Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Om vervolgens geen TT te kunnen bedenkenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
Die TT wilde ik al een eeuwigheid maken, maar Ferb kaapte de lapo weg
Het wordt tijd voor een TT-cursusquote:Oeps, cijfertje![]()
Welke foto.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Of niet? zolang het niet over die foto gaat prima voor de rest mag je het overal over hebben
Zo jij bent niet veel eisend vandaagquote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Of niet? zolang het niet over die foto gaat prima voor de rest mag je het overal over hebben
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
.
WAAROM?????
WAAROM vind ik je zelfs lief als je me zit te pesten?
Het is een verkapte naamtopic Fha noemt mij dingetjequote:Op donderdag 2 september 2010 21:47 schreef Enfermera het volgende:
Dingetje? Ipv je roerstokje je...![]()
?
![]()
Als man zijnde natuurlijk.
Wat moeten wij vrouwen dan?
* LovelyLady weigertquote:Op donderdag 2 september 2010 21:46 schreef MPG het volgende:
Welke foto.
En nee dit is geen verkapt request, opsturen die hap.
Ben ik toch nooitquote:Op donderdag 2 september 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo jij bent niet veel eisend vandaag
schuddequote:Op donderdag 2 september 2010 21:47 schreef Enfermera het volgende:
Dingetje? Ipv je roerstokje je...![]()
?
![]()
Als man zijnde natuurlijk.
Wat moeten wij vrouwen dan?
Nog niet gemerkt nee, maar wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady weigert
[..]
Ben ik toch nooit![]()
Muckiequote:
quote:
Of nietquote:Op donderdag 2 september 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
Nog niet gemerkt nee, maar wat niet is kan nog komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Goh, ik dacht dat het echt over dingetjes ging.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is een verkapte naamtopic Fha noemt mij dingetje
Ohjaquote:
Hoop ik daar antwoord op te krijgenquote:
o dat is simpel.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoop ik daar antwoord op te krijgen.
Potverdikkeme, waarom heb jij nou al een wokkin?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
o dat is simpel.
ST is zo lief en zoet daar kan niets tegenop, zelfs een pesthumeur niet
Oh, ik merk nog niksquote:Op donderdag 2 september 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee baldadig, want als ik me niet lekker voel ga ik anderen lastig vallen
Haiquote:
Goed he?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben al bijna aan bed tijd toe en dan zeg jij morgen?
Hey Muck
ST, you're gonna love my new bagquote:
Helleuquote:
Wokkiieeeeequote:
Zo heet ik nietquote:
Wieso?quote:[..]
ST, you're gonna love my new bag
Hard schuppen he! Da ken besquote:[..]
Wokkiieeeee
mwoaaaaaah, morgen de dokter schoppen
Ik hou me inquote:
Wat zijn we toch ook een spammertsquote:Op donderdag 2 september 2010 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie zijn alweer een topic verder
Tas tas tas tas tasquote:Op donderdag 2 september 2010 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Hai
[..]
Goed he?
[..]
ST, you're gonna love my new bag
[..]
Helleu
[..]
Wokkiieeeee
mwoaaaaaah, morgen de dokter schoppen
Dat blijkt, Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 september 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou me in
Maar lieve mensjes ik ga lekker een warme douche nemen en dan lekker mijn bedje in![]()
Wara heb jij nou weer last vanquote:Op donderdag 2 september 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tas tas tas tas tas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zien?
Nu wel.quote:
quote:
Ben jij ST?quote:[..]
Wieso?
jaaaquote:[..]
Hard schuppen he! Da ken bes.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 september 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou me in
Maar lieve mensjes ik ga lekker een warme douche nemen en dan lekker mijn bedje in![]()
even snel een webcamfoto,maar binnenkort maak ik betere:quote:Op donderdag 2 september 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tas tas tas tas tas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zien?
wel op links slapen he?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou me in
wakker blijven hequote:Op donderdag 2 september 2010 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie zijn alweer een topic verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |