Handjes boven de dekens!quote:
Vervolgtopic! Nieuwe feauture in de nieuwe (beta)lay-out. Is het topic vol, dan krijg je (als laatste poster?) de keuze een vervolg te makenquote:
Ja, wrijf nog wat zeezout in mijn wonden.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:31 schreef Toverheks het volgende:
jammer Noek, was leuk en mooi die eilanden, met blauwe zee zon strand en regen
Aber da bist du wieder!quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
ik wens julllie nog veel plezier hier en voor straks slaap lekker
Zie hier: http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengatequote:Op donderdag 2 september 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Cc d'r posthistory, en dan een jaar of 4 terug.... voor kittengate iig, en dan een R&P topic of FB![]()
Piece of cake voor jou
Zaterdag!quote:
Nah goed, kun je in ieder geval nog even genieten van het feit dat je niet mishandeld kunt worden door een nazi.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Zaterdag!
En nu ook trouwens, ik zit weer eens op de tramhalte. Hoerending reed net voor mijn neus weg. Vast met die Melkerts erin, te lachen!
Ergens in die wirwar van topics vond ik een samenvattingquote:Op donderdag 2 september 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zie hier: http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
Zit wel aardig leesvoer tussenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ergens in die wirwar van topics vond ik een samenvatting
Ja maar als je dr live niet bij was is het toch minder leuk om na te lezenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit wel aardig leesvoer tussen
Ik was er ook niet bij, had nog nooit van Fok! gehoord (en dat was prima), toch vind ik het wel grappig om terug te lezenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar als je dr live niet bij was is het toch minder leuk om na te lezen
Dat is gewoon een ramptoerist in het kwadraatquote:Op donderdag 2 september 2010 23:23 schreef Laysa het volgende:
Ik kom maanvis wel heel veel tegen in KG
echt hequote:Op donderdag 2 september 2010 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ramptoerist in het kwadraat
Nee, maar twee zijn er twee teveel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:07 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Die milieuactivist van Fortuyn had toch geen moslimbanden? (Michelin!)
Laten we maar eens langzaam maar zeker opstaan ... Nog voor de wekker over zeven minuten gaat!
Foto!quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:22 schreef hondjes het volgende:
Er loopt hier een zwerfdier..
Heeft een lichaaam van een kat met een kop van een hond.
Zit ook nog iets van een hert in.
Wat dit voor een beest is.
Elk persoon die door geweld om het leven komt, is er een teveel. Ongeacht politicus, opiniemaker .... Ik ben maar gestopt met tellen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:19 schreef hondjes het volgende:
Nee, maar twee zijn er twee teveel.
Dus geen derde s.v.p.
Straks maar eens de gehaktballetjes van Ikea proeven.
Zoiets?quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:22 schreef hondjes het volgende:
Er loopt hier een zwerfdier..
Heeft een lichaaam van een kat met een kop van een hond.
Zit ook nog iets van een hert in.
Wat dit voor een beest is.
Behalve een onstabiele factor vindt Klink Wilders vooral een gevaar voor de rechtstaat en iemand die mensen tegen elkeer opzet. Dat weegt zwaarder denk ik.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zat zojuist te denken: "Die Klink is binnen het CDA wat de PVV is binnen deze eventuele coalitie, namelijk een onzekere factor". Grappig, omdat dat voor Klink één van de redenen was om niet meer te willen onderhandelen.
En ik kijk: parental advisory. Maar volgens mij neukt de beer de jager.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:30 schreef Copycat het volgende:
Ik heb er 'fucks' van gemaakt.
Laatst zag ik ook zoiets met de trailer van de nieuwste Stallone film. Leuke feature!
Wilders is absoluut geen gevaar voor de rechtstaat, dat kan hij onmogelijk zijn. Voor een aanpassing van de grondwet zou hij zowel in de eerste als tweede kamer een meerderheid van de stemmen moeten bezitten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve een onstabiele factor vindt Klink Wilders vooral een gevaar voor de rechtstaat en iemand die mensen tegen elkeer opzet. Dat weegt zwaarder denk ik.
Goeievrijdagmorgen trouwens.
Het zal het buitenland worst wezen. Oostenrijk heeft ook geen seconde geleden van die Haider, Denemarken gaat het ook nog steeds voor de wind. Misschien dat men in het buitenland op politiek niveau met wat anders tegen Nederland aan zal kijken, maar daar blijft het dan wel bij. Nederland B.V. gaat geen centje pijn krijgen, de goedkoopste mag leveren, zoals altijd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:55 schreef Leandra het volgende:
Ongeacht het feit dat het behalen van een meerderheid in zowel de eerste als tweede kamer lastig gaat worden, is al wel duidelijk dat Wilders aan de ene kant bij de regering hoort, en graag heeft dat zijn plannen doorgang vinden (voor zover dat mogelijk zal zijn) en aan de andere kant blijft aangeven dat hij niets met diezelfde regering te maken heeft, en dat de plannen die die regering doorvoert door hem zelfs uitgelegd zullen worden zoals hij dat graag zou zien, en niet zoals de VVD en het CDA dat zien en bedoelen.
Hij mag dan wel geen direct gevaar zijn voor de rechtstaat, hij is in de positie waarin hij zou komen te zitten als er sprake is van een minderheidskabinet met gedoogsteun wel een gevaar voor Nederland, want ook al zal het gros van Nederland vinden dat het maar een roepende in de woestijn is die niet in de regering zit, het buitenland zal dat niet zo zien, en zal zijn uitspraken beoordelen als die van een zittend kabinetslid.
Als ik twee gewapende bodyguards en een gevechtshond meeneem zal men mij toch anders bekijken dan wanneer ik met een onschuldig kind en twee labradors rondloop.
Onze huidige MP loopt ook met gewapende bodyguards.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:55 schreef Leandra het volgende:
Ongeacht het feit dat het behalen van een meerderheid in zowel de eerste als tweede kamer lastig gaat worden, is al wel duidelijk dat Wilders aan de ene kant bij de regering hoort, en graag heeft dat zijn plannen doorgang vinden (voor zover dat mogelijk zal zijn) en aan de andere kant blijft aangeven dat hij niets met diezelfde regering te maken heeft, en dat de plannen die die regering doorvoert door hem zelfs uitgelegd zullen worden zoals hij dat graag zou zien, en niet zoals de VVD en het CDA dat zien en bedoelen.
Hij mag dan wel geen direct gevaar zijn voor de rechtstaat, hij is in de positie waarin hij zou komen te zitten als er sprake is van een minderheidskabinet met gedoogsteun wel een gevaar voor Nederland, want ook al zal het gros van Nederland vinden dat het maar een roepende in de woestijn is die niet in de regering zit, het buitenland zal dat niet zo zien, en zal zijn uitspraken beoordelen als die van een zittend kabinetslid.
Als ik twee gewapende bodyguards en een gevechtshond meeneem zal men mij toch anders bekijken dan wanneer ik met een onschuldig kind en twee labradors rondloop.
Je snapt toch wel dat ik het symbolisch bedoel en niet letterlijk de bodyguards.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Onze huidige MP loopt ook met gewapende bodyguards.
Frack! hij heeft zelfs een safe room in zijn huis.
Ik zou geen van beiden willen zien.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik het symbolisch bedoel en niet letterlijk de bodyguards.
Paars plus is een gezin met een paar labradors
VVD-CDA-PVV is een figuur waarbij vooral zijn breedbekkikker sportschool bodyguards en pitbull opvallen.
Ja, maar nogal asociaal stoort een stuk meer in het straatbeeld dan te soft.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou geen van beiden willen zien.
De een is te soft en de ander is nogal asociaal.
We kunnen hem maar beter serieus nemen, juist omdat men hem niet serieus neemt wint hij zoveel stemmen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
Jorg Haider, had die ook Michelinbanden?
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat mensen die kwatserd van een Wilders serieus nemen. Dat is mijn makke.
En mis je net die vervelende collega. Is de lucht alweer wat geklaard?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Anders gooi je even een volle kop gloeiend hete koffie over je Wacom tablet, stoel en bovenbenen.
Die werkt niet op vrijdag.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
En mis je net die vervelende collega. Is de lucht alweer wat geklaard?
Arme tablet.....quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Anders gooi je even een volle kop gloeiend hete koffie over je Wacom tablet, stoel en bovenbenen.
Jorg had iig banden die hem met zijn bezopen kop niet op de weg hielden, dus Michelin of niet maakt niet uit, maar ze waren precies goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
Jorg Haider, had die ook Michelinbanden?
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat mensen die kwatserd van een Wilders serieus nemen. Dat is mijn makke.
Ik zou het goede reden vinden om het weekend vervroegd te beginnen; je Wacom tablet en stoel moeten drogen en je benen moeten in een andere broek.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zou het geen ramp vinden als hij een Haidertje zou doen... hoewel het bezopen achter het stuur stappen wel heel asociaal is, het mag ook nuchter.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
Ik neem de heersende onrust wel serieus, alhoewel ik er een andere kijk op heb dan (gechargeerd) 'aanpassen of oprotten'. Maar hem? Ik kan het gewoon niet. Vind het zo'n no-know die zo overduidelijk inspeelt op onderbuikgevoelens. Maar nogmaals: dat is mijn makke, besef ik.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:26 schreef Leandra het volgende:
Ik zou het goede reden vinden om het weekend vervroegd te beginnen; je Wacom tablet en stoel moeten drogen en je benen moeten in een andere broek.
Ze kan toch niet op een nat Wacom tablet en een natte stoel werken?!quote:
Kijk, die komt er welquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
Andere stoel, ander tablet. En die paar theevlekken op je broek drogen ook wel als je 'm draagt.
Tis helemaal niet meer druk, dat scheelt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dus neem je maar vrij, terwijl 't de hele week al druk is op meertjes office, tuurlijk niet.
Nou.. ik zou er maar niet te lichtzinnig over denken.. Ik hoorde onlangs een brave politicus van CDA-huize zeggen dat de kans bestaat dat we het gevaar lopen ons te diskwalificeren als partner bij internationale militaire operaties en vredesmissies. Stel je voor, dan mogen we geen kanonnenvoer meer leveren, wat natuurlijk ook een negatief impact heeft op de lijkzakkenindustrie. En misschien mogen we dan ook niet meer mee doen met het JSF-project. Waar moeten al die overtollige miljarden dan heen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het zal het buitenland worst wezen. Oostenrijk heeft ook geen seconde geleden van die Haider, Denemarken gaat het ook nog steeds voor de wind. Misschien dat men in het buitenland op politiek niveau met wat anders tegen Nederland aan zal kijken, maar daar blijft het dan wel bij. Nederland B.V. gaat geen centje pijn krijgen, de goedkoopste mag leveren, zoals altijd.
werkzaamheden, 'snachts, de homo'squote:Op vrijdag 3 september 2010 10:40 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje! Wat is er met de trein?
Goedemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |