abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86007048
Het vorige deel: Slank # 1151 - Groetjes uit Scheveningen :W

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_86007079
Ik sloot hem }:| maar ik heb dus een bed *O*

En ga denk ik eerst maar eens gezond eten voordat ik met mn blauwe plekken naar een dokter stap. Want ik heb zegmaar officieel geen huisarts meer, woon nu echt in Amsterdam.
  Vis een optie? donderdag 2 september 2010 @ 23:49:07 #3
70532 loveli
N
pi_86007182
Mazzel dat ik de voorlaatste had.
crap in = crap out
  donderdag 2 september 2010 @ 23:49:27 #4
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86007195
LOL @ TT
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86007207
Ook hier bedtijd!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86007352
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:49 schreef Duvel het volgende:
LOL @ TT
Je moet toch wat als je denkt #198 te krijgen en het is opeens #200 :').
  donderdag 2 september 2010 @ 23:55:15 #7
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86007365
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je moet toch wat als je denkt #198 te krijgen en het is opeens #200 :').
#301 zelfs bij mij!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86007398
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:55 schreef Duvel het volgende:

[..]

#301 zelfs bij mij!
Ohja, tellen wil ook al niet meer :'). Maar bij mij is het 300
  donderdag 2 september 2010 @ 23:58:06 #9
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86007449
Ze is boven water. :') Ze was in slaap gevallen en blijft pitten bij een collega (dat stond al in de planning).
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86010442
Goeiemorgen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 3 september 2010 @ 07:05:44 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86010642
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:58 schreef Duvel het volgende:
Ze is boven water. :') Ze was in slaap gevallen en blijft pitten bij een collega (dat stond al in de planning).
Ik ben helemaal nooit onder water geweest hoor! Wel onder invloed en dat voel ik nu wel :X. Brak... Naja, als ik tegen de MRI-tijd maar een beetje ontbrakt ben.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86010650
Oh ja, de MRI. Hou je taai en ik hoop dat ze geen rare reserveonderdelen vinden deze keer.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86010657
Ik heb een nieuw springtouw gekocht. Touwtjespringen is veel vermoeiender dan hardlopen!
Nu 2x400 springsprongen gedaan, ik doe zometeen nog een setje van 400 en dan geloof ik het wel.
  vrijdag 3 september 2010 @ 07:59:47 #14
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86010966
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 07:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben helemaal nooit onder water geweest hoor! Wel onder invloed en dat voel ik nu wel :X. Brak... Naja, als ik tegen de MRI-tijd maar een beetje ontbrakt ben.
Hé! Jij hier?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86011005
Goodmorning Slankies!

XM, sterkte vandaag! Zowel met ontbrakken als de MRI ;) .

Touwtjespringen is idd heel goed voor je conditie! En je kan het binnen doen als het vies weer is :P . Misschien moet ik ook een touw aanschaffen, lijkt me best handig!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86011254
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:05 schreef Phaidra het volgende:

Touwtjespringen is idd heel goed voor je conditie! En je kan het binnen doen als het vies weer is :P . Misschien moet ik ook een touw aanschaffen, lijkt me best handig!
nou dat kan ik bij mij thuis maar beter niet proberen hoor :D maar wel leuk idd ja touwtjespringen!

en sterkte voor XM! nog eventjes en dan is het lekker weekend!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 3 september 2010 @ 08:37:05 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86011363
Sterkte XM. Kusje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86011372
Ja, toen ik het schreef bedacht ik me ook al dat dat vast niet voor iedereen geldt. Vroeger was m'n moeder er ook nooit zo blij mee als ik dat deed :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86011410
Goedemorgen. :)

Jeetje Nynke, wat een ellende. :o
Ik hoop wel dat je heerlijk hebt geslapen op die ¤ 150,00.

Viking, is het een heel pitje dat mist of alleen het plaatje erop?
Want die plaatjes liggen nog weleens bij kringloopwinkels. :Y
pi_86011569
o hai :z
Ja doei.
  vrijdag 3 september 2010 @ 08:49:34 #21
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86011593
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen. :)

Jeetje Nynke, wat een ellende. :o
Ik hoop wel dat je heerlijk hebt geslapen op die ¤ 150,00.

Viking, is het een heel pitje dat mist of alleen het plaatje erop?
Want die plaatjes liggen nog weleens bij kringloopwinkels. :Y
Heerlijk! En nu ga ik de douche maar eens testen en van het ontbijt gebruik maken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_86011840
Goedemorgen!

Fijn dat XM terecht is en dat Chico steeds meer gesetteld raakt in d'r huisje! *O*.

Minder fijn dat ik intussen 4 kilo minder weeg dan op de bruiloft. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_86012008
Morgen! Succes vandaag XM!

Touwtjespringen is inderdaad heerlijk (en vermoeiend), wij deden het met bokstraining wel eens, zwaar! Devils, ben je aan het stressen en heb je daarom weinig eetlust? Heb ook zo'n periode gehad, mijn voeding toen aangevuld met weightgainers, gewoon een shakie maken, dat kreeg ik wel naar binnen.

Niet de beste oplossing maar het heeft mij toen wel geholpen niet af te blijven vallen.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_86012320
Morning!

Nynke vandaag in d'r huisje *O*
XM terecht *O* (succes met de MRI, issie vandaag?)

Hier heerlijk geslapen, alleen werd om half 7 wakker en was toen meer uitgeslapen dan om 9 uur :o ....
Touwtjespringen lijkt me leuk! Ik ga er misschien ook 1 halen, en ook een hoelahoep :D
pi_86012343
Ik ging op de weegschaal staan in de stellige overtuiging dat er wel weer wat bij zou zitten, want de afgelopen dagen slaap en eet ik weer een stuk beter. Misschien nog niet helemaal op het juiste niveau, maar het gaat wel alweer de goede kant op. En toen bleek ik ineens nóg 2 kilo te zijn afgevallen. }:| . Wellicht heeft het even tijd nodig, om recht te trekken.
pi_86012501
DaD: je moet nu meer eten met veel kcals. eten. Da's de enige manier om niet verder af te vallen, want je eet te weinig omdat je minder trek hebt. Dan kan je 2 dingen doen: of tegen heug en meug gaan stouwen, of gewoon wat calorierijker eten. Ik heb toen voor het laatste gekozen vorig jaar en dat werkte wel prima. Te dun is echt niet goed, vooral ook omdat het dan van je vrouwelijke vormen afgaat en dat zou jammer zijn! ;)

En neem extra vitamine: te weinig slaap en te weinig voedsel is ook niet zo best voor je weerstand.
pi_86012560
Hm, volgens mij is mijn fokinlog geblokt op mijn tweede werkplek }:|

DaD, misschien moet je lijf nog even wennen aan dat je nu weer wel slaapt?
Ik was vanmorgen 7 ons minder 8-) 63.7 op mijn eigen weegschaal. Vocht denk ik, maar toch 8-)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86012581
Mijn permanente inlog doettet niet, ik kan dus wel posten *O*
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86012590
Co, bedankt voor de tip. :). Ik smeer pindakaas en roomboter op m'n brood de laatste dagen en ik heb net nootjes en zalm op m'n boodschappenlijstje gezet.
pi_86012653
Let je goed op jezelf DaD? :* Het is natuurlijk ook best wel een omschakeling in je eetpatroon dat je nu wilt aankomen. Je moet echt andere dingen eten, zoals Co al zegt.

Ik ben qua gewicht gewoon de hele week constant gebleven :') Nu een week niet wegen en volgende week vrijdag of zaterdag maar even kijken. Het houdt me wel gemotiveerd om van de chocola af te blijven in ieder geval _O-

Over een uurtje ga ik even een fitness sessie van anderhalf uur doen met m'n vriend. Zin in :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86012661
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, bedankt voor de tip. :). Ik smeer pindakaas en roomboter op m'n brood de laatste dagen en ik heb net nootjes en zalm op m'n boodschappenlijstje gezet.
^O^
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86012686
Ik denk dat het aan de hoogte/nieuwe locatie weegschaal ligt, anders ben ik weer 800gr afgevallen (in 2 dagen). En was daarvoor al opeens zo'n zelfde hoeveelheid kwijt. Terwijl, er is sinds ik hier woon al een zak drop (600gr) en chips (200gr) op gegaan, dus volgens mij eet ik niet weinig ofzo :').
pi_86012729
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:36 schreef Goodbye het volgende:
Let je goed op jezelf DaD? :* Het is natuurlijk ook best wel een omschakeling in je eetpatroon dat je nu wilt aankomen. Je moet echt andere dingen eten, zoals Co al zegt.

Ik ben qua gewicht gewoon de hele week constant gebleven :') Nu een week niet wegen en volgende week vrijdag of zaterdag maar even kijken. Het houdt me wel gemotiveerd om van de chocola af te blijven in ieder geval _O-

Over een uurtje ga ik even een fitness sessie van anderhalf uur doen met m'n vriend. Zin in :9
Oh, noemen ze dat zo tegenwoordig!
pi_86012741
Blerg... Ongesteld...
Waar is de chocola???

Noooooo....Must Be Strong
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_86012763
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, noemen ze dat zo tegenwoordig!
_O-

Nee, echt, in de sportschool. :D
pi_86012799
goedemorgen!

beter geslapen, maar nog steeds ziek :') ik snotter en bulk en voel me belabberd, maar wil dat echt nog maar 1 dagje hebben :') dus ik doe vandaag compleet niets, ga wat boekjes lezen en veel thee drinken, want morgen een gezellige familie barbecue en zulks O+

bleuh!
Ja doei.
pi_86013419
Allereerst, goedemorgen!

quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!

beter geslapen, maar nog steeds ziek :') ik snotter en bulk en voel me belabberd, maar wil dat echt nog maar 1 dagje hebben :') dus ik doe vandaag compleet niets, ga wat boekjes lezen en veel thee drinken, want morgen een gezellige familie barbecue en zulks O+

bleuh!
Ik dacht juist dat veel thee slecht was als je verkouden bent?

Speklapjes gister waren heerlijk :D vanavond nog even lekker bij de Subway langs en dan is mijn rust/smokkel weekje voorbij... Morgen weer sporten!!!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86013428
het is het enige wat helpt tegen mijn afgrijselijke keelpijn en hoest ;(

yay for the flu ;(
Ja doei.
pi_86013508
Vraagje: Wat hebben vrouwen trouwens met chocola?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86013560
beterschap mo :)

lijstje:

O: koffie + 30 min fietsen
O: allbran+sinasappelsap
T: shake+ halve komkommer
L: 2 roggebrood en ham/pindakaas
T: 2 kleine abrikozen + 2 tomaten
D: vis, gewokte peentjes en peultjes en aardappeltjes uit de oven
T: kwark en siroop

vanaaf spullen pakken, gaan een weekend naar de schoonfamilie en morgen trial rijden en bbq-en. Ik heb er zin an *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86013579
trial rijden _O_ pics!!!!!! :D!

en dank je ;)

en ik heb niet echt iets met chocolade.. ook niets tegen, vind 't lekker hoor, maar kan er ook prima vanaf blijven :+
Ja doei.
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:20:46 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86013668
Volgens mij is thee juist goed als verkouden bent. Of hele koude dranken. Zuivel is minder. DAt wekt slijm op.

Voel me ook al een aantal dagen weken wat minder (hoesten, loopneus, brakjes), maar geen tijd om er aan toe te geven :') Dit weekend kan ik iig even bijslapen. Ga naar ons vakantiehuisje. Alleen *O*
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_86013695
owh, wat heerlijk Tink! Geniet ervan :*
Ja doei.
pi_86014257
Ik ben al twee weken heftig aan het snotteren en volgens mij heb ik een blaasontsteking

Ik heb echt altijd wat. Sterkte aan alle zieken :*
Zit nu ook maar aan de thee en kruip het liefst terug in bed maar moet toch echt weg zo...
pi_86014427
ijs hielp bij mij idd ook bij keelpijn. Alles wordt een soort van verlamd door de kou :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86014543
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben al twee weken heftig aan het snotteren en volgens mij heb ik een blaasontsteking

Ik heb echt altijd wat. Sterkte aan alle zieken :*
Zit nu ook maar aan de thee en kruip het liefst terug in bed maar moet toch echt weg zo...
Oh, een blaasontsteking, wat rot ;( . Veel water drinken hoor, als het nog niet echt heeft doorgezet. En ik geloof dat het cranberrysap in de bonus was bij de AH.

Gisteren hoefde vriend opeens toch niet over te werken, baas was moe. Dus we zijn gaan uiteten, het was echt heerlijk en fijn en romantisch O+
Nu wat uitgeslapen en zit alweer aan een bakje met twee weetabix :9
pi_86014697
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:55 schreef Sts het volgende:

[..]

Oh, een blaasontsteking, wat rot ;( . Veel water drinken hoor, als het nog niet echt heeft doorgezet. En ik geloof dat het cranberrysap in de bonus was bij de AH.

Gisteren hoefde vriend opeens toch niet over te werken, baas was moe. Dus we zijn gaan uiteten, het was echt heerlijk en fijn en romantisch O+
Ooh goeie! Vanmiddag even kijken :y
pi_86014763
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:55 schreef Sts het volgende:

[..]

Cranberrysap + wodka :9~
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:04:43 #49
236335 neen
schone schijn
pi_86014795
Ik ben alweer bijna beter, alleen zijn mijn oren nog potdicht en heb ik nog keelpijn. Maar dat heeft ook zo zijnvoordelen. Zo hoor ik mijn enige aanwezige studiegenote niet zoveel kletsen en heb ik niet zoveel zin om te snoepen ivm keelpijn :')

Alle ocean spray cranberrysap 2 voor 1.39 bij de ah.

Beterschap hè moblo en sdb :*
het lijkt niet wat het is
pi_86015148
thanks!

Net voor 2 personen een voucher gekocht bij MyCityDeal:

http://www.groupon.nl/dea(...)&utm_campaign=Varies

50% korting op een 7 gangen menu! :o en de voucher is dan 6 maanden geldig... zó tof! :D!
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 3 september 2010 @ 11:31:45 #51
70532 loveli
N
pi_86015570
Goeiemorgen.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 3 september 2010 @ 11:35:35 #52
70532 loveli
N
pi_86015694
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
thanks!

Net voor 2 personen een voucher gekocht bij MyCityDeal:

http://www.groupon.nl/dea(...)&utm_campaign=Varies

50% korting op een 7 gangen menu! :o en de voucher is dan 6 maanden geldig... zó tof! :D!
Oeh, dat klinkt lekker.
crap in = crap out
pi_86015851
Lijstje voor vandaag:

O: banaan, glas melk had nog geen boodschappen gedaan...
T: hardgekookt ei
L: 2 boterhammen met pindakaas/jam
T: bouillon
D: uit eten met een paar vrienden, wordt denk ik zalm.

Inmiddels een kilo kwijt, dus ik ga langzaam de goede kant (weer) op :)

Beterschap aan alle zieke slankies hier :*
pi_86015937
Lijstje gisteren:

O: 2 crackers met 30+ kaas, gekookt eitje
L: restje kip met zure komkommer
T: 2 crackers met 30+kaas
Bij mijn vader:
T: 1 slagroomsoesje
T: 2 toastjes met carpaccio en kaas en 2 met brie
D: kreeftensoep, andijvie, aardappeltjes, gehaktbal en jus en salade. Toe: chocomousse

Vandaag:

O: 2 crackers met 30+ kaas
L: 1 cracker met kaas/komkommer en 1 met paté
T: nog een stukje paté
T: wodka
D: uit eten
pi_86015979
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt lekker.
ja! Zat al een tijdje te azen op dat restaurant, maarja, duur! Maar nu met 50% korting ineens een stuk minder :9
Ja doei.
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:44:39 #56
236335 neen
schone schijn
pi_86016014
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja! Zat al een tijdje te azen op dat restaurant, maarja, duur! Maar nu met 50% korting ineens een stuk minder :9
Hamsteren!
pi_86016098
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:44 schreef neen het volgende:

[..]

Hamsteren!
heb de link wel naar wat vrienden gestuurd :9 kunnen we met z'n allen O+

en ik post 'm hier en in CUL :+
Ja doei.
pi_86016180
Lijstje:

O: magere yoghurt met muesli en pitten, appel
B: 10 km fietsen
L: restje lamsvlees in saus met salade
T: broodje met vegetarische pate
D: weet niet, bij een vriend, hoop pizza ofzo :9

Mo, leuke deal heb je!
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:50:39 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86016222
Lijstje van gister post ik niet :').

En vandaag ook niet denk ik.

't Is achterlijk druk op het werk, gisteren natuurlijk dicht door bedrijfsuitje en nu staat de foon roodgloeiend!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86016257
hey XM! :o

wat wilde je nou zeggen gisteravond? :P
Ja doei.
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:55:10 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86016386
Niks. Was even frustratiepost.
pi_86016395
hoe laat mag je voor de MRI? :)
Ja doei.
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:04:40 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86016692
14:00...
pi_86016948
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
14:00...
Succes straks. ^O^

Allemaal zieken hier. :o Beterschap. :*

Ik zit nog in mijn badjas. Ga zo maar eens douchen. :')
There is no love sincerer than the love of food.
pi_86017074
succes XM! :*

ik ga zo een tosti maken :@ want ik vind mezelf zielig ;(
Ja doei.
pi_86017204
yay, er gaan 4 vrienden mee eten bij Geuren en Kleuren O+ *O*
Ja doei.
pi_86017497
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:42 schreef conleche het volgende:
Lijstje gisteren:

O: 2 crackers met 30+ kaas, gekookt eitje
L: restje kip met zure komkommer
T: 2 crackers met 30+kaas
Bij mijn vader:
T: 1 slagroomsoesje
T: 2 toastjes met carpaccio en kaas en 2 met brie
D: kreeftensoep, andijvie, aardappeltjes, gehaktbal en jus en salade. Toe: chocomousse

Vandaag:

O: 2 crackers met 30+ kaas
L: 1 cracker met kaas/komkommer en 1 met paté
T: nog een stukje paté
T: wodka
D: uit eten

Wel flink avondeten, hè Cootjelief :*

Ik eet vanavond alleen, heb nog geen idee wat? Misschien een maaltijdsalade van de AH ofzo?

O: brinta, volkoren boterham hagelslag
S: fitness, helemaal stuk nu O+
T: yoghurt met muesli, ga ik zo eten
L: 2 volkoren boterhammen met een gekookt eitje en wat mayo
T: 2 volkoren crackers met tonijnsalade
D: maaltijdsalade
T: ik denk dat ik een bakje fruitsalade ga halen

En eigenlijk heb ik heel erg zin in iets te snoepen }:|
pi_86017577
Succes XM! :*

Planning:
O: 2 boterhammen met filet americain + halfvolle melk
L: cup a soup
T: activia START + bakje kwark
T: 2 stuks fruit
D: goulash met rijst en doperwtjes
T: chocolaatje
T: verse jus d'orange
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_86017617
XM, succes vandaag :*
pi_86017779
Ik eet macaroni vanavond, had vorige week een pan gemaakt en twee porties ingevroren.
Boh ik moet piesen maar zit alleen. En het is vandaag Stomme Vrijdag (1x per 2 weken werk ik met een niet zo leuk iemand. Zo had onze boss gisteren nog gezegd dat we stipt om 8.30 open gaan en niet eerder, ik loop vanmorgen van kantoor af was het 8.25, en hop, er zit al een student binnen :') Moet even kijken of de pc-tijd soms afwijkt van de tijd op de kantoorklok).
pi_86017796
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:31 schreef Goodbye het volgende:
:Y
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:38:28 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86017831
Hihi, Stomme Vrijdag, succes syrena!! :*

Ik heb koppijn }:| misschien te lang gewacht met koffie drinken, dus dat heb ik maar opgelost door een dubbele cappuccino voor mezelf te maken, in een soepkom c_/
  Vis een optie? vrijdag 3 september 2010 @ 12:39:45 #73
70532 loveli
N
pi_86017880
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:31 schreef Goodbye het volgende:
^^
crap in = crap out
pi_86018145
Goedemorgenmiddag!

Net mn ontbijt op: 2 broodjes appelstroop en 1 slokje cola
Weet niet wat de dag brengt, of we gaan naar Noord-Holland. Of niet. He, we zien wel!
Ik ben weer een kilo zwaarder, maar het valt mij minder zwaar. Ik zie er namelijk slanker uit, vind ik zelf :7
Heb al tijdje niet gemeten, dus de vlieger meten=weten gaat even niet op.
:s)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  Vis een optie? vrijdag 3 september 2010 @ 12:54:39 #75
70532 loveli
N
pi_86018417
Potver. Katerig gevoel maar geen drank gezien.
crap in = crap out
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:02:07 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86018716
Dat is dan ergens wel zonde he :+
pi_86018958
Beterschap voor alle zieken!

Thuis bij mijn ouders nu. Wel gek, mijn slaapkamer voelt nog als 'van mij' en nu staan er opeens andere spullen in. Mijn kast is weg enzo. Alleen bed/muren/gordijnen zijn nog van mij. En 'mijn' plankje in de badkamer is ook al in gebruik genomen. Zo gek, nu is het meteen heel duidelijk dat ik hier niet meer woon. Gelukkig kwam de kat wel meteen op schoot liggen O+. Voelt het toch nog een beetje als thuis.

En dan nu maar naar de stad om nog wat spullen te kopen (internetkabels ed). Wilde hier de rest van de middag blijven, vanavond weer eens sporten, maar het is wel saai hier zo zonder eigen pc en niemand die thuis is.
pi_86019009
succes straks XM! *duimt op goede uikomst*
Ja doei.
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:15:55 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86019341
Bweh, mijn dubbele cappuccino was niet zo'n goed idee, misselijk!! :X ;(
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:17:16 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86019400
Oh is het al kwart over 1 :o

XM, je krijgt het wel voor je kiezen hoor.... sterkte zometeen!
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:32:27 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86020041
Dankjullie.. ga zo die kant op. Heb maar legging met jurkje aangedaan, aangezien je niks van metaal aan mag. Moest zelfs make-up verwijderen, want kan ijzerdeeltjes bevatten. Bah.
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:35:07 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86020182
Jeutje, dat bedenk je ook niet he...

Nouja, jurkje compenseert wel voor de make-up toch ^O^
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:36:17 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86020236
Nou.. ik heb niet zoveel geslapen vannacht, dus ik ben bang dat er niets meer aan helpt :'). Dan maar verlept op de bank en hopen op lelijke pokdalige verpleegsters :+.
pi_86020238
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankjullie.. ga zo die kant op. Heb maar legging met jurkje aangedaan, aangezien je niks van metaal aan mag. Moest zelfs make-up verwijderen, want kan ijzerdeeltjes bevatten. Bah.
Zal duimen dat het niks is, XM!! :*
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:37:40 #85
236335 neen
schone schijn
pi_86020292
Succes traks XM!
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:38:45 #86
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_86020343
Succes XM! Het is best spannend, een MRI! Maakt vooral een hoop lawaai dat ding, maar verder is er niks engs/naars aan..!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_86020466
Succes XM :*
pi_86020902
Sterkte XM!

Waarom is de lift kapot als je een feestje houdt ;( Nu moet ik met drank 5 verdiepingen op gaan slepen ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_86021020
Succes XM!!

Succes Ewelina, veel plezier met je feestje!

Meneer wil naar Noord-Holland, dus we gaan :W
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  Vis een optie? vrijdag 3 september 2010 @ 13:54:08 #90
70532 loveli
N
pi_86021065
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou.. ik heb niet zoveel geslapen vannacht, dus ik ben bang dat er niets meer aan helpt :'). Dan maar verlept op de bank en hopen op lelijke pokdalige verpleegsters :+.
Met grannypanties onder hun witte slechtztittende uniform *O*

*duimt voor XM*
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 3 september 2010 @ 13:54:33 #91
70532 loveli
N
pi_86021087
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:50 schreef Ewelina het volgende:
Sterkte XM!

Waarom is de lift kapot als je een feestje houdt ;( Nu moet ik met drank 5 verdiepingen op gaan slepen ;(
Da's de S op je lijstje.
crap in = crap out
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:13:11 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86021828
Bonjour! Hopelijk gaat het goed met de MRI van XMert! :o

Beterschaap aan de ziekigen! :*

Hier wel maf dagje, het bleek mn laatste dag op 1 vd locaties te wezen, en iedereen wist dat behalve ik? :') Normaal neem ik altijd wel netjes afscheid van iedereen met een koekje ofzo maar nu was ik onvoorbereid en er was bijna niemand! Ik ga volgende week nog wel eens langs. Nu kan ik een extra dag werken bij mijn favo collega, ook prima *)

Lijstje!
O: snee brood met ham en kaas
T: bekertje automatenchoco
L: twee lekker verse meergranenbroodjes met lijnzaad enzo, met ozzewoz O+
T: ?
D: rotiplaat met kerriekip en boel kouseband :9
T: glaasje cola
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_86022029
Waar kun je lekkere sushi halen in Almere?
pi_86022224
Wat is het verschil tussen een CT scan en een MRI eigenlijk?
pi_86022257
Wat een vragen. :P!
pi_86022362
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:23 schreef P.F. het volgende:
Ik dacht de manier waarop er 'foto's' worden gemaakt, CT is röntgenstraling en MRI magnetisch.
Zal voor zekerheid ff kijken :D

Edit: Nog gelijk ook!
  Vis een optie? vrijdag 3 september 2010 @ 14:27:52 #97
70532 loveli
N
pi_86022379
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:23 schreef P.F. het volgende:
MRI moet je in zo'n buis en werkt op magnetisch veld. CT werkt geloof ik met rontgen (te lui voor puntjes op de o).
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 3 september 2010 @ 14:28:33 #98
70532 loveli
N
pi_86022407
Spuit 10 en een half..
crap in = crap out
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:41:09 #99
236335 neen
schone schijn
pi_86022868
MRI scan maakt tering geluid en CT scan niet.
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:58:07 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86023549
Wauw, ik had net mn arm per ongeluk op mn entertoets en toen was ik zomaar heel eventjes geblokt op fok! :D *delinquent*

Wat ik probéérde te melden was dat ik het wel grappig vond dat loveli te lui was voor puntjes op de o, maar niet te lui om dat helemaal uit te tikken _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')