Nee, het is een stratenmaker. Maar als die op eenzelfde feestje als Yolanthe was geweest en het klikte op allerlei fronten, dan had het best een match kunnen wezen. Alleen is het een feit dat stratenmakers en aanverwanten in de regel niet op dezelfde feestjes en andere gelegenheden komen als celebs.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:46 schreef theunderdog het volgende:
Natuurlijk wel.
Het is een hypothese.
Geloof je dat nu serieus?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, het is een stratenmaker. Maar als die op eenzelfde feestje als Yolanthe was geweest en het klikte op allerlei fronten, dan had het best een match kunnen wezen. Alleen is het een feit dat stratenmakers en aanverwanten in de regel niet op dezelfde feestjes en andere gelegenheden komen als celebs.
Ze zal heus niet alleen op onverharde wegen flaneren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Nee dus en dat denk ik ook niet. Alleen al om het feit dat ze in haar kringen bar weinig stratenmakers zal tegenkomen.
Mooi hè, terwijl ze de een verwijten een stratenmaker niet goed genoeg te vinden laten zelf ook even merken dat ze er op neerkijken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef Copycat het volgende:
Dus jij vindt dat stratenmakers in de regel losers zijn? Fraai.
Y: 'Hoi, ik ben Yolanthe, wie ben jij?'quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, het is een stratenmaker. Maar als die op eenzelfde feestje als Yolanthe was geweest en het klikte op allerlei fronten, dan had het best een match kunnen wezen. Alleen is het een feit dat stratenmakers en aanverwanten in de regel niet op dezelfde feestjes en andere gelegenheden komen als celebs.
Nee hoor, ten eerste zou Yolanthe zich afvragen of hij misschien de eigenaar van Strukton was....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Y: 'Hoi, ik ben Yolanthe, wie ben jij?'
W: 'Ik ben Wesley'
Y: 'Wat voor werk doe je?'
W: 'Ik ben stratenmaker, en jij?'
Y: 'Dit gesprek is voorbij.'
Sslecht voorbeeld. Dacht dat Jan en Yolanthe bevriend waren met Wesley. Tussen vrienden springt wel eens de vonk over.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sluit het een het ander uit?
Jij denkt serieus dat Yolanthe ook voor Wesley was gegaan als hij stratenmaker was geweest?
bronquote:Tatjana Simic en verloofde twijfelen over trouwen
Tatjana Simic weet nog niet zeker of zij en Lex van Hessen ooit gaan trouwen. "We weten niet of we ooit, wel, niet of stiekem gaan trouwen", zegt de zangeres in RTL Boulevard.
Miljonair Van Hessen ging vorige maand op zijn knieën voor de 50-jarige Simic. Zij ziet een verloving echter niet als garantie dat er ook een huwelijk komt.
"Een verloving is iets symbolisch", aldus Simic tegen RTL Boulevard. Zij en Van Hessen hebben het daarnaast ook nog niet over een eventueel huwelijk gehad.
Een familielid van Van Hessen, die zijn geld heeft verdiend met de productie van worstomhulsels, zei eerder dat de miljonair nog getrouwd is. "Hij is gescheiden, daar hoeft niemand meer over te gissen", zegt Simic.
Vooroordelen
De zangeres heeft geen zin om te veel te praten over haar vijftien jaar oudere vriend. "Het is heel confronterend wat voor vooroordelen mensen hebben", legt ze uit.
Huwelijk of niet, Simic is momenteel heel gelukkig samen met haar verloofde. "We gaan heel blij de toekomst in", zo vertelt ze.
Is hij al gescheiden dan?quote:
bronquote:Tatjana Simic woont samen met worstenkoning
Tatjana Simic en haar worstenkoning Lex van Hessen hebben voor een aantal maanden hun intrek genomen in een hotel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |