abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 februari 2007 @ 12:39:42 #1
12079 koele
The Koeler, the better
pi_46234157
Ik heb jaren in Zwolle gewoond, daarna een jaar of 5 in Groningen en ben nu weer een jaartje terug in Zwolle-city!

Het bevalt me prima hoor, leuke stad, prima kroegjes (als je weet waar je moet zijn...)

Maar waar moet ik gaan eten? In Groningen kon je kiezen uit 1 van de tig eetcafeetjes voor ieder wat wils, van een goedkope daghap:W , tot een heerlijke avond tafelen en alles wat er tussenin zit!

Waar moet ik in Zwolle gaan eten?! Hier ben ik inmiddels geweest...

Eetcafe Aangenaam
Bethlehemkerplein
Eetcafe Aangenaam zou haar naam beter kunnen veranderen in restaurant Aangenaam, dwz, dit zijn geen eetcafe prijzen! een aparte kaart maar wel veel van hetzelfde! eerlijk is eerlijk, heerlijke kip en lekkere aardappeltjes! Het dessert met gefrituurde banaan en ijs is ook zeker aan te raden!

Drank en Spijslokaal de Atlas
Ossenmarkt
Tegenvaller, een te dure kaart voor wat je krijgt... vooraf scampies, deze waren heerlijk!

American Restaurant The Peppermill
Jufferenwal
Deze staat nog op mijn lijstje om te gaan eten, veel goede verhalen over gehoord!

Mexican Cantina La Cucaracha
Sassenstraat
Prima gegeten, lekkere sausjes en gewoon goede burito's en andere gerechten met een mexicaans tintje!

Bella Napoli
Grote Plein
Heerlijke pizza's, ik had een zelfsamengestelde pizza met parmaham, rucola en parmezaanse kaas! alle extra's worden fors berekend maar de pizza was heeeerlijk! Mijn vriendin had een gerecht met ossenhaas, deze was mooi rood maar jammergenoeg verkeerd gesneden... Dit is een leuk restaurantje om gewoon eens ff te eten! niet te duur, prima!

Restaurant La Stalla
Kamperstraat
Dit was een tegenvaller... het begon al met de kruiden"boter"... dit bleek 1 of andere creme... niet lekker... De bediening was er alleen maar omdat ze er moesten zijn en bestellingen kwamen niet goed door, mijn pizza had net een tikkie te lang in de oven gestaan en de lamskoteletjes van mn vriendin waren zo karig dat we hebben besloten daar niet meer te gaan eten!

Dranck- en Speyslokaal De Vier Jaargetijden
Melkmarkt
Simpele kaart, snel eten! Prima om ff prima te eten, hier hoef je niet heen te gaan om lang en lekker te tafellen, maar dit pretenderen ze ook niet!

Tapas Bar La Bodega
Bethlehemkerkplein
Heerlijk gegeten, de garnalen waren lekker, de biertjes smaakten prima! alleen de patatas(?) waren niet echt lekker... deze hadden net zo goed uit een zakje kunnen komen...
Gezellige avond gehad, en misschien wel voor herhaling vatbaar met wat vrienden, maar ik denk dat ik eerst een andere Zwolsche tapasbar probeer...

Iemand tips? waar moet ik zeker nog gaan eten en waarom?!
pi_46234370
Eethuis de Klok in de steenstraat, simpel maar lekker eten, bijna alles huisgemaakt. Echtpaar doet alles zelf. Ideaal voor de lunch. Absoluut niet hoogstaand

En La Stalla heb ik juist goede ervaring mee. Misschien hadden ze een off-day? Vooral die visrolletjes zijn erg lekker.
  maandag 12 februari 2007 @ 12:57:23 #3
12079 koele
The Koeler, the better
pi_46234625
hmmm, ik zal de Klok eens uit gaan proberen!
pi_46243524
Er schijnt in Zwolle nog een onbeduidend eettentje te zitten, ook wel de moeite waard:
www.librije.com

[ Bericht 4% gewijzigd door golfer op 12-02-2007 17:26:43 (linkje verbeterd) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_46243557
de librije natuurlijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_46243561
De pizzas bij Hawaii zijn niet om over naar huis te schrijven
pi_46243573
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:20 schreef golfer het volgende:
Er schijnt in Zwolle nog een onbeduidend eettentje te zitten, ook wel de moeite waard:
www.librije.nl

quote:
You are not authorized to view this page
You do not have permission to view this directory or page due to the access control list (ACL) that is configured for this resource on the Web server.
--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

Contact the Web site administrator if you believe you should be able to view this directory or page.
Click the Refresh button to try again with different credentials.
HTTP Error 401.3 - Unauthorized: Access is denied due to an ACL set on the requested resource.
Internet Information Services (IIS)

--------------------------------------------------------------------------------

Technical Information (for support personnel)

Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 401.
Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled About Security, Access Control, and About Custom Error Messages.
Zo. das exclusief zeg!!!!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_46243588
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[..]

Zo. das exclusief zeg!!!!
http://www.librije.com/
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 14 februari 2007 @ 11:56:00 #9
12079 koele
The Koeler, the better
pi_46291604
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:20 schreef golfer het volgende:
www.librije.com

hm,mm... vaag iets over gehoord... is dat niet die afhaal in de buurt van de stadsmuur/
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:28:48 #10
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_46310351
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 11:56 schreef koele het volgende:

[..]

hm,mm... vaag iets over gehoord... is dat niet die afhaal in de buurt van de stadsmuur/
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_46344582
Bij The Peppermill kun je inderdaad heerlijk eten, echt een aanrader. Aangenaam vond ik zo-zo, maar het is ook wel een tijdje geleden dat ik daar heb gegeten.

De 4 azen is ook echt aan te raden, wel even van tevoren checken op de site of de menukaart, die per maand wisselt, je aanstaat. http://www.4azen.nl/

La Toscana is ook echt aan te raden, ik heb daar nog nooit slecht gegeten. Als ik in Zwolle naar de pizzeria ga ga ik altijd daarheen, vind de pizza's en pasta's er veel lekkerder dan bij bijvoorbeeld Bella Napoli of Michelangelo. http://www.la-toscana.nl/

En om 4 uur 's nachts haal je je shoarma of patatje natuurlijk bij de Sahara, níet bij de febo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')