Nouja het is meer het gebrek aan ambitie dat me steekt.. het was een meiske dat vroeger bij mij op de middelbare school zat en best goed op school was, en nu gewoon dus niets met dat koppie heeft gedaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:32 schreef eleusis het volgende:
Nee, want ik verdien zelf genoeg.
Wel belangrijk vind ik passie en ambitie
Dat vertaalt zich toch vaak in succes op de werkvloer. Maar dat mag ook heel goed in een vakgebied zijn waar je niet rijk van wordt!
ja ik ben een arme sloeberquote:Op maandag 5 juli 2010 10:40 schreef HugoBaas het volgende:
Ik heb al een koophuis dus het , maakt me niet heel veel uit of ze veel of weinig verdiend.
Jij verdiend zelf trouwens ook niet veel als je geen huis kunt kopen als je vriendin weinig verdiend.
Waarmee je dus eigenlijk aangeeft dat het niets met de financiele situatie te maken heeft maar vooral met haar passie en ambitie.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef Maanvis het volgende:
Nouja het is meer het gebrek aan ambitie dat me steekt.. het was een meiske dat vroeger bij mij op de middelbare school zat en best goed op school was, en nu gewoon dus niets met dat koppie heeft gedaan.
*proest*quote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef error_404 het volgende:
Frikandellenfabriek, is dat slang voor prostitutie....?
nou nee, anders had haar financiele situatie geen probleem geweest lijkt mequote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef error_404 het volgende:
Frikandellenfabriek, is dat slang voor prostitutie....?
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat mensen uitermate gefascineerd zijn door lopende bandwerk. Helaas kan niet iedereen iets doen wat hij leuk vindt en/of veel verdient - soms moet er nu ook eenmaal brood op de plank komen, hoewel veel mensen dat niet zullen toegeven. Het zou mij niks uitmaken wat mijn partner voor werk doet.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:57 schreef Kieswiel het volgende:
Nee, het gaat mij ook meer om de passie. Als ik iemand tegenkom die in de frikandellenfabriek werkt maar uitermate gefascineerd is door het hele proces kan ik dat ook nog wel waarderen. Ik ben zelf hoger opgeleid maar vind 'laaggeschoold' werk echt heerlijk. Ik zou bijna voor m'n plezier achter de lopende band gaan staan.
oeh goed topic. Vroeger (zei de 'oude' man) maakte het mij geen fuck uit.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef Maanvis het volgende:
Ik vraag me af of jullie bij het vinden van een potentiële levenspartner de financiële situatie van haar/hem belangrijk vinden?
Ik betrap mezelf er namelijk op dat ik dat wel belangrijk ben gaan vinden, hoe leuk een meisje ook is, als ze weinig verdient of geen opleiding etc heeft gedaan dan vind ik dat een reden om haar niet zo leuk meer te vinden. Misschien heeft dat te maken met mijn wens om over een paar jaar een eigen huis te kopen en dat lukt nou eenmaal niet als m'n vriendin te weinig verdient.
Laatst nog, in de kroeg, leuk contact gehad met een meisje totdat ze zei dat ze in een frikandellenfabriek werkte, toen had ik zoiets van "Laat maar"
Dat dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:44 schreef Garisson72 het volgende:
Weinig verdienen zou geen struikelblok zijn, maar ik zou matig enthousiast zijn als ik er in een later stadium achter kom dat ze enorme schulden heeft.
Dat ook, enorme schulden zou ik ook een probleem vinden, ongeacht het inkomen.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:10 schreef sigme het volgende:
Wat me wel zou storen is iemand die niet met geld om kan gaan. En er zijn veel goedverdienende mensen die niet met geld om kunnen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |