abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 september 2010 @ 21:27:34 #176
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_86220482
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef vosss het volgende:
Ik kijk liever in een stel mooie ogen die stralen dan in een stel ogen die niets zeggen :)
QFT!

Het is trouwens opvallend hoeveel hier op uiterlijkheden zijn gericht. Heeft TS het over de ogen, dan weten velen hier het toch weer om te buigen naar uiterlijkheden, de kleur of de vorm van de ogen. Maar ik vind het veel belangrijker wat de ogen zeggen, of ze sprankelen, of iemands ziel er in spreekt, dan alleen de kleur of vorm.

1000 x liever mooie ogen die stralen, dan mooi gevormde ogen die kil zijn en niets zeggen.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  woensdag 8 september 2010 @ 23:28:09 #177
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86225682
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:38 schreef Michelle.T het volgende:

[..]

Zoals deze?

[ afbeelding ]

:9.
het valt me op dat vrouwen over het algemeen mannen met een nogal norse wenkbrauw opslag (lage fronsende wenkbrauen/beetje agressief) met super heldere ogen. "mooi/lief/knap" vinden

zo'n gast als afgebeeld zou ik ten alle tijden in de gaten houden en als het echt moet vermoorden :{

volgens mij is het echt zo dat agressie (het uiterlijk/gedrag/lomp/grof bij mannen) iets losmaakt in vrouwen op sexueel niveau.

[ Bericht 4% gewijzigd door Schenkstroop op 08-09-2010 23:34:14 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_86227760
kun je niet hebben met je puspukkels? :9

nah ik heb zelf vaak een cahgrijnig hoofd en wordt eerder mooier/leuker gevonden dan mn blik die ik normaal heb als ik opgewekt ben. waarschijnlijk schrikt een boze blik andere jongens af en vinden vrouwen het daarom wel wat.
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86228029
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:28 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

het valt me op dat vrouwen over het algemeen mannen met een nogal norse wenkbrauw opslag (lage fronsende wenkbrauen/beetje agressief) met super heldere ogen. "mooi/lief/knap" vinden

zo'n gast als afgebeeld zou ik ten alle tijden in de gaten houden en als het echt moet vermoorden :{

volgens mij is het echt zo dat agressie (het uiterlijk/gedrag/lomp/grof bij mannen) iets losmaakt in vrouwen op sexueel niveau.
Mannen die er ietwat agressief uitzien, vind ik interessanter dan mannen die er alleen maar lief en schattig uitzien. Dus misschien zit er wel iets in je stelling. Wel vind ik ogen bij mannen een stuk minder belangrijk dan bij vrouwen. Donkere ogen zijn ook prima, maakt het geheel nog norser. :P
  donderdag 9 september 2010 @ 06:44:43 #180
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86231065
Op posters van onderbroeken homo calvin klein, of parfum en cigaretten posters zie je mannen vrijwel nooit lachen., eerder een serieuze pose aannemen. mischien, heel mishcien is het indoctrinatie bij meisjes doordat zij enkelt zulkse posters zien van jongs af aan. kan me moeilijk voorstellen dat meisjes/vrouwen vnl van agressievlingen houden. De boos kijkende mensen met monobrauws als een Bert (van Ernie).

Ik was gisteren bij de super en er hing een bord boven de sinaasappels. 1000gr + 100gr gratis. 1.79. Aan de kassa bleek dit dus niet te kloppen dus ik zei, neh laat maar vind ik te duur. Mevrouw moest het ervan af halen maar dat ging met zuchten en steunen. Het duurde absoluut niet lang. hoogstens 15 sec extra werk. Maar doordat zij er zo een punt van maakte moest 'hollandsche bitch' achter mij (met blauwe ogen, blond haar, begin 30 met beginnende kraaiepootjes en rimpels) ook even moeilijk steunen en zuchten.

Toen ik weg wegliep hoorde ik die man dat met haar was een grapje maken mbt sinaasappels. Dat pikte ik niet maar dacht laat maar, ik kan em toch niet aan maar onthoud zn gezicht wel.

Die gast dus die met die hollandse trut was, was wel en knappe 'geleefde' man maar zijn hollands was bagger. je kan nog maar met moeite elke woordje uit zijn bek ontcijferen en van zijn zinnen een verhaal maken. hij was portugees ofzo, of egyptisch. zo'n gast dus.

ik dacht erover na, en dacht die vrouwen houden toch zo van intellect en al die bullshit en daar is slecht nederlands toch niet bij? Dus ik dacht na en toen schoot het mij te binnen.

Mbt dit topic denk ik dat ogen helemaal niet het belangrijkst zijn voor vrouwen, maar eerder het hele imago. Vrouwen gaan voor een imago. Of je meneertje. rstafarai bent of marlboro man uit egypte. maakt niet uit. als je maar voldoet aan een bepaalde personage van tv of uit de romans.. en als het hele plaatje maar daar aan voldoet.

Maw. een chinees als ik, dat niet zoveel bekendheid geniet op posters en op tv en in de media, die worden wel "geaccepteerd", maar echt aantrekkelijk zullen we nooit worden. Simpelweg omdat wij een gebekaan gemaakt imago/karakter hebben.

Dus kay k ga nog effe ommetje maken en dan slapen. intellect maakt niet uit ogen dus ook niet, het gaat om Image. doei! :*
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 9 september 2010 @ 08:48:52 #181
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86232033
quote:
Op donderdag 9 september 2010 06:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Op posters van onderbroeken homo calvin klein, of parfum en cigaretten posters zie je mannen vrijwel nooit lachen., eerder een serieuze pose aannemen. mischien, heel mishcien is het indoctrinatie bij meisjes doordat zij enkelt zulkse posters zien van jongs af aan. kan me moeilijk voorstellen dat meisjes/vrouwen vnl van agressievlingen houden. De boos kijkende mensen met monobrauws als een Bert (van Ernie).

Ik was gisteren bij de super en er hing een bord boven de sinaasappels. 1000gr + 100gr gratis. 1.79. Aan de kassa bleek dit dus niet te kloppen dus ik zei, neh laat maar vind ik te duur. Mevrouw moest het ervan af halen maar dat ging met zuchten en steunen. Het duurde absoluut niet lang. hoogstens 15 sec extra werk. Maar doordat zij er zo een punt van maakte moest 'hollandsche bitch' achter mij (met blauwe ogen, blond haar, begin 30 met beginnende kraaiepootjes en rimpels) ook even moeilijk steunen en zuchten.

Toen ik weg wegliep hoorde ik die man dat met haar was een grapje maken mbt sinaasappels. Dat pikte ik niet maar dacht laat maar, ik kan em toch niet aan maar onthoud zn gezicht wel.

Die gast dus die met die hollandse trut was, was wel en knappe 'geleefde' man maar zijn hollands was bagger. je kan nog maar met moeite elke woordje uit zijn bek ontcijferen en van zijn zinnen een verhaal maken. hij was portugees ofzo, of egyptisch. zo'n gast dus.

ik dacht erover na, en dacht die vrouwen houden toch zo van intellect en al die bullshit en daar is slecht nederlands toch niet bij? Dus ik dacht na en toen schoot het mij te binnen.

Mbt dit topic denk ik dat ogen helemaal niet het belangrijkst zijn voor vrouwen, maar eerder het hele imago. Vrouwen gaan voor een imago. Of je meneertje. rstafarai bent of marlboro man uit egypte. maakt niet uit. als je maar voldoet aan een bepaalde personage van tv of uit de romans.. en als het hele plaatje maar daar aan voldoet.

Maw. een chinees als ik, dat niet zoveel bekendheid geniet op posters en op tv en in de media, die worden wel "geaccepteerd", maar echt aantrekkelijk zullen we nooit worden. Simpelweg omdat wij een gebekaan gemaakt imago/karakter hebben.

Dus kay k ga nog effe ommetje maken en dan slapen. intellect maakt niet uit ogen dus ook niet, het gaat om Image. doei! :*
onzinpost :')

elke vrouw valt op wat anders en het is niet zo dat je aan een bepaald "imago" ( :') ) moet voldoen om aan een vriendin te komen.

apart hoe je trouwens nu weer je onzekerheid afschuift op het chinees zijn, die had ik nog niet eerder gehoord.. Zat zelfverzekerde chinezen hoor, maar ook zat onzekere hollanders ;)
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  donderdag 9 september 2010 @ 09:10:56 #182
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_86232425
quote:

Verhaal

Jij bent ook wel een wandelend gevalletje van projectie gone bad, of niet?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 9 september 2010 @ 12:44:32 #183
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_86238029
Ik kan een stel mooie ogen erg waarderen bij een vrouw. :)
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_86262111
Weet je wat ik ook mooi vind? Een heel normaal meisje waarbij het vooral de ogen zijn die haar aantrekkelijk maken. _O_

Niet zo'n topmodel met het perfecte lichaam en de perfecte borsten, maar gewoon een normale meid met een normaal lichaam en een gezicht dat helemaal straalt door schitterende ogen. Een natuurlijk uiterlijk zetten de ogen veel meer in de spotlight.
Meisjes met zulke ogen, daar kan ik als een blok voor vallen. Gewoon, het meisje aan de overkant van de straat, het meisje in het hoekje van het klaslokaal. Been there, done that.
pi_86263042
quote:
Serious!face kan inderdaad heel sexy zijn, maar in de praktijk is het toch vooral de lach van een man die mij binnenhaalt, hoor! Van die twinkelingen in de ogen, een aanstekelijke grijns, en oh, kuiltjes in de wangen O+
pi_86263959
hehe als ik er toegetakeld uitzie (zoals nu met een kapot ooglid en huidirritatie op mn armen) schijn ik leuker uit te zien dan wanneer ik "gehealed" ben :')
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86263986
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:21 schreef Ultimatosoup het volgende:
Weet je wat ik ook mooi vind? Een heel normaal meisje waarbij het vooral de ogen zijn die haar aantrekkelijk maken. _O_

Niet zo'n topmodel met het perfecte lichaam en de perfecte borsten, maar gewoon een normale meid met een normaal lichaam en een gezicht dat helemaal straalt door schitterende ogen. Een natuurlijk uiterlijk zetten de ogen veel meer in de spotlight.
Meisjes met zulke ogen, daar kan ik als een blok voor vallen. Gewoon, het meisje aan de overkant van de straat, het meisje in het hoekje van het klaslokaal. Been there, done that.
zo'n meisje zit dagelijks naast me in de klas :D helaas gebruikt ze drugs en is ze bezet :')
pi_86295047
Ik vind op de 1 of andere manier jukbeenderen, nekspieren schouders belangrijker dan de ogen. In de nek hou ik van veel aders maar geen rimpels. Schouders en de jukbeenderen moeten zichtbaar zijn.
UITGESCHREVEN
pi_86295663
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:49 schreef picardmike het volgende:
Ik vind op de 1 of andere manier jukbeenderen, nekspieren schouders belangrijker dan de ogen. In de nek hou ik van veel aders maar geen rimpels. Schouders en de jukbeenderen moeten zichtbaar zijn.
:D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:36:24 #190
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86297122
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:21 schreef Ultimatosoup het volgende:

QFT
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_86298820
^- dat dus again

moet er wel bij zeggen dat zulke meisjes waar ik dan af en toe mee omging meer een maatje werd dan meer dan een maatje :') ;(
pi_86316511
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef Rick_dB het volgende:
^- dat dus again

moet er wel bij zeggen dat zulke meisjes waar ik dan af en toe mee omging meer een maatje werd dan meer dan een maatje :') ;(
Same here T__T
pi_86367775
Jup
pi_86369944
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef Rick_dB het volgende:
^- dat dus again

Dat is bij heel veel mannen zo. Sad, heel sad.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_86371322
Ik date alleen meisjes met lichte ogen, dus ja het is heel belangrijk.
  maandag 13 september 2010 @ 04:07:51 #196
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_86371324
Mooie blauwe of lichtgroene ogen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_86385098
Ja. Ik let er eigenlijk heel erg op. Ze zeggen weleens dat de ogen de poorten van die ziel zijn en dat geloof ik ook wel een beetje.
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_86406424
Ik begrijp niet zo goed dat hier zo plain over ogen gepost wordt.

Mijn ervaring is dat ogen zoveel kunnen uitdrukken.
Ja, ik vind ogen heel belangrijk. Niet het formaat of kleur maar ogen kunnen uitdelen en bijv. die intense blik die jij alleen krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')