Ik ben leuk!quote:
Proberen? Nieuwe aardappels, die moet je proberenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:13 schreef Kimpossible het volgende:
Tico, misschien moet je M. nog even proberen. Iets met prostanglandingesen enzo.
ik moet zo nodig de aardappels ff afgieten... ik kan geen half uur zonder toilet.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Proberen? Nieuwe aardappels, die moet je proberen
Dat zijn geen grapjes...quote:Op donderdag 2 september 2010 22:15 schreef Kimpossible het volgende:
Ik snap nu pas al de geintjes van m'n ouders over kooien en de sleutel weggooien enzo, toen ik die leeftijd had.
Ik ben altijd snel ergens op uitgekekenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:16 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
![]()
TF, er zijn dingen die blijven vernieuwend
mens! Jij ziet er fantastisch uit! Niet zo raar doen hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, dát helpt? ik lijk zwanger qua pens. Echt serieus met tieteroniki en al. Maar dakannie. Dus wat dat nou weer is...![]()
T'si dat ik al in pyama zit...
Die ene met dat donkere haar is wel oke om te zien.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:22 schreef Kimpossible het volgende:
Ik vind het allemaal lelijke kerels, eigenlijk
ja maar nee, écht, een pens.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mens! Jij ziet er fantastisch uit! Niet zo raar doen hoor.
Hoewel, ik weet niet hoe je pyjama eruit ziet... doe es een foto?
Die zichzelf zo lekker vind? Gatsiequote:Op donderdag 2 september 2010 22:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die ene met dat donkere haar is wel oke om te zien.
En jij gaat gewoon nog zo'n hageneesje op de wereld zetten? Het zou verboden moeten worden!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:27 schreef Ticootje het volgende:
"Das geen stijl" Nee dat klopt! Ze hebben allemaal geen stijl!
Afgelopen... Gelukkig
Jen is hagenees... De andere kan nog ergens anders geboren worden.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:30 schreef m@x het volgende:
[..]
En jij gaat gewoon nog zo'n hageneesje op de wereld zetten? Het zou verboden moeten worden!
Vorige keer luisterde ze prima naar Poesje. Denk dat dat op cherso ook wel gewaardeerd zal worden.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen is hagenees... De andere kan nog ergens anders geboren worden.
Zal ik Jen ook barbie gaan noemen.
Dat is een hele goeie!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:34 schreef m@x het volgende:
[..]
Vorige keer luisterde ze prima naar Poesje. Denk dat dat op cherso ook wel gewaardeerd zal worden.
En ze vond me al zo aardigquote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie!
Ze zal je later dankbaar zijn!
Laatste keer wel! Soms is ze lief.quote:
als pepermuntjes<3quote:
vresuluk.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In den haag heten alle jongens en mannen pik
dan is snikkel toch orginelerquote:Op donderdag 2 september 2010 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In den haag heten alle jongens en mannen pik
of lijah. Ook zo'n mooie.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je kan hem ook tampeloeris noemen, afgekort tampie
Lijkt me een vrij realistisch scenario.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik droomde trouwens dat Ticoo ging bevallen. Bij Taartjesfee in de schuur (?) in d'r blote kont op een berg stro. En dat wij achteraf allemaal de foto's moesten bekijken, omdat gedeelde smart halve smart was, volgens Ticoo. En toen werd ik wakker.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik droomde trouwens dat Ticoo ging bevallen. Bij Taartjesfee in de schuur (?) in d'r blote kont op een berg stro. En dat wij achteraf allemaal de foto's moesten bekijken, omdat gedeelde smart halve smart was, volgens Ticoo. En toen werd ik wakker.
Ik ben thuis hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien moet ik vandaag maar eens langsgaan.
ik nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vandaag al wel 2 wasjes gedraaid, en de vloer gedaan.. We zijn zelfs al aangekleed...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:11 schreef moussy het volgende:
ik nietik heb alleen mn ogen nog maar open gedaan en koffie naar binnen gegoten
Trappenwinkel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:24 schreef trui het volgende:
en welke winkelnaam mag ik daar invullen?
Briljant!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je kunt beter bij een verzekeringsmaatschappij werken
http://forum.viva.nl/foru(...)/list_messages/25770
hahahahahaquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heftig Inne!
Whaha, de tranen rolden over mn wangenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heftig Inne!
quote:Ik ben in de bocht, niet ver van de plaats van het ongeluk vandaan, gaan slingeren. Tijdens het slingeren heb ik waarschijnlijk de tegemoetkomende Mercedes geramd, die vermoedelijk de uiteindelijke richting van de laatste fase van rit mede heeft bepaald.
quote:Mijn motorfiets moest, net als ikzelf, vanwege ernstige schade weggesleept worden.
O geweldig dit linkje!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan had ik al geen kind meer over moeten hebbenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik maak mij meer zorgen om bloemen plukken en daarna weer handen in de mond zonder te wassen.
oh goehoed!!!quote:
die was met vakantie.quote:
Al 2 keerquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh goehoed!!!fijn zo. Nu nog wassen ff afwachten... Of had je dat al gedaan?
Het is zó tof hè.
je was gewaarschuwdquote:
die speel je open door normaal, moeilijk en expert en zo te spelen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik mag nog niet eens in de boeken
hoeveel moet je daar dan voor gespeeld hebben?
ik 800 en een beetjequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
o dan mag ik nog wel even doorspelen
ik heb er nu ruim 200 velden opzitten
Ga jij ff gauw een broodje Filet Americain ofzo eten !quote:
Gek wiefquote:
morgen!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ga jij ff gauw een broodje Filet Americain ofzo eten !
Ja tussen de aardappelen en het toetje, euh, de patat en ja wat eigenlijk Tico?quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gewoon het dessert gemist!
Zo maar ff mcflurry halen
Oh, je hebt het Romeinse Rijk geslecht (of is het beslecht?) en bent beschut nu?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit in mijn tuin cappucino te drinken.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:27 schreef Memmel het volgende:
Son, zit je zelf in de kofferbak of niet? Anders haal je ze er toch gewoon uit?
Zo goed als, op een klein hoekje en de poort na. Maar dat hebben we dichtgemaakt met het schot wat nog op maat gezaagd moet worden en de grijze containerquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, je hebt het Romeinse Rijk geslecht (of is het beslecht?) en bent beschut nu?![]()
Ik heb mij door het bos gesleept met Evy en ga nu ff douchen. en bijgeslapen van gister 22.00 tot nu 9 uur.
Is er geen huisje op een bungalowpark in de buurt o.i.d.?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:46 schreef Estrys het volgende:
En ik vrees dat dit thuis wonen gedoe me mn huwelijk gaat kosten, dus ik denk dat we toch op zoek moeten naar een andere oplossing. Anders kan dat nieuwbouwhuis meteen weer in de verkoop![]()
ergerquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:32 schreef trui het volgende:
ai ai estrys, is 't zo erg?![]()
succes ermee!
Jemig, klinkt als een klein drama. Ik hoop dat er echt heel snel een oplossing is voor jullie. Kan je man ergens anders logeren eventueel? Dan heeft hij de confrontatie met je moeder niet steeds....quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
erger![]()
Ik zou zeggen welcome to the twilight zone
Ik ben degene die de confrontatie aangaat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:00 schreef Saffier het volgende:
[..]
Jemig, klinkt als een klein drama. Ik hoop dat er echt heel snel een oplossing is voor jullie. Kan je man ergens anders logeren eventueel? Dan heeft hij de confrontatie met je moeder niet steeds....
Succes meid!
Nou..quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:10 schreef Oxymoron het volgende:
Voor je gasten moet je alles over hebben. En niet andersom.
Schuifpuiquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:55 schreef mikoxx het volgende:
Estrys...... en hoe lang 'moet' je nog? Is iets huren ergens geen optie voor jullie?
Ik heb een dilemma: tuindeuren of schuifpui? Schiet u maar!;)
klinkt goed!! En tot feb is idd nog wel een tijdje.....quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
Schuifpui
minimaal tot februari. We gaan informeren op een aantal bungalowparken in de buurt. Lekker in de bossen, met eekhoorntjes om ons heen![]()
Mijn ervaring met tuindeuren is dat je nogal wat ruimte nodig hebt op het terras om ze open te doen. Ik moest steeds mijn meubels verzetten. Hangt ook van de grote van je terras af natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:07 schreef mikoxx het volgende:
[..]
klinkt goed!! En tot feb is idd nog wel een tijdje.....
Enne, waarom schuipui?
Nijna, da's balen... en tot een uurtje of 1 zeker?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:20 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben een schuifpui Mikoxx, scheelt onderdaad wel ruimte. Maar tuindeuren vind ik ook wel wat hebben... ik weet niet zo goed wat ik zou kiezen. Maakt het nog veel uit qua prijs?
Mijn ervaring met openslaande tuindeuren. 2 inbraakpogingen. Raampjes bij handvat ingeslagen en geprobeerd deur open te maken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
Schuifpui
minimaal tot februari. We gaan informeren op een aantal bungalowparken in de buurt. Lekker in de bossen, met eekhoorntjes om ons heen
Dat vind ik zo;n kwetsende opmerking,die heb ik ook weleens naar mijn hoofd geslingerd gekregen, en dan woon ik niet eens in bij mn ouders.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:27 schreef Estrys het volgende:
Het is natuurlijk een kwestie van geven en nemen. En we zijn eigenlijk ook niet echt gasten denk ik.
Met zijn tweeën was het wel goed gegaan denk ik, maar met een kind is het drama tot en met.
Ik heb een poging gedaan om het aan te kaarten. Dan ben ik ondankbaar. Gevraagd of ik het aub op mijn (onze) manier mag doen. Nou ja het komt er op neer dat die manier natuurlijk helemaal fout is.
Mijn moeder schikt niet in, nooit.Het ligt altijd aan iedereen behalve aan haarzelf. En alles moet op haar manier, compromissen zijn niet mogelijk.
schuifpuiquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:55 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb een dilemma: tuindeuren of schuifpui? Schiet u maar!;)
agreequote:Op zaterdag 4 september 2010 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat vind ik zo;n kwetsende opmerking,die heb ik ook weleens naar mijn hoofd geslingerd gekregen, en dan woon ik niet eens in bij mn ouders.
Gelukkig wonen we daar niet meerquote:
ja, mijnese schoten ook wel in de vlekken van Mayo. Niet alle kweet ff niet waarvan ook alweer. Ketchup ook trouwens.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:33 schreef k_i_m het volgende:
Hier eigenlijk nooit problemen met mayonaise, alleen hadden we nu van de patatboer gehaald.
oh ja joh, komt goed.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:26 schreef k_i_m het volgende:
Het is al een heel stuk minder geworden, dus ik ben weer gerustgesteld. Bedankt voor het zoeken!
Ik denk dan niet dat hetzelfde bedrijf is,ze zijn sinds 31 augustus failliet en de aannemer die al vijftien jaar voor ze werkt wist het toen ook pas.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:08 schreef amaranta het volgende:
Innepin, dat dat bedrijf failliet is wist ik toch ruim een maand ofzo (als we het over hetzelfde bedrijf hebben).. voordat ik op vakantie ging in ieder geval.
Wij hebben onze trap renovatie zelf gedaan, nu zeg ik wij, maar ik bedoel mijn lief. Maar onze trap is rechttoe rechtaan. Kan niet veel aan fout gaan.
[knip]
En dit:quote:Op zondag 5 september 2010 11:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh
Productief ochtendje! Nasi gemaakt, telor belado, gehaktballetjes in zoetzure saus en saté aan stokken geregen
Vanmiddagis het feest voor oudste zijn verjaardag en de mijne
Nu nog ff ontbrakken zou wel lekker zijn
Ja, zo leer je het ook nooit he?quote:Op zondag 5 september 2010 12:43 schreef Floria het volgende:
Er zit vast wel tuig hier dat een nieuwe Z&G kan openen. Ik sloot hem net maar snap er de ballen van...
Man of 30, kind of 12. Gelukkig is het mooi weer en kunnen we collectief buitenzittenquote:
Oja.quote:
Heel belangrijkquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's een van mijn ongeschreven wetten. Geen kruid-of pepernoten vóór de officiele intocht.
Ik ben er echt koppig genoeg voor.quote:Op zondag 5 september 2010 22:30 schreef Incantrix het volgende:
Vind ik eigenlijk ook.. Maar toch lukt me dat vaak niet
hahaquote:Op zondag 5 september 2010 22:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga morgen gelijk een zak halen, mooi dat ze weer in de winkel liggen, ben er dol op.
Ik vind het altijd wel grappig dat de ene helft van NL zich zo vreselijk ergert aan dat hele verhaal en dat de andere helft denkt 'Oh! Woo yay! Ze zijn er weer!' *prop*quote:Op zondag 5 september 2010 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben er echt koppig genoeg voor.![]()
Het verliest anders de link en charme van "bij sinterklaas horen" en ik heb vast een heel plausibel verhaal over kinderen en Sinterklaasstress
Maar het is gewoon koppige irritatie
Ik vind het ook echt wel iets heel bizars dat je als ouder eigenlijk ook niet echt een keuze hebt ofzo.. Wij hebben het er hier wel eens over gehad, maar we kunnen ons maar één manier bedenken om eronderuit te komen: die gehele periode vertrekken naar een ander landquote:Op zondag 5 september 2010 22:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik houd eigenlijk helemaal niet van Sinterklaas. Ja, ik ben dol op cadeautjes uitzoeken en geven aan anderen, maar ik vind het eigenlijk heel erg dat kindjes voorgelogen worden. Ook al is het voor een zogenaamd goed doel.
en die spanningen die het met zich meebrengt. Cas stelt nu al vragen, dus die is er tegen de tijd van Sinterklaas wel achter denk ik.quote:Op zondag 5 september 2010 22:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik houd eigenlijk helemaal niet van Sinterklaas. Ja, ik ben dol op cadeautjes uitzoeken en geven aan anderen, maar ik vind het eigenlijk heel erg dat kindjes voorgelogen worden. Ook al is het voor een zogenaamd goed doel.
sinterklaas is echt mijn lievelingsverhaal/tijd. maar voor de kinderen. en dus dan ook die periode. Het feit dat ik half november nog jarig ben helpt denk ik ook niet.quote:Op zondag 5 september 2010 22:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig dat de ene helft van NL zich zo vreselijk ergert aan dat hele verhaal en dat de andere helft denkt 'Oh! Woo yay! Ze zijn er weer!' *prop*
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 september 2010 23:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gewoon een touwtje uit de deur hangen joh kim
Zo dat was me het dagje wel! Was een leuk feest, druk ook! Daarna ff een migraine om het af te maken en ik geloof dat ik nu wel weer aardig fit ben. En zo goed als jarig
30
moeten ze t wel willen...quote:Op maandag 6 september 2010 07:14 schreef lily het volgende:
Slecht geregeld, Tico. Die van mij had ik toen om 11.00 besteld (om vervolgens 3 uur op de bank te zitten, koffie drinken, want niks te doen)
dubbelgefeliciteerd en hopelijk is het geen vlekjesziektequote:Op maandag 6 september 2010 08:19 schreef Raissa het volgende:
Goedemorgen! Rare dag hier, ben jarig, moet straks in ondertrouw én Mila heeft een of andere vlekjesziekte waarvan ik hoop dat ik `m al gehad heb i.v.m. een onderdrukt afweersysteem. Straks even de dokter bellen dus!
gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 september 2010 23:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gewoon een touwtje uit de deur hangen joh kim
Zo dat was me het dagje wel! Was een leuk feest, druk ook! Daarna ff een migraine om het af te maken en ik geloof dat ik nu wel weer aardig fit ben. En zo goed als jarig
30
Ik ga mijn kind ook absoluut niet voorliegen. Ik zal tot op zekere hoogte meegaan in het verhaal. Maar ik zal er niet volledig in meegaan.quote:Op zondag 5 september 2010 22:39 schreef Spuuglokje het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2010 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's een van mijn ongeschreven wetten. Geen kruid-of pepernoten vóór de officiele intocht.
Dat had ik hier ook, toen heb ik haar na de tweede dag gewoon om 9.00 pas laten komenquote:Op maandag 6 september 2010 07:12 schreef Ticootje het volgende:
Hoi, ik moet zo gewoon opstaan omdat de kraam zo vroeg komt. We liggen allen nog plat <3
jij ook gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 september 2010 08:19 schreef Raissa het volgende:
Goedemorgen! Rare dag hier, ben jarig, moet straks in ondertrouw én Mila heeft een of andere vlekjesziekte waarvan ik hoop dat ik `m al gehad heb i.v.m. een onderdrukt afweersysteem. Straks even de dokter bellen dus!
ontbijtkoek??quote:Op maandag 6 september 2010 12:08 schreef chacama het volgende:
Livelink, dat klinkt erg smerig. Zit te bedenken wat dat effect heeft....
misschien een plakje in een verpaking en dat de verpakking opengegaan is in de was?quote:Op maandag 6 september 2010 12:11 schreef chacama het volgende:
Ja, dat kwam na mijn post ook in me op....
Maar wiebewaart er ontbijtkoek in zijn broekzak.
boterhamzakjes om je handen en het er uit halen? Bij gebrek aan handschoenen dan hequote:Op maandag 6 september 2010 12:02 schreef livelink het volgende:
Spannend, Deepfreeze!
Vicky, ik hoop dat het bij de andere vestiging wat wordt. Sterkte voor iedereen die in de sollicitatie-sores zit![]()
Ik maak net de wasmachine open en het lijkt wel alsof er poep over de was is gekomen![]()
Het is echt ontzettend smerig om te zien. Er zal wel ergens iets in een broekzak zijn blijven zitten, maar wat het isIk durf de was nog niet eens aan te raken. Ik laat het eerst nog maar eens spoelen om te kijken of het dan wat minder is.
Een niet gestrate tuin is echt horror ja!quote:Op maandag 6 september 2010 12:25 schreef k_i_m het volgende:
Kon ik mijn woonkamer maar in de wasmachine doen.
Estrys wat tof. Is dat om de tijd te overbruggen naar jullie nieuwe huis? Of haal ik nu weer dingen door elkaar.quote:Op maandag 6 september 2010 12:40 schreef Estrys het volgende:
we gaan van de week kijken voor een bungalow in het bos, voor 4 maanden![]()
![]()
4 maanden Seb lekker om het huisje in het bos rondscharrelen, eekhoorntjes op je terras, dennenappels zoeken, sneeuw in het bos
Ik heb foto's van mijn schutting in mijn klustopic gezetquote:Op maandag 6 september 2010 12:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een niet gestrate tuin is echt horror ja!en gladde vloeren vanwege dat zand.
daar heb ik 'zo'n mooi flesje voorquote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef moussy het volgende:
Dames, het is weer tijd voor het jaarlijkse afwasmachinereinigsgebeurendie van mij blinkt iig weer.
ja ik ookquote:
oh ja, das waarquote:Op maandag 6 september 2010 13:01 schreef moussy het volgende:
[..]
ja ik ook![]()
Ooit, langgg langgg gelden zijn er wel 3 (of zo) bankjes over geweest, de 1 begon, raadde het aan, wij deden allemaal mee en deden verslag
Hier een kop koffiequote:Op maandag 6 september 2010 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
DF, heel veel succes vanmiddag met het 2e gesprek!!
ik koop gewoon een nieuwe alstie vies isquote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef moussy het volgende:
Dames, het is weer tijd voor het jaarlijkse afwasmachinereinigsgebeurendie van mij blinkt iig weer.
Wat goedquote:Op maandag 6 september 2010 12:40 schreef Estrys het volgende:
we gaan van de week kijken voor een bungalow in het bos, voor 4 maanden![]()
![]()
4 maanden Seb lekker om het huisje in het bos rondscharrelen, eekhoorntjes op je terras, dennenappels zoeken, sneeuw in het bos
We moeten het allemaal nog gaan bekijken, weten ook nog niet wat het kost en zo. Maar de speciale tarieven zijn vanaf 1 november want dan is het seizoen voorbij.quote:Op maandag 6 september 2010 13:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat goed![]()
Kunnen jullie er snel in of wordt het wachten tot 1 nov?
Hoezo? Het is dichter bij mijn werk dan waar ik nu zit. Het is 4 km van ons nieuwe huisquote:Op maandag 6 september 2010 13:49 schreef lady-wrb het volgende:
dat klinkt heerlijk estrys
maar hoe ga je dat doen met werk enzo?
is het op een vakantiepark?quote:Op maandag 6 september 2010 13:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoezo? Het is dichter bij mijn werk dan waar ik nu zit. Het is 4 km van ons nieuwe huis
Ja op een vakantiepark. Er zitten hier best veel van dat soort parken in de buurt. Het enige nadeel is de dinsdag. Dan moet mijn moeder oppassen dus dan moet ik hem 's ochtends naar mijn ouders brengen of mijn moeder komt naar dat vakantiepark. Maar goed dat zien we nog wel.quote:
dank voor de tip! Ik zal weg blijven van kranen en douchekoppen..quote:Op maandag 6 september 2010 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie aan het wceenden gaat..kijk uit voor chroom! Datkenniesamen!
quote:
Gaaf Estrys! Lijkt me een stuk relaxter vooral ivm inwonen bij je schoonouders... hoop voor je dat het lukt! Lekker met Seb dennenappels zoekenquote:
Het is op het moment zo dat ik in een caravan zou gaan zitten, serieusquote:Op maandag 6 september 2010 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ziet er leuk uit, maar zou helemaal niets voor mij zijn..
Ja, voor max. 2 weken... maar nood breekt wetten...
Woonde ik maar bij mijn schoonouders in.quote:Op maandag 6 september 2010 14:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Gaaf Estrys! Lijkt me een stuk relaxter vooral ivm inwonen bij je schoonouders... hoop voor je dat het lukt! Lekker met Seb dennenappels zoeken
ik hoop dat het beter geisoleerd is dan de champignonkwekerij het zomerhuisje dat wij haddenquote:
Er hebben al heel veel mensen uit onze nieuwe wijk daar gebivakkeerd met het hele gezin. In de wintermaanden. Stuk voor stuk goede ervaringen heb ik vernomenquote:Op maandag 6 september 2010 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hoop dat het beter geisoleerd is dan de champignonkwekerij het zomerhuisje dat wij hadden
Ohja, ik twijfelde nog. Toch verkeerd gegokt. Nou ja, in elk geval hoop ik dat je het rond krijgt en dat je elke dag kan verzuchten hoe heeeerlijk ontspannen het daar isquote:Op maandag 6 september 2010 14:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Woonde ik maar bij mijn schoonouders in.Er is maar 1 ding erger dan bij je schoonouders inwonen.. bij je eigen ouders inwonen.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen ...quote:Op maandag 6 september 2010 14:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het is op het moment zo dat ik in een caravan zou gaan zitten, serieus
Oh fijn!!quote:Op maandag 6 september 2010 14:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Er hebben al heel veel mensen uit onze nieuwe wijk daar gebivakkeerd met het hele gezin. In de wintermaanden. Stuk voor stuk goede ervaringen heb ik vernomen
We moeten niet, maar zoals het nu gaat is gewoon ook geen doen meer. De irritatiegrens is bereikt zeg maar. Waren we met tweeën geweest dan was het zoveel makkelijker geweest. Maar een kind en een koppige, dominante moeder die alles op haar manier moet hebben is een slechte combinatie.quote:Op maandag 6 september 2010 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh fijn!!
Nou ja, en ik zou zoals ik de situatie begrijp niet op een paar centen kijken.hopla, weg. misschien krijg je nog wel meer korting als je voor 6 maanden huurt ofzo? Scheiden is altijd duurder denk ik dan.
Nee flauw, maar goed, jullie moeten daar weg toch?
Huuu, dat heb ik nog gedaan in het oude huis. Van die lekkere zwarte glibbersnotranden wegschrobben tussen de kier van de deurquote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef moussy het volgende:
Dat bedoel ik, als het niet meer gaat dan moet je weg.quote:Op maandag 6 september 2010 14:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
We moeten niet, maar zoals het nu gaat is gewoon ook geen doen meer. De irritatiegrens is bereikt zeg maar. Waren we met tweeën geweest dan was het zoveel makkelijker geweest. Maar een kind en een koppige, dominante moeder die alles op haar manier moet hebben is een slechte combinatie.
Waarschijnlijk flipt mijn moeder als we weg zouden gaan maar daar komt ze ook wel weer overheen en zo niet dan is dat dikke vette pech voor haar. Ik kies voor mijn man en kind en zij heeft niks te willen
Is je moeder al op de hoogte dat jullie aan het rondkijken zijn?quote:Op maandag 6 september 2010 14:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
We moeten niet, maar zoals het nu gaat is gewoon ook geen doen meer. De irritatiegrens is bereikt zeg maar. Waren we met tweeën geweest dan was het zoveel makkelijker geweest. Maar een kind en een koppige, dominante moeder die alles op haar manier moet hebben is een slechte combinatie.
Waarschijnlijk flipt mijn moeder als we weg zouden gaan maar daar komt ze ook wel weer overheen en zo niet dan is dat dikke vette pech voor haar. Ik kies voor mijn man en kind en zij heeft niks te willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |