natuurlijkquote:
VASNDNDSHDBquote:
Begeleiding bij autistische kinderen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:00 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Wat voor stage doe je eigenlijk? Eerste dag?
Ninja edit!quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
VASNDNDSHDB
[..]
Begeleiding bij autistische kinderen.
Dit: www.stouteschoenen.nl
En jep!
Ik vind je niet echt het persoon voor een ninja-pak.quote:
Oke, tof hoor. Succesquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
VASNDNDSHDB
[..]
Begeleiding bij autistische kinderen.
Dit: www.stouteschoenen.nl
En jep!
Daar knap ik uit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik vind je niet echt het persoon voor een ninja-pak.
Yep, je hebt geen ninja-pakken figuur.quote:
Ik ga in een worstelsuit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Yep, je hebt geen ninja-pakken figuur.
Verder niks mis mee hoor
Kinky catwomenquote:
Ik ben Bart.quote:
Sorry had een spelfout.quote:
quote:
Niks gemerkt, maar hij heeft zelf een mondkapje op, dus ruikt ie het waarschijnlijk niet.quote:
Nee, das voor zijn eigen bestwil, anders gaat ie over je kwijlenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Niks gemerkt, maar hij heeft zelf een mondkapje op, dus ruikt ie het waarschijnlijk niet.
Met z'n 17 incherquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:14 schreef -SG- het volgende:
Volgens mij maakt jotch op z'n kamer in antwerpen ook zulke filmpjes. Helemaal eenzaam en alleen.
quote:Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
Ja, fucking debiel.quote:
Ik zit er heul nog niet, gister sleuteld opgehaald en schoongemaakt, het stinkt er naar dode hond maar dat komt wel goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:14 schreef -SG- het volgende:
Volgens mij maakt jotch op z'n kamer in antwerpen ook zulke filmpjes. Helemaal eenzaam en alleen.
Ik zou spontaan klaarkomen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:37 schreef -SG- het volgende:
Ohnee, bij nader inzien, niet willikeurig, maar het nummer wat boven aan in de afspeellijst staat. Maar ik heb mijn telefoon heul niet aangeraakt.
Bin laden is wat ik je bromquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:37 schreef -SG- het volgende:
Ohnee, bij nader inzien, niet willikeurig, maar het nummer wat boven aan in de afspeellijst staat. Maar ik heb mijn telefoon heul niet aangeraakt.
De kutsappen van het zusje van Heimen zitten er nog tussen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:37 schreef -SG- het volgende:
Eppel he?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:03 schreef Bravebart het volgende:
Gvd, volgens mij gaat mijn laptoplader naar de kloteHet lampje gaat steeds na een paar uur half uit
Het begin, van de einde der tijden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:03 schreef Bravebart het volgende:
Gvd, volgens mij gaat mijn laptoplader naar de kloteHet lampje gaat steeds na een paar uur half uit
Hij doet het alweerquote:
Mijne is ook na 3 jaar de pijp uit gegaan, maar vanavond kan ik em weer ophalen ;Dquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij doet het alweerAch, mag wel een keer na 3 jaar
Vanavond?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mijne is ook na 3 jaar de pijp uit gegaan, maar vanavond kan ik em weer ophalen ;D
Koopavond, jwt. En ik moet stagelopen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vanavond?Heb je het zwart laten doen?
Eauh zeau!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Koopavond, jwt. En ik moet stagelopen.
Half 6 noem ik wel avond eigenlijk
Losers always whine about their triforce, winners go home and fuck the prom queen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:45 schreef Hyman het volgende:
▲
▲ ▲
Nieuwflikkers kunnen niet driekrachten
Die hebben we hier niet op het bedrijf.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Losers always whine about their triforce, winners go home and fuck the prom queen.
Nee. H4h4h4h4h4h4h4!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet op het bedrijf.
Wtfquote:
Ik kan dat toch niet manquote:
Ja dat laat ik aan pubers over.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
iedereen kan dat. Je moet een beetje creatief met je toetsenbord doen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ik ik krijg een barbecue bij mijn rekening
Ik kreeg er een bij m'n kerstpakketquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ik ik krijg een barbecue bij mijn rekening
Ja maar het is zo'n kankerding wat na 1 keer verroest isquote:
True. Goeie actie trouwensquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar het is zo'n kankerding wat na 1 keer verroest isKan je beter een online Volkskrant abonnement krijgen gedurende je studententijd
Zekerquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:41 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
True. Goeie actie trouwens
Zo'n wegwerp BBQquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:22 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Ik kreeg er een bij m'n kerstpakket
Wat voor een krijg je?
Breezahhhhh!quote:
Koop een nieuwe beim action voor 3¤quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:24 schreef Bravebart het volgende:
NEEEEEEEEE! GVDM'n pa's paraplu in de trein laten staan
Kankankankanker
![]()
Noob.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:24 schreef Bravebart het volgende:
Kankankankanker
![]()
quote:
Gast, het was een Senzquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Koop een nieuwe beim action voor 3¤
Ja echt hequote:
Das ook niet zo fris voor de overvaller/heler die hem de volgende keer wilt gebruiken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef -SG- het volgende:
Bart, zeg dat je overvallen bent, door een grote groep negers. En daarna werd je verkracht, met de paraplu, en toen hadden ze de paraplu meegenomen.
Misschen krijg je dan wel geen straf van je papa.
Zo'n stormparaplu gast. Volgens mij zijn die dingen 50 euro ofzoquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zegt me nietshet is maar een paraplu, danwel een verijdelde.
Ik zou nooit geen 50¤ dokken voor een fucking parapluquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo'n stormparaplu gast. Volgens mij zijn die dingen 50 euro ofzoDat wordt dingen schrappen de komende maanden
Kutdag
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef -SG- het volgende:
Bart, zeg dat je overvallen bent, door een grote groep negers. En daarna werd je verkracht, met de paraplu, en toen hadden ze de paraplu meegenomen.
Misschen krijg je dan wel geen straf van je papa.
Hij had hem gekregen. Daarom zuigt het ook zo, zit nogal wat emotionele waarde aan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zou nooit geen 50¤ dokken voor een fucking paraplu![]()
Vertel!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij had hem gekregen. Daarom zuigt het ook zo, zit nogal wat emotionele waarde aan.
Stel hem langzamer in danquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
JAJHAAA mensen ik heb een muis op mijn laptop. En hij reageert veel te snel.
Halloooohoooo mijn probleem is 100 keer erger. Ik moet fucking veel doen in vijf weken voor alleen al Atelierwerk en dan komen alle andere kutvakken daar nog bij.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:37 schreef Hyman het volgende:
Maargoed:
Aaaahhhhh Bartje toch, wat kut voor je.
Whisky'tje erbij?
Ja duh dat ga ik zo doen.quote:
Nu wordt je vader para zonder pluquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:24 schreef Bravebart het volgende:
Kankankankanker
![]()
Toetsenbord indeling of echt de hele taal?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja duh dat ga ik zo doen.
Trouwens Heimen, lekkere nerd van me. Waar stel ik mijn laptop in op NL's ipv ENgels?Bij control panel doettie dat niet namelijk en ik vind het irritant.
hele taal, toestenbord weet ik wel en die moet juist niet op NL staan. goed he goed he dat ik dat weetquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toetsenbord indeling of echt de hele taal?
Goed van jou zeggggg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
hele taal, toestenbord weet ik wel en die moet juist niet op NL staan. goed he goed he dat ik dat weet
wantquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Die barbie mag echt worden afgeschoten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Die barbie mag echt worden afgeschoten
boeiend als zij denkt dat ze er knapper van wordt laat die kali mata dan lekkerquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ze smeert poep op dr gezicht, dat is vies.
Ze is lelijk, praat als een mongool en ja zo ziet ze er misschien ook uit. Ze gedraagt zich onwijs sletterig, kruipt over de bar in een jurkje waar je vast haar FELroze stringetje onder kon zien en laat zich wss palen door 10 negers tegelijk in Den Haag. Als dat haar al lukt, want om zo achter een kerel aan te gaan als zij deed is achterlijk.quote:
als je daarvoor al wordt afgeschoten houden we straks niemand meer overquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ze is lelijk, praat als een mongool en ja zo ziet ze er misschien ook uit. Ze gedraagt zich onwijs sletterig, kruipt over de bar in een jurkje waar je vast haar FELroze stringetje onder kon zien en laat zich wss palen door 10 negers tegelijk in Den Haag. Als dat haar al lukt, want om zo achter een kerel aan te gaan als zij deed is achterlijk.
Verder is ze wel vermakelijk hoor. Maar als ze naast me zou wonen zou ik maf worden.
Doe ik ook zeker.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:10 schreef robr0 het volgende:
[..]
boeiend als zij denkt dat ze er knapper van wordt laat die kali mata dan lekker
Ik denk dat het een verbetering is eigenlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:15 schreef robr0 het volgende:
ik vraag me oprecht af hoe lelijk ze is zonder makeup
Ik zit er tussenin denk ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een verbetering is eigenlijk
ik denk eigenlijk van niet maar die andere smaaatjes in dat huis vind ik eigenlijk wel appetijtelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een verbetering is eigenlijk
Dr huid zal wel een maanlandschap zijn jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Misschien zit de make-up er ingekoekt/gebrand
dankuzeerquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Goed van jou zeggggg.
Moejje dees downloaden http://download.windowsup(...)2f77760823183c51.exe
en dan installeren.
Ik vind ze stom haar hebbenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou die Sniper wel doen, mits hij zijn mond houdt.
Ze?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vind ze stom haar hebben
Ik twee brieven dat ik mijn OV wel heb maar dat ik hem niet kan gebruiken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wtf. Ik heb nu al 3 mailtjes gekregen dat de aanvraag van mijn studenten OV-chipkaart is goedgekeurd.
Nee ze zijn gewoon allemaal lelijk, behalve Sniper. Maar hij moet z'n haar wel anders doen ja. Maar dat gaat toch in de war tijdens de seks, boeiend.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Al die jongens. Ook sniper.
Ook al hebben ze lekkere lijven.
hopen op nieuwe verkiezingen zodat wilders nog meer stemmen scoort en we nog lastigere onderhandelingen krijgen fuck yeah kijk er nu al naar uitquote:
Hij werkt bij een tuincentrum 10 stappen van m'n huis afquote:
Wie is het?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hij werkt bij een tuincentrum 10 stappen van m'n huis af
dan laat je iets bezorgenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zooo geen zin om te koken.Ik heb ook eigenlijk nits in huis en ik zit nog in mijn ochtendjas.
Welke dan, Rokkeveen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hij werkt bij een tuincentrum 10 stappen van m'n huis af
Werkende, kapotte en de jouwe?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef Hyman het volgende:
En een diagnose dat ik een vet coole laptop had, waar er maar 3 soorten van in de wereld waren.
senks men!
Neequote:
Falerrrrrrrs!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neeer zijn superweinig laptops die een afneembare videokaart hebben
. Ik had een mail gestuurd nadat ik mn laptop had gebracht zodat ze hem volgens de guide uit mekaar konden slopen ( stond ook duidelijk in dat mn videokaart eruit kon), Dus zij zo die laptop bekijken wat er mis was. zeiden ze in een mail dat mn videokaart of moederbord kapot was, maar dat wisten ze niet zeker.
Dus ik zo emailen van, "Heb je die guide wel gebruikt". Nee was het antwoord. Een uurtje later kreeg ik toch nog een mail met dat mijn videokaart toch wél kapot was en deze er wél uitkon.
Dus heb ik hem maar weer opgehaald.
Jongeuh! ik ben net God man, ik wek ze weer tot leven, alleen al door mijn fallus erop te leggen!quote:
Heb je zin verbeterd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had onbekend 'per ongeluk' op de atuomatische weigerlijst staan. Mijn ouders bellen onbekend.
IEUWHquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jongeuh! ik ben net God man, ik wek ze weer tot leven, alleen al door mijn fallus erop te leggen!
Waarom breng je het daar dan heen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben het van ze gewend, daarom gaf ik ze die guide.
Eet dan mee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn huisgenootje kookt altijd fucking lekker.Het ruikt echt heeeeerlijk.
Omdat ik die guide toen nog niet had, die kreeg ik 3 dagen laterquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom breng je het daar dan heen?
Hendig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kan moeilijk elke avond mee-eten he.
Hoezo niet, het is toch je huisgenootquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kan moeilijk elke avond mee-eten he.
Duh, iemand doet boodschappen, ander kookt en weer ander wast af, simpel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef -SG- het volgende:
Biedt desnoods aan om boodschappen te doen.
Klaag ze aan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:43 schreef Hyman het volgende:
Stelletje anussen!, ze hebben mn moederbord kaal op mn laptopscherm gelegd, met de soldeerpuntjes naar beneden, nu zitten er krassen op
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:43 schreef Hyman het volgende:
Stelletje anussen!, ze hebben mn moederbord kaal op mn laptopscherm gelegd, met de soldeerpuntjes naar beneden, nu zitten er krassen op
Boeiend, gewoon aanklagen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neuh, zie je niets van zodra ie aanstaat
Denk je?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:46 schreef -SG- het volgende:
Maar je zou wel sterk staan mocht je ze aanklagen.
Hoe bewijs je dat zij die krassen hebben gemaakt?quote:
Van wat?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:48 schreef robr0 het volgende:
heeft xxxyyyzzz al de schade vergoed verkregen eigenlijk
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe bewijs je dat zij die krassen hebben gemaakt?
Faalquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jeujjjj week- naar weekend-OV eindelijk gefixt.
Nee?quote:
Eindhoven is cool.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FaalNu zit je de rest van je studentenleven vast in Eindhoven
Volgens mij ligt de bewijslast bij de benadeelde, maar ik kan het mis hebbenquote:
Boeiend, je wilt toch ook wel eens wegquote:
Ja maar kamer/school in eindhoven/weekend naar ouuders. Snap ik het welquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeiend, je wilt toch ook wel eens wegIk zou dood gaan zonder m'n week OV
Hoezo, je kan toch vrijdag naar je ouders? Ja behalve als je elk weekend naar je ouders gaat, dan is weekend OV wel puick.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar kamer/school in eindhoven/weekend naar ouuders. Snap ik het wel
Ja dat. Nouja als het niet bevalt kan ik hem nog een keer om laten zetten. Maar denk persoonlijk dat ik meer in het weekend ga reizen dan doordeweeks.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar kamer/school in eindhoven/weekend naar ouuders. Snap ik het wel
Die vind ik dan weer geen drol aanquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is een van de briljantere.
Ghihihi, is ook wel een gek woordje hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
HOE VER BEN JIJ GEGAAN?
NOU HET DERDE HONK.
Vriendin van me durfde nooit 'pijpen' te zeggen.
En dan de alcohol dampen opsnuiven ofzoquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:23 schreef -SG- het volgende:
Hoe geniaal, wodka in de strijkijzer doen
Weet ik veel,quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dan de alcohol dampen opsnuiven ofzo?
je bent ook wel een ekte ekte mongool als je gaat strijken op vakantiequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet ik veel,
ze hadden blijkbaar bij oh oh cherso wodka in de strijkijzer gegooit en die barbie had dat niet door ofzo, dus die ging zo strijken![]()
Ja maar zij zitten daar wel een aantal weken he.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:28 schreef robr0 het volgende:
[..]
je bent ook wel een ekte ekte mongool als je gaat strijken op vakantie
dan nog je gaat toch ook niet koken op vakantie al ben je gvd 37 jaar op vakantie in tibetquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar zij zitten daar wel een aantal weken he.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:31 schreef robr0 het volgende:
[..]
dan nog je gaat toch ook niet koken op vakantie al ben je gvd 37 jaar op vakantie in tibet
ik denk dat dat geheel jouw probleem isquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:31 schreef robr0 het volgende:
[..]
dan nog je gaat toch ook niet koken op vakantie al ben je gvd 37 jaar op vakantie in tibet
ben je ook net zo'n verwend nest?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik laat altijd voor me koken, vandaar dat ze me prinsesje noemen
Valt wel mee, alleen qua geld heb ik het vrij makkelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:34 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ben je ook net zo'n verwend nest?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen qua geld heb ik het vrij makkelijk.
Dat is niet verwend zijn toch? Eerder onzeker/ijdel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:39 schreef tubacloud het volgende:
[..]
erger dan mijn stiefzusje kan bijna niet, die moest elke dag op de camping in spanje haar haren 3 keer stijlen, omdat ze 'er anders uitzag als een aap'
nouja, als je kijkt naar hoe ze reageerde toen ze voor het eerst een tent zag, en een campingwc, noem ik dat toch wel behoorlijk verwendquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is niet verwend zijn toch? Eerder onzeker/ijdel.
Tenzij je ouders er tripjes naar Nice voor uitstelden
terecht je gaat niet op vakantie in een tentquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:45 schreef tubacloud het volgende:
[..]
nouja, als je kijkt naar hoe ze reageerde toen ze voor het eerst een tent zag, en een campingwc, noem ik dat toch wel behoorlijk verwend
op de eerste camping: IEUWWW, DIE TOILETTEN ZIJN SUPERVIES, en het is nog wel een 3 sterrencamping (), daar kan ik echt geen 3 weken mee leven hoor.
en toen we in spanje aankwamen: maar..maarmaar, moet ik nu 3 weken in zo'n tent slapen? dat is kei vies, en dan al die beesten...
ik moet zeggen dat ze wel vaak mijn dag goed maakt
een vakantie zonder kamperen is voor mij geen vakantiequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:46 schreef robr0 het volgende:
[..]
terecht je gaat niet op vakantie in een tent
quote:
qftquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:46 schreef robr0 het volgende:
[..]
terecht je gaat niet op vakantie in een tent
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef tubacloud het volgende:
[..]
een vakantie zonder kamperen is voor mij geen vakantie
ik vind altijd juist gezelligquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:47 schreef -SG- het volgende:
familiefeestenooms en tantes die blij gaan dansen, achja nog een aantal uurtjes volhouden en ik kan weer een jaar alle familiefeesten overslaan
Lekker smoken met je moeder!!!!11!1!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:39 schreef -SG- het volgende:
godverdomme, ons mam heeft ook een wijntje op hoor
Mwah, hij is gewoon heel grappig en speelt gitaar en kan zingen en maakt toffe muziek. Ik zou hem niet doen.quote:
Hij is de enige harige man die ik wel zou doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mwah, hij is gewoon heel grappig en speelt gitaar en kan zingen en maakt toffe muziek. Ik zou hem niet doen.
En dat kan je niet gewoon via msn zeggen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sorry Do, kan even niet met je praten, ben even niet zo fijn atm en moet alles even uittypen en op een rijtje zetten zegmaar.
Je mag me altijd PM'en, mocht je het willen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben ook echt naar de tering. Ben heel erg aan het twijfelen over mijn studie en over dingen. Pff.
Ik waardeer het ;quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je mag me altijd PM'en, mocht je het willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |