Nou, hehe, eindelijk!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je geilt op de Ikeagids... dat is wel een afknapper hoor.
Ja... mijn illusies, wat doe jequote:Op donderdag 2 september 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, hehe, eindelijk!
Je dacht echt dat ik perfect was he?
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb een naaimachine. Punt.
Slaap zequote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker slapen..Morgen op mn vrije dag komt de monteur voor de oven tussen 8 en 12. Zul je zien dat het om 8 uur is
![]()
Nouja.
Trusten!
Het lijkt wel een vrouw soms hequote:Op donderdag 2 september 2010 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je geilt op de Ikeagids... dat is wel een afknapper hoor.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker slapen..Morgen op mn vrije dag komt de monteur voor de oven tussen 8 en 12. Zul je zien dat het om 8 uur is
![]()
Nouja.
Trusten!
Het moest toch een keer gebeurenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... mijn illusies, wat doe je.
vrouwen op FOK!?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een vrouw soms he
hmm.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb gewoon mijn moeder gestalkt tot ze het me uitlegde
nee joh, onmogelijk zeg ik je!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef Muck het volgende:
[..]
vrouwen op FOK!?
op internet?
doe niet zo gek
Ik heb geen zus, en mijn broer eet naaimachines denk ikquote:Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmm.
dat deed de mijne bij mijn zus, en toen hield ze op
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb geen zus, en mijn broer eet naaimachines denk ik
Ja idd, sorryquote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef Muck het volgende:
[..]
vrouwen op FOK!?
op internet?
doe niet zo gek
Hoezo denk jij dat?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb geen zus, en mijn broer eet naaimachines denk ik
Ja maar met de Ikeagids... dat is wel een enorme meteen hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het moest toch een keer gebeuren
OMG!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar met de Ikeagids... dat is wel een enorme meteen hoor.
Zit je dan ook zo te bladeren:
O Bjorn, ja ik wil je! Lars, met je lange ronde vormen, jouw ook! JAAAAAAAA!
Ik heb een broer van 2 bij 2, dus hij ziet snel dingen over het hoofdquote:Op donderdag 2 september 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
laat hem de jouwe dan maar niet zien
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja idd, sorry
rare gedachte van mij. dat kan natuurlijk helemaal niet.
Das technisch en snappen ze niet.
goed gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |