Beest is dan ook al heel lang dood en een tijdje terug door Arthas opgegraven.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:39 schreef krakkemieke het volgende:
Mooie TT!![]()
Volgens mij gaan ze lang mee hoor Steer! Kijk maar naar die benen, er zit geen vlees op wat stukgeschoten kan. Het is alleen maar bot.
En CPR ermee gedaan?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beest is dan ook al heel lang dood en een tijdje terug door Arthas opgegraven.
Voor een bad guy ziet hij er wel leuk uit hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Het is het knolletje van Arthas - de bad guy. Er zijn niet veel mensen die dat beest hebben en ik vind paardjes leuk(jaja, heb al een paard, Krak
)
[ afbeelding ]
Worsequote:
quote:It was Invincible’s unfaltering faith in his master that inevitably led to the stallion’s death and unholy rebirth. On a cold winter afternoon as snow was blanketing the ground, Arthas was desperate to get away from the city even if it meant riding through harsh and unforgiving weather. Once outside, Arthas guided Invincible over a familiar jump, but the stallion slipped on slick ice, and the fall shattered his forelegs. With no way to save his companion, Arthas was forced to give Invincible a merciful death, and the prince carried that guilt with him for a very long time.
Years later, after the Lich King granted Arthas necromantic powers, Arthas returned to the grave where he had buried Invincible and raised his loyal servant into undeath. It was in this dark act that Arthas felt a sense of purpose. He believed that Invincible’s death was not an accident; rather, it was essential to Arthas’s destiny.
Plaatje doet me denken aan plaatjes van Boris Vallejo.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Het is het knolletje van Arthas - de bad guy. Er zijn niet veel mensen die dat beest hebben en ik vind paardjes leuk(jaja, heb al een paard, Krak
)
[ afbeelding ]
Ik snap ook wel dat vrouwen op the bad guys vallen als ze er dit mee doen:quote:Op donderdag 2 september 2010 19:40 schreef krakkemieke het volgende:
Voor een bad guy ziet hij er wel leuk uit hoor.
Het is niet koud. Je bent het niet meer gewend.quote:
Leg dat WoW eens even uitquote:
Ja, nou druk ik Arthas weg in TMO! Die kleren!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat vrouwen op the bad guys vallen als ze er dit mee doen:
(ps, op de achtergrond de stem van papa de koning, vermoord door zijn eigen zoon...dus lekker ironisch)
De grootste wiki op internet na de reguliere wiki is wowwiki met een enorme hoeveelheid Lorequote:Op donderdag 2 september 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
Leg dat WoW eens even uitzit er een verhaallijn aan vast die je kunt spelen? Wie bedenkt die verhalen?
Dat ja! Mooi filmpje wel.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leg dat WoW eens even uitzit er een verhaallijn aan vast die je kunt spelen? Wie bedenkt die verhalen?
Ik haak dan echt af. Ik kan de woorden die er staan wel lezen, maar er worden in mijn hersenen geen verbindingen gemaakt tussen het één en het ander waardoor ik helemaal niks met de zinnen kanquote:
Ik zou gewoon weer verder gaan met mn nightelf druid denk ikquote:Op donderdag 2 september 2010 19:40 schreef borisz het volgende:
Ik zou weer voor een undead mage gaan denk ik als ik weer zou spelen.
Eigenlijk is het gewoon een grote fantasy wereld met een eigen uitgebreid verhaalquote:
Ik snap er wel wat van, aangezien ik nog wel AD&D heb gespeeldquote:Op donderdag 2 september 2010 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een grote fantasy wereld met een eigen uitgebreid verhaal
En een erg ingewikkeld verhaal zelfs
t grappige is, ik las vroeger vooral, en soms nog, altijd fantasy... series van 12 boeken lang met jaren ertussen kan ik makkelijk volgen en onthouden enzo maar wow is er nooit van gekomen bij mij.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een grote fantasy wereld met een eigen uitgebreid verhaal
En een erg ingewikkeld verhaal zelfs
Ecoline is tof, je kan er zoveel mee doen!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb trouwens hele funky paarse handen![]()
Lang leve ecoline
Ik geloof het ook jaquote:
Ja, de werkstukken worden erg mooi moet ik zeggen! Maar als het eenmaal aan je klauwen zitquote:Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ecoline is tof, je kan er zoveel mee doen!
Veel plezier Steer!
Ik heb net vorige week nog wow afgeraden aan iemandquote:Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef DarkElf het volgende:
t grappige is, ik las vroeger vooral, en soms nog, altijd fantasy... series van 12 boeken lang met jaren ertussen kan ik makkelijk volgen en onthouden enzo maar wow is er nooit van gekomen bij mij.
Misschien maar goed ookik ben vrij verslavingsgevoelig
Ecoline ruikt heel erg naar het spul waar ze lijken mee preserverenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
Ecoline is tof, je kan er zoveel mee doen!
Veel plezier Steer!
Ik heb ook AD&D gespeeldquote:Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap er wel wat van, aangezien ik nog wel AD&D heb gespeeldMet Synnin de elf
die een prachtig armor heeft gekregen van Popof de nar
Maar dat was live met dobbelsteentjes en bier![]()
Hi babequote:Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
* Sarabi gaat naast Steer zitten
quote:
Yeah baby!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hi babe
* Stereotomy draait een cocktail voor Sarabi in elkaar
Cosmo, anyone?
Mag het een alcoholvrije fruitcocktail zijn?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hi babe
* Stereotomy draait een cocktail voor Sarabi in elkaar
Cosmo, anyone?
* Stereotomy schenkt glaasje ranja voor LieLie inquote:Op donderdag 2 september 2010 20:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mag het een alcoholvrije fruitcocktail zijn?
Ravenskeep ken ik niet, en ik was de DMquote:Op donderdag 2 september 2010 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb je Ravenskeep gedaan toevallig?? Vond ik een tof verhaal voor beginners om het mee te leren
![]()
![]()
maar waar ik speelde was een DM die heel goed was in zelf verzinnen, dus de meeste verhaallijnen kwamen niet uit de boekjes verder..
Zou het graag nog weer eens een keer doen stiekem
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy schenkt glaasje ranja voor LieLie in
Ah! DMmen vind ik altijd erg knap (als ze het goed doen natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ravenskeep ken ik niet, en ik was de DM
Hmm, het was altijd erg tof, veel plezier gehad (heb mijn eigen DnD forum hie rop fok), maar wow is zoveel leuker. Stiekem
echt? mijn neefje heeft t ook, leuk spul is hetquote:Op donderdag 2 september 2010 19:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ecoline ruikt heel erg naar het spul waar ze lijken mee preserveren
Ik vind het wel lekker ruiken ook.. niet zo sterk als verf maar wel een vergelijkbaar luchtje..quote:Op donderdag 2 september 2010 20:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt? mijn neefje heeft t ook, leuk spul is het
Wat mij in wow trekt is vooral de Lore (dol op dat soort legendarische verhalenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah! DMmen vind ik altijd erg knap (als ze het goed doen natuurlijk) Zeker bij zelf bedachte verhalen
![]()
Maar toch he.. het live-spelen lijkt me echt veel leuker dan achter een pc.. dat trekt me niet zo.. althans WOW niet. Heb wel Baldur's Gate gespeeld, maar dat is natuurlijk heel anders..
oh dat is wel fijn, beter dan overal lekkende potjes enzoquote:Op donderdag 2 september 2010 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker ruiken ook.. niet zo sterk als verf maar wel een vergelijkbaar luchtje..
En het is idd leuk spul, maar voor een juf altijd wel wat riskantGelukkig heb ik nu een heel gestructureerd klasje die echt netjes steeds de doppen op de flesjes deden voor ze die verplaatsten en zo..
was echt wel trots op ze
![]()
Ja, fijn zo'n potje over de vloerbedekking en de kleding van de kinderen (ondanks de oude overhemden gaat het dan echt nog wel fout zeg maar)quote:Op donderdag 2 september 2010 20:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat is wel fijn, beter dan overal lekkende potjes enzo
Tsja, dat past niet bij die meiden hequote:Op donderdag 2 september 2010 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke jongen dit, beetje Groen Links type
Het is me nooit opgevallen dat het ruikt....quote:Op donderdag 2 september 2010 19:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ecoline ruikt heel erg naar het spul waar ze lijken mee preserveren
Hoi!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:09 schreef AnneX het volgende:
Zooo... daar ben ik weer eens.
Allereerst aan Lie: gefeliciteerd met je nieuwe nichtje !
En Windigo dat je weer into cyberspace bent;
En Sunny : andijviestamppot met pinda's ? erdoor ? of als garnering ? Origineel !
En Ross is fictief errug rijk - met Isa'goud.
Ik vind het overigens wel erg lekker ruikenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:09 schreef krakkemieke het volgende:
Het is me nooit opgevallen dat het ruikt....
Ik begrijp wat je bedoelt Isa. Maar bij mij is dat alleen de ecoline uit de jaren '70, niet die ik later kocht.
* krakkemiekegroene neus gaat wassen.
Ja, da's van de kunstige tekeningen die ze daar maken!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel erg lekker ruikenmaar de eerste keer dat ik de snijzaal opliep (of eigenlijk al het anatomiegebouw in kwam) dacht ik: huh...ecoline!
Is het buiten warm??quote:Op donderdag 2 september 2010 20:11 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag rillerig en koud: het was naar bed mmmm of gras maaien dat twee ... hoog stond.
Stond, want het is eraf en ik werd er warm van .
Nb. het is buiten prettiger ( warm) dan binnen !
Zal ze worst wezen, hij ziet er goed uitquote:Op donderdag 2 september 2010 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, dat past niet bij die meiden he
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:09 schreef AnneX het volgende:
En Sunny : andijviestamppot met pinda's ? erdoor ? of als garnering ? Origineel !
Dat kan wel wezen dat je rijk ben, maar dan moet hij eerst overleggen. Zo gaan we hier niet met elkaar om!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het buiten warm??
Ik heb overigens heel erg veel gold, dus zoveel maakt het niet uitIk guildtrip hem altijd alleen in het doen van vreselijk saaie daily's voor mij
![]()
En nu ben ik allemaal wow-muziek filmpjes aan het kijken, word er helemaal vrolijk van
Wat leuk dat je mee kan!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pinda's en blokjes kaas.. zo maakte mijn vader het altijd graag. En vandaag had ik ook zin in spekjes en gelukkig smaakt dat prima met elkaar
![]()
![]()
Ohja! Nog een blijdschap!! Mijn moeder heeft binnenkort op een vrijdag avond in Amsterdam diploma uitreiking (post-HBO coachings opleiding) waar ik graag heen wil (anders is ze helemaal alleen) En ik heb vandaag vrij gevraagd, en nog gekregen ook!!
Er is zelfs een invalster geboekt
![]()
Het gaat maar om 2 uurtjes, maar omdat ik parttime werk heb ik verder geen adv of zo, dus dan is het niet vanzelfsprekend dat er iets te regelen valt..
Komisch!! ik vind ecoline een schone geur hebben.. netjes.. opgeruimd.. nah kan het niet goed omschrijven maar schoon iigquote:Op donderdag 2 september 2010 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel erg lekker ruikenmaar de eerste keer dat ik de snijzaal opliep (of eigenlijk al het anatomiegebouw in kwam) dacht ik: huh...ecoline!
Ja! En na afloop ga ik met haar mee naar Alkmaar, blijven slapen, zaterdag de stad in en maken we er meteen een leuk weekend vanquote:
Ja, ik vind ze dom. Als er om een motivatie gevraagd wordt, moet de presentator het vaak gewoon invullen.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ze worst wezen, hij ziet er goed uit
serieus, bij een programma als Take Me Out zie je pas hoe menselijk het is om op uiterlijk / uitstraling af te gaan. Ik denk dat minder 'domme' meiden (zijn ze wel dom?) dezelfde lichamelijke reacties hebben, maar weten die daarnáást het nog in toom te houden door er rationeler over te denken
Leuke vooruitzichten!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja! En na afloop ga ik met haar mee naar Alkmaar, blijven slapen, zaterdag de stad in en maken we er meteen een leuk weekend vanIk krijg nog een mooi zilveren sieraad van de opbrengst van de trouwringen van mijn ouders..
![]()
Oh en de 16e (oktober) gaan TAV en ik samen naar Alkmaar, eten in het schotse restaurant met onze vriendenLeuk leuk!
Je weet nooit wat er in een relatie kan gebeuren.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze dom. Als er om een motivatie gevraagd wordt, moet de presentator het vaak gewoon invullen.
En ik vind het ook dom om op uiterlijk af te gaan.
Ik was getrouwd met een meneer die gelijk weggestemd zou zijn, maar het was een leuke man.
Heb je een linkje van het schotse restaurant? Elke keer Victory Wok met m'n vrienden is ook zo watquote:Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja! En na afloop ga ik met haar mee naar Alkmaar, blijven slapen, zaterdag de stad in en maken we er meteen een leuk weekend vanIk krijg nog een mooi zilveren sieraad van de opbrengst van de trouwringen van mijn ouders..
![]()
Oh en de 16e (oktober) gaan TAV en ik samen naar Alkmaar, eten in het schotse restaurant met onze vriendenLeuk leuk!
Ohja! Gefeliciteerd Mamasun!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er in een relatie kan gebeuren.
Enhoera voor mammasun!
http://www.schotsrestauranthielander.nl/quote:Op donderdag 2 september 2010 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je een linkje van het schotse restaurant? Elke keer Victory Wok met m'n vrienden is ook zo wat
Van de wiki omschrijvijng word ik niet wijzer..... Is het net zo zoet als het gerecht?quote:
Restaurant Louis v Gaal eens proberen?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je een linkje van het schotse restaurant? Elke keer Victory Wok met m'n vrienden is ook zo wat
Hm... staat nog op de planningquote:Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Restaurant Louis v Gaal eens proberen?
Ik ken een Brabander die nooit meer weg wil uit Twente, dus ik begrijp het wel.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
http://www.schotsrestauranthielander.nl/![]()
@ Krakke: ik kom er vandaan heZou er ook zo weer willen wonen, maar vind het hier in Twente ook ok voorlopig
Ik durf wel met stelligheid te claimen dat ik een stukje beter dansquote:Op donderdag 2 september 2010 20:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ik werd er niet echt blij van.....
Hey, dat ziet er lekker uit! Schotse keuken is eigenlijk ook veel peasant dishes. Braveheart.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
http://www.schotsrestauranthielander.nl/![]()
Het is eigenlijk de makkelijkste Latijnse dans. Gaat van linkervoet, rechtervoet, links, rechts, etc. etc. en dan gewoon plezier hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Van de wiki omschrijvijng word ik niet wijzer..... Is het net zo zoet als het gerecht?
Ja, dat krijg je als je familie er (in de buurt) woont hequote:Op donderdag 2 september 2010 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ken een Brabander die nooit meer weg wil uit Twente, dus ik begrijp het wel.
Het was een grapje, omdat je er de laatste tijd vaak lijkt te zijn.
Klinkt een beetje als de rumba, die vond ik het leukste.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de makkelijkste Latijnse dans. Gaat van linkervoet, rechtervoet, links, rechts, etc. etc. en dan gewoon plezier hebben.
Oei! Al mijn familie woont in de buurt, dus 2 uur klinkt als lang.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je familie er (in de buurt) woont heZondag moeten we ook al naar Bakkum, familiedag
en verderop in september is mijn zusje jarig dus dan weer naar Bergen.. We vinden 2 uur rijden dan ook peanuts inmiddels
Je had Thijs gewoon naar NH moeten slepenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je familie er (in de buurt) woont heZondag moeten we ook al naar Bakkum, familiedag
en verderop in september is mijn zusje jarig dus dan weer naar Bergen.. We vinden 2 uur rijden dan ook peanuts inmiddels
2 uur in de auto kan ook quality time zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Je had Thijs gewoon naar NH moeten slepen
Ja en wat is 2 uur nu. In NL doen we daar moeilijk over maar als je over de grens bent dan is twee uur helemaal peanuts.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
2 uur in de auto kan ook quality time zijn.
Nja, dat hebben we toen even overwogen.. of hij iets in A'dam moest gaan zoeken of zo. Maar dat zagen we allebei niet echt zitten eigenlijk. Ik was op dat moment de randstad ook echt enorm zat (woonde in Haarlem, stage in Hoofddorp), en Thijs had al een leuk huurhuisje + goede baan en ik helemaal niets.. dus was de keuze toch vrij snel gemaakt hequote:Op donderdag 2 september 2010 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Je had Thijs gewoon naar NH moeten slepen
Ik ben bevooroordeeld, ik hoor alleen goede berichten over Twente.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, dat hebben we toen even overwogen.. of hij iets in A'dam moest gaan zoeken of zo. Maar dat zagen we allebei niet echt zitten eigenlijk. Ik was op dat moment de randstad ook echt enorm zat (woonde in Haarlem, stage in Hoofddorp), en Thijs had al een leuk huurhuisje + goede baan en ik helemaal niets.. dus was de keuze toch vrij snel gemaakt he
Och, dan blijven degenen over die naar de rest luisterden. En dat zijn dan de goeien.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef Aure het volgende:
Er kwamen weer wat mensen voor de andere kamer kijken en omg, ik schaamde me voor mn nieuwe huisgenoot. Hij kwam echt even héél dom overEn hij herhaalde bijna alles wat ik zei
Herhaalde hij bijna alles wat jij zei?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef Aure het volgende:
Er kwamen weer wat mensen voor de andere kamer kijken en omg, ik schaamde me voor mn nieuwe huisgenoot. Hij kwam echt even héél dom overEn hij herhaalde bijna alles wat ik zei
Ja ik snapquote:Op donderdag 2 september 2010 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, dat hebben we toen even overwogen.. of hij iets in A'dam moest gaan zoeken of zo. Maar dat zagen we allebei niet echt zitten eigenlijk. Ik was op dat moment de randstad ook echt enorm zat (woonde in Haarlem, stage in Hoofddorp), en Thijs had al een leuk huurhuisje + goede baan en ik helemaal niets.. dus was de keuze toch vrij snel gemaakt he
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
Herhaalde hij bijna alles wat jij zei?
Dus hij zei alsmaar wat jij zei?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Herhaalde hij bijna alles wat jij zei?
Voor die vriend van mij was de manier van leven het belangrijkst. Hij vond in Twente het leven zoals dat vroeger bij hun in Brabant was.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja ik snapIk ben de randstad nog lang niet zat. Weet niet of ik het ooit zat zal worden
. Maar goed in DUitslandhet oosten is natuurlijk alles goedkoper
.
behalve 2e hands auto'squote:Op donderdag 2 september 2010 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja ik snapIk ben de randstad nog lang niet zat. Weet niet of ik het ooit zat zal worden
. Maar goed in DUitslandhet oosten is natuurlijk alles goedkoper
.
Pseudoniem spelen!!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik na al die leuke youtube muziekfilmpjes maar weer wow ga spelen. Alleen dan niet op mijn main (hoofdpoppetje) omdat ik dan verwacht word te komen raiden en ik daar ff geen zin in hebIk duik gewoon onder op een ander poppetje
Zoietsquote:
Dan wordt je Fly-lady en ga je harnassen poetsen. Goud geld verdienen!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik na al die leuke youtube muziekfilmpjes maar weer wow ga spelen. Alleen dan niet op mijn main (hoofdpoppetje) omdat ik dan verwacht word te komen raiden en ik daar ff geen zin in hebIk duik gewoon onder op een ander poppetje
Ik heb wel een magische bezem die uit zichzelf veegtquote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
Dan wordt je Fly-lady en ga je harnassen poetsen. Goud geld verdienen!
Jammer dat dat irl niet werkt, anders zou ik erop bieden!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel een magische bezem die uit zichzelf veegt
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou en? Hij wil je goud verpatsen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed(lezen) (want ik durf hier niet meer mee te zingen, Ross blijft op ventrilo praten en dan horen ze mij zingen
Eeeek!)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eek-A-Mousequote:Op donderdag 2 september 2010 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed(lezen) (want ik durf hier niet meer mee te zingen, Ross blijft op ventrilo praten en dan horen ze mij zingen
Eeeek!)
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ff boos mailtje naar huisgenoten gestuurd voor hun GWL bijdrage.
Ik snap dat niet, zo'n instelling: oh, ik ga het gewoon niet maandelijks automatisch overmaken naar Stereo omdat hij tóch wel voorschiet.
Ja. Je zegt het zelf al. Het deugt niet, maar zo gaat het.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap dat niet, zo'n instelling: oh, ik ga het gewoon niet maandelijks automatisch overmaken naar Stereo omdat hij tóch wel voorschiet.
Heb ze al 2x in het echt aangesproken, helpt niet.quote:
Oh dat vind ik zo asociaal! Ik maak het altijd heel netjes over rond stufitijdquote:Op donderdag 2 september 2010 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, vandaarquote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ze al 2x in het echt aangesproken, helpt niet.Het zijn informaticastudenten, dus misschien helpt dit beter.
Dat zou kunnen helpen ja.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ze al 2x in het echt aangesproken, helpt niet.Het zijn informaticastudenten, dus misschien helpt dit beter.
Ja, ik leg ze een geldboete op die ze vergeten te betalen hmquote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen helpen ja.![]()
Kan je ze ook straffen? Als je dat meldt in een mail kan het ook helpen.....
Gewoon de goede stoppen op een strategisch moment een paar keer omzettenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik leg ze een geldboete op die ze vergeten te betalen hm
Het zal wel niet mogen: elke maand zoveel euro extra rekenen. Niet betalen is de extra euro's kwijt die je terug kan krijgen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, en we verrekenen kosten op een papiertje in de keuken. Ik sta +25 en zij -10 en -15quote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh dat vind ik zo asociaal! Ik maak het altijd heel netjes over rond stufitijdÉén keertje was ik het vergeten, maar het is normaal gesproken echt één van de eerste dingen die ik doe als ik stufi krijg! Ik doe het trouwens niet automatisch omdat ik soms kosten moet verrekenen
Of gewoon rente berekenen als je voorschiet. Lijkt me normaal.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het zal wel niet mogen: elke maand zoveel euro extra rekenen. Niet betalen is de extra euro's kwijt die je terug kan krijgen.
Zorg ervoor dat ze niet meer kunnen internettenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, en we verrekenen kosten op een papiertje in de keuken. Ik sta +25 en zij -10 en -15
Lamballen.
het internet afsluiten heeft een beter resultaat.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat ze op tijd betalen, niet dat ik een paar cent verdien aan rente.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Of gewoon rente berekenen als je voorschiet. Lijkt me normaal.
Jaaa goed idee, dan zit ik ook zonder GWLquote:Op donderdag 2 september 2010 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
Of je betaalt niks en ze zitten zonder GWL en moeten extra betalen om weer aangesloten te worden.![]()
Niet dat je het zover laat komen, maar het dreigement.
Dan ga jij even tijdelijk ergens anders logerenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jaaa goed idee, dan zit ik ook zonder GWL
Stoppen switchen en zeggen dat het afgesloten is door wanbetaling.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jaaa goed idee, dan zit ik ook zonder GWL
Ok ik kom morgen naar Rotterdamquote:Op donderdag 2 september 2010 21:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Dan ga jij even tijdelijk ergens anders logeren
quote:Rutte en Wilders denken na.. 104,105
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef TAV74 het volgende:
Dat is wel schokkend nieuws op teletekst:
[..]
PYJAMAFEESTJEquote:Op donderdag 2 september 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok ik kom morgen naar Rotterdam
quote:
Lekker hequote:Op donderdag 2 september 2010 21:55 schreef borisz het volgende:
Pfff opeens komt er een 'rooklucht(als in die van sigaretten)' de huiskamer binnen. Zal wel ergens van buiten komen maar dan WAT EEN MEUR of wel op zijn ekdoms DIE LUCHT.
Kan ook door een kast met verwarming of meters komen. Ik rook zelf, maar dat meurt ja.......quote:Op donderdag 2 september 2010 21:55 schreef borisz het volgende:
Pfff opeens komt er een 'rooklucht(als in die van sigaretten)' de huiskamer binnen. Zal wel ergens van buiten komen maar dan WAT EEN MEUR of wel op zijn ekdoms DIE LUCHT.
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:55 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Pyjama&boxershortfeestje dan?
Ik heb echt een toffe pyjama. Roze broek met cupcakes dr op en een blauw shirtje met een cupcake en de tekst "As cute as a cupcake"Ziet er echt te hysterisch uit
Orgasm Donorquote:Op donderdag 2 september 2010 21:58 schreef Sarabi het volgende:
iemand nu toevallig op rtl5 aan het kijken
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 september 2010 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
Zo. Bedtijd.
Trusten alvast iedereen!
lat ik het zo zeggen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ook.Alleen vinden de meesten het teveel.
Wel geweldige acteurs, danquote:Op donderdag 2 september 2010 22:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
dit is toch wel geacteerd he?
of zijn er echt zulke mensen
Dan hebben ze wel talent ja.......quote:Op donderdag 2 september 2010 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel geweldige acteurs, dan
Slaap lekker Krak
Trustequote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef Aure het volgende:
Ik ga lekker slapen in mn zoete pyjama, trusten liefjes
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:40 schreef MissHobje het volgende:
Oja enne ik heb zowaar bijna alle audio aangesloten èn een draadloos beveiligd netwerkje aangelegd
Ja, pfffffff we zitten sjokkievol, maar erg leuk en gezellig. Ze is zo'n enthousiaste kok, ze heeft zo ong. 2 dagen staan koken, wát een werkquote:
Truste & have funquote:Op donderdag 2 september 2010 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes, ik ga de laptop maar afsluiten - eens zien of ik zo kan slapenEn dan zie ik jullie over een week of vier wel weer
Héle goede reis gewenst! Geniet ervan!quote:Op donderdag 2 september 2010 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes, ik ga de laptop maar afsluiten - eens zien of ik zo kan slapenEn dan zie ik jullie over een week of vier wel weer
Ik wens jou en jouw echtgenoot een hele fijne vakantie toe.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk dat het zo lekker was!quote:Op donderdag 2 september 2010 23:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, pfffffff we zitten sjokkievol, maar erg leuk en gezellig. Ze is zo'n enthousiaste kok, ze heeft zo ong. 2 dagen staan koken, wát een werk![]()
Ocherm.....quote:Op donderdag 2 september 2010 23:27 schreef LieLie het volgende:
ik ook niet! en we waren laat en hadden honger dus hebben wat patat gehaald. en dat is even lekker, maar de rest van de avond heb ik er last van.
Benauwd, moet ik opeens aan mijn vader denken. Die had zo'n paarse ventolin disc. Ik zag hem liggen en zei: hee, een luchtverfrisser! Nou ja, eigenlijk wel.....quote:Op donderdag 2 september 2010 23:27 schreef MissHobje het volgende:
Hey Krakje :-)
ik ook niet echt, ga zo maar ff serie kijken heb het beetje benauwd
Goed gedaan, lekker genieten!quote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
HoiSushi is uitgelopen op een vreetfestijn
Helaas waren de dames en heren mede-sushi-eters zo aardig allemaal tempura en andere meuk te bestellen. Wel lekker allemaal
Daarna nog cocktail gedronken
FOOOOOOOOOUTE boel
Wel heeeeeeeeeel gezellig
Ik ga zo inderdaad ff een kop thee maken met verse limoen, goed ideequote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke pot citroen verbenathee op tafel zet.
Bevordert de spijsvertering en de nachtrust!
Ik vind citroen en limoen zo sterk smaken, ik houd meer van citroenverbena.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga zo inderdaad ff een kop thee maken met verse limoen, goed idee
Ha, je vroege shiftquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:17 schreef Memento-Mori het volgende:
gister 22.15 van werk naar huis gegaan maar sta nu alweer op t werk
Cool dat het aanslaat bij je, had ik toch goed ingeschat dat het wel jou smaak zou zijnquote:
goeiemorgen? Zonder sojasaus?quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:14 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen, ontbijtje?
Eerst eitje door de hete rijst roeren, dan pas sojasaus, anders wordt het ei niet goed gaar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goeiemorgen? Zonder sojasaus?
gelukkig maar! Soort rijst carbonaraquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerst eitje door de hete rijst roeren, dan pas sojasaus, anders wordt het ei niet goed gaar.
Bij jou welquote:Op vrijdag 3 september 2010 07:33 schreef Sarabi het volgende:
Verder was de weegschaal best lief, stabiel gebleven terwijl ik twee etentjes had deze week + de cocktailavond van woensdag.
Jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Cool dat het aanslaat bij je, had ik toch goed ingeschat dat het wel jou smaak zou zijn![]()
Goedemorgen trouwens, nog een uurtje of 6 tot het weekend
Haha, hier ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij jou welHier niet
Wat er zo ijverig af was, zit er weer net zo ijverig aan vast. Vandaag maar weer normaal doen en misschien morgen dan maar geen pizza
![]()
Nou ja, heb gister iig wel veel lol gehad
Bij mij ging het daarna nog omlaag, maar die bami van woensdag en de sushi van gister.....quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haha, hier ookzie in mijn grafiek echt *ploenk* een piek na het etentje in Bloezzedaal
Kan hier nog ff niet muziek luisteren onder het werken foto's uitzoeken. iTunes staat te updaten naar een nieuwe versiequote:Op vrijdag 3 september 2010 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
YSL Live Jazz op vandaag
Citrus-woody-minty
Ik heb het net gedaanquote:
quote:
Niks mis met Applequote:
itunes vind ik werkbaar, maar echt niet bijzonder goed. Ipod ben ik wel blij mee, meer Apple hoef ik nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niks mis met AppleMijn iPod werkt erg prettig en iTunes heb ik ook geen moeite mee.
Volgens mij is zijn eerste soloalbum ook wel erg ok. Die is nog uit de tijd dat hij vooral zanger van Screaming Trees (de oervaders van de grunge) was en dus ook wat meer rock. Staat zelfs gastzang van Kurt Kobain op (voor de echte doorbraak van Nirvana).quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn die combo met Isobell Campbell is ook tof. Het lijkt op Leonard Cohen vs. Nick Cave heb ik het idee
U heeft een peeeee-eeeeemetjequote:Op vrijdag 3 september 2010 11:18 schreef TAV74 het volgende:
En ik hou me aanbevolen voor die combo cdWel lekker hem een keer te horen voor ik hem zelf koop.
Hoi hequote:
U is geniaalquote:
I know, I knowquote:
En zo bescheidenquote:
twijfel, twijfel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Hey, even een kleine 'spam'
Ik ontvang elke dag van die CityDeal mailtjes voor de omgeving Nijmegen, en nu is er vandaag echt een leuke:
http://www.groupon.nl/dea(...)&utm_campaign=Varies
De bon is 6 maanden geldig: 30 euro ipv 60 euro voor een 7 gangen menu bij In Geuren en Kleuren in Berg en dal. Er zijn nog maar een paar coupons beschikbaar inmiddels geloof ik, maar wellicht zit er hier iemand die denkt: tof!
Ik heb er iig 2 besteld vooren mijzelf
http://www.ingeurenenkleuren.nl/ --> ze hebben een Bib Gourmand in de Michelingids
In welke zin iets leuks doen? Op foto-gebied?quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
nog altijd even bescheiden![]()
zonder meteen naar FOT te rennen, is er binnenkort toevallig nog wat leuks te doen PdeHoog?
That's me you knowquote:
ja, iets van een shoot-meet ofzo?quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In welke zin iets leuks doen? Op foto-gebied?
Geen idee. Er wordt gesproken over een weekend Berlijn, maar verder shoot ik lekker alleen of met vrienden en laat ik onze vriendjes in FOT lekker hun eigen ding doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, iets van een shoot-meet ofzo?heb straks als m'n bestuursjaar af is véél meer tijd en moet die camera van me 's gaan gebruiken
!
Da's minder fijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
zou naar 't Samba Festival hier in Nijmegen gaan morgen, maar zit met de griep vast binnen!
Volgende week Ekdom van 12 tot 14 uur toch? En Domien van 10 tot 12?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:01 schreef borisz het volgende:
Dat was de laatste arbeidsvitaminen op 3FM
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgende week Ekdom van 12 tot 14 uur toch? En Domien van 10 tot 12?
'Mijn' vaste zender Radio2 gaat ook helemaal op de schop.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:01 schreef borisz het volgende:
Dat was de laatste arbeidsvitaminen op 3FM
Yup. Vermoed ik ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:49 schreef Bluezz het volgende:
@ Pee, ik denk dat het vooral de kh's zijn die jou de das omdoen? Bami, Pizza, (rijst in de-) sushi
Bij mij werkt het echt om die te dimmen, dus waarom bij jou niet zou ik zeggen![]()
niet dat ik weet, maar hier zitten wel veel mensen die regelmatig ergens heen gaanquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is er een speciaal topic om te ragen naar goede restaurants in een bepaalde plek? Ik wil op 2 okt met een groepje ergens lekker dineren in Zwolle..
Powned (quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:50 schreef golfer het volgende:
[..]
'Mijn' vaste zender Radio2 gaat ook helemaal op de schop.
Stomme nieuwe omroepen als WNL en Powned moeten ook op de radio ruimte voor hun shit krijgen.
Hans Schiffers verkast naar het weekend bijvoorbeeld. Het ergste vind ik nog de wisselingen op radio 1. De goede interviewprogramma´s als Napels bij nacht)RVU' en voor 1 nacht van de KRO gaan eraan. Er komt nu waar De Nachtdienst zat een sexprogramma van BNNquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:50 schreef golfer het volgende:
[..]
'Mijn' vaste zender Radio2 gaat ook helemaal op de schop.
Stomme nieuwe omroepen als WNL en Powned moeten ook op de radio ruimte voor hun shit krijgen.
Ik ken wel een leuk restaurantje daar: De Librije.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is er een speciaal topic om te ragen naar goede restaurants in een bepaalde plek? Ik wil op 2 okt met een groepje ergens lekker dineren in Zwolle..
alleen daaraan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:16 schreef TAV74 het volgende:
BNN heeft alleen nog maar sexprogramma's toch inmiddels? Aan die omroep begin ik te merken dat ik ouder wordt
Ik heb mijn lidmaatschap er inmiddels uitgegooid. Bart zou zich 3x omdraaien.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:16 schreef TAV74 het volgende:
BNN heeft alleen nog maar sexprogramma's toch inmiddels? Aan die omroep begin ik te merken dat ik ouder wordt
Pampus en Gelagkamer Hoogh vond ik beide ok , goed betaalbaar en goed eten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het is stabiel Elf, en je ziet er goed uitquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:08 schreef DarkElf het volgende:
ik heb weer even een plateautje denk ik, derde week op rij zelfde gewicht maar goed, dat komt vanzelf wel weer in beweging. Ik ben al dik tevreden...Nog even (een halve kilo) en er staat een 6 vooraan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja joh, verder ben ik nog een jonge godquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is stabiel Elf, en je ziet er goed uit
groot gelijk! je eet hartstikke goed en dat moet je lekker zo houden. iets meer bewegen is natuurlijk altijd goed, maar soms lastig natuurlijk met jouw krakkemikkige lijf soms maar je plannen zijn goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk dat koor weer begint ook straks
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Oh ok, nou als jij het zegt dan . Ik zag het niet maar goed, t was al schemerig toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja joh, verder ben ik nog een jonge god
Wel terecht, ik vind ze echt hard achteruit gegaan. Maar ik hoor dan ook niet tot de doelgroep vermoed ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb mijn lidmaatschap er inmiddels uitgegooid. Bart zou zich 3x omdraaien.
Jij zag er ook patent uit hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ok, nou als jij het zegt dan . Ik zag het niet maar goed, t was al schemerig toch?
En je had jouw blindengeleidenkat niet bij je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ok, nou als jij het zegt dan . Ik zag het niet maar goed, t was al schemerig toch?
Maar wel mijn lenzen inquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:25 schreef golfer het volgende:
[..]
En je had jouw blindengeleidenkat niet bij je.
Las Rosas hoor ik aardige geluiden over, volgens mij redelijk standaard tapastent, maar ik spreek niet uit eigen ervaring. Atlas ken ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Las Rosas en de Atlas ervaringen soms iemand hier? In Zwolle dus...
Ik ook niet meerquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wel terecht, ik vind ze echt hard achteruit gegaan. Maar ik hoor dan ook niet tot de doelgroep vermoed ik
Alleen adres onbekend is nog maar over op de zondagmiddag op Radio2 de rest is ook wegquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:15 schreef borisz het volgende:
Hans Schiffers verkast naar het weekend bijvoorbeeld. Het ergste vind ik nog de wisselingen op radio 1. De goede interviewprogramma´s als Napels bij nacht)RVU' en voor 1 nacht van de KRO gaan eraan. Er komt nu waar De Nachtdienst zat een sexprogramma van BNN. Niet dat er mis is met sex
maar omdat nu iedere week op radio 1 te hebben
. Nachtdienst was vaak wel een goed programma om bij in slaap te vallen.
Hier zitten niet veel mensjes, ik zou er een topic over openen, echt dat werkt meestal het beste.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Las Rosas en de Atlas ervaringen soms iemand hier? In Zwolle dus...
Popstarsquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:41 schreef borisz het volgende:
Balen jullie ook zo dat popstars niet door gaat.San Marino - NL wordt uitgezonden vandaag.
neequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:41 schreef borisz het volgende:
Balen jullie ook zo dat popstars niet door gaat.
Wow, bestaan er nog steeds lopende klonenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |