Je moet toch wat als je denkt #198 te krijgen en het is opeens #200quote:
#301 zelfs bij mij!quote:Op donderdag 2 september 2010 23:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je denkt #198 te krijgen en het is opeens #200.
Ohja, tellen wil ook al niet meerquote:
Ik ben helemaal nooit onder water geweest hoor! Wel onder invloed en dat voel ik nu welquote:Op donderdag 2 september 2010 23:58 schreef Duvel het volgende:
Ze is boven water.Ze was in slaap gevallen en blijft pitten bij een collega (dat stond al in de planning).
Hé! Jij hier?quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben helemaal nooit onder water geweest hoor! Wel onder invloed en dat voel ik nu wel. Brak... Naja, als ik tegen de MRI-tijd maar een beetje ontbrakt ben.
nou dat kan ik bij mij thuis maar beter niet proberen hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:05 schreef Phaidra het volgende:
Touwtjespringen is idd heel goed voor je conditie! En je kan het binnen doen als het vies weer is. Misschien moet ik ook een touw aanschaffen, lijkt me best handig!
Heerlijk! En nu ga ik de douche maar eens testen en van het ontbijt gebruik maken!quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Jeetje Nynke, wat een ellende.![]()
Ik hoop wel dat je heerlijk hebt geslapen op die ¤ 150,00.
Viking, is het een heel pitje dat mist of alleen het plaatje erop?
Want die plaatjes liggen nog weleens bij kringloopwinkels.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, bedankt voor de tip.. Ik smeer pindakaas en roomboter op m'n brood de laatste dagen en ik heb net nootjes en zalm op m'n boodschappenlijstje gezet.
Oh, noemen ze dat zo tegenwoordig!quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:36 schreef Goodbye het volgende:
Let je goed op jezelf DaD?Het is natuurlijk ook best wel een omschakeling in je eetpatroon dat je nu wilt aankomen. Je moet echt andere dingen eten, zoals Co al zegt.
Ik ben qua gewicht gewoon de hele week constant geblevenNu een week niet wegen en volgende week vrijdag of zaterdag maar even kijken. Het houdt me wel gemotiveerd om van de chocola af te blijven in ieder geval
![]()
Over een uurtje ga ik even een fitness sessie van anderhalf uur doen met m'n vriend. Zin in
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, noemen ze dat zo tegenwoordig!
Ik dacht juist dat veel thee slecht was als je verkouden bent?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
beter geslapen, maar nog steeds ziekik snotter en bulk en voel me belabberd, maar wil dat echt nog maar 1 dagje hebben
dus ik doe vandaag compleet niets, ga wat boekjes lezen en veel thee drinken, want morgen een gezellige familie barbecue en zulks
bleuh!
Oh, een blaasontsteking, wat rotquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben al twee weken heftig aan het snotteren en volgens mij heb ik een blaasontsteking
Ik heb echt altijd wat. Sterkte aan alle zieken
Zit nu ook maar aan de thee en kruip het liefst terug in bed maar moet toch echt weg zo...
Ooh goeie! Vanmiddag even kijken :yquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:55 schreef Sts het volgende:
[..]
Oh, een blaasontsteking, wat rot. Veel water drinken hoor, als het nog niet echt heeft doorgezet. En ik geloof dat het cranberrysap in de bonus was bij de AH.
Gisteren hoefde vriend opeens toch niet over te werken, baas was moe. Dus we zijn gaan uiteten, het was echt heerlijk en fijn en romantisch
Nu wat uitgeslapen en zit alweer aan een bakje met twee weetabix
Cranberrysap + wodkaquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:55 schreef Sts het volgende:
[..]
Oh, een blaasontsteking, wat rot. Veel water drinken hoor, als het nog niet echt heeft doorgezet. En ik geloof dat het cranberrysap in de bonus was bij de AH.
Gisteren hoefde vriend opeens toch niet over te werken, baas was moe. Dus we zijn gaan uiteten, het was echt heerlijk en fijn en romantisch
Nu wat uitgeslapen en zit alweer aan een bakje met twee weetabix
Oeh, dat klinkt lekker.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
thanks!
Net voor 2 personen een voucher gekocht bij MyCityDeal:
http://www.groupon.nl/dea(...)&utm_campaign=Varies
50% korting op een 7 gangen menu!en de voucher is dan 6 maanden geldig... zó tof!
!
ja! Zat al een tijdje te azen op dat restaurant, maarja, duur! Maar nu met 50% korting ineens een stuk minderquote:
Hamsteren!quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja! Zat al een tijdje te azen op dat restaurant, maarja, duur! Maar nu met 50% korting ineens een stuk minder
heb de link wel naar wat vrienden gestuurdquote:
Succes straks.quote:
Wel flink avondeten, hè Cootjeliefquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:42 schreef conleche het volgende:
Lijstje gisteren:
O: 2 crackers met 30+ kaas, gekookt eitje
L: restje kip met zure komkommer
T: 2 crackers met 30+kaas
Bij mijn vader:
T: 1 slagroomsoesje
T: 2 toastjes met carpaccio en kaas en 2 met brie
D: kreeftensoep, andijvie, aardappeltjes, gehaktbal en jus en salade. Toe: chocomousse
Vandaag:
O: 2 crackers met 30+ kaas
L: 1 cracker met kaas/komkommer en 1 met paté
T: nog een stukje paté
T: wodka
D: uit eten
quote:
Zal duimen dat het niks is, XM!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankjullie.. ga zo die kant op. Heb maar legging met jurkje aangedaan, aangezien je niks van metaal aan mag. Moest zelfs make-up verwijderen, want kan ijzerdeeltjes bevatten. Bah.
Met grannypanties onder hun witte slechtztittende uniformquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou.. ik heb niet zoveel geslapen vannacht, dus ik ben bang dat er niets meer aan helpt. Dan maar verlept op de bank en hopen op lelijke pokdalige verpleegsters
.
Da's de S op je lijstje.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:50 schreef Ewelina het volgende:
Sterkte XM!
Waarom is de lift kapot als je een feestje houdtNu moet ik met drank 5 verdiepingen op gaan slepen
Ik dacht de manier waarop er 'foto's' worden gemaakt, CT is röntgenstraling en MRI magnetisch.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:23 schreef P.F. het volgende:
Wat is het verschil tussen een CT scan en een MRI eigenlijk?
MRI moet je in zo'n buis en werkt op magnetisch veld. CT werkt geloof ik met rontgen (te lui voor puntjes op de o).quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:23 schreef P.F. het volgende:
Wat is het verschil tussen een CT scan en een MRI eigenlijk?
Minder moeite dan "alt + 130" t/m "alt + 160" uitproberen tot er puntjes op een o staanquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wauw, ik had net mn arm per ongeluk op mn entertoets en toen was ik zomaar heel eventjes geblokt op fok!*delinquent*
Wat ik probéérde te melden was dat ik het wel grappig vond dat loveli te lui was voor puntjes op de o, maar niet te lui om dat helemaal uit te tikken
Ik doe altijd ö oftewel "o en dan zonder spatie ertussenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Minder moeite dan "alt + 130" t/m "alt + 160" uitproberen tot er opuntjes op een o staan
Je kan ook shift + " indrukken en daarna een o. Veel makkelijkerquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Minder moeite dan "alt + 130" t/m "alt + 160" uitproberen tot er opuntjes op een o staan
Heb het net voor elkaar dat 'ie dat niet meer automatisch doetquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:13 schreef neen het volgende:
[..]
Ik doe altijd ö oftewel "o en dan zonder spatie ertussen
Jämmërquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb het net voor elkaar dat 'ie dat niet meer automatisch doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Mais oui!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Idd raar Marie, is dat waar ik was?
Ik wilde nog tegen je zeggen dat jij echt prachtig Indiaantjes haar hebt
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:12 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik rij met mijn stiefvader mee voir de duidelijkheid, niet Wolter Kroes
Had blijkbaar een misverstand waardoor gisteren totaal anders verliep dan verwacht. Kom ik wel weer overheen.quote:
Erg knap, complimentados.quote:
O, gaat jou lukken:*quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Had blijkbaar een misverstand waardoor gisteren totaal anders verliep dan verwacht. Kom ik wel weer overheen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:17 schreef MariaEtcetera het volgende:Maria:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Pandorah op 03-09-2010 20:50:58 ]
Nu wel. Check de eetlijstjes maar, Uniek vreet als een paard en nog gezond ook. Zouden veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:28 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
wow.. 30+ kg Uniekhoorn![]()
Is dat wel gezond?
Ongetwijfeld, veel plezier nog even hequote:
Nice savequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar natuurlijk nemen we elke dag een appel en een sinaasappel en bij het eten twee salades erbij.
Wat zielig voor mijn moeder, opeens zo'n engerd in bedquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien IS je stiefvader wel stiekem Wolter Kroes!Zo van, om middernacht verandert hij in..!!
3 op een rij![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:50 schreef Syrena het volgende:
Neen, bij het langslopen van een prullenbak zou ik dan zeggen: He, is dat geen neef van jou? Heeft ook zo'n grote mondOid. Of stinkt net zo hard
![]()
En je zegt niksquote:En LB, toen ik las van je soepkom cappucino dacht ik al: Oei... Ik heb dat zelf nl. ook, dan maak ik een kop koffie en drink die dan zo snel op dat het teveel is en ik misselijk wordOf zoals gisteravond, dat ik blijf eten van die uitermate smerige ontbijtgranen.
Ik was nog aan het bijlezenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
[..]
En je zegt niks
Ben nog steeds best misselijketen hielp niet, en mn barstende koppijn helpt natuurlijk ook niet. Ik weet niet eens waar het nou precies van komt... Ik ga maar paracetamol eten en hopen dat het daar niet nóg erger van wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu wel. Check de eetlijstjes maar, Uniek vreet als een paard en nog gezond ook. Zouden veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Kloptquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
neen: jij lijkt toch heul niet Chinees
Eerst had ze overgewicht. Nu eet ze meestalquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:01 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
[..]
?
Wat is er dan veranderd?
Als een paard eten, en 30 kilo afvallen?
Nou, ik at in een week een pizza en patat met halve kip. Daarnaast nog twee keer chinees in de maand. Mijn enige beweging was de deur uit naar de auto. Op de boterham, als ik die al at, vette vleeswaren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:01 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
[..]
?
Wat is er dan veranderd?
Als een paard eten, en 30 kilo afvallen?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef neen het volgende:
[..]
Zij kan er heel goed tegen, ik denk een stuk of 30
Dat klinkt inderdaad verstandig. Niet meer afvallen hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, ik at in een week een pizza en patat met halve kip. Daarnaast nog twee keer chinees in de maand. Mijn enige beweging was de deur uit naar de auto. Op de boterham, als ik die al at, vette vleeswaren.
Nu beweeg ik mij sowieso een uur per dag, al is het wandelen, mijn eten bestaat uit ontbijt! Vier a vijg volkorenboetrhamen met magee vleeswaren, drie stuks fruit en veel groente weinig koolhydrate,. Die vieg ik nu wel weer wat bij want moet iets aankomen en dn op hetzelfe gewicht blijven. Heb er wel twee jaar over gedaan.
Ben jaloers! Ach nog een uur en dan ook lekker aan de biertjes, heb al een 6-pack Hertog Jan grand prestige koel staan. Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nog geen halve liter op. Ow, nu wel.
Het is hier een uurtje later he, dusse...
Xm nog niet terug? Bah.
Tsja, ze had ook aangeboden dat ik bij een vriendin van haar kon slapen, maar daar had ik ook niet zo heel veel behoefte aan...quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
wat fijn Nyn!
wat een gedoe zeg, gisteren.. kan je de hotelkosten niet naar haar sturen?
Offeh...??quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:30 schreef LadyBlack het volgende:
Nu is mn hoofdpijn minder maar ik ben helaas nog steeds misselijk.... bwegh.
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/politiek/2326023/rechtse-coalitie-van-baan.html![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik onzin, acht miljoen kiezers hebben niet op de PVV gestemd. Luister daar maar naar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
nou, yay, nog steeds geen nieuw kabinet...
en hoezeer ik ook tegen de PVV ben, ik vind wel dat de politiek mag luisteren naar de uitslagen van de verkiezingen, ookal hebben we snel daarna dan weer verkiezingen.. probeer 't op z'n minst en ga niet eerst maanden liggen bakkeleien..
Eens.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
nou, yay, nog steeds geen nieuw kabinet...
en hoezeer ik ook tegen de PVV ben, ik vind wel dat de politiek mag luisteren naar de uitslagen van de verkiezingen, ookal hebben we snel daarna dan weer verkiezingen.. probeer 't op z'n minst en ga niet eerst maanden liggen bakkeleien..
Het gaat om het idee van democratie, of dat nou naar je believen is of niet. De VVD en de PVV waren de grote winnaars van deze verkiezingen. In mijn ogen ook 2 onwenselijke partijen, maar je hebt er wel rekening mee te houden dat het sentiment van de samenleving blijkbaar die kant uit helt.... eerst onderhandelen aan die kant dus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vind ik onzin, acht miljoen kiezers hebben niet op de PVV gestemd. Luister daar maar naar.
Beiden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef loveli het volgende:
Wat is er mis met de SGP? Partijprogramma of het imago?
Precies, dus daarom zou een kabinet met CDA en gedoogsteun van de SGP ook niet fair zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
SGPIk meen me toch te herinneren dat de christelijke partijen aardig gedownsized waren de laatste verkiezingen.
zeg, jonge godquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vind ik onzin, acht miljoen kiezers hebben niet op de PVV gestemd. Luister daar maar naar.
quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:47 schreef loveli het volgende:
Ik heb liever SGP dan D66, om mezelf even in een hokje te stoppen.
En dat mag, toch fijn zo'n democratie. Ik heb helemaal niets met politiek die zich op wat voor manier dan ook koppelt aan geloof. Welk geloof dan ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:47 schreef loveli het volgende:
Ik heb liever SGP dan D66, om mezelf even in een hokje te stoppen.
Het feit dat de PVV zo veel stemmen gewonnen heeft, geeft ze nog niet het onwrikbare recht om mee te regeren. Daarvan zijn overigens genoeg voorbeelden te geven in het verleden (Van Agt/Den Uyl/Wiegel bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zeg, jonge god![]()
dan hadden er maar meer mensen naar de stembus moeten gaan, wat was de opkomst ookalweer? 67%?
en het idee van het systeem hier is dat de partijen met de meeste stemmen er maar 'uit moeten komen', omdat zij sámen het grootste deel van de Nederlandse stem vertegenwoordigen, sámen, en niet alleen de PVV.
En ja, dan moeten ze onderhandelen, maar wel 'eerlijk', naar de geest van 'het volk', en niet zoals nu, sowieso al voet bij stuk houden
Dat was van tevoren toch ook wel duidelijk, anderen vonden dat niet zo'n probleem en hebben op Geertje gestemd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het feit dat de PVV zo veel stemmen gewonnen heeft, geeft ze nog niet het onwrikbare recht om mee te regeren. Daarvan zijn overigens genoeg voorbeelden te geven in het verleden (Van Agt/Den Uyl/Wiegel bijvoorbeeld).
Ik vrees eigenlijk dat dit soort eindeloze politieke spelletjes er alleen maar voor zorgen dat bij volgende verkiezingen nog veel meer mensen op de PVV stemmenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind van wel, en hoop eigenlijk dat veel pvv-stemmers dan inzien op wat voor ramp ze gestemd hebben....
Da's ook wel waar, maar dan is de schade (in het buitenland) al aangericht. Lastig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind van wel, en hoop eigenlijk dat veel pvv-stemmers dan inzien op wat voor ramp ze gestemd hebben....
quote:
ja, daarom ook dequote:Op vrijdag 3 september 2010 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vrees eigenlijk dat dit soort eindeloze politieke spelletjes er alleen maar voor zorgen dat bij volgende verkiezingen nog veel meer mensen op de PVV stemmen
Volgende meet dan maar hier doen dan?quote:
Heb van beide partijen het verkiezingsprogramma gelezen en dat van D66 deed het bij mij bepaald niet goed. En met mijn christelijke achtergrond heb ik niet bij voorbaat een hekel aan een christelijke partij.quote:
Waarom zo ver? Deze zit hier praktisch om de hoek.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volgende meet dan maar hier doen dan?!
omdat je net zult zien dat je baas daar ook met z'n vrouw isquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom zo ver? Deze zit hier praktisch om de hoek.
Ieuw.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat je net zult zien dat je baas daar ook met z'n vrouw is
Niet iedereen mag mee begrijp ik?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daarom ook de![]()
![]()
[..]
(Wikipedia)quote:De SGP ziet de verhouding tussen man en vrouw als onderdeel van een onveranderlijke scheppingsorde.[5] De SGP leidt uit bijbelteksten af, dat mannen en vrouwen door God een eigen “roeping en plaats” gegeven is, dat daarbij “de man het hoofd van de vrouw” is, en dat zitting nemen van de vrouw in politieke organen “strijdt met de roeping van de vrouw”. Het regeerambt is voorbehouden aan de man.[6] Desalniettemin erkent de SGP koningin Beatrix “als regerend bij de gratie Gods”.
Ik geloof niet dat de heren erg veel interesse in elkaar hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat je net zult zien dat je baas daar ook met z'n vrouw is
Waar haal jij die info vandaan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de heren erg veel interesse in elkaar hebben.
Soms moet je keuzes maken. Neem aan dat alle andere partijen ook wel dingen hebben waar je het niet mee eens bent, voor de afgelopen verkiezingen heb ik aardig wat programma's doorgelezen en met geen enkel programma was ik het helemaal eens. Alle partijen hebben goede putnen en punten waarmee ik het pertinent niet eens ben.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:00 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, ja ik ben opgevoed met een flinke dosis aversie tegen christelijke partijen, dat moet ik toegeven. Maar inmiddels kan ik dat wel los zien van een partijprogramma. Ik heb dan ook beduidend minder moeite met het CDA.
Maar hier gaan mijn nekharen recht van overeind staan
[..]
(Wikipedia)
datquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het spijt me, het gelijkheidsbeginsel tussen mannen en vrouwen is voor mij zó essentieel dat ik werkelijk waar met geen háár op m'n hoofd erover zou denken om SGP te stemmen. Dat vind ik geen verhouding staan met een opvatting over filebestrijding o.i.d. van een partij waar ik het misschien niet mee eens ben.
Word!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het spijt me, het gelijkheidsbeginsel tussen mannen en vrouwen is voor mij zó essentieel dat ik werkelijk waar met geen háár op m'n hoofd erover zou denken om SGP te stemmen. Dat vind ik geen verhouding staan met een opvatting over filebestrijding o.i.d. van een partij waar ik het misschien niet mee eens ben.
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:05 schreef loveli het volgende:
O ja, ik ben geen feministe en niet geemancipeerd.
Helaas blijkt dat niet uit mijn doen en laten.
Dat kan hij goed hequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:14 schreef Duvel het volgende:
Wilders speelt een spelletje, en kan nu het CDA de schuld geven.
Dat idd. In interviews met SGP'ers over dit thema, hoor ik ook echt zo'n minachtend toontje, in de trant van: Vrouwen zijn handige wezens om het kroost groot te brengen, maar ze moeten niet denken dat ze ook kunnen wérken. Hoe durven ze...quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat dan inderdaad weer handig is voor nog meer aanhang. Zucht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:14 schreef Duvel het volgende:
Wilders speelt een spelletje, en kan nu het CDA de schuld geven.
Een vriend van me woont nu samen, dus waren er ineens kittens. Huisje boompje, beestje, straks nog kienders het gaat slecht met Nederland waarschijnlijk door de politiek instabiele situatie. Maar goed, we deden zo een flesje bier open en toen ging dat beest ook zo spinnen. Goed beest!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:16 schreef Duvel het volgende:
Er ligt een poes op mijn schoot zo onwijs luid te spinnen, het kan niet anders of ze is ook blij dat er geen rechts kabinet komt.
zondag hoorde ik nog dat die sowieso snel spon?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:16 schreef Duvel het volgende:
Er ligt een poes op mijn schoot zo onwijs luid te spinnen, het kan niet anders of ze is ook blij dat er geen rechts kabinet komt.
Nu extra hard!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zondag hoorde ik nog dat die sowieso snel spon?!
Datquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het kan ook zijn omdat ze nog geen eten heeft gehad.quote:
Arm dier.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:22 schreef neen het volgende:
Ik neem later een hond met geblondeerd haar die Geert heet
Hoe vaak wil je de uitgroei bijwerken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:22 schreef neen het volgende:
Ik neem later een hond met geblondeerd haar die Geert heet
Zou slim van hem zijn, aangezien ze in de peilingen de grootste partij zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wilders wil nieuwe verkiezingen. Wedden?
Heb ik tzt een vrouw voor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe vaak wil je de uitgroei bijwerken?
De geringe opkomst verandert niets aan de hoeveelheid stemgerechtigden die niet op een zekere partij gestemd hebben..quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zeg, jonge god![]()
dan hadden er maar meer mensen naar de stembus moeten gaan, wat was de opkomst ookalweer? 67%?
Onzin, dat is helegaar niet 'het idee van het systeem'. Het idee is dat er een regering wordt gevormd (waarbij dat in beginsel niets te maken heeft met welke politieke partij dan ook), die vertrouwd wordt door de meerderheid van het parlement.quote:en het idee van het systeem hier is dat de partijen met de meeste stemmen er maar 'uit moeten komen', omdat zij sámen het grootste deel van de Nederlandse stem vertegenwoordigen, sámen, en niet alleen de PVV.
Meer alsof 'ie al 3 dagen niet geslapen heeft.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verhage komt enigszins annoyed over.
Oh, ik mag toch zo lijen dat Verhagen met z'n kop op een hakblok komt. De gladde glibberquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt hequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doodsbedreiging! Aangifte!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik mag toch zo lijen dat Verhagen met z'n kop op een hakblok komt. De gladde glibber.
Zijn we het toch nog ergens over eens!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik mag toch zo lijen dat Verhagen met z'n kop op een hakblok komt. De gladde glibber.
Overdrachtelijk he, overdrachtelijk. Politiek geslachtofferd worden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Doodsbedreiging! Aangifte!
Verder eensch, dat wel.
Doe mij maar Indo's. Die zijn tenminste beschaafd Nederlands.quote:
Ik noem een Geert Wilders, o wacht dat is ook een limboquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Doe mij maar Indo's. Die zijn tenminste beschaafd Nederlands.
Oh ja, da was ook zo. Nou, geblondeerde indo's vallen af. Dat doet een fatsoenlijke indo toch ook nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:51 schreef neen het volgende:
[..]
Ik noem een Geert Wilders, o wacht dat is ook een limbo
Ik gok op een gewoon gebietst sigaretje, of niet?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:19 schreef Merel het volgende:
En niemand die zegt "Merel, rook jij???" !
OH NOES!!!!11!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja nou ja ik rook ook wel eens dus ach
Neequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:19 schreef Merel het volgende:
O, ik heb toch al zo'n beeld van een verstokte kettingroker bij jou.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:19 schreef Merel het volgende:
Ik weet het nog niet hoor, volgens mij ben ik veel te kieskeurig!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef LadyBlack het volgende:
Wat ik nog wel wilde zeggen: good for you dat je aan de relatieplanet/ematching of welke dan ook gaat![]()
Extra kansen zijn mooi meegenomen toch
Zeg je alle rokers sowieso al af?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet hoor, volgens mij ben ik veel te kieskeurig!
Dat blijkt, want ik kan ongestraft een kutlijst postenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ach tis toch al treurnis in dit topic, roken, macdonalds, liters cola, wij kijken nergens meer van op!Desalnietteplus, intussen gestopt?
![]()
En oh, ben ik zomaar de wortels vergeten te vermelden op mn lijstje!Gezonde dingen vergeet ik normaal nou NOOIT, dat vermeld ik heel trots, nog net niet in capslock
![]()
T: Wortels
Ik als ik aan het drinken ben en er minstens één roker in het gezelschap isquote:
Word!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik als ik aan het drinken ben en er minstens één roker in het gezelschap is![]()
Jij niet! Jij bent GeeBee, van jou verwacht ik Beterquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat blijkt, want ik kan ongestraft een kutlijst posten
Nee hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens: nooit gerookt, zal het denk ik ook nooit doen, izze bah.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:27 schreef neen het volgende:
Ik rook nooit, die tijd vul ik in het nutteloos gepraat en cola drinken.
Hoe weet je nou dat het bah is als je het nog nooit gedaan hebt!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens: nooit gerookt, zal het denk ik ook nooit doen, izze bah.
Ik ook van mezelf. Voel me een beetje een faalhaas vandaagquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij niet! Jij bent GeeBee, van jou verwacht ik Beter![]()
![]()
Meeroken sluit ik overigens niet uit! Niet bar veel aan te doenquote:
Dan nog vergroot het het aantal mannen dat je tegenkomtquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet hoor, volgens mij ben ik veel te kieskeurig!
Omdat het stinkt en vies smaakt (wel eens per ongeluk andermans walm ingeademdquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat het bah is als je het nog nooit gedaan hebt!
Ga het proberenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
GeeBee: morgen gewoon weer ontfaalhazen dan, komt helemaal goed!
Laat ze een presentatie voorbereiden die ze de volgende les voor de klas moeten houden!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:59 schreef Viking84 het volgende:
Ben nu even aan het uitzoeken hoe ik leerlingen die hun huiswerk niet maken/meenemen, hun boeken niet meenemen en/of zich misdragen het beste kan aanpakken. Ze moeten sowieso terugkomen tijdens of na het laatste lesuur, maar ik weet nog niet zo goed wat ik ze het beste kan laten doen zonder dat het mij veel extra tijd kost. Het moet natuurlijk wél vervelend zijn. Strafregels schrijven misschien met daarin het vergrijp waar ze zich niet meer aan schuldig mogen maken bijv.
Erg hè! Ik heb vandaag op rtlgemist een aflevering gezien van iets met Trinny & Susannah, die ook wel eens bij Oprah kwamenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:08 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kijk nu style by jury. Wat een freakshow is dat
Nee, helaas niet!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O dacht dat het nu op was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |