Topic opgeschoond.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:08 schreef Innisdemon het volgende:
deze [TK] Licht bruine wandelschoenen van het merk Meindl nieuw!
en deze? [Tk] Meindl wandelschoenen splinter nieuw maat 43!
Die kan ik wel voor je beantwoorden aangezien ik het ook had uitgezocht eerder deze weekquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:22 schreef HellRaver het volgende:
Verder de vraag welk model dit is?
Thanks!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Die kan ik wel voor je beantwoorden aangezien ik het ook had uitgezocht eerder deze week.
Het is de Meindl Safari Mid: http://www.bever.nl/lopen(...)78.meindl-safari-mid
Tja blijft vaag, 3 topics openen voor hetzelfde en de vraag waar ze te passen zijn meerdere keren compleet negeren...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:29 schreef anconakip het volgende:
als je nou eens laat weten waar we ze kunnen passen en ophalen? passen is namelijk wel een must voor dit soort schoenen.
Ok ik probeer het nog 1 keer: WAAR ZIJN ZE TE PASSEN!?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:50 schreef userman het volgende:
Gewoon maat 42 niet praten maar poetsen, 55 euro inclusief is een mooie prijs zoals jullie op de site kunnen zien moet men nu 130 euro neer tellen als men ze in de winkel koopt.
In de winkelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:18 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Ok ik probeer het nog 1 keer: WAAR ZIJN ZE TE PASSEN!?
Sjees wat een loser ben jij zeg...quote:
Ik heb m'n buik vol van jou mannetje... dus verkoop je zooi maar aan iemand die zich wel wil laten schofferen door jou!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |