreef, maar ze zijn maat 43 staat ook onder de schoen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:38 schreef userman het volgende:
[..]
Pff...Ze vallen wat groter daarom maat 43, mensen hebben hier gepast etc. Wat een gelouter.
![]()
Ik lees het al wel weer... van al je vorige topics (over dezelfde schoenen die steeds op miraculeuze wijze tussen maat 42 en 43 wisselen) heb je nog steeds niets geleerd...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:23 schreef userman het volgende:
[..]
Gaat u niks aan toch, ik wilde ze aan u verkopen, maar uw bod was gewoon te laag. Verder mensen het is gewoon nog te koop. PM me bij interesse.
En toch elk topic reageren om die schoenen te regelen. Uhu.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:52 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Ik lees het al wel weer... van al je vorige topics (over dezelfde schoenen die steeds op miraculeuze wijze tussen maat 42 en 43 wisselen) heb je nog steeds niets geleerd...![]()
Mensen op deze manier aanspreken is gewoon not done
Mensen schoenmaat is gewoon 43, mocht iemand interesse hebben PM me dan gewoon. Heb je schoenmaat 43 dan passen ze. Daar gaan we niet moeilijk over doen. Gezeur steeds met passen etc. Passen kan in de winkel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef Poepoog het volgende:
[..]
En toch elk topic reageren om die schoenen te regelen. Uhu.
Uhu een bod van 25 euroquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef Poepoog het volgende:
[..]
En toch elk topic reageren om die schoenen te regelen. Uhu.
Open anders nog een topic. Gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef userman het volgende:
[..]
Mensen schoenmaat is gewoon 43, mocht iemand interesse hebben PM me dan gewoon. Heb je schoenmaat 43 dan passen ze. Daar gaan we niet moeilijk over doen. Gezeur steeds met passen etc. Passen kan in de winkel.Leuk argument om de prijs te drukken.
![]()
![]()
![]()
Bod van 25 euro staat, nog te laagquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Uhu een bod van 25 euro![]()
Post was meer om mensen te wijzen op de omgangsvorm die deze "user" lijkt te moeten gebruiken...
Maar als ik alleen dat post is het offtopic en wordt het weggehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |