Stuur me even een bericht snap even niet precies wat u bedoelt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef twentemeisje het volgende:
Kun jij zien welke stijfheidsgraad de zolen hebben? Welke internationale maten staan erin?
Thanks
Hoi ja het is een herenmodel ze zijn ongedragen dus nog nieuw, kaartje zit er nog aan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb het model al gevonden op de Meindl-site. Je hebt verschillende soort schoenen, afgestemd op het soort tochten dat je loopt.
Just to be sure: is dit het herenmodel?
Omdat de maat natuurlijk wel een risicootje is twijfel ik (of liever gezegd, mijn vriend). Is het ook mogelijk om ze ergens te passen?
Ik heb maat 41/42 officieel maar mij zitten ze te groot, vandaar dat ik ze weg doe. Ik weet niet of die nog in de winkel ligt, maar ik heb ze zelf voor 160 euro gekocht in Duitsland.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:22 schreef twentemeisje het volgende:
We hebben net nog ff de Meindls die hier liggen (alpine-variant) gecheckt en die hebben een maat 9, wat correspondeert met maat 43 als die 9 een UK-maat is.
Dan is er dus een grote kans dat de 42 niet goed zit. Als ze ergens te passen zouden zijn dan hebben we zeker interesse. Weet jij of dit model nog in de winkel ligt? Dan zouden we ze daar ook kunnen gaan passen evt..
Zie PMquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:22 schreef twentemeisje het volgende:
We hebben net nog ff de Meindls die hier liggen (alpine-variant) gecheckt en die hebben een maat 9, wat correspondeert met maat 43 als die 9 een UK-maat is.
Dan is er dus een grote kans dat de 42 niet goed zit. Als ze ergens te passen zouden zijn dan hebben we zeker interesse. Weet jij of dit model nog in de winkel ligt? Dan zouden we ze daar ook kunnen gaan passen evt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |