Nee.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
JIJ liet ons vallen voor zo'n stomme preview.
Truequote:Op donderdag 2 september 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee.
Ik was alleen even verminderd aanwezig.
En ik zei er al sorry voor voordat ik uberhaupt zei waarom ik afgeleid was.
Dus
Maar het ging mij meer om het woordje tasquote:Op donderdag 2 september 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Reistassen vind ik ook wat anders dan handtassen.
Ik keek toevallig net op de site van ikeaquote:Op donderdag 2 september 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ja zeg, niet steeds mij aanvallen op Ikea als Fha er niet is om mijn back te hebben hoor
niet bij mijn blauwe jurkjequote:Op donderdag 2 september 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan koop je een zwarte tas... die kan overal bij.
ik heb ook broeken zonder zakken hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
Ow en mijn opmerking over geen broekzakken en toch geen handtas wordt hendig sjiek ontweken he.
* suikertaartje volgt gedweequote:Op donderdag 2 september 2010 22:25 schreef wel.o.k het volgende:
ik zag hem wel![]()
sorry, zij was eerder. maar anders........
doen ze lastig?
kom gaan we naar bed
Ik heb 1 rugzak en daarin zit mijn laptop in een aftands reistasding van mijn vader zijn werk. En mijn sportschoenen en handdoek prop ik in een plastic boodschappentas onder mijn bagagedragerquote:Op donderdag 2 september 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het ging mij meer om het woordje tasen dan kan ik mijn laptop tas en sporttassen ook nog wel los zetten dus dan kom ik op 1 tas uit
zie je wel?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn god nee! Ik heb een blaar van alleen het hengsel al
Ik naai er een leuk stofje in met de naaimachine
Ik had het niet over een broekquote:Op donderdag 2 september 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook broeken zonder zakken hoor
* wel.o.k slaat arm om st heen en geeft kusje op haar hoofdquote:Op donderdag 2 september 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje volgt gedwee
Ho, wacht!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje volgt gedwee
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik keek toevallig net op de site van ikea
[..]
niet bij mijn blauwe jurkje
te laatquote:Op donderdag 2 september 2010 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ho, wacht!
Ik wacht nog op Snow Patrol!
Ik ben wel blij dat ik een goede laptoptas hebquote:Op donderdag 2 september 2010 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 1 rugzak en daarin zit mijn laptop in een aftands reistasding van mijn vader zijn werk. En mijn sportschoenen en handdoek prop ik in een plastic boodschappentas onder mijn bagagedrager.
wok? Ik hou van jouquote:Op donderdag 2 september 2010 22:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k slaat arm om st heen en geeft kusje op haar hoofd
kom maar hoor, gaan we nog een verhaaltje doen en lekker kriebelen.
Alleen simpele dingen als kussentjes en tassenvoeringen hoorquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 2 september 2010 22:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga mezelf naar bed brengen, ajuus
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Ikea, tassen, haakbeestjesdingies, jurkjes...ik vind jou lief
Ik ookquote:Op donderdag 2 september 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik een goede laptoptas heb
Maar je geilt op de Ikeagids... dat is wel een afknapper hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
te laat![]()
moet je je maar niet laten leiden door gekrenkte jongemannetjes die even moeten afreageren
De mijne is gewoon mooi zwartquote:Op donderdag 2 september 2010 22:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
maar die heeft dan wel weer roze pluche aan de binnenkant
Ik heb een naaimachine. Punt.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:33 schreef Muck het volgende:
Alleen simpele dingen als kussentjes en tassenvoeringen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |