quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:57 schreef VeX- het volgende:
Godverdomme zeg, wat een prachtuitspraak is dat.![]()
Nee, want je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tatjana is een golddigger.
Worden mijn bankrekeningen nu geblokkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:02 schreef Mylene het volgende:
Tjezus wat ziet ze eruit zeg, wat heeft ze met haar haar gedaan? Bah bah en alweer zo'n vies oud mannetje maar ja geld zat dus dan maar het verstand op nul denk ik. Ik zie er niets aantrekkelijks in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Dit blijft toch wel een van de meest bizarre combi's in de showbizquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:20 schreef Mylene het volgende:
Hind, van Idols, doet het inmiddels een half jaartje met een ex van Tatjana, namelijk Marcel Boekhoorn.
[ afbeelding ]
Daarvoor was ze toch met Brainpower?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dit blijft toch wel een van de meest bizarre combi's in de showbiz
quote:
Niet helemaal. Tussen deze oudje en brainpower zit nog iemand.quote:
Ze gaat dus ook voor intellect ipv alleen het grote geld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:’Ik weet hoe moeilijk jij en je moedertje het hier in Nederland hadden nadat jullie de oorlog in Kroatië waren ontvlucht.’
Ze noemt zich zelf nonstop een klein vrouwtje en "Tatje", dat herinner ik me als eerste aan haar date-programma. Vreselijkquote:Op woensdag 4 september 2013 13:47 schreef Leandra het volgende:
Overigens zou ik gillend wegrennen bij een man die dit zou zeggen:
[..]
In een sjieke discotheek in de jaren 70 betaalde je dat ook. Baco koste je 7,50 gulden.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:53 schreef hexje het volgende:
Vijf euro voor een cola is natuurlijk ook van de zotte!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |