Braillequote:Op donderdag 2 september 2010 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
die deed het niet helemaal goed. vond hem wel ok maar kreeg geenm reactie geloof ik dus dacht dat je hem niet leuk vond
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ikke lekker wel.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
crv heeft duidelijk de nieuwe layout niet
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
je gaat toch niet aan andermans pijp zitten lurken
waaaar gaan we?quote:
er zitten ook een paar hele mooie ongebruikte tussen. Aanschafwaarde ca 300 euro (per stuk).quote:Op donderdag 2 september 2010 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
je gaat toch niet aan andermans pijp zitten lurken
Jij bent tegenwoordig ook vaak hier te vindenquote:
O dat...quote:Op donderdag 2 september 2010 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
RTL5
[RTL 5] Oh Oh Cherso
Ik vind de joker wel bij Bella passenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind de Joker iets geils hebben.
Hier staat ''het 6e zintuig'' opquote:Op donderdag 2 september 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O dat...
Ik kan helaas ff niet kijken, mijn lief is in slaap gestort op de bank
Ff opnieuw dan gemistquote:Op donderdag 2 september 2010 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij was voor kal bedoelt mocht ze nog meelezen....of teruglezen....maak je niet druk
Ja normaal alleen zo rond het weekend, rondom Popstarsquote:Op donderdag 2 september 2010 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij bent tegenwoordig ook vaak hier te vinden
En je staat geneens in de OP....
is dat niet zo danquote:Op donderdag 2 september 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Denken dat alle Zweden blond en geil zijn.
je weet maar nooit wie er meeleestquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
dan ben je vroeg deze weekquote:Op donderdag 2 september 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja normaal alleen zo rond het weekend, rondom Popstars
Ik hoop dat kal me zo begrijpt...Zo niet dan wordt dat nog wel met haar besprokenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:59 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niet maar dat is aan Laysa om dat uit te leggen
[TAL SC #340] En uiteraard LAPO
Ik ook en ik vind het een hard gelachquote:Op donderdag 2 september 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
De tt is een soort van quote![]()
ik zie een terugkerend patroon
De wind staat de goeie kant opquote:
why not?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nogal... er is morgen namelijk geen popstars
Ik heb geen touchscreenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
je weet maar nooit wie er meeleest [ afbeelding ]
is dat niet zo danquote:Op donderdag 2 september 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Alsof ik jou niet snapquote:Op donderdag 2 september 2010 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoop dat kal me zo begrijpt...Zo niet dan wordt dat nog wel met haar besproken
Owww datwistiknieteensquote:Op donderdag 2 september 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nogal... er is morgen namelijk geen popstars
je praat in raadselsquote:Op donderdag 2 september 2010 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoop dat kal me zo begrijpt...Zo niet dan wordt dat nog wel met haar besproken
Zie je snapt mequote:Op donderdag 2 september 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook en ik vind het een hard gelach
quote:
screen met allemaal mieretietjes die hard worden zodat je met je vingers kan lezenquote:
Nopequote:Op donderdag 2 september 2010 22:05 schreef Koen66 het volgende:
RTL5 heeft normaal zeker geen livestream oid
Kabouterquote:
en dit is geheid zo'n programma waar ze je laten dokken om terug te kijken bij RTLquote:
Yeah rightquote:Op donderdag 2 september 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Kabouter![]()
en ze gaat zeker niet vreemd
zeg het eensquote:
Veel NL zaken zijn gelukig gratus (uitgezonderd XFACTOR laatst)quote:Op donderdag 2 september 2010 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of dat straks gratis is
Editie NL was ook al betalenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Veel NL zaken zijn gelukig gratus (uitgezonderd XFACTOR laatst)
en dan?quote:
pardonquote:
Die gast zit stijf onder de dope man, die met die wenkbrauwtjesquote:Op donderdag 2 september 2010 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil ondertiteling bij oh oh..
versta de helft niet verdomme
quote:
quote:
Ik nietquote:Op donderdag 2 september 2010 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ook nog toevallig een avondje thuis.
das dan weer een domperquote:
San Marino... Ik denk dat ik gewoon HGT ga kijkenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ook nog toevallig een avondje thuis.
mjah./.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Die gast zit stijf onder de dope man, die met die wenkbrauwtjes
Kijk zijn ogen maarquote:
Ik ben het weekend wegquote:
Dat is hem preciesquote:
quote:Termination of agreement
Either party may terminate the work agreement by means of a registered letter for the end of the month. Only the date of delivery of the first registered letter shall be decisive
Gewoon bij iemand op visite en daar blijf ik danquote:
kijk toch film. Baal dat de vuelta niet wat meer uitgezonden wordtquote:
ah ok, geen vakantieweekend dusquote:Op donderdag 2 september 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon bij iemand op visite en daar blijf ik dan
Maand opzegtermijn voor de 1e van volgende maandquote:Op donderdag 2 september 2010 22:17 schreef crv het volgende:
Wat vinden jullie als je onderstaande leest. is opzegging per einde maand of per datum van ontvangst brief?
[..]
Je bent snel tevreden dusquote:Op donderdag 2 september 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
Whahahaha 2 uur aan der uiterlijk, ik ben binnen 5 minuten klaar
Jawel ik hoef niks te doenquote:
termijn is sowieso 3 maanden maar dat staat niet hier.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Maand opzegtermijn voor de 1e van volgende maand
Nah mascara en borstel en klaarquote:
trouwen ?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
Whahahaha 2 uur aan der uiterlijk, ik ben binnen 5 minuten klaar
heee c_a, je ontweek eerder vanavond mijn vraag.quote:
Ja is ookquote:Op donderdag 2 september 2010 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
termijn is sowieso 3 maanden maar dat staat niet hier.
Ik vind hem voor meererlij uitleg vatbaar
Waaromquote:Op donderdag 2 september 2010 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
heee c_a, je ontweek eerder vanavond mijn vraag.
Waarom drink jij geen alcohol meer
Hmmmm verdacht iddquote:Op donderdag 2 september 2010 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
heee c_a, je ontweek eerder vanavond mijn vraag.
Waarom drink jij geen alcohol meer
Okequote:
mij maakt het niet uit, nu heb ik ff de tijd, maar kwam hem tegen terwijl ikm dit met mijn collega besprakquote:
Je hebt natuurlijk een reputatie gekregenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waaromomdat ik er geen behoefte aan heb
Ik dronk heus niet elke week
quote:
Ik vind ze allemaal lelijkquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk een reputatie gekregen
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waaromomdat ik er geen behoefte aan heb
Ik dronk heus niet elke week
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk een reputatie gekregen
en nee ik ben niet zwangerquote:Op donderdag 2 september 2010 22:24 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
![]()
ok ik zal er over ophouden. geen slapende honden en zo.
Hoezeer ik je ook de zwangerschap gun, het lijkt me wel leuk een dronken Miranda op de meetquote:Op donderdag 2 september 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en nee ik ben niet zwanger
Nou ja niet dat ik weet.....
Ik hoop het wel na 12 keer
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoezeer ik je ook de zwangerschap gun, het lijkt me wel leuk een dronken Miranda op de meet
Nee joh, ik moet met der naar huisquote:Op donderdag 2 september 2010 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoezeer ik je ook de zwangerschap gun, het lijkt me wel leuk een dronken Miranda op de meet
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anders volgend jaar weer een meet
toch niet samen op een hotelkamerquote:Op donderdag 2 september 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee joh, ik moet met der naar huis
Ook goedquote:Op donderdag 2 september 2010 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch niet samen op een hotelkamer
quote:
wat ?quote:
was ff bellenquote:
Slaap lekker Kallyquote:Op donderdag 2 september 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Maar goed half 6 de wekker weer![]()
Slaap lekker schattekes![]()
ik heb nog steeds geen idee wat ik ga doen.quote:
Hee die heb ik ook. Fijn dingetje, alleen hij kan niet zoomen tijdens het filmen en ik mis het flipscreen. En de batterij-levensduur is nou ook niet echt joepiequote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
Canon Powershot SX120is
Gelijk 2 ook een voor mijn schoonpa
[ afbeelding ]
en onze huwelijksnacht danquote:Op donderdag 2 september 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Trustequote:Op donderdag 2 september 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
weltrustenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Dag is nog langquote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Is er trouwens geen bekend persoon overleden vandaag?
jammer inderdaadquote:Op donderdag 2 september 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee die heb ik ook. Fijn dingetje, alleen hij kan niet zoomen tijdens het filmen
mis ik niet, nog nooit gemistquote:en ik mis het flipscreen.
daarom heb ik meerdere rechargebles erbijquote:En de batterij-levensduur is nou ook niet echt joepie
heb ik op mijn coolpix en gebruik het bijna nooitquote:Ook een optische viewfinder zou handig zijn
inderdaadquote:(en beter voor de batterijen). Maar even goed een prima apparaatje hoor
niet dat ik weetquote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Kom danquote:
Jawel, maar dat nieuws wordt morgen pas bekend gemaaktquote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Ik ben nog niet bekend genoeg, dus blijf nog even.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, druk all over the forum.
Slaap lekker Siep
Oke, als jij het zegtquote:Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar dat nieuws wordt morgen pas bekend gemaakt
Ik wil Hans Kraaij sr nog even genoemd hebben. Voor de bonuspunten.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:39 schreef Koen66 het volgende:
Wie liggen er allemaal op het randje ?
Ik wil ook niet maar ja half 6 is echt vroegquote:
Ik daarstraks nog, maar ik kan me best goed in evenwicht houdenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:39 schreef Koen66 het volgende:
Wie liggen er allemaal op het randje ?
ik mag ""uitslapen"" op de vrijdagen (wekker op half 8)quote:Op donderdag 2 september 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil ook niet maar ja half 6 is echt vroeg
half 6 is zeker vroegquote:Op donderdag 2 september 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe idd nog maar ff blijvenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bekend genoeg, dus blijf nog even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Niet jr.?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil Hans Kraaij sr nog even genoemd hebben. Voor de bonuspunten.
ik ga strax nog ff douchenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik be ook moe....
Alweer reclame op rtl5Vaag
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:43 schreef crv het volgende:
De STIG is onthult
was gisteren toch al in het nieuws?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
nou, ik ga je de hele nacht wel wakker houden hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het maar uitgezetquote:Op donderdag 2 september 2010 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik be ook moe....
Alweer reclame op rtl5Vaag
zo ja dan toch nietquote:
ik lees het hier net pasquote:Op donderdag 2 september 2010 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was gisteren toch al in het nieuws?
Hij doet wel z'n best, langs de lijn bij Lienden.quote:
Geen idee, iedereen gaat dood tegenwoordig. Laurent Fignon, Conny Mus, Jean Nelissenquote:
Da's altijd al, dat iedereen doodgaatquote:Op donderdag 2 september 2010 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee, iedereen gaat dood tegenwoordig. Laurent Fignon, Conny Mus, Jean Nelissen
geen lekkage word gemeld, maar eerst zien dan geloven.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:46 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm weer een explosie op een boorplatform
Geheid dat we over een paar weken weer horen dat er toch een lek is
Kunnen ze weer filmpjes als deze gaan maken, hij blijft leuk:
Fignon vond ik wel schokkend, wist niet dat ie ziek wasquote:Op donderdag 2 september 2010 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee, iedereen gaat dood tegenwoordig. Laurent Fignon, Conny Mus, Jean Nelissen
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Da's altijd al, dat iedereen doodgaat
eeen van de weinige zekerheden die je hebtquote:Op donderdag 2 september 2010 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoera!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
eeen van de weinige zekerheden die je hebt
Inderdaad, over 50 jaar zijn alle oceanen een grote levenloze stinkende oliebreiquote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
geen lekkage word gemeld, maar eerst zien dan geloven.
zou me niets verbazen als zo langzamerhand al die ouwe putten gaan lekken en er echt een catastrophe plaatsvindt wereldwijd
ook wel een aardig scenario voor een film.......gelijk rechten aanvraagt
huh?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fignon vond ik wel schokkend, wist niet dat ie ziek was
ow verrekt ja daar doe ik ook aan meequote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me ineens dat we een voetbalsubleague hebben
Klopt, ''vroegah'' (idd in de tijd van Fignon) keek ik alles op wielergebiedquote:Op donderdag 2 september 2010 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
huh?
dat was zo'n beetje publiek nieuws (althans onder wieler liefhebbers )
Tijdens de tour werd al aangegeven dat dit waarschijnlijk zijn laatste optreden zou zijn daar
Wat nou weer?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Godvertyfus, als ik ergens een hekel aan heb is het Om;'s versturen aan ex-mods die de boel doelbewust verneuken. Godver weer een half uur van mijn tijd naar de klote
Wat heeft Fles nou weer gedaan?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Godvertyfus, als ik ergens een hekel aan heb is het Om;'s versturen aan ex-mods die de boel doelbewust verneuken. Godver weer een half uur van mijn tijd naar de klote
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb alleen geen idee hoe te werk te gaanquote:Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef crv het volgende:
[..]
ow verrekt ja daar doe ik ook aan mee
Laat ff weten hoe dat bevalt. Ik had altijd rechargeables, maar ben toch weer overgegaan op einweg-accu's, anders zit ik echt permanent met dat gezanik dat de accu;s bijna leeg zijn en vervangenmoeten worden. Overigens heb ik een keertje nog een kwartier lang door kunnen filmen terwijl dat gezeik al begonnen was, dus die indicatie heb je gewoon niks aan. Wel een beetje kut, want je weet dus nooit wanneer hij er dus WEL echt mee gaat kappen. WEL weet je zeker dat dat op een moment is dat je dat niet kunt gebruikenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef crv het volgende:
daarom heb ik meerdere rechargebles erbij
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee hoe te werk te gaan
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:55 schreef D. het volgende:
Burger King is verkocht
http://www.nu.nl/economie(...)ame-burger-king.html
Hopelijk gaat de nieuwe eigenaar gewoon verder met burgers bakken
ik zal het in de gaten houden.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ff weten hoe dat bevalt. Ik had altijd rechargeables, maar ben toch weer overgegaan op einweg-accu's, anders zit ik echt permanent met dat gezanik dat de accu;s bijna leeg zijn en vervangenmoeten worden. Overigens heb ik een keertje nog een kwartier lang door kunnen filmen terwijl dat gezeik al begonnen was, dus die indicatie heb je gewoon niks aan. Wel een beetje kut, want je weet dus nooit wanneer hij er dus WEL echt mee gaat kappen. WEL weet je zeker dat dat op een moment is dat je dat niet kunt gebruiken
dacht ff dat het door McDonalds overgenomen wasquote:Op donderdag 2 september 2010 22:55 schreef D. het volgende:
Burger King is verkocht
http://www.nu.nl/economie(...)ame-burger-king.html
Hopelijk gaat de nieuwe eigenaar gewoon verder met burgers bakken
heee das mijn plekquote:
Met ingang van het gebruik van de SX120 bedoel ik dus he. Dat is ook mijn eerste cam met maar 2 accu's. Alle vorige hadden er 4.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ff weten hoe dat bevalt. Ik had altijd rechargeables, maar ben toch weer overgegaan op einweg-accu's, anders zit ik echt permanent met dat gezanik dat de accu;s bijna leeg zijn
Het logo van de Mac wordt groenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht ff dat het door McDonalds overgenomen was
dat zou wat ziinquote:Op donderdag 2 september 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht ff dat het door McDonalds overgenomen was
quote:
Vind het prima te doenquote:Ik hoop wel iets beter dan de vorige eigenaar
DSLR is een heel ander verhaal idd, daar heb je maar zelden je schermpje nodig. Dat is wat het eeste stroom vreetquote:Op donderdag 2 september 2010 22:57 schreef crv het volgende:
[..]
ik zal het in de gaten houden.
maar wat ik altijd doe op vakantie met mijn andere cam (2 D70's) is altijd 's avonds de accu's laden. maar die Li-Ions gaan wel langer mee natuurlijk. heb nu een lader voor 4 AA's dus ff aankijken
Groenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het logo van de Mac wordt groen
En de tv-schermen gaan weg
Ik wil best ruilen hoor, maar ik weet niet hoe het werktquote:Op donderdag 2 september 2010 22:57 schreef crv het volgende:
[..]
heee das mijn plek
mijn teamnaam is "de laatste"
hoe lang doe jij gemiddeld met 2 AA's tot ze leeg zijn ?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met ingang van het gebruik van de SX120 bedoel ik dus he. Dat is ook mijn eerste cam met maar 2 accu's. Alle vorige hadden er 4.
de hele wereld... voor een groenere en milieubewuster bestaanquote:Op donderdag 2 september 2010 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Groen
WaaromOver heel de wereld... of alleen weer in Nederland
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
de hele wereld... voor een groenere en milieubewuster bestaan
Ik hoor veel over dat programma. Is het leuk?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
OhOh Cherso staat op RTL gemist en is gratis
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
OhOh Cherso staat op RTL gemist en is gratis
moet je morgen werkenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:02 schreef crv het volgende:
kut ik kom erachter dat ik niet meer geheel recht kan lopen
Whehehequote:
Veel gesletquote:Op donderdag 2 september 2010 23:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hoor veel over dat programma. Is het leuk?
Schijnt van wel, ik ga het morgen kijkenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
was dit nu de 1e afleveringquote:Op donderdag 2 september 2010 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Veel geslet
Alleen deze afleverimg nog niet echt veel geslet gezien
By the way, Hi Chowiquote:Op donderdag 2 september 2010 23:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm. Geslet. Klinkt goed.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Veel geslet
Alleen deze afleverimg nog niet echt veel geslet gezien
nee denk het ook niet...quote:
Ben je mal. Zo lelijk ben ik niet.quote:
Qua eten blijf ik Burgerking veel beter vindenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee denk het ook niet...
Zondag weer naar MacVoor de glazen
Moest gelijk weer ff op je fobo kijken of er bewijs staatquote:Op donderdag 2 september 2010 23:06 schreef Chowi het volgende:
Sympho..
[..]
Ben je mal. Zo lelijk ben ik niet.
Ik heb er eentje overquote:Op donderdag 2 september 2010 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee denk het ook niet...
Zondag weer naar MacVoor de glazen
De Mac zit hier op 1 minuut (als de stoplichten meezitten) afstand, dus da's wel gemakkelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua eten blijf ik Burgerking veel beter vinden
Maar de kids vinden de Mac beter (want meer te doen etc)
Daarom staan er dus ook geen foto's. Ik hou niet zo van mannelijke aandacht.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moest gelijk weer ff op je fobo kijken of er bewijs staat
He, dat heb ik nou ookquote:Op donderdag 2 september 2010 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
. Ik hou niet zo van mannelijke aandacht.
.
Dat halve gezicht met 1 oog ben je nietquote:Op donderdag 2 september 2010 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarom staan er dus ook geen foto's. Ik hou niet zo van mannelijke aandacht.
Niet denken dat ik lesbisch ben nu. Ik ben gewoon aseksueel.
Te kortquote:Op donderdag 2 september 2010 23:12 schreef Myraela het volgende:
Dat van die denhaagse jongeren viel een beetje tegen. Was wel heel kort.
Een private message klier?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme ik heb een ontstoken PM klier
quote:
je lektquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |