Ik ben leuk!quote:
Proberen? Nieuwe aardappels, die moet je proberenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:13 schreef Kimpossible het volgende:
Tico, misschien moet je M. nog even proberen. Iets met prostanglandingesen enzo.
ik moet zo nodig de aardappels ff afgieten... ik kan geen half uur zonder toilet.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Proberen? Nieuwe aardappels, die moet je proberen
Dat zijn geen grapjes...quote:Op donderdag 2 september 2010 22:15 schreef Kimpossible het volgende:
Ik snap nu pas al de geintjes van m'n ouders over kooien en de sleutel weggooien enzo, toen ik die leeftijd had.
Ik ben altijd snel ergens op uitgekekenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:16 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
![]()
TF, er zijn dingen die blijven vernieuwend
mens! Jij ziet er fantastisch uit! Niet zo raar doen hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, dát helpt? ik lijk zwanger qua pens. Echt serieus met tieteroniki en al. Maar dakannie. Dus wat dat nou weer is...![]()
T'si dat ik al in pyama zit...
Die ene met dat donkere haar is wel oke om te zien.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:22 schreef Kimpossible het volgende:
Ik vind het allemaal lelijke kerels, eigenlijk
ja maar nee, écht, een pens.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mens! Jij ziet er fantastisch uit! Niet zo raar doen hoor.
Hoewel, ik weet niet hoe je pyjama eruit ziet... doe es een foto?
Die zichzelf zo lekker vind? Gatsiequote:Op donderdag 2 september 2010 22:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die ene met dat donkere haar is wel oke om te zien.
En jij gaat gewoon nog zo'n hageneesje op de wereld zetten? Het zou verboden moeten worden!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:27 schreef Ticootje het volgende:
"Das geen stijl" Nee dat klopt! Ze hebben allemaal geen stijl!
Afgelopen... Gelukkig
Jen is hagenees... De andere kan nog ergens anders geboren worden.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:30 schreef m@x het volgende:
[..]
En jij gaat gewoon nog zo'n hageneesje op de wereld zetten? Het zou verboden moeten worden!
Vorige keer luisterde ze prima naar Poesje. Denk dat dat op cherso ook wel gewaardeerd zal worden.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen is hagenees... De andere kan nog ergens anders geboren worden.
Zal ik Jen ook barbie gaan noemen.
Dat is een hele goeie!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:34 schreef m@x het volgende:
[..]
Vorige keer luisterde ze prima naar Poesje. Denk dat dat op cherso ook wel gewaardeerd zal worden.
En ze vond me al zo aardigquote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie!
Ze zal je later dankbaar zijn!
Laatste keer wel! Soms is ze lief.quote:
als pepermuntjes<3quote:
vresuluk.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In den haag heten alle jongens en mannen pik
dan is snikkel toch orginelerquote:Op donderdag 2 september 2010 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In den haag heten alle jongens en mannen pik
of lijah. Ook zo'n mooie.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je kan hem ook tampeloeris noemen, afgekort tampie
Lijkt me een vrij realistisch scenario.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik droomde trouwens dat Ticoo ging bevallen. Bij Taartjesfee in de schuur (?) in d'r blote kont op een berg stro. En dat wij achteraf allemaal de foto's moesten bekijken, omdat gedeelde smart halve smart was, volgens Ticoo. En toen werd ik wakker.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik droomde trouwens dat Ticoo ging bevallen. Bij Taartjesfee in de schuur (?) in d'r blote kont op een berg stro. En dat wij achteraf allemaal de foto's moesten bekijken, omdat gedeelde smart halve smart was, volgens Ticoo. En toen werd ik wakker.
Ik ben thuis hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien moet ik vandaag maar eens langsgaan.
ik nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vandaag al wel 2 wasjes gedraaid, en de vloer gedaan.. We zijn zelfs al aangekleed...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:11 schreef moussy het volgende:
ik nietik heb alleen mn ogen nog maar open gedaan en koffie naar binnen gegoten
Trappenwinkel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:24 schreef trui het volgende:
en welke winkelnaam mag ik daar invullen?
Briljant!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je kunt beter bij een verzekeringsmaatschappij werken
http://forum.viva.nl/foru(...)/list_messages/25770
hahahahahaquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heftig Inne!
Whaha, de tranen rolden over mn wangenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heftig Inne!
quote:Ik ben in de bocht, niet ver van de plaats van het ongeluk vandaan, gaan slingeren. Tijdens het slingeren heb ik waarschijnlijk de tegemoetkomende Mercedes geramd, die vermoedelijk de uiteindelijke richting van de laatste fase van rit mede heeft bepaald.
quote:Mijn motorfiets moest, net als ikzelf, vanwege ernstige schade weggesleept worden.
O geweldig dit linkje!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan had ik al geen kind meer over moeten hebbenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik maak mij meer zorgen om bloemen plukken en daarna weer handen in de mond zonder te wassen.
oh goehoed!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |