quote:Top 100 van donderdag 2 september 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
020. 131 Symphonic
035. 097 Dr_Flash
038. 094 suikertaartje
063. 076 LovelyLady
069. 070 MPG
075. 068 naatje_1
dukkiequote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:23 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady *kucht* schraapt keel en probeert goedemorgen te zeggen
marijkequote:
Morgen LLquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wokkie![]()
![]()
[..]
MPG![]()
[..]
Marijke![]()
Eerst een kopje thee met honing, daarna koffie
Wokquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijke![]()
heb ik nou vernomen dat je de lada weg wilt doen
Nou ik heb de hele week al last van mijn keel, eerst keelpijn en nu wordt ik steeds met een schorre of hese stem wakker, en moet ik eerst doorsmeren voordat ik weer normaal kan praten. Aan het eind vd dag gaat het over in kriebelhoest. Verder niet echt verkouden, beetje snotterig dus het valt meequote:Op vrijdag 3 september 2010 08:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen LL![]()
Ben je een beetje verkouden?
Wat zonde van je autootjequote:Wok
Ja, dat klopt, na alles wat stuk gegaan is durf ik nog amper in die auto te rijden... En ja hij zou nu weer helemaal in orde moeten zijn, maar mijn vertrouwen is wel verdwenenHet doet me ook best een beetje pijn moet ik bekennen, maar als ik iedere keer met hartkloppingen in die auto zit is dat ook niet echt handig...
Balenquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik heb de hele week al last van mijn keel, eerst keelpijn en nu wordt ik steeds met een schorre of hese stem wakker, en moet ik eerst doorsmeren voordat ik weer normaal kan praten. Aan het eind vd dag gaat het over in kriebelhoest. Verder niet echt verkouden, beetje snotterig dus het valt meeGewoon lekker thee met honing
Ja, ik baal er zelf ook wel van, het is gewoon een super leuke autoquote:Wat zonde van je autootjeMaar veiligheid gaat wel voor alles natuurlijk. Ga je op zoek naar een andere lada?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:33 schreef Enfermera het volgende:
Mogge allemaal
Monteur is er nog niet
dat is welquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wok
Ja, dat klopt, na alles wat stuk gegaan is durf ik nog amper in die auto te rijden... En ja hij zou nu weer helemaal in orde moeten zijn, maar mijn vertrouwen is wel verdwenenHet doet me ook best een beetje pijn moet ik bekennen, maar als ik iedere keer met hartkloppingen in die auto zit is dat ook niet echt handig...
solquote:
Preciesquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
BalenMaar thee met honing is natuurlijk nooit een straf
Wel balen hoorquote:Ja, ik baal er zelf ook wel van, het is gewoon een super leuke autoMaar ik moet er wel fijn in kunnen rijden en niet compleet gestresst achter het stuur zitten... Nee, ik ga denk ik als ik em kwijtraak voorlopig geen andere auto kopen. Dan wacht ik tot ik weer werk en dan heb ik iets meer budget voor een modernere auto met stuurbekrachtiging enzo
Bovendien is de kans dat aan nieuwere auto's iets stuk gaat iets kleiner dan bij een 18 jaar oude dame
En nu moet ik naar het werk, tot later en een fijne dag allemaal![]()
Mogguh Soliquequote:
WOKquote:
LLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |