Ik zeg je bent te jong .. we hebben 8 jaar paars gehad al... nu hebben we nog de vruchten.quote:
Nu? Geen idee, het word er niet beter van, dat idee heb ik gek genoeg wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
Wat denk jij dan dat het gaat worden?
Ja ik ook.. en dan ook minder partijen.. democratie is leuk, maar je kan overdrijven zeg maar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
Aha, ok
Ik zou het liefst veel meer via referenda willen doen met een heel ander partijen systeem...
Hello!quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:32 schreef Bastard het volgende:
We zijn de enige nog vandaag die posten?
Maar welke formatie zie jij het meeste zitten Naatje?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
Aha, ok
Ik zou het liefst veel meer via referenda willen doen met een heel ander partijen systeem...
Ik zie liever de SP regerenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar welke formatie zie jij het meeste zitten Naatje?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
Om in TRU vormen te spreken: Everything is possible
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind alles best onderhand,.. als hypotheekaftrek maar behouden blijft.. laat ze er dan een goed plafond aan zetten, 3 ton ofzo.
op welke laag? Je kan natuurlijk ook zeggen dat je schijf 1 omlaag en schijf 3 omhoog doetquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Als de HRA verdwijnt komen mensen -nog meer dan ze nu vanwege de crisis al zijn- in de problemen. Zal belastingverlaging tegenover moeten staan.
Zover denk ik niet eens door.. maar simpel gezegd, iemand die een huis van een miljoen kan kopen hoeft niet afhankelijk te zijn van die regeling, of er dus maar voor in aanmerking te komen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Als de HRA verdwijnt komen mensen -nog meer dan ze nu vanwege de crisis al zijn- in de problemen. Zal belastingverlaging tegenover moeten staan.
Oei, heb ik geen verstand van, van die schijven.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
op welke laag? Je kan natuurlijk ook zeggen dat je schijf 1 omlaag en schijf 3 omhoog doet
Ja, idd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zover denk ik niet eens door.. maar simpel gezegd, iemand die een huis van een miljoen kan kopen hoeft niet afhankelijk te zijn van die regeling, of er dus maar voor in aanmerking te komen.
Moet jij eens zien hoeveel geld dat de staat zou schelen..
Dan kun je het daarna inderdaad verder gaan verfijnen, tot hoever, welk risico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |