quote:Top 100 van donderdag 2 september 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
020. 131 Symphonic
035. 097 Dr_Flash
038. 094 suikertaartje
063. 076 LovelyLady
069. 070 MPG
075. 068 naatje_1
dukkiequote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:23 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady *kucht* schraapt keel en probeert goedemorgen te zeggen
marijkequote:
Morgen LLquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wokkie![]()
![]()
[..]
MPG![]()
[..]
Marijke![]()
Eerst een kopje thee met honing, daarna koffie
Wokquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijke![]()
heb ik nou vernomen dat je de lada weg wilt doen
Nou ik heb de hele week al last van mijn keel, eerst keelpijn en nu wordt ik steeds met een schorre of hese stem wakker, en moet ik eerst doorsmeren voordat ik weer normaal kan praten. Aan het eind vd dag gaat het over in kriebelhoest. Verder niet echt verkouden, beetje snotterig dus het valt meequote:Op vrijdag 3 september 2010 08:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen LL![]()
Ben je een beetje verkouden?
Wat zonde van je autootjequote:Wok
Ja, dat klopt, na alles wat stuk gegaan is durf ik nog amper in die auto te rijden... En ja hij zou nu weer helemaal in orde moeten zijn, maar mijn vertrouwen is wel verdwenenHet doet me ook best een beetje pijn moet ik bekennen, maar als ik iedere keer met hartkloppingen in die auto zit is dat ook niet echt handig...
Balenquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik heb de hele week al last van mijn keel, eerst keelpijn en nu wordt ik steeds met een schorre of hese stem wakker, en moet ik eerst doorsmeren voordat ik weer normaal kan praten. Aan het eind vd dag gaat het over in kriebelhoest. Verder niet echt verkouden, beetje snotterig dus het valt meeGewoon lekker thee met honing
Ja, ik baal er zelf ook wel van, het is gewoon een super leuke autoquote:Wat zonde van je autootjeMaar veiligheid gaat wel voor alles natuurlijk. Ga je op zoek naar een andere lada?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:33 schreef Enfermera het volgende:
Mogge allemaal
Monteur is er nog niet
dat is welquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wok
Ja, dat klopt, na alles wat stuk gegaan is durf ik nog amper in die auto te rijden... En ja hij zou nu weer helemaal in orde moeten zijn, maar mijn vertrouwen is wel verdwenenHet doet me ook best een beetje pijn moet ik bekennen, maar als ik iedere keer met hartkloppingen in die auto zit is dat ook niet echt handig...
solquote:
Preciesquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
BalenMaar thee met honing is natuurlijk nooit een straf
Wel balen hoorquote:Ja, ik baal er zelf ook wel van, het is gewoon een super leuke autoMaar ik moet er wel fijn in kunnen rijden en niet compleet gestresst achter het stuur zitten... Nee, ik ga denk ik als ik em kwijtraak voorlopig geen andere auto kopen. Dan wacht ik tot ik weer werk en dan heb ik iets meer budget voor een modernere auto met stuurbekrachtiging enzo
Bovendien is de kans dat aan nieuwere auto's iets stuk gaat iets kleiner dan bij een 18 jaar oude dame
En nu moet ik naar het werk, tot later en een fijne dag allemaal![]()
Mogguh Soliquequote:
WOKquote:
LLquote:
Op werk of hier?quote:
Liebchenquote:
Wat een hoop geld zegquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:16 schreef Enfermera het volgende:
Godverdegodver. Wat een genaaid gezeik weer. Ik laat een onderzoek doen omdat ik ergens last van heb, en ondertussen mag ik zelf even 100 euro dokken daarvoorAls ze dat nou ff van te voren zeggen
Echt he.quote:
kopijn? broertje van koppijn?quote:
Zal best, dat broertje is enorm vervelend.quote:
Oh dat is wel even een "oeps" momentjequote:Op vrijdag 3 september 2010 09:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he.
Heb net ff gebeld, het blijkt mn eigen risico te zijnIk dacht dat ik dat al had opgemaakt met mn fysio en anticonceptie, maar nee dus
Whehe. Denk je m nog vaak te slopen dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet de code nu ook zelf, dus volgende keer los ik het zelf op.
Nou ja, mocht de accuspanning weer eens wegvallen, heb ik de code nodigquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Denk je m nog vaak te slopen dan?
Ja. Maar ze konden me ook niet zeggen hoeveel ik dan nog had staan van mn eigen risico, systeemstoringquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat is wel even een "oeps" momentje
Maar wel een belangrijk onderzoek
Wel zonde danquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:46 schreef Enfermera het volgende:
Ja. Maar ze konden me ook niet zeggen hoeveel ik dan nog had staan van mn eigen risico, systeemstoring
Nouja, ik wist van te voren al bijna zeker dat daar niks uit zou komen, dus die 100 euro is het me echt niet waard geweest
Ja, zeker.. Nouja, leermoment voor de volgende keer, ik vraag dan wel aan de huisarts: "Marrreeuhhhh, hoe duur kost dat?quote:
Pak een schaarquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan iemand zorgen dat onze telefoonlijn kapot gaat?
imigranquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die helpen bij mij nouwelijks en helaas niet bij deze soort koppijn
ik heb gehoord dat water helptquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:48 schreef TJDoornbos het volgende:
En dan jezelf proberen te bellen om een storing te melden?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:48 schreef TJDoornbos het volgende:
of uit de oude doosquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dokter WOK's hoofdpijn tips.
Weg met hoofdpijn, tip 1: Water drinken
Eén van de voornaamste redenen voor hoofdpijn is uitdroging. Dit komt door het drinken van koffie, thee e.d. waarbij je meer vocht verliest dan binnenkrijgt. Maar ook bij warme temperaturen verliezen we meer vocht. Hoofdpijn is dan een teken meer te moeten drinken. Drink dus voldoende water en verklein de kans op hoofdpijn. Komt de hoofdpijn op, neem dan eerst een glas water .
Weg met hoofdpijn, tip 2: Koffie
Hoewel koffie zojuist als oorzaak aangewezen werd voor het verliezen van vocht en veroorzaken van hoofdpijn, kan te weinig koffie ook hoofdpijn veroorzaken. Wie veel koffie drinkt, kan verslaaft raken aan caffeine. Wanneer je minder koffie nuttigt, kan het tekort aan caffeine hoofdpijn veroorzaken.
Weg met hoofdpijn, tip 3: Rust
Hoofdpijn kan ook worden veroorzaakt door stress. Rust daarom voldoende. Slaap genoeg uren en neem voldoende pauzes. Zet er toch hoofdpijn door, maak dan eens een wandeling van 5 minuten.
Weg met hoofdpijn, tip 4: Ontspan
Geen tijd om 5 minuten de hoofdpijn weg te wandelen? Sluit de ogen dan en wrijf tegen de zijkanten van uw hoofd. Ook op de kruin van uw hoofd, tussen uw wenkbrauwen en bij uw oren zitten drukpunten tegen hoofdpijn, Ontspan! Masseer deze punten en de hoofdpijn zal verminderen.
Weg met hoofdpijn, tip 5: Natte washand
Hoewel het tijdens het werk lastig gaat, is een koude natte washand een geweldig middel zijn tegen hoofdpijn. Ga rustig zitten of liggen. Ontspan, met de koude natte washand. Uw hoofdpijn zal zeker verminderen.
Weg met hoofdpijn, tip 6: Warm bad
Hoofdpijn is goed aan te pakken door te ontspannen. Neem bij hoofdpijn bijvoorbeeld eens een goed warm bad. Ontspan uw spieren. Gespannen spieren kunnen namelijk ook hoofdpijn veroorzaken.
Weg met hoofdpijn, tip 7: Stoom
Stoom is een ander middel om hoofdpijn op te lossen. De warme lucht vult het hoofd en zorgt voor de juiste ontspanning. Draai de nek een paar keer rond en masseer de nekspieren. Uw hoofpijn zal zeker verminderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |