Het staat voor rapid eye movement. In je REM slaap gaan je ogen heel snel heen en weer. Dat hoort dus bij het dromen.quote:
Dan zou je je hele wakkere leven een stijve moeten hebben...quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef maxmit het volgende:
Volgens mij krijg je een erectie in de ochtend omdat je 'normale' bloedcirculatie weer op gang komt. Hierdoor komt er ook bloed in je zwellichamen die zich in de penis bevinden. Daardoor wordt ie hard..
Staat mij iets van bij dat het zoiets is..
bsquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:16 schreef JohnDDD het volgende:
ODOL komt volgens mij doordat een gevulde blaas op de prostaat drukt.
Heb ik nou nooit last vanquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:45 schreef opinionr het volgende:
Is volgens mij heel normaal.. Ik heb er in elk geval elke ochtend 1.
Wel vervelend als je snel je bed uit moet omdat bv iemand voor de deur staat om je CV-ketel te inspecteren
Jouw CV ketel gaat nooit stuk?quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:42 schreef Stirner het volgende:
[..]
En het beroerde is dat pissen met een erectie best vervelend kan zijn.
HANG JE ARM NAAST JE BEDquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:33 schreef Rechterbal het volgende:
Aan de mannen met ODOL's trouwens:
Zijn jullie ochtenderecties ook zo hardnekkig? Moet vaak een minuut of 10 wachten voordat me penis weer helemaal slap is. Terwijl als ik sex heb gehad, of gemasturbeerd heb, ik na 2 minuten al slap ben.
Waar heb jij die wijsheid vandaan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[..]
HANG JE ARM NAAST JE BED![]()
Overigens is een ochtenderectie een biologisch fenomeen om te controleren of het hele systeem nog goed werkt. Als iemand zelden een ochtenderectie heeft, dan is er gewoon iets mis en raakt-ie waarschijnlijk rond z'n 30ste al impotent.
Vertel jij dan eens hoe het wel zitquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
dat is nog eens een betrouwbare bron...
Vat m wellicht beter dan jijquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:18 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Vertel jij dan eens hoe het wel zit.
Wat ik zeg is gewoon logisch redeneren. Wil je je lichaam gezond houden, dan moet je het gebruiken. Een spontane erectie wordt aangedreven door het autonome zenuwstelsel. Datzelfde zenuwstelsel wat je onbewust laat ademen om in leven te blijven, wat je onbewust laat bewegen/omdraaien om je spieren en gewrichten soepel te houden en wat je onbewust een erectie geeft om je penis niet te laten verslappen (haha vat je 'm?).
Even kort door de bochtquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:55 schreef Killaht het volgende:
Erectie. Denk dat dat te maken heeft met of het testeron dus de Hypofyse of de bloedsomloop dus cardiovasculair.
Nog een serieuze reactie: ik heb het ook echt bijjjjjna nooitquote:Op donderdag 2 september 2010 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bedankt voor je serieuze reactie.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:58 schreef opinionr het volgende:
[..]
Alsof het moest gebeuren werd ik vanmorgen wakker gebeld door de postbode met een pakketje.
dat dus, wat is nou precies het probleem ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:52 schreef Katth het volgende:
@TS dan zorg jij toch dat hij hard word. Snap jouw probleem niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |