abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juli 2010 @ 10:31:49 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83672598
Ik vraag me af of jullie bij het vinden van een potentiële levenspartner de financiële situatie van haar/hem belangrijk vinden?
Ik betrap mezelf er namelijk op dat ik dat wel belangrijk ben gaan vinden, hoe leuk een meisje ook is, als ze weinig verdient of geen opleiding etc heeft gedaan dan vind ik dat een reden om haar niet zo leuk meer te vinden. Misschien heeft dat te maken met mijn wens om over een paar jaar een eigen huis te kopen en dat lukt nou eenmaal niet als m'n vriendin te weinig verdient .

Laatst nog, in de kroeg, leuk contact gehad met een meisje totdat ze zei dat ze in een frikandellenfabriek werkte, toen had ik zoiets van "Laat maar "
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 5 juli 2010 @ 10:32:55 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83672626
Nee, want ik verdien zelf genoeg.

Wel belangrijk vind ik passie en ambitie

Dat vertaalt zich toch vaak in succes op de werkvloer. Maar dat mag ook heel goed in een vakgebied zijn waar je niet rijk van wordt!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 5 juli 2010 @ 10:35:40 #3
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_83672719
Frikandellenfabriek, is dat slang voor prostitutie....?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  maandag 5 juli 2010 @ 10:36:12 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83672742
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:32 schreef eleusis het volgende:
Nee, want ik verdien zelf genoeg.

Wel belangrijk vind ik passie en ambitie

Dat vertaalt zich toch vaak in succes op de werkvloer. Maar dat mag ook heel goed in een vakgebied zijn waar je niet rijk van wordt!
Nouja het is meer het gebrek aan ambitie dat me steekt.. het was een meiske dat vroeger bij mij op de middelbare school zat en best goed op school was, en nu gewoon dus niets met dat koppie heeft gedaan.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83672759
mwoah ligt beetje aan je eigen situatie.. k heb allemaal golddiggers om me heen, word je schijtziek van joh
  maandag 5 juli 2010 @ 10:37:34 #6
30252 Soempie
Procreating
pi_83672787
Nee. Al kan ik me voorstellen dat ik het wel een afknapper vind als iemand achter de lopende band staat en hij dat wel prima vindt verder, maar dat heeft dan verder niks met het geld te maken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_83672817
Samen naar welvaart toe groeien heeft ook wel iets.
  maandag 5 juli 2010 @ 10:40:42 #8
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_83672907
Ik heb al een koophuis dus het , maakt me niet heel veel uit of ze veel of weinig verdiend.

Jij verdiend zelf trouwens ook niet veel als je geen huis kunt kopen als je vriendin weinig verdiend.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  maandag 5 juli 2010 @ 10:41:35 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83672935
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:40 schreef HugoBaas het volgende:
Ik heb al een koophuis dus het , maakt me niet heel veel uit of ze veel of weinig verdiend.

Jij verdiend zelf trouwens ook niet veel als je geen huis kunt kopen als je vriendin weinig verdiend.
ja ik ben een arme sloeber
Een gedicht over Maanvis
pi_83673005
Totaal onbelangrijk eigenlijk. Ik verdien zelf redelijk goed, dus wat mijn vriendin in het laatje brengt was en is van redelijk ondergeschikt belang.
  maandag 5 juli 2010 @ 10:44:00 #11
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_83673012
Weinig verdienen zou geen struikelblok zijn, maar ik zou matig enthousiast zijn als ik er in een later stadium achter kom dat ze enorme schulden heeft.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_83673077
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef Maanvis het volgende:
Nouja het is meer het gebrek aan ambitie dat me steekt.. het was een meiske dat vroeger bij mij op de middelbare school zat en best goed op school was, en nu gewoon dus niets met dat koppie heeft gedaan.
Waarmee je dus eigenlijk aangeeft dat het niets met de financiele situatie te maken heeft maar vooral met haar passie en ambitie.

Zelf heb ik geen enkel geduld met mensen die niet gedreven zijn. Dat houdt dus automatisch in dat ik niet zal vallen op iemand die aan de lopende band werkt.. Dat staat los van de financiele situatie; het ligt echt volledig aan hoe zo'n persoon in het leven staat.
  maandag 5 juli 2010 @ 10:48:57 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83673168
Als iemand vrachtwagenchauffeur is omdat dat hem nou eenmaal gelukkig maakt, maar hij wel intelligent genoeg is om de kinderen ook nog met VWO-4 huiswerk te helpen dat boeit het me absoluut niet.
Liever een intelligente partner die gelukkig is dan iemand die z'n hele werkende leven verspilt aan iets waar hij helemaal niet gelukkig van wordt.

Wat mij betreft is het zijn droom om een boerderij te hebben met een paar koeien, geiten, kippen en varkens en een mooie boomgaard en van eigen fruit, groente en vlees te kunnen leven, als ik van diegene hou, en dat hem gelukkig maakt waarom zou ik dat dan "niet goed genoeg" vinden.

Misschien is hij ook wel heel goed als gelikte verkoper vertegenwoordiger account manager waarmee hij keer op keer een geweldige bonus binnensleept, maar als hij daar nou niet gelukkig van wordt, waarom zou hij dat dan moeten (blijven) doen?
Zodat ik een Volvo kan rijden en in een vrijstaand huis kan wonen met een man die ongelukkig is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83673362
Mensen die een dubbel inkomen nodig hebben om een huis te kunnen kopen...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_83673409
Nee, het gaat mij ook meer om de passie. Als ik iemand tegenkom die in de frikandellenfabriek werkt maar uitermate gefascineerd is door het hele proces kan ik dat ook nog wel waarderen. Ik ben zelf hoger opgeleid maar vind 'laaggeschoold' werk echt heerlijk. Ik zou bijna voor m'n plezier achter de lopende band gaan staan.
  maandag 5 juli 2010 @ 11:02:28 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_83673534
Ik zou geen vent willen met een waardeloze baan of nog erger die geen werk heeft of barst van de schuld. Het is zeker een no go voor mij. Een man hoeft niet stinkend rijk te zijn maar een armoedzaairer kan ik niks mee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 5 juli 2010 @ 11:04:16 #17
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_83673580
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef error_404 het volgende:
*proest*
  maandag 5 juli 2010 @ 11:05:23 #18
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83673603
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef error_404 het volgende:
nou nee, anders had haar financiele situatie geen probleem geweest lijkt me
Een gedicht over Maanvis
pi_83673609
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:57 schreef Kieswiel het volgende:
Nee, het gaat mij ook meer om de passie. Als ik iemand tegenkom die in de frikandellenfabriek werkt maar uitermate gefascineerd is door het hele proces kan ik dat ook nog wel waarderen. Ik ben zelf hoger opgeleid maar vind 'laaggeschoold' werk echt heerlijk. Ik zou bijna voor m'n plezier achter de lopende band gaan staan.
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat mensen uitermate gefascineerd zijn door lopende bandwerk. Helaas kan niet iedereen iets doen wat hij leuk vindt en/of veel verdient - soms moet er nu ook eenmaal brood op de plank komen, hoewel veel mensen dat niet zullen toegeven. Het zou mij niks uitmaken wat mijn partner voor werk doet.
pi_83673650
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef Maanvis het volgende:
Ik vraag me af of jullie bij het vinden van een potentiële levenspartner de financiële situatie van haar/hem belangrijk vinden?
Ik betrap mezelf er namelijk op dat ik dat wel belangrijk ben gaan vinden, hoe leuk een meisje ook is, als ze weinig verdient of geen opleiding etc heeft gedaan dan vind ik dat een reden om haar niet zo leuk meer te vinden. Misschien heeft dat te maken met mijn wens om over een paar jaar een eigen huis te kopen en dat lukt nou eenmaal niet als m'n vriendin te weinig verdient .

Laatst nog, in de kroeg, leuk contact gehad met een meisje totdat ze zei dat ze in een frikandellenfabriek werkte, toen had ik zoiets van "Laat maar "
oeh goed topic. Vroeger (zei de 'oude' man) maakte het mij geen fuck uit.
Tegenwoordig echter wel. Je ziet zoveel mensen met schulden tegenwoordig dat ik het zeer belangrijk vind dat ik geen vrouwtje treft die dit ook heeft. Stel je toch voor dat je elke keer dat gezeur om geld hebt, of schuldeisers aan de deur, ik moet er niet aan denken. Zelf heb ik een goede baan met dito inkomen en ik wil dit graag besteden aan leuke dingen ipv de rekeningen van een partner.

Een goede baan vind ik ook belangrijk. Ook gezien het feit dat ik een hekel heb aan klaplopers en ik het niet kan verkroppen dat ik hard aan het werk ben om geld in het laatje te brengen en zij thuis zit om het op te maken.
pi_83673715
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:44 schreef Garisson72 het volgende:
Weinig verdienen zou geen struikelblok zijn, maar ik zou matig enthousiast zijn als ik er in een later stadium achter kom dat ze enorme schulden heeft.
Dat dus.
pi_83673731
Hoeveel geld iemand verdient boeit me niet, en ook niet wat het niveau van diens werk is. Ik heb de man én het huisje boompje beestje dat Leandra beschrijft .

Wat me wel zou storen is iemand die niet met geld om kan gaan. En er zijn veel goedverdienende mensen die niet met geld om kunnen gaan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 5 juli 2010 @ 11:12:21 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83673783
het is voor mij ook meer de angst om iemand financieel te moeten onderhouden dan een huishouden te hebben waarbij ieder z'n steentje bijdraagt zegmaar .
Een gedicht over Maanvis
  maandag 5 juli 2010 @ 11:17:16 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83673942
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:10 schreef sigme het volgende:
Wat me wel zou storen is iemand die niet met geld om kan gaan. En er zijn veel goedverdienende mensen die niet met geld om kunnen gaan.
Dat ook, enorme schulden zou ik ook een probleem vinden, ongeacht het inkomen.

Liever iemand met een lager inkomen maar die wel gelukkig is, en wel met geld om kan gaan dan iemand die per maand meer uitgeeft wat er binnenkomt, ongeacht of dat nou ¤ 1.500,= of ¤ 4.500,= netto is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 juli 2010 @ 11:17:43 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83673955
Nee, zolang ze me maar niet beneden trekt. Ik ga echt geen schulden betalen voor mijn partner. Maar als ze geen studie heeft of een slechte baan, waarom zou ik mezelf daar druk over maken?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')