Het feit dat ze je geen blik waardig gunt tenzij je in de quote 500 staat maakt dr natuurlijk geen golddigger?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)elijk-lex-en-tatjana
nee, dat is waar , geld, heel veel geld is maar bijzaak, daarom valt ze ook op een man van 65 jaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom ze trouwens een golddigger zou zijn is me een raadsel. Dan had ze vast al wel gezorgd dat ze getrouwd en wel bij een miljonair op de bank zit. Ik denk dat daar belangstelling genoeg voor is onder rijke heren.
so das beterquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:18 schreef Leandra het volgende:
50 zijn en op een man multimiljonair van 65 vallen, nou idd.... poeh poeh, dat kenmerkt je wel als gold digger pur sang.
Zoveel selfmade vrouwelijke miljonairs zijn er niet in vergelijking met mannen die een trophy wife zoeken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof jij een vrouw zou afwijzen omdat ze geld had of omdat ze mooi is.
Het wordt hem echter niet verweten dat hij een trophy wife zoekt.... het wordt haar wel verweten dat ze zich als trophy wife laat vinden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zoveel selfmade vrouwelijke miljonairs zijn er niet in vergelijking met mannen die een trophy wife zoeken.
Yupquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het wordt hem echter niet verweten dat hij een trophy wife zoekt.... het wordt haar wel verweten dat ze zich als trophy wife laat vinden.
ik heb zelf geld, dus ik zou voor mooi gaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof jij een vrouw zou afwijzen omdat ze geld had of omdat ze mooi is.
ik denk niet dat Yolante veel stratenmakers tegenkomt op de jetsetfeestjes die zij bezoekt. Dus nee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:43 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die denken dat Tatjana het niet voor het geld doet![]()
Denken jullie ook dat Yolanthe met Wesley was getrouwd als hij stratenmaker was geweest?
Want je pikt alleen een vriend op op feestjes natuurlijk. Mevrouw loopt niet over straat enzovoorts.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ik denk niet dat Yolante veel stratenmakers tegenkomt op de jetsetfeestjes die zij bezoekt. Dus nee.
Die zit al bij mij op de bank.quote:Zoals jij niet met een topmodel zal thuiskomen waarschijnlijk.
Ik denk dat menigeen zijn partner ontmoet op feestjes ja. En niet op straat, terwijl je samen voor het stoplicht staat. Die jetsettypes komen elkaar bovendien steeds weer tegen op feestjes. Dat kringetje is waarschijnlijk niet zo groot.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want je pikt alleen een vriend op op feestjes natuurlijk. Mevrouw loopt niet over straat enzovoorts.
[..]
Die zit al bij mij op de bank.
Wow, ik wou dat ik zo'n leventje had.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat menigeen zijn partner ontmoet op feestjes ja.
Daarom zit je ook niet met Yolanthe op de bank.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wow, ik wou dat ik zo'n leventje had.
Nee, maar lijkt me ook best begrijpelijk dat je als BN'er überhaupt liever iets met een BN'er begint. Je kent het wereldje, weet hoe je om moet gaan met de pers. Beide een prima inkomen... Veel overeenkomsten en raakvlakken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:43 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die denken dat Tatjana het niet voor het geld doet![]()
Denken jullie ook dat Yolanthe met Wesley was getrouwd als hij stratenmaker was geweest?
Er is niks mis mee, maar er zijn mensen die daadwerkelijk denken dat Yolanthe Wesley heeft uitgezocht op puur zijn karakter, daar moet ik altijd een beetje om lachen. Yolanthe staat al jarenlang bekend als een golddigger, net zoals Sylvie overigens. Maar goed, ontopic maar weer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt me ook best begrijpelijk dat je als BN'er überhaupt liever iets met een BN'er begint. Je kent het wereldje, weet hoe je om moet gaan met de pers. Beide een prima inkomen... Veel overeenkomsten en raakvlakken.
En wat er mis is met iemand die voor geld of uiterlijk gaat, heb ik nooit begrepen. Ieder zijn ding.
Sluit het een het ander uit?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:39 schreef Copycat het volgende:
Want zonder hun wederhelften zaten ze allemaal aan de bedelstaf.
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:40 schreef theunderdog het volgende:
Jij denkt serieus dat Yolanthe ook voor Wesley was gegaan als hij stratenmaker was geweest?
Dat is volkomen irrelevant natuurlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Nee dus en dat denk ik ook niet. Alleen al om het feit dat ze in haar kringen bar weinig stratenmakers zal tegenkomen.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:43 schreef theunderdog het volgende:
Dat is volkomen irrelevant natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |