Handjes boven de dekens!quote:
Vervolgtopic! Nieuwe feauture in de nieuwe (beta)lay-out. Is het topic vol, dan krijg je (als laatste poster?) de keuze een vervolg te makenquote:
Ja, wrijf nog wat zeezout in mijn wonden.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:31 schreef Toverheks het volgende:
jammer Noek, was leuk en mooi die eilanden, met blauwe zee zon strand en regen
Aber da bist du wieder!quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
ik wens julllie nog veel plezier hier en voor straks slaap lekker
Zie hier: http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengatequote:Op donderdag 2 september 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Cc d'r posthistory, en dan een jaar of 4 terug.... voor kittengate iig, en dan een R&P topic of FB![]()
Piece of cake voor jou
Zaterdag!quote:
Nah goed, kun je in ieder geval nog even genieten van het feit dat je niet mishandeld kunt worden door een nazi.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Zaterdag!
En nu ook trouwens, ik zit weer eens op de tramhalte. Hoerending reed net voor mijn neus weg. Vast met die Melkerts erin, te lachen!
Ergens in die wirwar van topics vond ik een samenvattingquote:Op donderdag 2 september 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zie hier: http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
Zit wel aardig leesvoer tussenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ergens in die wirwar van topics vond ik een samenvatting
Ja maar als je dr live niet bij was is het toch minder leuk om na te lezenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit wel aardig leesvoer tussen
Ik was er ook niet bij, had nog nooit van Fok! gehoord (en dat was prima), toch vind ik het wel grappig om terug te lezenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar als je dr live niet bij was is het toch minder leuk om na te lezen
Dat is gewoon een ramptoerist in het kwadraatquote:Op donderdag 2 september 2010 23:23 schreef Laysa het volgende:
Ik kom maanvis wel heel veel tegen in KG
echt hequote:Op donderdag 2 september 2010 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ramptoerist in het kwadraat
Nee, maar twee zijn er twee teveel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:07 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Die milieuactivist van Fortuyn had toch geen moslimbanden? (Michelin!)
Laten we maar eens langzaam maar zeker opstaan ... Nog voor de wekker over zeven minuten gaat!
Foto!quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:22 schreef hondjes het volgende:
Er loopt hier een zwerfdier..
Heeft een lichaaam van een kat met een kop van een hond.
Zit ook nog iets van een hert in.
Wat dit voor een beest is.
Elk persoon die door geweld om het leven komt, is er een teveel. Ongeacht politicus, opiniemaker .... Ik ben maar gestopt met tellen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:19 schreef hondjes het volgende:
Nee, maar twee zijn er twee teveel.
Dus geen derde s.v.p.
Straks maar eens de gehaktballetjes van Ikea proeven.
Zoiets?quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:22 schreef hondjes het volgende:
Er loopt hier een zwerfdier..
Heeft een lichaaam van een kat met een kop van een hond.
Zit ook nog iets van een hert in.
Wat dit voor een beest is.
Behalve een onstabiele factor vindt Klink Wilders vooral een gevaar voor de rechtstaat en iemand die mensen tegen elkeer opzet. Dat weegt zwaarder denk ik.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zat zojuist te denken: "Die Klink is binnen het CDA wat de PVV is binnen deze eventuele coalitie, namelijk een onzekere factor". Grappig, omdat dat voor Klink één van de redenen was om niet meer te willen onderhandelen.
En ik kijk: parental advisory. Maar volgens mij neukt de beer de jager.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:30 schreef Copycat het volgende:
Ik heb er 'fucks' van gemaakt.
Laatst zag ik ook zoiets met de trailer van de nieuwste Stallone film. Leuke feature!
Wilders is absoluut geen gevaar voor de rechtstaat, dat kan hij onmogelijk zijn. Voor een aanpassing van de grondwet zou hij zowel in de eerste als tweede kamer een meerderheid van de stemmen moeten bezitten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve een onstabiele factor vindt Klink Wilders vooral een gevaar voor de rechtstaat en iemand die mensen tegen elkeer opzet. Dat weegt zwaarder denk ik.
Goeievrijdagmorgen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |