Hopeloosquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:01 schreef huhggh het volgende:
[..]
Wel leuk, jouw commentaar met die retorische vraagjes.
In principe kan ieder mens op een bepaald moment in een psychose belanden, maar het is gelukkig lang niet altijd zo dat er dan ook dramatische dingen gebeuren. Je moet deze zaak wel als een uitzonderlijk incident beschouwen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:04 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
De gedachte is al fun...dus elk mens..normaal zijnde kan dus zo doordraaien dat je dit soort drama's kunt krijgen..
Nee hoor. Mijn zus bv is meester in de rechten en vind dit ook absurd. Voor de rest ga ik niet eens in op mensen die dit nog goedpraten ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:02 schreef Stirner het volgende:
[..]
Alsof dat een argument is om dan maar wel iemand te straffen. Dan heb je wel een heel verwrongen beeld van waar het strafrecht voor in het leven is geroepen.
"Stel dat...".
Dat jouw zus rechten heeft gestudeerd zegt mij niet zoveel. Zeker niet als ze het niet relevant lijkt te vinden wanneer wordt vastgesteld door deskundigen dat ze 'geheel ontoerekeningsvatbaar' was ten tijde van dit drama.quote:Op zondag 19 september 2010 14:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn zus bv is meester in de rechten en vind dit ook absurd. Voor de rest ga ik niet eens in op mensen die dit nog goedpraten ook.![]()
Het is nogmaals niet zo dat dit iedereen in een vlaag van verstandsverbijstering kan gebeuren. Dan doodt je je eigen kind niet, klaar.
En over dat 'stel dat' , de kans is groot dat dit gebeurd, niet? Juist dit soort figuren lijkt meer kinderen te krijgen en om de haverklap zwanger te raken.
Dan is je zus een incompetent, arrogant en brallerig figuurquote:Op zondag 19 september 2010 14:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn zus bv is meester in de rechten en vind dit ook absurd.
Zeker met een studententien voor Strafrecht?quote:Op zondag 19 september 2010 14:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn zus bv is meester in de rechten en vind dit ook absurd.
...
Kijk in godsnaam naar jezelf.quote:Op zondag 19 september 2010 14:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dan is je zus een incompetent, arrogant en brallerig figuur
Ik heb het vonnis al gelezen, en vind het onbegrijpelijk dat zij toerekeningsvatbaar is verklaard en meteen daarna op vrije voeten is gesteld.quote:Op zondag 19 september 2010 14:54 schreef Wille_und_Vorstellung het volgende:
[..]
Dat jouw zus rechten heeft gestudeerd zegt mij niet zoveel. Zeker niet als ze het niet relevant lijkt te vinden wanneer wordt vastgesteld door deskundigen dat ze 'geheel ontoerekeningsvatbaar' was ten tijde van dit drama.
Een vlaag van verstandsverbijstering is wat anders dan psychotisch zijn.
Misschien zou je het vonnis eens kunnen lezen ipv constant de onderbuikgevoelens te laten spreken.
Waar je het vandaan haalt dat de kans groot is dit gebeurt is mij een raadsel.
Een team van deskundigen van het PBC is uiteindelijk tot de conclusie dat deze vrouw geen persoonlijkheidsstoornis heeft. Een logisch gevolg daarvan is dat zij geen TBS heeft gekregen.quote:Op zondag 19 september 2010 16:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb het vonnis al gelezen, en vind het onbegrijpelijk dat zij toerekeningsvatbaar is verklaard en meteen daarna op vrije voeten is gesteld.
Als je het vonnis leest is te zien dat deze mevrouw wel meerdere problemen heeft. Ik vind het vreemd dat zij geen TBS heeft gekregen, en die mening mag ik best hebben, ook al ben ik geen rechter of psychiater.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |