quote:
quote:
Ja goed he?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:03 schreef lynda het volgende:
Ach je post al meer en je quote fail valt nog mee.. Je begint aardig beter te raken
quote:
Kon dat niet in 1 post?quote:
had je anders achter de garderobe willen staan met eshter?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had alleen maar doorgegeven dat ik vrijdag tijd had, niet eens om bar gevraagd ofzo.
toen ik er achter kwam dat het handiger was om te editen had ik het al gepostquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja goed he?Ik moet ook wel, begin het aardig zat te worden
[..]
[..]
Kon dat niet in 1 post?
Neuh, niet echt. En op vrijdag gaat binnen staan me waarschijnlijk beter bevallen dan in het lege hok. Tenminste nog iets om naar te kijken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
had je anders achter de gardarobe willen staan met eshter?
wow... legio regio...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. En op vrijdag gaat binnen staan me waarschijnlijk beter bevallen dan in het lege hok. Tenminste nog iets om naar te kijken.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef douche-eendje het volgende:
Het klinkt echt zo gezellig, Victorie...
Nog nooiiiit geweestquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef douche-eendje het volgende:
Het klinkt echt zo gezellig, Victorie...
Ach die naam ook. Nadat Atlantis tig keer financieel gezonken was moesten ze wel iets positiefs verzinnenquote:
Ook nog nooit geweestquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef douche-eendje het volgende:
Ach die naam ook. Nadat Atlantis tig keer financieel gezonken was moesten ze wel iets positiefs verzinnen
Volgens mij kotsen alle vrijwilligers van die naamquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach die naam ook. Nadat Atlantis tig keer financieel gezonken was moesten ze wel iets positiefs verzinnen
Logisch dat ze erop kotsen.... het is ook echt een vreselijke naam. Ik blijf wel lekker vrijwilligen bij de konijntjesquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij kotsen alle vrijwilligers van die naam
Nah, het is best gezellig hoor, maar dan moeten wel de juiste mensen werken.
Mijquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:28 schreef Ener-G het volgende:
Hmm lokale bandjes.
Als ik niet al te brak ben na karate kom ik wel even foto's schieten vrijdag, denk ik.
Wie mag ik trouwens bedanken voor het matzwart schilderen van die foeilelijke lichte smurfenblauwe muur en pilaren in de zaal?
Held!quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mij(En nog een stel anderen, uiteraard.)
Was het nodig?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:45 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, nieuwe verse Gsnaar voor op mijn harp
en tegen de tijd dat jij een tvp geplaatst hebt is dit topic alweer bijna volquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:08 schreef FreezePop het volgende:
Ik vind het echt kut van me dat ik te lui ben om in S&S te kijken voor het Alkmaar topique, en zo een TVP vind ik ook zo afgezaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |